uurtje ofzo. Soms 3 uur.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoe lang duurt die 'completing...' error doorgaans?
Zijn de completing errors dan ook Poisson verdeeld?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat is dan gemiddeld. De standaarddeviatie bedraagt 15 minuten en 56 seconden.
Jup.quote:
Non toccare.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit uitleggen?![]()
Ben al een tijdje niet meer in de webapp geweest.
gratiesquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit uitleggen?![]()
Ben al een tijdje niet meer in de webapp geweest.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup.
Bij Sport1 hoorde ik trouwens Emile Schelvis een heel verhaal houden over Andy Najar (HON) van Anderelcht...en dat het helemaal geen typische Hongaar was eigenlijk..
No shit..HON is iets anders dan HUN
Bij EA vertalen ze hunter ook als HON.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup.
Bij Sport1 hoorde ik trouwens Emile Schelvis een heel verhaal houden over Andy Najar (HON) van Anderelcht...en dat het helemaal geen typische Hongaar was eigenlijk..
No shit..HON is iets anders dan HUN
Gewoon standaard normaal. Dat spreekt vanzelf, want completing bugs zijn een volledig natuurlijk verschijnsel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zijn de completing errors dan ook Poisson verdeeld?
Kan je niet verkopen hequote:
Haha daar wilde ik je zelf achter laten komenquote:
Ach, op FOK schrijf je hond standaard als hont, dus hier kan het nog wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nog even doorgaan over HON, en dadelijk komt die ene jongen weer langs die zijn huisdier vervoegt met een ziekte en stam+t
Ik heb de natuurlijke neiging om ook hem steeds te verbeterenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, op FOK schrijf je hond standaard als hont, dus hier kan het nog wel.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook deze is niet verhandelbaar
Deze had anders niet veel meer opgeleverdquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook deze is niet verhandelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |