SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Kos inmiddels al gezakt naar 20K ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
54k BIN, dus open bid zal die wel voor 50 te smleno'en zijn op PS3.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:23 schreef FCsuarez het volgende:
IF Kos inmiddels al gezakt naar 20K ?![]()
Nog steeds mensen die hun gratis (en goedkope) packs openen vandaag en morgen...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die gratis packs zijn t probleem niet. die komen niet op de markt die kut 5K packs :p had ze een uur gedaan (A)quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nog steeds mensen die hun gratis (en goedkope) packs openen vandaag en morgen...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
DSL, eat your heart out:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DSL, eat your heart out:Ongeveer 2x te veel, relatief is dat beter dan alles wat ik ooit heb gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of slechter, het is maar hoe je het bekijktquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ongeveer 2x te veel, relatief is dat beter dan alles wat ik ooit heb gedaan
Naar schatting zijn 50 pogingen gewaagd (en dat alleen nog maar met deze kaart), maar het is dan toch gelukt. Nu maar hopen dat de koper ermee in zijn nopjes is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:43 schreef DutchSL het volgende:
Koef stopt er mee
(ja, repost)
Droevige dag.![]()
![]()
als eerbetoon dan maar.
DANNY DANNY KOEF DANNY DANNY KOEF
op de melodie van daddy cool natuurlijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
no shitquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
op de melodie van daddy cool natuurlijk![]()
![]()
je hebt altijd van die cultuur barbaren. die nooit bij AZ geweest zijn enzo, mensen die onder een steen leven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen 'zijn liedje' wel kennen hierPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Met ontbloot bovenlichaam dicht tegen elkaar zingen zeker?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:45 schreef FCsuarez het volgende:
als eerbetoon dan maar.
DANNY DANNY KOEF DANNY DANNY KOEF
op de melodie van daddy cool natuurlijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
als je lekkere vrouwen meeneemt ben ik voorquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlichaam dicht tegen elkaar zingen zeker?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nice nicequote:Op donderdag 20 maart 2014 15:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je lekkere vrouwen meeneemt ben ik voorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kom op, laat Toefjes met rust!quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt altijd van die cultuur barbaren. die nooit bij AZ geweest zijn enzo, mensen die onder een steen leven.Hand in hand, lul in aaaanus...quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met ontbloot bovenlichaam dicht tegen elkaar zingen zeker?![]()
![]()
Agh altijd beter dan deze hit:quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom op, laat Toefjes met rust!
[..]
Hand in hand, lul in aaaanus...
Heerenveen, Heerenveen, Heerenveen! Iedereen van top tot teen is algemeen voor Heerenveen.
of deze topper:
Heerenveen maak die goal, maak die goal, maak die goooal.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat wordt nooit gezongen. Die draaien ze af en toe in het stadion om de in geruime getale aanwezige oudjes te plezieren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh altijd beter dan deze hit:
Heerenveen, Heerenveen, Heerenveen! Iedereen van top tot teen is algemeen voor Heerenveen.![]()
Eigenlijk is mijn antwoord hierop gewoon "Nee". Dat is helemaal niet beter.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh altijd beter dan deze hit:
Heerenveen, Heerenveen, Heerenveen! Iedereen van top tot teen is algemeen voor Heerenveen.
of deze topper:
Heerenveen maak die goal, maak die goal, maak die goooal.![]()
BOH!!!!! Kom sprinten dan, friese hooglanderquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn antwoord hierop gewoon "Nee. Dat is helemaal niet beter.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die MotM Mikel heb ik nog gehad, die vond ik wel erg goed hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:13 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Mikel![]()
![]()
Motm Kaka was een geweldenaar. De allereerste Motm
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit ja. En Ivanovic.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die MotM Mikel heb ik nog gehad, die vond ik wel erg goed hoor![]()
Ik heb wat gemist merk ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
RTL: 'Geert, ga je schamen'![]()
Wilders verduidelijkt nogmaals zijn woorden
wat een baas.![]()
![]()
Al die mongolen die zeggen dat dit niet kan en mag.![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Precies.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Al die mongolen die zeggen dat dit niet kan en mag.![]()
Alle joden en negers ook het land uit.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Precies.
![]()
![]()
En Turken. gr grquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Precies.
BN'ers ook boos om Marokkanen-uitspraken Geert Wildersquote:"Volkert, waar ben je als je land je nodig heeft", doet ook Thijs Römer een duit in het zakje.
En dit mag wel? Ik hoop dat die Thijs ook een kogel door zijn harses krijgt wat een zwakzinnige mongool is dat.
moest ff googlen wie dat ook alweer was..quote:
sws Thijs Römer![]()
SPOILER: openen op eigen risico...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nooit een MOTM gehad, tenminste geen Oranje, maar volgens mij had Donovan een keer een zwarte MOTM kaart in FUT 12? Die kocht ik voor 50k 's avonds en hij was verkocht voor 150k toen ik wakker werd.
Of was dat gewoon een IF.
Het ging in elk geval om de MLS finale.![]()
twitter:thijsromer twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:53:13Ik wil jullie doorverwijzen naar de laatste scène uit 06/05 van Van Gogh. Uiteraard hoop ik dat de geschiedenis zich niet zal herhalen. reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik wil een keer een nutteloze silver die ik 3 dagen na dat hij uit de packs was nog kreeg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nooit een MOTM gehad, tenminste geen Oranje, maar volgens mij had Donovan een keer een zwarte MOTM kaart in FUT 12? Die kocht ik voor 50k 's avonds en hij was verkocht voor 150k toen ik wakker werd.
Of was dat gewoon een IF.
Het ging in elk geval om de MLS finale.
edit:
onee deze:
Een MotM Gerrard voor 120k ofzo en die verkocht voor 260k. Ik weet het niet meer precies maar het was 1 van mijn beste deals.![]()
Zo'n 40 van die 5k pakjes gekocht, geen ene in kamer ea
[ Bericht 9% gewijzigd door RavioliPunch op 20-03-2014 16:42:20 ]![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef RavioliPunch het volgende:
Zo'n 40 van die kanker 5k pakjes gekocht, geen ene kk in kanker eaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De boiiiquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef RavioliPunch het volgende:
Zo'n 40 van die kanker 5k pakjes gekocht, geen ene kk in kanker eaFeyenoord Rotterdam![]()
kanker nu maar weer op danquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef RavioliPunch het volgende:
Zo'n 40 van die kanker 5k pakjes gekocht, geen ene kk in kanker eawat is een lach als je van binnen huilt![]()
als je zelfs die packs kan verkloten ben je wel een hele grotequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef RavioliPunch het volgende:
Zo'n 40 van die kanker 5k pakjes gekocht, geen ene kk in kanker eaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godverdegodver m'n peuken zijn op. Nu moet ik weer helemaal naar de Appie. Voor het zelf de geld kom ik een Marokkaan tegen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Geen mening.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
EN NU VRAAG IK JULLIE. WILLEN JULLIE MEER OF MINDER RAVIOLIPUNCHES IN DIT TOPIC!?!?!i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
pls neequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
EN NU VRAAG IK JULLIE. WILLEN JULLIE MEER OF MINDER RAVIOLIPUNCHES IN DIT TOPIC!?!?!![]()
Meer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
EN NU VRAAG IK JULLIE. WILLEN JULLIE MEER OF MINDER CHICKS IN DIT TOPIC!?!?!![]()
Volkert mod, waar ben je als dit land je nodig heeft....quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
EN NU VRAAG IK JULLIE. WILLEN JULLIE MEER OF MINDER RAVIOLIPUNCHES IN DIT TOPIC!?!?!Feyenoord Rotterdam![]()
MINDER MINDER MINDERquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
EN NU VRAAG IK JULLIE. WILLEN JULLIE MEER OF MINDER RAVIOLIPUNCHES IN DIT TOPIC!?!?!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kruisvaarders, waar zijn jullie als dit land jullie nodig heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
K heb mn spijkerbroek al aan. Voorwaarts!quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kruisvaarders, waar zijn jullie als dit land jullie nodig heeft.![]()
het is wat meid.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Per ongeluk een foto geliked op FB.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Van een chick?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Per ongeluk een foto geliked op FB.![]()
![]()
Naja, een mongooltje erbij is wel weer leuk. Tijdje geleden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
EN NU VRAAG IK JULLIE. WILLEN JULLIE MEER OF MINDER RAVIOLIPUNCHES IN DIT TOPIC!?!?!![]()
Hey, en ik danquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, een mongooltje erbij is wel weer leuk. Tijdje geleden.![]()
![]()
Ik weet niet wat ik moet eten. Het is vandaag natuurlijk dönerdag, maar ik heb geen zin om daar naar toe te fietsen. Is goeie shit daar, maar ze bezorgen niet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, een mongooltje erbij is wel weer leuk. Tijdje geleden.![]()
![]()
Gelijksoortige struggles hier jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:01 schreef DuTank het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten. Het is vandaag natuurlijk dönerdag, maar ik heb geen zin om daar naar toe te fietsen. Is goeie shit daar, maar ze bezorgen niet.![]()
![]()
Ik moet sowieso nog naar de supermarkt, dus ik kijk daar wel voor iets.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Doe ik meestal ook ja. Kijken wat ik nog in de koelkast heb wat eigenlijk erdoor moet en dan naar de supermarkt om er iets bij te zoekenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moet sowieso nog naar de supermarkt, dus ik kijk daar wel voor iets.![]()
![]()
Gisteren nog verkocht voor 17kquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef rolls-reus het volgende:
Up jese 7.5k, dat vind ik wel een mooie prijs om hem uit te proberen![]()
![]()
Ja hoor. Ik speel geen triangel ofzo...quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Van een chick die iemand die ik op FB heb heeft getagd. Snap je het nog?![]()
Het was eigenlijk niet per ongeluk. Ik bekeek die foto en degene waarmee ik afstudeer drukte op Vind ik leuk terwijl ik dat niet wilde.![]()
Dit kan natuurlijk maar op 1 manier aflopenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was eigenlijk niet per ongeluk. Ik bekeek die foto en degene waarmee ik afstudeer drukte op Vind ik leuk terwijl ik dat niet wilde.![]()
![]()
Ik heb het daarna wel snel ongedaan gemaakt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk maar op 1 manier aflopen![]()
Die notificatiemail is al gestuurd hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het daarna wel snel ongedaan gemaakt.Zie die maar eens terug te halen.
![]()
Jammer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die notificatiemail is al gestuurd hoorZie die maar eens terug te halen.
![]()
Ach joh, ik klikte ook wel eens per ongeluk op Vriendverzoek sturen, die meteen weer ongedaan gemaakt. Het was ook een kerel, dus niet dat ik gewoon lekkere wijven aan het bekijken was op facebookquote:
Ik bekeek ook een gewone foto.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach joh, ik klikte ook wel eens per ongeluk op Vriendverzoek sturen, die meteen weer ongedaan gemaakt. Het was ook een kerel, dus niet dat ik gewoon lekkere wijven aan het bekijken was op facebook
Ik heb wel een verzoek gestuurd naar die chick van de C1000 maar ik word (nog) niet geaccepteerd![]()
![]()
Post haar foto hier als wraak, want ze heeft je verzoek afgewezen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bekeek ook een gewone foto.
Ik heb wel een verzoek gestuurd naar die chick van de C1000 maar ik word (nog) niet geaccepteerdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Of nog niet bekeken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Post haar foto hier als wraak, want ze heeft je verzoek afgewezen.![]()
Lekker jezusquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:03 schreef Maver24 het volgende:
Op me tradeaccount nog een 5k pack geopend, IF Gerrard![]()
Ook niet. Goed opgemerkt door DeWesp.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, want een graf heeft nog een functie. De webapp daarentegen...Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
"Het team van Advocaat en Haar. Jaahaa, dat blijft een wonderlijke combinatie, Advocaat en Haar"quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:34 schreef Zhano het volgende:
JA! Oh nee toch niet. Kutcommentatoren die prematuur goal roepen![]()
![]()
toch al weer 3 if's gehad van deze week
Defoe
die CB uit de franse competitie
Gerrard
Ik had net op me tradeaccount ook nog Marcelo en Transfer Diego
Ik kreeg trouwens ook nog 10 rare gold packs ipv 5. geen idee hoe. Daarin zaten onder meer
Eto'o
Navas
Pedro
David Luiz
Willian![]()
Laat me raden, Ten Napel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Het team van Advocaat en Haar. Jaahaa, dat blijft een wonderlijke combinatie, Advocaat en Haar"Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bukharov
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Sowieso Franse auto'squote:Op donderdag 20 maart 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een absurd lelijke auto
Tja, ze spelen ook niet thuisquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:17 schreef Toefjes het volgende:
En wederom kijkend naar een troosteloos leeg stadion. Wat een kut cup is het toch ook.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee die elektrische van BMW danquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een absurd lelijke autoquote:. Op zich heeft ze wel een punt. Geertje discrimineert dus toch, behalve als volgens hem alle buitenlanders met een strafblad en zonder werk het land uit moeten.
Ohja, dat is ook een drama.quote:
Lelijk, doe mij maar een 1-serie, A klasse of een Golf 7 als het in die klasse moet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit wordt mijn volgende. Ooit.
[ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb jaren lang alleen maar lelijke auto's gereden van het kaliber Daewoo Matiz. Voordeel is, dat je daarna alles mooi vindt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lelijk, doe mij maar een 1-serie, A klasse of een Golf 7 als het in die klasse moet.![]()
Mijn schoonvader heeft de DS5, wat een kut auto zeg. Heeft niet eens van die handvaten zo boven het raamquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit wordt mijn volgende. Ooit.
[ afbeelding ]
Handvaten boven het raam? Zijn die belangrijk dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft de DS5, wat een kut auto zeg. Heeft niet eens van die handvaten zo boven het raam![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang alleen maar lelijke auto's gereden van het kaliber Daewoo Matiz. Voordeel is, dat je daarna alles mooi vindt.
Nja ik zou echt never nooit een Franse auto rijden denk ik. Voor hetzelfde geld heb je altijd een Duitse wagen en die zijn gewoon een stuk beter in kwaliteit en meer waarde vast.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Rijdt ie zo slecht ja?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft de DS5, wat een kut auto zeg. Heeft niet eens van die handvaten zo boven het raam
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
lolwutquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft de DS5, wat een kut auto zeg. Heeft niet eens van die handvaten zo boven het raam![]()
Ja deze dingen weet je wel:quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Handvaten boven het raam? Zijn die belangrijk dan?
En ja, die zijn belangrijk, omdat:Mijn vriendin welquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja deze dingen weet je wel:
[ afbeelding ]
En ja, die zijn belangrijk, omdat:
[..]
Mijn vriendin wel![]()
![]()
![]()
Is niet grappig hoor. Zeker niet als je dronken bentquote:
Vandaag geen discount op de packs, wel die stomme 25k packs met 3 rares, die zijn echt je coins niet waard![]()
die moet je ook met fifa punten openen krijg je altijd iets fucking diks ronaldo ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag geen discount op de packs, wel die stomme 25k packs met 3 rares, die zijn echt je coins niet waardHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Dit krijg ik dus iedere keer als ik die Nasri naar mijn club wil sturen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gast, nog 2 van dit soort dagen en niks is je coins nog waard.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag geen discount op de packs, wel die stomme 25k packs met 3 rares, die zijn echt je coins niet waard![]()
haha ja komen ze met zulke bout pakjes :s lekker EAPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nu die 5k packs voorbij zijn kunnen die consumables misschien weer wat gaan verkopen. Ik heb inmiddels 400 contracten en fitness kaartjes in me club zitten![]()
Uitstekend. Laat de markt maar herstellen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:08 schreef FCsuarez het volgende:
haha ja komen ze met zulke bout pakjes :s lekker EA![]()
quote:
Scherp!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hoe oud ben jij nou echt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef Maver24 het volgende:
1 pakje geopend, 3x niks, laat maar zitten, daar ga ik niet verder op in op zo'n pakje![]()
Ja de normale 25k packs. niet veel bijzondersquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:16 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn gewoon normale 25k packs toch ?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Roy Beerens, de Nederlandse Neymar![]()
![]()
De man die zo'n slechte rechter heeft dat ze bij EA denken dat hij tweebenig isquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Roy Beerens, de Nederlandse Neymar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die inworp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vond hem net heel slecht. cech en hart zijn wel beter. al heeft hart ze niet vaak klemvastquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef Reemi het volgende:
Ik dacht dat Courtois goed was in FUT? Houdt geen bal tegen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Courtois heeft ook geen bal vast, maar die heeft dan ook maar 88 balbehandeling.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vond hem net heel slecht. cech en hart zijn wel beter. al heeft hart ze niet vaak klemvastSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Garpje mag ik hopenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doet het echt prima hier. Hij is alleen minder bij van die rollertjes van rand 16, maar dat is iedere lange keeper eigenlijk..dat is echt zo'n cheat shot.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef Reemi het volgende:
Ik dacht dat Courtois goed was in FUT? Houdt geen bal tegen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
App m anders even.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom schoot Berghuis niet gewoon?![]()
Onbegrijpelijk ja..blijkbaar heeft hij maar 1* weak foot en heeft hij er zelf weinig vertrouwen in. Tikje breed kon ook nog. Daar gaan de puntjes voor het coëfficiëntquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom schoot Berghuis niet gewoon?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat alle gaylords in Alkmaar zijn nummer wel hebben.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog even over gisteren : Had Lewandofski en Sturrige in de gratis packs..
Veder nog wel leuke spelers uit de speciale 5K pakketen![]()
Haha, wie? Kun je dat nog 1 keer herhalen? Gewoon, om jezelf voor schut te zetten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef meneerfiets het volgende:
Nog even over gisteren : Had Lewandofski en Sturrige in de gratis packs..
Veder nog wel leuke spelers uit de speciale 5K pakketen![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wie? Kun je dat nog 1 keer herhalen? Gewoon, om jezelf voor schut te zetten?
🍆![]()
Geen probleem manquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wie? Kun je dat nog 1 keer herhalen? Gewoon, om jezelf voor schut te zetten?![]()
Ik had er zojuist mn beste van het jaar uit.. Aguero.. ook al is die dik gezakt. Wacht wel even met verkopen denk ik. Over het algemeen zijn die packs wel echt ruk ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Maver24 het volgende:
Nicequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef m25 het volgende:
[..]
Ik had er zojuist mn beste van het jaar uit.. Aguero.. ook al is die dik gezakt. Wacht wel even met verkopen denk ik. Over het algemeen zijn die packs wel echt ruk ja.
Ik kan mij nog wel een keer herinneren dat ik uit zo'n 25k pack een paar maanden geleden een keer Lewandowski had. Dat was ook het enige![]()
Wat een retegeile vrije trap van Pirlo zeg, damn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
MOTM ChadliAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog maar 28 kaarten die zijn vastgeglitched in mijn webapp. Thanks EA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarom ben ik gisteren meteen gestopt na de eerste 4 kaarten die vast kwamen te zitten. 1 zit er nog.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Nog maar 28 kaarten die zijn vastgeglitched in mijn webapp. Thanks EAHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik wist dat ze de UP Diego Costa Spaans hadden gemaakt, maar de IF?
Fucked up voor die mensen die hem in een hybrid/Brazil team hadden
Staat ook verkeerd op wefut btw.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou me niks verbazen als dit een fuckup van EA is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik wist dat ze de UP Diego Costa Spaans hadden gemaakt, maar de IF?
[ afbeelding ]
Fucked up voor die mensen die hem in een hybrid/Brazil team hadden
Staat ook verkeerd op wefut btw.![]()
Nee joh. NIks voor EA.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dit een fuckup van EA is.![]()
4* El Shaarawy ooktwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-03-2014 om 20:58:42#FUT Squad Update: All existing & new @OfficialEl92's have been upgraded to 4* skills. All existing & new Diego Costa's will now be Spanish. reageer retweet
![]()
![]()
Finallyquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef DutchSL het volgende:
4* El Shaarawy ooktwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-03-2014 om 20:58:42#FUT Squad Update: All existing & new @OfficialEl92's have been upgraded to 4* skills. All existing & new Diego Costa's will now be Spanish. reageer retweet
Had hem in mijn free pack
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je Braziliaanse Costa wilt moet je dus nooit meer uitloggentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-03-2014 om 21:00:21Restart your consoles and re-enter #FUT to receive the new FUT Squad Update for El Shaarawy and Diego Costa. reageer retweet
![]()
![]()
Ze zijn opeens veranderdquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:01 schreef DutchSL het volgende:
Als je Braziliaanse Costa wilt moet je dus nooit meer uitloggentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-03-2014 om 21:00:21Restart your consoles and re-enter #FUT to receive the new FUT Squad Update for El Shaarawy and Diego Costa. reageer retweet
Dus zelfs dan is hij Spaans. Had er een in mijn tade pile.
![]()
Exisiting ElSha dus ook 4*Lekker, dan bewaar ik dat team nog even met hem erin
je kunt er maar eentje gebruiken hequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
El Shaa is wel een baas nu hij 4* heeftIk probeer heel veel El Shaa's te kopen maar de web app loopt constant vast.
Gewoon even pricefixen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
je kunt er maar eentje gebruiken he![]()
omlaag eerder..misschien heel even omhoog omdat het nieuw is, maar Brazil teams zijn populairder dan Spaanse teams. En hybrids met hem zijn ook altijd icm Brazilianenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef RavioliPunch het volgende:
Zal UP Costa nu ook omhoog gaan in prijs?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima speler.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat vind ik oprecht knap met deze webappquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind de hele tijd heel veel voor 2k BIN maar ik kan daar niet eens 1 van kopen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht knap met deze webapp![]()
Je bedoelde het al niet serieus, maar er komt dus geen andere skill upgrade.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu nog wachten op het bericht dat Ibarbo van 3* naar 4* gaat. En de reacties van de mensen.twitter:ChuBoi twitterde op donderdag 20-03-2014 om 21:06:41No other skill upgrades except El Sha. This was planned late last year as we agreed we got his wrong (he had 4* in our commercial!). #FUT reageer retweet
![]()
Ik doe het via de console, ging prima, wel een hoop errors maar genoeg tijd om die van 2k te kopen, nu hopen op een prijsstijging als meer mensen er achter komen. Want 2k wat hij nu kost gaat hij zeker niet blijven zeker niet nu hij 4* skills heeftquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind de hele tijd heel veel voor 2k BIN maar ik kan daar niet eens 1 van kopen.![]()
Gewoon andere Braziliaanse spits dan.
Het is jammerlijker voor de mensen met een hybrid die nu kapot is![]()
Te geniaal dit. Ik heb net een uur(!) geleden een team gemaakt rondom Costa.___
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
smlenoquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:39 schreef Reemi het volgende:
smhegquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Behoeft gelukkig slechts een kleine aanpassing.
(sommige mensen hebben echt geluk)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hier ook een Braziliaans team, eens kijken wat het dan gaat worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:39 schreef Reemi het volgende:
![]()
Mensen met Braziliaanse teams worden genaaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet tot nauwelijks.. zou ze zsm dumpen, dat effect gaat niet lang duren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Maver24 het volgende:
kijken tot hoever el sha gaat stijgen. wat denken jullie ?![]()
Gaat echt nergens meer over die prijzen..
Dit is ook wel een smleno, maar toch. Alles is zo hard gezakt sinds gisteren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Te weinig SIF Sneijderquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:54 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik
Nee, geen Sneijder.
Ik zeg het lekker toch.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toppunt is wel SIF Godin, heeft echt geweldige stats en vanmorgen opgepikt voor 12K op xboxquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Gaat echt nergens meer over die prijzen..
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een smleno, maar toch. Alles is zo hard gezakt sinds gisteren![]()
![]()
Wat doet die trage Tevez daar danquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] paaaaaaaaaaaaaaaaaaace![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:07 schreef Reemi het volgende:
Zoekbalk op WeFUT werkt nu ook voor landen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zat net even met mijn handen in mijn ogen te wrijven. Ik zweerde toch echt dat ik vanochtend een Braziliaanse Costa had gekocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zat net even met mijn handen in mijn ogen te wrijven. Ik zweerde toch echt dat ik vanochtend een Braziliaanse Costa had gekocht
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Linkt natuurlijk wel lekker met Spaanse spitsen en middenvelders in de BPL, bedenk ik me nuquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo, jij bent echt kapot slim!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Linkt natuurlijk wel lekker met Spaanse spitsen en middenvelders in de BPL, bedenk ik me nu![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Linkt nu natuurlijk wel lekker met Spaanse spitsen en middenvelders in de BPL, bedenk ik me nu
#bohhh #schitterend
edit: #ermoetweleenanderebackinvanwegekompanyzieiknuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
1 uur, 6 minuten en 12 seconden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoe lang duurt die 'completing...' error doorgaans?![]()
En dat is dan gemiddeld. De standaarddeviatie bedraagt 15 minuten en 56 seconden.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
uurtje ofzo. Soms 3 uur.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoe lang duurt die 'completing...' error doorgaans?
En glitchkaarten duren voor eeuwig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Kan iemand dit uitleggen?![]()
Ben al een tijdje niet meer in de webapp geweest.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zijn de completing errors dan ook Poisson verdeeld?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat is dan gemiddeld. De standaarddeviatie bedraagt 15 minuten en 56 seconden.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jup.quote:
Bij Sport1 hoorde ik trouwens Emile Schelvis een heel verhaal houden over Andy Najar (HON) van Anderelcht...en dat het helemaal geen typische Hongaar was eigenlijk..
No shit..HON is iets anders dan HUN
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Non toccare.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ben al een tijdje niet meer in de webapp geweest.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
gratiesquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ben al een tijdje niet meer in de webapp geweest.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup.
Bij Sport1 hoorde ik trouwens Emile Schelvis een heel verhaal houden over Andy Najar (HON) van Anderelcht...en dat het helemaal geen typische Hongaar was eigenlijk..
No shit..HON is iets anders dan HUN![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij EA vertalen ze hunter ook als HON.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup.
No shit..HON is iets anders dan HUN![]()
Gewoon standaard normaal. Dat spreekt vanzelf, want completing bugs zijn een volledig natuurlijk verschijnsel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zijn de completing errors dan ook Poisson verdeeld?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet verhandelbaar. EA![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Kan je niet verkopen hequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog even doorgaan over HON, en dadelijk komt die ene jongen weer langs die zijn huisdier vervoegt met een ziekte en stam+t
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha daar wilde ik je zelf achter laten komenquote:
Ach, op FOK schrijf je hond standaard als hont, dus hier kan het nog wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nog even doorgaan over HON, en dadelijk komt die ene jongen weer langs die zijn huisdier vervoegt met een ziekte en stam+tAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Numero dos
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik heb de natuurlijke neiging om ook hem steeds te verbeterenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, op FOK schrijf je hond standaard als hont, dus hier kan het nog wel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook deze is niet verhandelbaar
Diego heeft nu geen perfecte chem meer met Diego Costa.. en hij is in een paar dagen gedaald naar net boven de discard value.![]()
Sierd zegt wel meer fout![]()
In het begin zei hij bv. respectieve competities ipv respectievelijke competities.![]()
Deze had anders niet veel meer opgeleverdquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook deze is niet verhandelbaar![]()
Tres dus.
Zoooooooo onverdiend die Porto goal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sierd roept ook 10x per wedstrijd goal voor de bal erin zitquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:30 schreef DutchSL het volgende:
In het begin zei hij bv. respectieve competities ipv respectievelijke competities.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
GOOOOOOOOOOL
inb4 opmerkingen over Ghilas en FMquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Atletico - Real had hij het er over dat bij de laatste overwinning Juninho Pernambuco had gescoord. Die heeft nog nooit voor Atletico gespeeld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:30 schreef DutchSL het volgende:
In het begin zei hij bv. respectieve competities ipv respectievelijke competities.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dit zijn echt FIFA statistieken. Alleen gebeurt het bij FIFA veel vaker dan in het echt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel onverdiend maar zo zie je dat FIFA ook realistisch is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
En nog meer niet-verhandelbare poep.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vandaag bij mij steeds hoogstens een minuut gelukkigquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoe lang duurt die 'completing...' error doorgaans?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Haha EA zit me te trollen, alle spelers opgeslagen in mijn club en niet 1 speler te vinden uit die pakjes![]()
![]()
![]()
lol_salzburgAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rami met beschermer zie ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:33 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog meer niet-verhandelbare poep.![]()
Helemaal naar achteren bladeren, daar staan de untradeables.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
Haha EA zit me te trollen, alle spelers opgeslagen in mijn club en niet 1 speler te vinden uit die pakjes![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Quaresma holy shit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die staan helemaal aan het eind.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
BOEM RAAK KOEKOEK![]()
Ook die is niet meer te vinden, dusquote:
Zit maar 5 minuten vast inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vandaag bij mij steeds hoogstens een minuut gelukkig
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Een paar posts hierboven staat het antwoord.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ook die is niet meer te vinden, dus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: