Hou toch je klep.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nog zo één. Denkt de hele PVV-aanhang zo? Ken jij de hele PVV-aanhang? Nee, dus je blaat net zo dom als Wilders.
Nou mijn patatbakker is ook Turks, dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, een nederlander kan geen kebab maken. Vandaar dat de meeste snackbarhouders 100% nederlanders zijn een turk kan natuurlijk geen patat bakken
.
Ridicuul, inderdaad. De aanhangt van Wilders denkt helemaal niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Geweldig hoe hier ingevuld wordt hoe de aanhang van Wilders denkt. Dat maakt jullie geen haar beter dan Wilders zelf![]()
Ach . Ik vind het wat kortzichtig om mensen op basis van hun afkomst, kleur,religie of wat dan ook te beoordelen als geheel en verantwoordelijk te houden voor acties van leden die een zelfde raakvlak hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou. Wel of niet? Overigens is jouw avatar een niet te missen pluspunt in deze discussie.
Ga je ze een zak van mijn geld meegeven??? tyf een end op met je criminelen denk ik dan.quote:Wilders vindt de vergelijking van DPA met Goebbels 'walgelijk'. Hij wijst erop dat hij 'minder Marokkanen' wil bereiken door de immigratie uit islamitische landen zoals Marokko te beperken, via vrijwillige remigratie en door criminelen met een dubbele nationaliteit het land uit te zetten. 'Daar is niks mis mee, integendeel. Men hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dit soort vergelijkingen raken kant noch wal en zijn te walgelijk voor woorden', zei Wilders vandaag tegen persbureau ANP.
Nog een scheerkam gevonden! Jullie zetten jezelf allemaal behoorlijk voor lul...quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ridicuul, inderdaad. De aanhangt van Wilders denkt helemaal niet.
Nee, gelukkig was dat niet mijn punt juistquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef bigtukker het volgende:
[..]
Nou mijn patatbakker is ook Turks, dus die vlieger gaat niet op.
Nee. Je overspeelt die vrij sneue 'je scheert iedereen over een kam'-kaart.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De waarheid doet pijn zie ik?
Ik zit gewoon niet te wachten op je mening, of het gebrabbel wat daar voor moet doorgaan. Precies zoals men de PVV en z'n aanhang zou moeten behandelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De waarheid doet pijn zie ik?
Valt nog mee vind ik. Zie dan meer die mensen rondom de flat van Benno voor mequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:52 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Die vrouwen erachter ook. Typische aso's.
Wat is strafbaar: Marokkaan zijn of crimineel gedrag vertonen? Ik dacht toch echt het laatste. Dus is dat ook hetgene dat je moet aanpakken. En daarbij hoef je echt niet te negeren dat bepaalde bevolkingsgroepen zijn oververtegenwoordigd in de statistieken. Integendeel, zelfs. Ik zie niks liever dan een gerichte aanpak. Maar een probleem gericht aanpakken is nog steeds wat anders dan een complete groep mensen stigmatiseren.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Geweldig hoe hier ingevuld wordt hoe de aanhang van Wilders denkt. Dat maakt jullie geen haar beter dan Wilders zelf![]()
Ik verwacht ook geen universitair blok dat op hem stemt nee, maar ga je maar eens afvragen wáárom er zoveel mensen weg van hem zijn. Zoals laatst dat prachtige filmpje van Powlitie. Typerend weer, en ze blijven maar opduiken. Moeten er dan "minder Marokkanen" komen? Absoluut niet. Alleen is Wilders zo'n beetje de enige die daar nog wat van zegt. Compleet uit zn verband gerukt en xenofobisch wellicht, maar wel de enige.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ridicuul, inderdaad. De aanhangt van Wilders denkt helemaal niet.
Wat doe je dan op een discussieforum als je niet zit te wachten op een mening?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zit gewoon niet te wachten op je mening, of het gebrabbel wat daar voor moet doorgaan. Precies zoals men de PVV en z'n aanhang zou moeten behandelen.
Die kerel stond daar een beetje onzeker te zijn. Dan weer wel, dan weer niet meescanderen. Telkens richting publiek kijken. Die kerel stond daar echt heel ongemakkelijk.quote:
Het trieste is dat ik gewoon gelijk heb. Er zijn meerdere users in dit topic die het met mij eens zijn omdat ze precies hetzelfde aanstippen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee. Je overspeelt die vrij sneue 'je scheert iedereen over een kam'-kaart.
Mijn oom stemt PVV. Beste vent, hij is alleen kneiterdom en heeft een kneiterlaag inkomen. Ik stel me zo voor dat alle PVV'ers zo zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]![]()
hoe is dit niet stigmatiserend en of een hele zooi mensen over een kam scheren? Je bent geen haar beter.
Hij stelt een vraag. Ik weet niet of dat technisch gezien racisme is. Hij speelt wel handig in op xenofobie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef gelly het volgende:
Dat is gewoon onversneden racisme. Het is ook precies hoe de PVV aanhang denkt.
Goed verwoord. Eenschquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is strafbaar: Marokkaan zijn of crimineel gedrag vertonen? Ik dacht toch echt het laatste. Dus is dat ook hetgene dat je moet aanpakken. En daarbij hoef je echt niet te negeren dat bepaalde bevolkingsgroepen zijn oververtegenwoordigd in de statistieken. Maar een probleem gericht aanpakken is nog steeds wat anders dan een complete groep mensen stigmatiseren.
Dat er een voedingsbodem is voor Wilders en zijn fanclub is evident. Ik wens er overigens ook bij op te merken dat de PVV (bijvoorbeeld) enorm groot is in een gemeente als Volendam; een dorp waar niet of nauwelijks allochtonen wonen. Het is voor een wezenlijk deel dus ook gewoon een sentiment.
Ja gek he, dat de PVV-aanhang op FOK! het met je eens is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het trieste is dat ik gewoon gelijk heb. Er zijn meerdere users in dit topic die het met mij eens zijn omdat ze precies hetzelfde aanstippen.
Niet op reageren; die gelly valt al heel lang niet meer serieus te nemen. Het is überhaupt opvallend dat hij ergens zijn mening geeft. Doorgaans komt hij niet verder dan mekkeren in NWS-feedback.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een discussieforum als je niet zit te wachten op een mening?
Mijn overbuurman is een criminele marokkaan. Hij is crimineel, oerdom, levensgevaarlijk en heeft geen legaal inkomen. Hij heeft wel een dikke Audi. Ik stel me zo voor dat alle Marokkanen zo zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn oom stemt PVV. Beste vent, hij is alleen kneiterdom en heeft een kneiterlaag inkomen. Ik stel me zo voor dat alle PVV'ers zo zijn.
Jouw mening. Of van welke PVV'er ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:57 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een discussieforum als je niet zit te wachten op een mening?
Dat staat je vrij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn overbuurman is een criminele marokkaan. Hij is crimineel, oerdom, levensgevaarlijk en heeft geen legaal inkomen. Hij heeft wel een dikke Audi. Ik stel me zo voor dat alle Marokkanen zo zijn.
Meerderen hebben al gesteld geen PVV te stemmen en toch zijn zij van mening dat je loopt te blaten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja gek he, dat de PVV-aanhang op FOK! het met je eens is.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn overbuurman is een criminele marokkaan. Hij is crimineel, oerdom, levensgevaarlijk en heeft geen legaal inkomen. Hij heeft wel een dikke Audi. Ik stel me zo voor dat alle Marokkanen zo zijn.
Ik heb laatst een stuk gelezen over Bill Gates. Hij is Amerikaan. Heeft een bedrijf opgericht en is rijk. Ik stel me zo voor dat alle Amerikanen zo zijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vragen waar Volkert is, is ook een vraagquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij stelt een vraag. Ik weet niet of dat technisch gezien racisme is. Hij speelt wel handig in op xenofobie.
Ik ben geen PVV'er. Maar ik zie het al. Jij hebt helemaal niks op met vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Jouw mening. Of van welke PVV'er ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |