[/quote]quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net 3 VI presentatoren gebakken, denk ik dat ze afgekoeld zijn, neem een hap, en brand mijn bakkes.
Klacht: Gijp, Derksen en Genee
Onderbouwing:
Ja, open jij een topic over drollen?quote:
Ik ben masochist, maar dacht dat dat duidelijk was na mijn velen opmerkingen over strap-ons etc.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vermakelijk programma. Maar goed, als je niets van voetbal moet hebben, dan kan ik er nog inkomen. Al vraag ik me dan wel af waarom je iets als Voetbal International opzet maar vooruit.
Lemming, ik vraag met gepassioneerde belangens een slotje aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Mansjester het volgende:
Ach man donderstraal toch op joh, ik word helemaal gek van je johMaar jij bent dan ook ontzettend dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHA ik zit maar te geiten joh ouwe pik, laat gaan johquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook ontzettend dom.
Stewardess?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik zit maar te geiten joh ouwe pik, laat gaan joh
Ik kan Gijp niet imiteren, sorry
TS was een jongen die tot zijn 12e voetbalde maar daarna ging werken als kapper.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
Vast een homo
Laat gijp t maar niet horen!
en van ballet houdquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
TS was een jongen die tot zijn 12e voetbalde maar daarna ging werken als kapper.
Het is werkelijk een plaag dat blaag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:49 schreef RensAjacied het volgende:
TS is echt een notoire domoor. Demagoog. Echt wat een blaag.
Hoe kan je dit nou roepen man? Jij kraamt louter onzin uit. Dit soort uitspraken zijn not dun. Vuile ijdeltuit!
Hij denkt dat hij de Mr. Bigstar is. Maar TS is gewoon een nietsnut, daar krijgt een paard de hik van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
TS weet niet of er lucht of zand in een bal zit
Dit soort feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste. TS is absoluut geen KLB Hooliganquote:Op donderdag 20 maart 2014 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
Wij VI Hooligans dagen de KLB Hooligans uit tot een duel.
Wat een eng gezelschap hier zeg.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit soort feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste. TS is absoluut geen KLB Hooligan
Ik heb dan ook helemaal niets met dit wereldje!quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat een eng gezelschap hier zeg.
Ons-kent-ons wereldje
Daarom zit er ook 7 dagen per week!quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb dan ook helemaal niets met dit wereldje!
hahaha, dat vond ik best een leuke opmerking, heb je die zelf bedacht?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom zit er ook 7 dagen per week!
Ik pak de Yu-Gi-Oh kaarten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
Wij VI Hooligans dagen de KLB Hooligans uit tot een duel.
VIquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:00 schreef Spongeboss het volgende:
Wat een belachelijk programma is dit.
Sowieso wie wilt die lui wat zien lachen of discussiėren over voetbal? Mensen kotsen op RTL boulevard of zo. Maar is voetbal international niet gewoon hetzelfde maar dan over voetbal? Wat boeit mij het dat die of die voetballer dit of dat doet.
Het kan me niet schelen.
Die kwalbert is dan ook een gigantische hypocriet. Hij etaleert ook het privéleven van iedereen, maar als er wat over hem verteld wordt staat ie op z'n achterste benen. Bahquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:08 schreef JenHermes het volgende:
[..]
VI![]()
VI is gewoon een bazenprogramma dus waar jij de vergelijking met RTL Boulevard vandaan haalt is mij een raadsel. Vergelijk het dan met koffietijd want dat komt meer in de buurtOverigens zijn de gasten van VI aan tafel vele malen beter dan zo,n half geemotioneerde Albert Verlinden die het vuur in zijn ogen heeft staan omdat iemand in de kamer van Reinoult Oerlemans is geweest op de IC
![]()
Wat een engnek is die Albert Verlinden
Het gaat heel vaak niet over voetbal. Zoals wanneer ze over het boekenbal gaan praten, is echt grappig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vermakelijk programma. Maar goed, als je niets van voetbal moet hebben, dan kan ik er nog inkomen. Al vraag ik me dan wel af waarom je iets als Voetbal International opzet maar vooruit.
Die anekdote van Rene over Jort Kelder aan tafel bij DWDD is en blijft geniaalquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat heel vaak niet over voetbal. Zoals wanneer ze over het boekenbal gaan praten, is echt grappig.
Leer nu eens subtiel trollen, joh, Argo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:31 schreef Spongeboss het volgende:
Iedereen roepen dat ik gay ben terwijl die vent in vi gay is. En er gay voetballers zijn.vi is kut
Beter mix je subtiliteit met andere ingrediėnten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Leer nu eens subtiel trollen, joh, Argo.
HET IS FRIET!!!quote:
En ajaxieden stellen wel wat voor wil je zeggen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij de Mr. Bigstar is. Maar TS is gewoon een nietsnut, daar krijgt een paard de hik van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |