[/quote]quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Net 3 VI presentatoren gebakken, denk ik dat ze afgekoeld zijn, neem een hap, en brand mijn bakkes.
Klacht: Gijp, Derksen en Genee
Onderbouwing:
Ja, open jij een topic over drollen?quote:
Ik ben masochist, maar dacht dat dat duidelijk was na mijn velen opmerkingen over strap-ons etc.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Vermakelijk programma. Maar goed, als je niets van voetbal moet hebben, dan kan ik er nog inkomen. Al vraag ik me dan wel af waarom je iets als Voetbal International opzet maar vooruit.
Lemming, ik vraag met gepassioneerde belangens een slotje aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Mansjester het volgende:
Ach man donderstraal toch op joh, ik word helemaal gek van je johMaar jij bent dan ook ontzettend dom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHA ik zit maar te geiten joh ouwe pik, laat gaan johquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook ontzettend dom.
Stewardess?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik zit maar te geiten joh ouwe pik, laat gaan joh
Ik kan Gijp niet imiteren, sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |