Of nog niet bekeken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Post haar foto hier als wraak, want ze heeft je verzoek afgewezen.
Lekker jezusquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:03 schreef Maver24 het volgende:
Op me tradeaccount nog een 5k pack geopend, IF Gerrard
Ook niet. Goed opgemerkt door DeWesp.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee, want een graf heeft nog een functie. De webapp daarentegen...
"Het team van Advocaat en Haar. Jaahaa, dat blijft een wonderlijke combinatie, Advocaat en Haar"quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:34 schreef Zhano het volgende:
JA! Oh nee toch niet. Kutcommentatoren die prematuur goal roepen
Laat me raden, Ten Napel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Het team van Advocaat en Haar. Jaahaa, dat blijft een wonderlijke combinatie, Advocaat en Haar"
Sowieso Franse auto'squote:Op donderdag 20 maart 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een absurd lelijke auto
Tja, ze spelen ook niet thuisquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:17 schreef Toefjes het volgende:
En wederom kijkend naar een troosteloos leeg stadion. Wat een kut cup is het toch ook.
Nee die elektrische van BMW danquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor een absurd lelijke auto
quote:
Ohja, dat is ook een drama.quote:
Lelijk, doe mij maar een 1-serie, A klasse of een Golf 7 als het in die klasse moet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit wordt mijn volgende. Ooit.
[ afbeelding ]
Ik heb jaren lang alleen maar lelijke auto's gereden van het kaliber Daewoo Matiz. Voordeel is, dat je daarna alles mooi vindt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Lelijk, doe mij maar een 1-serie, A klasse of een Golf 7 als het in die klasse moet.
Mijn schoonvader heeft de DS5, wat een kut auto zeg. Heeft niet eens van die handvaten zo boven het raamquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit wordt mijn volgende. Ooit.
[ afbeelding ]
Handvaten boven het raam? Zijn die belangrijk dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft de DS5, wat een kut auto zeg. Heeft niet eens van die handvaten zo boven het raam
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang alleen maar lelijke auto's gereden van het kaliber Daewoo Matiz. Voordeel is, dat je daarna alles mooi vindt.
Rijdt ie zo slecht ja?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft de DS5, wat een kut auto zeg. Heeft niet eens van die handvaten zo boven het raam
lolwutquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja deze dingen weet je wel:quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Handvaten boven het raam? Zijn die belangrijk dan?
Mijn vriendin welquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja deze dingen weet je wel:
[ afbeelding ]
En ja, die zijn belangrijk, omdat:
[..]
Mijn vriendin wel
Is niet grappig hoor. Zeker niet als je dronken bentquote:
die moet je ook met fifa punten openen krijg je altijd iets fucking diks ronaldo ofzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag geen discount op de packs, wel die stomme 25k packs met 3 rares, die zijn echt je coins niet waard
Gast, nog 2 van dit soort dagen en niks is je coins nog waard.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Maver24 het volgende:
Vandaag geen discount op de packs, wel die stomme 25k packs met 3 rares, die zijn echt je coins niet waard
Uitstekend. Laat de markt maar herstellen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:08 schreef FCsuarez het volgende:
haha ja komen ze met zulke bout pakjes :s lekker EA
quote:
Hoe oud ben jij nou echt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef Maver24 het volgende:
1 pakje geopend, 3x niks, laat maar zitten, daar ga ik niet verder op in op zo'n pakje
Ja de normale 25k packs. niet veel bijzondersquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:16 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn gewoon normale 25k packs toch ?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Roy Beerens, de Nederlandse Neymar
De man die zo'n slechte rechter heeft dat ze bij EA denken dat hij tweebenig isquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:31 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Roy Beerens, de Nederlandse Neymar
vond hem net heel slecht. cech en hart zijn wel beter. al heeft hart ze niet vaak klemvastquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef Reemi het volgende:
Ik dacht dat Courtois goed was in FUT? Houdt geen bal tegen.
Courtois heeft ook geen bal vast, maar die heeft dan ook maar 88 balbehandeling.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vond hem net heel slecht. cech en hart zijn wel beter. al heeft hart ze niet vaak klemvast
Garpje mag ik hopenquote:
Doet het echt prima hier. Hij is alleen minder bij van die rollertjes van rand 16, maar dat is iedere lange keeper eigenlijk..dat is echt zo'n cheat shot.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:45 schreef Reemi het volgende:
Ik dacht dat Courtois goed was in FUT? Houdt geen bal tegen.
App m anders even.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom schoot Berghuis niet gewoon?
Onbegrijpelijk ja..blijkbaar heeft hij maar 1* weak foot en heeft hij er zelf weinig vertrouwen in. Tikje breed kon ook nog. Daar gaan de puntjes voor het coëfficiëntquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom schoot Berghuis niet gewoon?
Ik denk dat alle gaylords in Alkmaar zijn nummer wel hebben.quote:
Haha, wie? Kun je dat nog 1 keer herhalen? Gewoon, om jezelf voor schut te zetten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef meneerfiets het volgende:
Nog even over gisteren : Had Lewandofski en Sturrige in de gratis packs..
Veder nog wel leuke spelers uit de speciale 5K pakketen
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wie? Kun je dat nog 1 keer herhalen? Gewoon, om jezelf voor schut te zetten?
Geen probleem manquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wie? Kun je dat nog 1 keer herhalen? Gewoon, om jezelf voor schut te zetten?
Ik had er zojuist mn beste van het jaar uit.. Aguero.. ook al is die dik gezakt. Wacht wel even met verkopen denk ik. Over het algemeen zijn die packs wel echt ruk ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:01 schreef Maver24 het volgende:
Nicequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:17 schreef m25 het volgende:
[..]
Ik had er zojuist mn beste van het jaar uit.. Aguero.. ook al is die dik gezakt. Wacht wel even met verkopen denk ik. Over het algemeen zijn die packs wel echt ruk ja.
Daarom ben ik gisteren meteen gestopt na de eerste 4 kaarten die vast kwamen te zitten. 1 zit er nog.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Nog maar 28 kaarten die zijn vastgeglitched in mijn webapp. Thanks EA
Zou me niks verbazen als dit een fuckup van EA is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik wist dat ze de UP Diego Costa Spaans hadden gemaakt, maar de IF?
[ afbeelding ]
Fucked up voor die mensen die hem in een hybrid/Brazil team hadden
Staat ook verkeerd op wefut btw.
Nee joh. NIks voor EA.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dit een fuckup van EA is.
4* El Shaarawy ooktwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-03-2014 om 20:58:42#FUT Squad Update: All existing & new @OfficialEl92's have been upgraded to 4* skills. All existing & new Diego Costa's will now be Spanish. reageer retweet
Finallyquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef DutchSL het volgende:
4* El Shaarawy ooktwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-03-2014 om 20:58:42#FUT Squad Update: All existing & new @OfficialEl92's have been upgraded to 4* skills. All existing & new Diego Costa's will now be Spanish. reageer retweet
Als je Braziliaanse Costa wilt moet je dus nooit meer uitloggentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-03-2014 om 21:00:21Restart your consoles and re-enter #FUT to receive the new FUT Squad Update for El Shaarawy and Diego Costa. reageer retweet
Ze zijn opeens veranderdquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:01 schreef DutchSL het volgende:
Als je Braziliaanse Costa wilt moet je dus nooit meer uitloggentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 20-03-2014 om 21:00:21Restart your consoles and re-enter #FUT to receive the new FUT Squad Update for El Shaarawy and Diego Costa. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |