Ik denk Ron.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE коммунистиесе партий недерланд!quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk Ron.*RobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: ONEE WACHT LAAT MAAR MIJN FOUT[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
In de gemeente waar ie woont.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar brengt Kees van der Staaij zijn stem uit?
Kieswijzer en daarna programma bekeken, ze hadden wat 'items' over minder regels ivm horeca e.d. dat was de voornaamste reden eigenlijk.quote:
Niet, want die heeft al gestemd omdat hij in Benthuizen (gemeentefusie) woont.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar brengt Kees van der Staaij zijn stem uit?
Dus je wilt dat de kroegen tot 6 uur openblijven ofzoquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Kieswijzer en daarna programma bekeken, ze hadden wat 'items' over minder regels ivm horeca e.d. dat was de voornaamste reden eigenlijk.
Meer dat ze het zelf mogen bepalen (en winkels ook).quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dus je wilt dat de kroegen tot 6 uur openblijven ofzo
Ik vind het wel raar dat Wilders in Den Haag ging stemmen terwijl hij uit Venlo komt, dat dit kan in Nederland!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |