SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
I solemnly swear i'm up to no good
Ik lust ook geen melk maar probeer het eens door een omelet. Word het, heb ik het idee, altijd lekker luchtig van. En je proeft er niks van!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
*ril* Melk
Gewoon beetje roomboter, 2 eieren, paprika, ui en champignon
Maar je at de laatste tijd zelf toch ook maar 1000 kcal? Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
De mensen die dat 30 days shred van Jillian doen, houden jullie je aan de max van 1200 kcal per dan dan?
Ik las dat je 5 - 10 kg in die 30 dagen kunt afvallen. Lijkt mij niet zo gezond allemaal?
No way dat ik in mijn ei melk doequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik lust ook geen melk maar probeer het eens door een omelet. Word het, heb ik het idee, altijd lekker luchtig van. En je proeft er niks van!
En kwam jij uit Drenthe?
Helaas niet, hier is geen buitenbad (meer) in de buurtquote:
7 workout is iets anders dan Jillianquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Daaames! Ik ben hier al heel lang niet meer geweest en ik zit op het moment 3 kilo van een gezond bmi af, maar ik wil wel ietwat training gaan doen om strakker te worden zonder naar de sportschool te gaan. Ik zwem nu 2 keer in de week 1,5 uur, maar ik zag dat jullie het hadden over de 7 minute workout van Jillian. Waar kan ik die vinden (ik hoop dat ik geen vraag stel die al heel vaak gesteld is). Dat zou wel lekker zijn om wat strakker te worden + het neemt niet extreem veel tijd in beslag op mijn dag.
Aaah! Maar ik ben echt specifiek op zoek naar de 7 minute workout. Weet jij waar ik die kan vinden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
7 workout is iets anders dan Jillian
Jillian's 30 day shred (je hebt ook nog andere dingen van haar) duren 25 minuten en die 'moet' je dagelijks doen.
Is te vinden op youtube
Ergens in de afgelopen 2 topics staat de linkquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aaah! Maar ik ben echt specifiek op zoek naar de 7 minute workout. Weet jij waar ik die kan vinden?
Oke thanks, ga ik even zoeken!quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ergens in de afgelopen 2 topics staat de link
Ja zoietsquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:41 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik lust ook geen melk maar probeer het eens door een omelet. Word het, heb ik het idee, altijd lekker luchtig van. En je proeft er niks van!
En kwam jij uit Drenthe?
[..]
Maar je at de laatste tijd zelf toch ook maar 1000 kcal? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
Even hierop terugkomenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer heb je whey nu precies nodig?
Ik dacht altijd vooral aan bodybuilders maar nu gebruikt iedereen het zo'n beetje in dit topic.
Ahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Even hierop terugkomen
Ik eet al jaaaaaren vegetarisch. Leuk, maar je moet dan net even wat meer opletten bij bepaalde voedingsstoffen. Zonder whey zou ik vandaag op 60 g eiwit komen, met op 80 g. Dat is dan ook nog eens met een uur trainen erbij, dus dan is het wel verstandig.
Zo. En nu mn linzensalade eens klaarmaken
En het is inderdaad ook voor bodybuilders. Als je traint voor meer spiermassa ben je ook aan het bodybuilden vind ik, daar hoef je geen grote spierbundel voor te zijn. Eiwitten helpen nu eenmaal voor spieropbouw/ tegen spierverlies, en shakes zijn een makkelijke manier om relatief veel eiwit binnen te krijgen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahazo had ik er nog niet over nagedacht.
Urf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En het is inderdaad ook voor bodybuilders. Als je traint voor meer spiermassa ben je ook aan het bodybuilden vind ik, daar hoef je geen grote spierbundel voor te zijn. Eiwitten helpen nu eenmaal voor spieropbouw/ tegen spierverlies, en shakes zijn een makkelijke manier om relatief veel eiwit binnen te krijgen.
Het is nooit echt nķdig, want je kan ook 2kg kwark en 4 kipfilets gaan eten om aan je eiwitten te komen. Maar daar heeft denk ik geen enkele bodybuilder zin in.
En een beetje erbij he! Want je sport aardig toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja zoietsmaar omdat er steeds gezegd werd dat dat veel te weinig is enzo, vind ik het allemaal zo verwarrend
maar ik hou t lekker bij mn bmr
Ja ik bedoel die onderste haha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:07 schreef Patoshik het volgende:
[..]
En een beetje erbij he! Want je sport aardig toch?
Of misschien heb ik het verkeerd uitgelegd waarom je nu BMR zegt.![]()
Bmr = wat je lichaam verbrand in rust
...... = verbranden met rust + activiteit (hier kun je voor 't afvallen ongeveer 500 onder gaan zitten)
Ik weet even niet hoe het heet.Maar ik neem aan dat jij die onderste bedoeld?
Dat is wel meer dan redelijk volgens mijquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik bedoel die onderste haha.
Ik sport redelijk. 3x hardlopen met evy (ben nog maar in de tweede week nu, dus is maar een halfuurtje ongeveer) en 2 of 3x krachttraining van ongeveer 1,5 uur (met wat cardio erbij voor warming up en cooling down).
En in het weekend vaak lange wandelingen maken van een aantal uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |