abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137961474
quote:
7s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:39 schreef Luigi het volgende:

[..]

En je bent nog te laf het te erkennen ook.
Je weet inmiddels wel hoe het werkt toch..

Bij elke uitspraak van Wilders komen de mitsen en maren weer.

Eerst had hij echt alleen wat tegen de uitwassen van de islam.
Daarna echt alleen iets tegen de islam als ideologie, en niet de gelovers als mens.
En nu echt alleen iets tegen criminele Marokkanen. Terwijl hij simpelweg weg roept : hoe minder Marokken hoe beter.

Dat is gewoon onversneden racisme. Het is ook precies hoe de PVV aanhang denkt.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:47:23 #102
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_137961481
quote:
3s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

En Wilders kent elke Marokkaan persoonlijk?
Nee, daarom zeg ik dat jouw verhaal net zo dom is als dat van Wilders. Het trieste is dat je dat zelf niet doorhebt :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:47:44 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_137961489
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Waarom hypocriet? Als de PVV het mag mag ik het toch ook richting PVV? Ik doe niets anders dan wat de PVV'er goedkeurt en voor staat. Zijn de PVV lui nou hypocriet?
Hunnie doen het tog ooooohoook!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:48:21 #104
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_137961514
quote:
15s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat jij de vaardigheid bezit om zaken te relativeren, wil niet zeggen dat andere mensen automatisch hetzelfde moeten doen. Ik ben doorgaans niet zo van de "aanstoot-neem", "gekwestst-zijn" -industrie in dit land, maar in dit geval staan mensen volop in hun recht als ze zich hier aan storen.

Bovendien is Wilders niet zomaar "een andere". Als de buurman riep dat hij minder Marokkanen wil, komt dat echt niet in de krant. Het gaat hier om een politicus met een duidelijke achterban, leider van een grote oppositiepartij in dit land. Zijn functie legt gewoon meer gewicht in de schaal.

Wat betreft de slachtofferrol die Wilders steeds aanneemt, heeft hij allang geen recht van spreken meer. Hij schoffeert en beledigt jan en alleman, om vervolgens boos te worden wanneer iemand de bal terugkaatst.
Dat is een vaardigheid die in Nederland al vanaf de jeugd wordt afgeleerd. Wees een schaapje, spring zodra het kan in de slachtofferrol en steek vooral je hoofd niet boven het maaiveld uit. Als we dat liberale en een wat dikkere huid nou juist eens zouden stimuleren, dan zou deze hele discussie overbodig zijn.
pi_137961557
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef gelly het volgende:

[..]

Daarna echt alleen iets tegen de islam als ideologie, en niet de gelovers als mens.
En nu echt alleen iets tegen criminele Marokkanen. Terwijl hij simpelweg weg roept : hoe minder Marokken hoe beter.

Je moet natuurlijk wat om je PVV-stem voor jezelf te rechtvaardigen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_137961565
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee, daarom zeg ik dat jouw verhaal net zo dom is als dat van Wilders. Het trieste is dat je dat zelf niet doorhebt :')
Pikkeneus ik steek de draak met mensen die achter deze achterlijke uitspraken van Wilders staan.

Je denkt toch niet echt dat ik iedereen over 1 kam zou scheren? Alhoewel PVV stemvee wel wat weg heeft van de taliban.
pi_137961575
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hunnie doen het tog ooooohoook!
;)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 maart 2014 @ 11:51:15 #108
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137961593
quote:

[..]

Tot op heden dacht de rechter daar anders over. In dit geval denk ik dat je gelijk hebt dat deze uitspraak onversneden racisme/discriminatie is.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:51:47 #109
396550 Richestorags
pi_137961614
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:50 schreef Chadi het volgende:

[..]

Pikkeneus ik steek de draak met mensen die achter deze achterlijke uitspraken van Wilders staan.

Je denkt toch niet echt dat ik iedereen over 1 kam zou scheren? Alhoewel PVV stemvee wel wat weg heeft van de taliban.
Ja, wat is het nou. Wel of niet? Overigens is jouw avatar een niet te missen pluspunt in deze discussie.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:52:09 #110
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_137961627

Plaatje van de dag. Een alleszeggende foto. Vooral die kerel ernaast.
pi_137961642
Nou hebben we in Enschede niet zoveel last van Marokkanen, maar wat mij betreft mogen de Turken blijven. Geen Turken, geen kebab.
pi_137961646
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]

Die vrouwen erachter ook. Typische aso's.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:52:54 #113
396550 Richestorags
pi_137961653
quote:

[..]

Nog zo één. Denkt de hele PVV-aanhang zo? Ken jij de hele PVV-aanhang? Nee, dus je blaat net zo dom als Wilders.
pi_137961655
quote:
[ afbeelding ]

Ik zou die linkse vrouw wel doen
pi_137961656
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:48 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Dat is een vaardigheid die in Nederland al vanaf de jeugd wordt afgeleerd. Wees een schaapje, spring zodra het kan in de slachtofferrol en steek vooral je hoofd niet boven het maaiveld uit. Als we dat liberale en een wat dikkere huid nou juist eens zouden stimuleren, dan zou deze hele discussie overbodig zijn.
Ik ben het niet met je eens. In jouw scenario krijgen we uiteindelijk allerlei groepen mensen die met de ruggen naar elkaar toe staan, langs dubieuze scheidslijnen als afkomst, ras, seksuele geaardheid, religie of wat dan ook.

Ik geloof meer in een samenleving met gedeelde waarden en normen (waarbij nieuwkomers zich overigens aanpassen).
pi_137961659
quote:
[ afbeelding ]

Wat zegt het precies?
  Forum Admin donderdag 20 maart 2014 @ 11:53:18 #117
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_137961660
Geweldig hoe hier ingevuld wordt hoe de aanhang van Wilders denkt. Dat maakt jullie geen haar beter dan Wilders zelf _O- :D

Ik verwacht ook geen universitair blok dat op hem stemt nee, maar ga je maar eens afvragen wáárom er zoveel mensen weg van hem zijn. Zoals laatst dat prachtige filmpje van Powlitie. Typerend weer, en ze blijven maar opduiken. Moeten er dan "minder Marokkanen" komen? Absoluut niet. Alleen is Wilders zo'n beetje de enige die daar nog wat van zegt. Compleet uit zn verband gerukt en xenofobisch wellicht, maar wel de enige.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_137961669
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:52 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Die vrouwen erachter ook. Typische aso's.
Vooroordeel?
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:54:03 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_137961683
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:52 schreef bigtukker het volgende:
Nou hebben we in Enschede niet zoveel last van Marokkanen, maar wat mij betreft mogen de Turken blijven. Geen Turken, geen kebab.
idd, een nederlander kan geen kebab maken :P. Vandaar dat de meeste snackbarhouders 100% nederlanders zijn een turk kan natuurlijk geen patat bakken :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:54:36 #120
396550 Richestorags
pi_137961696
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Geweldig hoe hier ingevuld wordt hoe de aanhang van Wilders denkt. Dat maakt jullie geen haar beter dan Wilders zelf _O- :D

Ik verwacht ook geen universitair blok dat op hem stemt nee, maar ga je maar eens afvragen wáárom er zoveel mensen weg van hem zijn. Zoals laatst dat prachtige filmpje van Powlitie. Typerend weer, en ze blijven maar opduiken. Moeten er dan "minder Marokkanen" komen? Absoluut niet. Alleen is Wilders zo'n beetje de enige die daar nog wat van zegt. Compleet uit zn verband gerukt en xenofobisch wellicht, maar wel de enige.
Er is voor veel mensen geen alternatief voor Wilders, want de rest neemt het niet serieus. Dat dat op Fok! dan wordt vertaald als, alle PVV-stemmers zijn kansloos tuig, maakt de users die dit doen geen haar beter dan Wilders zelf.
pi_137961697
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nog zo één. Denkt de hele PVV-aanhang zo? Ken jij de hele PVV-aanhang? Nee, dus je blaat net zo dom als Wilders.
Hou toch je klep.
pi_137961702
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

idd, een nederlander kan geen kebab maken :P. Vandaar dat de meeste snackbarhouders 100% nederlanders zijn een turk kan natuurlijk geen patat bakken :P.
Nou mijn patatbakker is ook Turks, dus die vlieger gaat niet op.
pi_137961707
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:53 schreef Straatcommando. het volgende:
Ridicuul, inderdaad. De aanhangt van Wilders denkt helemaal niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:55:05 #124
396550 Richestorags
pi_137961710
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:54 schreef gelly het volgende:

[..]

Hou toch je klep.
De waarheid doet pijn zie ik?
pi_137961714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:51 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja, wat is het nou. Wel of niet? Overigens is jouw avatar een niet te missen pluspunt in deze discussie.
Ach . Ik vind het wat kortzichtig om mensen op basis van hun afkomst, kleur,religie of wat dan ook te beoordelen als geheel en verantwoordelijk te houden voor acties van leden die een zelfde raakvlak hebben.
Je kan ook gewoon zeggen dat je minder criminelen wil hebben in Den Haag ongeacht afkomst. Joh dat wil iedereen maar geef dan ook even hoe je dit wil oplossen.

En dan komt hij met zo'n opmerking later:

"
quote:
Wilders vindt de vergelijking van DPA met Goebbels 'walgelijk'. Hij wijst erop dat hij 'minder Marokkanen' wil bereiken door de immigratie uit islamitische landen zoals Marokko te beperken, via vrijwillige remigratie en door criminelen met een dubbele nationaliteit het land uit te zetten. 'Daar is niks mis mee, integendeel. Men hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dit soort vergelijkingen raken kant noch wal en zijn te walgelijk voor woorden', zei Wilders vandaag tegen persbureau ANP.
Ga je ze een zak van mijn geld meegeven??? tyf een end op met je criminelen denk ik dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')