twitter:thijsromer twitterde op donderdag 20-03-2014 om 10:53:13Ik wil jullie doorverwijzen naar de laatste scène uit 06/05 van Van Gogh. Uiteraard hoop ik dat de geschiedenis zich niet zal herhalen. reageer retweet
Ik wil een keer een nutteloze silver die ik 3 dagen na dat hij uit de packs was nog kreeg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nooit een MOTM gehad, tenminste geen Oranje, maar volgens mij had Donovan een keer een zwarte MOTM kaart in FUT 12? Die kocht ik voor 50k 's avonds en hij was verkocht voor 150k toen ik wakker werd.
Of was dat gewoon een IF.
Het ging in elk geval om de MLS finale.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef RavioliPunch het volgende:
Zo'n 40 van die kanker 5k pakjes gekocht, geen ene kk in kanker ea
De boiiiquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef RavioliPunch het volgende:
kanker nu maar weer op danquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef RavioliPunch het volgende:
als je zelfs die packs kan verkloten ben je wel een hele grotequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef RavioliPunch het volgende:
Geen mening.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
EN NU VRAAG IK JULLIE. WILLEN JULLIE MEER OF MINDER RAVIOLIPUNCHES IN DIT TOPIC!?!?!
pls neequote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
EN NU VRAAG IK JULLIE. WILLEN JULLIE MEER OF MINDER RAVIOLIPUNCHES IN DIT TOPIC!?!?!
Meer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
EN NU VRAAG IK JULLIE. WILLEN JULLIE MEER OF MINDER CHICKS IN DIT TOPIC!?!?!
Volkert mod, waar ben je als dit land je nodig heeft....quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
MINDER MINDER MINDERquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
K heb mn spijkerbroek al aan. Voorwaarts!quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kruisvaarders, waar zijn jullie als dit land jullie nodig heeft.
het is wat meid.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Per ongeluk een foto geliked op FB.
Van een chick?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Per ongeluk een foto geliked op FB.
Naja, een mongooltje erbij is wel weer leuk. Tijdje geleden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Zhano het volgende:
Hey, en ik danquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, een mongooltje erbij is wel weer leuk. Tijdje geleden.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, een mongooltje erbij is wel weer leuk. Tijdje geleden.
Gelijksoortige struggles hier jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:01 schreef DuTank het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten. Het is vandaag natuurlijk dönerdag, maar ik heb geen zin om daar naar toe te fietsen. Is goeie shit daar, maar ze bezorgen niet.
Ik moet sowieso nog naar de supermarkt, dus ik kijk daar wel voor iets.quote:
Doe ik meestal ook ja. Kijken wat ik nog in de koelkast heb wat eigenlijk erdoor moet en dan naar de supermarkt om er iets bij te zoekenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik moet sowieso nog naar de supermarkt, dus ik kijk daar wel voor iets.
Gisteren nog verkocht voor 17kquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:16 schreef rolls-reus het volgende:
Up jese 7.5k, dat vind ik wel een mooie prijs om hem uit te proberen
Ja hoor. Ik speel geen triangel ofzo...quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Van een chick die iemand die ik op FB heb heeft getagd. Snap je het nog?
Dit kan natuurlijk maar op 1 manier aflopenquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was eigenlijk niet per ongeluk. Ik bekeek die foto en degene waarmee ik afstudeer drukte op Vind ik leuk terwijl ik dat niet wilde.
Ik heb het daarna wel snel ongedaan gemaakt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk maar op 1 manier aflopen
Die notificatiemail is al gestuurd hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het daarna wel snel ongedaan gemaakt.
Jammer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die notificatiemail is al gestuurd hoorZie die maar eens terug te halen.
Ach joh, ik klikte ook wel eens per ongeluk op Vriendverzoek sturen, die meteen weer ongedaan gemaakt. Het was ook een kerel, dus niet dat ik gewoon lekkere wijven aan het bekijken was op facebookquote:
Ik bekeek ook een gewone foto.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach joh, ik klikte ook wel eens per ongeluk op Vriendverzoek sturen, die meteen weer ongedaan gemaakt. Het was ook een kerel, dus niet dat ik gewoon lekkere wijven aan het bekijken was op facebook
Post haar foto hier als wraak, want ze heeft je verzoek afgewezen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bekeek ook een gewone foto.
Ik heb wel een verzoek gestuurd naar die chick van de C1000 maar ik word (nog) niet geaccepteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |