Ik wil niet vervelend doen maar je bent vaak de eerste om over voetbalpraat te klagen, dan moet je hier niet komen juichen.quote:
Ik heb hem uiteraard niet gekekenquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef Tchock het volgende:
Overigens was het werkelijk een draak van een wedstrijd. Téring, wat slecht. En Berghuis zou persoonlijk de ¤100.000 gemist prijzengeld aan AZ moeten aftikken voor zijn wanvertoning.
Heul veul geluisterd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:06 schreef Norrage het volgende:
Ik heb weer iets briljants ontdekt
Wat mooi zeg
Nor, ik wil je er toch even op wijzen dat schizofreen gedrag niet zozeer trollen is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:57 schreef Norrage het volgende:
Gast. Ik ben natuurlijk aan het trollen met mijn post
Heeft er niets mee te maken. Jij maakte er als enige echt een probleem van dat het hier te veel over voetbal ging. Dan is 't zelfs als grapje raar van jouw kant. Niemand neemt 't overigens serieus.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:24 schreef Norrage het volgende:
Ik zet er verdomme "oh kut, voetbal" onder, en het wordt gewoon serieus genomen
Jullie vallen me tegen lieverds.
Be Above It klonk iig wel goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:29 schreef Maxerazzi het volgende:
Enfin, dat van Tame Impala klinkt wel interessant inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |