Sierd roept ook 10x per wedstrijd goal voor de bal erin zitquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:30 schreef DutchSL het volgende:
Sierd zegt wel meer fout![]()
In het begin zei hij bv. respectieve competities ipv respectievelijke competities.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
GOOOOOOOOOOL
inb4 opmerkingen over Ghilas en FM
quote:
Bij Atletico - Real had hij het er over dat bij de laatste overwinning Juninho Pernambuco had gescoord. Die heeft nog nooit voor Atletico gespeeld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:30 schreef DutchSL het volgende:
Sierd zegt wel meer fout![]()
In het begin zei hij bv. respectieve competities ipv respectievelijke competities.
Dit zijn echt FIFA statistieken. Alleen gebeurt het bij FIFA veel vaker dan in het echt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel onverdiend maar zo zie je dat FIFA ook realistisch is.
Vandaag bij mij steeds hoogstens een minuut gelukkigquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoe lang duurt die 'completing...' error doorgaans?
Rami met beschermer zie ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:33 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog meer niet-verhandelbare poep.
Helemaal naar achteren bladeren, daar staan de untradeables.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
Haha EA zit me te trollen, alle spelers opgeslagen in mijn club en niet 1 speler te vinden uit die pakjes![]()
![]()
![]()
Die staan helemaal aan het eind.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
Haha EA zit me te trollen, alle spelers opgeslagen in mijn club en niet 1 speler te vinden uit die pakjes![]()
![]()
![]()
Ook die is niet meer te vinden, dusquote:
Zit maar 5 minuten vast inderdaadquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vandaag bij mij steeds hoogstens een minuut gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |