Ahhh, oke. Via google kon ik ook maar weinig vindenquote:Op zondag 25 mei 2014 13:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dit is de maxi-MAL:
[ afbeelding ]
Het is een miniatuur van de Mobiele Afname Locatie
Dat je ook levens redt met jouw donatie. T kost je een half uurtje van je tijd, kleine moeite voor groot effect zou ik zeggen!quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef Vleuver het volgende:
Het enige dat mij er nog van weerhoud om bloed te doneren, is dat er mensen zijn die groot geld verdienen met mijn donatie.
Hoe denken jullie hierover?
Dat boeit degene die jouw bloed nodig heeft voor geen cent.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef Vleuver het volgende:
Het enige dat mij er nog van weerhoud om bloed te doneren, is dat er mensen zijn die groot geld verdienen met mijn donatie.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat boeit degene die jouw bloed nodig heeft voor geen cent.
Nu ben ik wel benieuwd welke bloedgroep je hebtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:11 schreef baggerbaas het volgende:
Gisteren de oproepkaart gekregen en vandaag ineens een SMS:
"Geachte donor, i.v.m. een tekort aan uw bloedgroep verzoeken wij u vriendelijk om gehoor te geven aan uw oproep."
Zal zo maar eens heen gaan dan
O positief. Meest voorkomend dusquote:Op vrijdag 6 juni 2014 11:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd welke bloedgroep je hebt
Zoek de vorige delen van dit topic maar eens op, deze discussie komt ongeveer elk topic wel een keertje langs...quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef Vleuver het volgende:
Dat dus. De dankbare reacties (De_Kardinaal, anyone?quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat je ook levens redt met jouw donatie. T kost je een half uurtje van je tijd, kleine moeite voor groot effect zou ik zeggen!
Bedankje is altijd leuk, maar verder is het bloed geven vooral vanzelfsprekend en een kleine moeite. (Behalve die keer dat ik van mn stokje gingquote:
Dan nog. Dankbaarheid is altijd fijn toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 15:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bedankje is altijd leuk, maar verder is het bloed geven vooral vanzelfsprekend en een kleine moeite. (Behalve die keer dat ik van mn stokje ging)
Interesseert me weinig.quote:Op donderdag 5 juni 2014 22:21 schreef Vleuver het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |