Of nog niet bekeken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Post haar foto hier als wraak, want ze heeft je verzoek afgewezen.
Lekker jezusquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:03 schreef Maver24 het volgende:
Op me tradeaccount nog een 5k pack geopend, IF Gerrard
Ook niet. Goed opgemerkt door DeWesp.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, want een graf heeft nog een functie. De webapp daarentegen...
"Het team van Advocaat en Haar. Jaahaa, dat blijft een wonderlijke combinatie, Advocaat en Haar"quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:34 schreef Zhano het volgende:
JA! Oh nee toch niet. Kutcommentatoren die prematuur goal roepen
Laat me raden, Ten Napel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Het team van Advocaat en Haar. Jaahaa, dat blijft een wonderlijke combinatie, Advocaat en Haar"
Sowieso Franse auto'squote:Op donderdag 20 maart 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een absurd lelijke auto
Tja, ze spelen ook niet thuisquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:17 schreef Toefjes het volgende:
En wederom kijkend naar een troosteloos leeg stadion. Wat een kut cup is het toch ook.
Nee die elektrische van BMW danquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een absurd lelijke auto
quote:
Ohja, dat is ook een drama.quote:
Lelijk, doe mij maar een 1-serie, A klasse of een Golf 7 als het in die klasse moet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit wordt mijn volgende. Ooit.
[ afbeelding ]
Ik heb jaren lang alleen maar lelijke auto's gereden van het kaliber Daewoo Matiz. Voordeel is, dat je daarna alles mooi vindt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lelijk, doe mij maar een 1-serie, A klasse of een Golf 7 als het in die klasse moet.
Mijn schoonvader heeft de DS5, wat een kut auto zeg. Heeft niet eens van die handvaten zo boven het raamquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit wordt mijn volgende. Ooit.
[ afbeelding ]
Handvaten boven het raam? Zijn die belangrijk dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft de DS5, wat een kut auto zeg. Heeft niet eens van die handvaten zo boven het raam
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang alleen maar lelijke auto's gereden van het kaliber Daewoo Matiz. Voordeel is, dat je daarna alles mooi vindt.
Rijdt ie zo slecht ja?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft de DS5, wat een kut auto zeg. Heeft niet eens van die handvaten zo boven het raam
lolwutquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja deze dingen weet je wel:quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Handvaten boven het raam? Zijn die belangrijk dan?
Mijn vriendin welquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja deze dingen weet je wel:
[ afbeelding ]
En ja, die zijn belangrijk, omdat:
[..]
Mijn vriendin wel
Is niet grappig hoor. Zeker niet als je dronken bentquote:
die moet je ook met fifa punten openen krijg je altijd iets fucking diks ronaldo ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag geen discount op de packs, wel die stomme 25k packs met 3 rares, die zijn echt je coins niet waard
Gast, nog 2 van dit soort dagen en niks is je coins nog waard.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag geen discount op de packs, wel die stomme 25k packs met 3 rares, die zijn echt je coins niet waard
Uitstekend. Laat de markt maar herstellen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:08 schreef FCsuarez het volgende:
haha ja komen ze met zulke bout pakjes :s lekker EA
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |