Nare film is het maar daardoor ook zo goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
Funny GamesMichael Hahneke
![]()
De US remake van FUnny Games(ook al is het van dezelfde regisseur)
Das Experiment en Lola Rennt zijn leuk idd, de andere films ken ik niet. Gegen die Wand is ook erg tof (zonder Moritz Bleibtreuquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er zijn trouwens ook wel geweldige duitse films gemaakt redelijk recent
elementarteilchen
lola rennt
baader meinhof complex
funny games
free rainer
das experiment
Vooral funny games en elementarteilchen zijn aanraders.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Das Experiment en Lola Rennt zijn leuk idd, de andere films ken ik niet. Gegen die Wand is ook erg tof (zonder Moritz Bleibtreu).
Hahneke heeft wel meer nare films gemaakt...The Seventh Continent is ook niet echt fijn net zoals Benny's video..quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nare film is het maar daardoor ook zo goed
Ja inderdaad ook goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:12 schreef Felagund het volgende:
En natuurlijk de standaard films Das Leben der Anderen en Der Untergang.
Der Krieger und die Kaiserin is ook goed, die is dan weer zonder Bleibtreu maar wel met Franka Potente.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zijn trouwens ook wel geweldige duitse films gemaakt redelijk recent
Je hebt naar de Jayhawks geluisterd, dan vind je dit ook vast goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hier maakt spotify reclame voor
Nee, ik heb de gratis versiequote:Op donderdag 20 maart 2014 12:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Je hebt naar de Jayhawks geluisterd, dan vind je dit ook vast goed.
Maar je hebt hier eerder wel gepost dat je tips kreeg van Spotify toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, ik heb de gratis versie
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar je hebt hier eerder wel gepost dat je tips kreeg van Spotify toch?
Goed nieuws.quote:Speaking of the Madvillain sequel, any word on more work with Doom?
He wants to do it. Its just like me with Quasimoto it just has to be right. It aint like its gonna be worse or better. Its a continuation. We got like 10, 12 songs. Its up to him. We talk. He saying he recorded new material. We gon see, we gon see very soon. Im gonna go to Europe, we gonna hook up with him. Next month, London, first thing I do is go see Doom.
Nog niet geluisterd, wat is het?quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:37 schreef Vatta het volgende:
Wat vinden jullie van dat album van Thomas Azier? Best aardig toch.
Ik wil niet vervelend doen maar je bent vaak de eerste om over voetbalpraat te klagen, dan moet je hier niet komen juichen.quote:
Ik heb hem uiteraard niet gekekenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef Tchock het volgende:
Overigens was het werkelijk een draak van een wedstrijd. Téring, wat slecht. En Berghuis zou persoonlijk de ¤100.000 gemist prijzengeld aan AZ moeten aftikken voor zijn wanvertoning.
Heul veul geluisterd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:06 schreef Norrage het volgende:
Ik heb weer iets briljants ontdekt
Wat mooi zeg
Nor, ik wil je er toch even op wijzen dat schizofreen gedrag niet zozeer trollen is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef Norrage het volgende:
Gast. Ik ben natuurlijk aan het trollen met mijn post
Heeft er niets mee te maken. Jij maakte er als enige echt een probleem van dat het hier te veel over voetbal ging. Dan is 't zelfs als grapje raar van jouw kant. Niemand neemt 't overigens serieus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:24 schreef Norrage het volgende:
Ik zet er verdomme "oh kut, voetbal" onder, en het wordt gewoon serieus genomen
Jullie vallen me tegen lieverds.
Be Above It klonk iig wel goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Enfin, dat van Tame Impala klinkt wel interessant inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |