Hoe oud ben jij nou echt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef Maver24 het volgende:
1 pakje geopend, 3x niks, laat maar zitten, daar ga ik niet verder op in op zo'n pakje
Ja de normale 25k packs. niet veel bijzondersquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:16 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn gewoon normale 25k packs toch ?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Roy Beerens, de Nederlandse Neymar
De man die zo'n slechte rechter heeft dat ze bij EA denken dat hij tweebenig isquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Roy Beerens, de Nederlandse Neymar
vond hem net heel slecht. cech en hart zijn wel beter. al heeft hart ze niet vaak klemvastquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef Reemi het volgende:
Ik dacht dat Courtois goed was in FUT? Houdt geen bal tegen.
Courtois heeft ook geen bal vast, maar die heeft dan ook maar 88 balbehandeling.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vond hem net heel slecht. cech en hart zijn wel beter. al heeft hart ze niet vaak klemvast
Garpje mag ik hopenquote:
Doet het echt prima hier. Hij is alleen minder bij van die rollertjes van rand 16, maar dat is iedere lange keeper eigenlijk..dat is echt zo'n cheat shot.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef Reemi het volgende:
Ik dacht dat Courtois goed was in FUT? Houdt geen bal tegen.
App m anders even.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom schoot Berghuis niet gewoon?
Onbegrijpelijk ja..blijkbaar heeft hij maar 1* weak foot en heeft hij er zelf weinig vertrouwen in. Tikje breed kon ook nog. Daar gaan de puntjes voor het coëfficiëntquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom schoot Berghuis niet gewoon?
Ik denk dat alle gaylords in Alkmaar zijn nummer wel hebben.quote:
Haha, wie? Kun je dat nog 1 keer herhalen? Gewoon, om jezelf voor schut te zetten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef meneerfiets het volgende:
Nog even over gisteren : Had Lewandofski en Sturrige in de gratis packs..
Veder nog wel leuke spelers uit de speciale 5K pakketen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |