misschien als de vraag weer net ff ander geformuleerd is, dat men weer iets nieuws hadquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:04 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat zou dan Indonesië zijn want Thailand heeft zijn info reeds gedeeld
Die is al een paar keer voorbij gekomen hier. Op zijn google+ heeft hij nog wat aanvullende info gepost om zijn theorie te updaten met info die de laatste dagen naar buiten is gekomen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog een hele interessante theorie van een ervaren oud-piloot:
[..]
Ja klopt. Dat verhaal hebben we toen afgeschoten..quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:02 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dit is toch dezelfde als waar het al een paar dagen over gaat?
Ik zie het wel als een optie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:08 schreef eight het volgende:
Ja klopt. Dat verhaal hebben we toen afgeschoten..
http://www.bernama.com/bernama/v7/ge/newsgeneral.php?id=1023248quote:LUMUT, March 19 (Bernama) -- The Royal Malaysian Navy's ships KD Kasturi and KD Lekiu sailed for the southern corridor tonight to join the search and rescue operation for Malaysia Airlines (MAS) flight MH370 which has now entered the second phase.
Het was oorpsronkelijk ook inconsistent met de voorhande data. Pas toen bleek dat Maleisie geen klok kan lezen, begon die uitleg ergens op te slaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:06 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Die is al een paar keer voorbij gekomen hier. Op zijn google+ heeft hij nog wat aanvullende info gepost om zijn theorie te updaten met info die de laatste dagen naar buiten is gekomen.
Het is iig niet consistent met informatie die naar buiten is gekomen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:10 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Ik zie het wel als een optie.
Daarnaast zijn wij uberhaupt niet degene om een en ander af te schieten vind ik.
Alle opties kunnen nog.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:22 schreef Me_Wesley het volgende:
Maargoed, je kunt je afvragen hoe betrouwbaar de informatie überhaupt is die we nu krijgen.
In ieder geval richting het zuiden, dat is waar Maleisié gaat zoeken na alle info die ze hebben.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:30 schreef Draailamp het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
En door al die speculaties overal weet je ook niet meer welke richting kan kloppen of wat niet.
Wie het ook heeft gedaan ...... het is een enorme braincrasher
oh dat had ik nog niet begrepenquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:34 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
In ieder geval richting het zuiden, dat is waar Maleisié gaat zoeken na alle info die ze hebben.
Wellicht is de route zoals op verschillende sites weergegeven gewoon onjuist en heeft het vliegtuig gewoon na de leftturn over Indonesië rechtdoor gevlogen
Is ook speculatie natuurlijk, maar zoals je al zei, de richting die ze zoeken sluit het noorden in ieder geval uitquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh dat had ik nog niet begrepen
hmmmmm
Nopequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef Co_OL het volgende:
Zijn die andere pings nou al bekend gemaakt?
Dat stuk slaat nergens op, als je ziet waar de landingsbaan op Langkawi ligt en dan de route erbij pakt:quote:The left turn is the key here. This was a very experienced senior Captain with 18,000 hours. Maybe some of the younger pilots interviewed on CNN didn't pick up on this left turn. We old pilots were always drilled to always know the closest airport of safe harbor while in cruise. Airports behind us, airports abeam us and airports ahead of us. Always in our head. Always. Because if something happens you don't want to be thinking what are you going to do - you already know what you are going to do. Instinctively when I saw that left turn with a direct heading I knew he was heading for an airport. Actually he was taking a direct route to Palau Langkawi a 13,000 foot strip with an approach over water at night with no obstacles. He did not turn back to Kuala Lampur because he knew he had 8,000 foot ridges to cross. He knew the terrain was friendlier towards Langkawi and also a shorter distance.
Goede vraag. Zal waarschijnlijk afhankelijk zijn of de vlucht met 1 of 2 copiloten is (lange vluchten zijn altijd 3 piloten totaal).quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:29 schreef TLC het volgende:
Hoeveel vlieguren moet een piloot eigenlijk minimaal hebben wil ie deel uitmaken van de cabincrew van een Boeing of Airbus ?
Gezagvoerder heeft minimaal 1500 uur ervaring, de copiloot 250 uur. En eventuele coco, een derde vlieger heeft ook minimaal 250 uur, echter er zijn niet veel maatschappijen met een coco functie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:37 schreef eight het volgende:
[..]
Goede vraag. Zal waarschijnlijk afhankelijk zijn of de vlucht met 1 of 2 copiloten is (lange vluchten zijn altijd 3 piloten totaal).
Totaal niet relevant, maar hoeveel vlieguren heb jij zelf?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:50 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Gezagvoerder heeft minimaal 1500 uur ervaring, de copiloot 250 uur. En eventuele coco, een derde vlieger heeft ook minimaal 250 uur, echter er zijn niet veel maatschappijen met een coco functie.
In praktijk zijn de eerste twee vaak meer ervaren, puur alleen al omdat het binnen een bedrijf een X aantal jaren duurt alvorens je een bepaalde functie krijgt.
(Bij KLM begin je bijvoorbeeld als coco, dus met 250 uur minimaal, wordt je na twee jaar co op korte/Europa vluchten, dus dan al rond de 1000 uur ervaring. Na vier/vijf jaar wordt je gezagvoerder Europa, dus dan rond de 2500 uur ervaring en zo door. )
Rond de 6500 uurquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:53 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Totaal niet relevant, maar hoeveel vlieguren heb jij zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |