Jaaa, ik ben sowieso fan van McFly, maar ik vind hen echt zo tof creatiefquote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef piglet het volgende:
Misschien niet echt heel erg beroemd in NL (hij is van McFly, zij de zus van Mario Falcone), maar wel een superlief filmpje:
En weer een bijzondere naam voor de liefhebbers: Buzz Michelangelo
Die filmpjes zijn inderdaad ook heel erg mooi/lief!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaa, ik ben sowieso fan van McFly, maar ik vind hen echt zo tof creatief![]()
Voor liefhebbers zijn ook en übercute
Edit; Hee als je een gewone hyperlink wil maken naar youtube doet 'ie dat nietDan komt alsnog het filmpje
![]()
Oh,quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef Meke het volgende:
Evgenia Parakhina is vijf maanden zwanger, zojuist op Boulevard
Leuk!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:07 schreef Meke het volgende:
Evgenia Parakhina is vijf maanden zwanger, zojuist op Boulevard
heeft ze er al 5 ja? Omgquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef kvd het volgende:
Katie Price/Jordan wil een 6 de kind...zwanger?
hahaha ik dacht al dat ze misschien als laatste een tweeling had gehad, dat ik dat gemist hadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Euhm....Nee...fout van mij ... ze wil een vijfde
Haha, wat leuk gedaan!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef piglet het volgende:
Misschien niet echt heel erg beroemd in NL (hij is van McFly, zij de zus van Mario Falcone), maar wel een superlief filmpje:
Godsamme wat gaafquote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef piglet het volgende:
En hun voetjes:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
De zoontjes van Chris Hemsworth en Elsa Pataky heten Tristan en Sasha.
Dat is wel de nieuwe celebshype he, alleen de voeten laten zienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
En hun voetjes:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel leuke namen! Was wel heel erg benieuwd waarmee ze aankwamen na India. Pakistan en Tibet was ook een optie die ik ergens gelezen had
Nouja, ik snap dat opzich wel. Die jochies zijn amper een paar dagen oud, ik zou het dan ook geen prettig idee vinden om ze gelijk het hele internet over te laten gaan. Al slaat dat nergens op, het voelt toch wat beschermender.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is wel de nieuwe celebshype he, alleen de voeten laten zien
Neuh, dat zie je ook vaak bij niet celebs. Tis gewoon een ding om de voetjes of een handje te laten zien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is wel de nieuwe celebshype he, alleen de voeten laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |