SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bwuh..
Acces denied!( terwijl steps, topvintage etc wel gewoon mag!!
![]()
( wsl omdat het woord BOOBS op de website voorkomt)
Werk dusquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:15 schreef douche-eendje het volgende:
Bwehehehe arme bar
Btw, wanneer dragen jullie zulke jurkjes? Naar werk is hier al redelijk onhandig bijvoorbeeld.
Rucola valt daar ook onderquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ei! Lekker een omelet met veel groente als lunch of een salade met rucola ofzo. Of is rucola ook een bladgroente?
En de beloofde c&a-jurk waar ik zo verliefd op was/ben staat niet op de NL'se site.
Ik heb op mijn blog wel een recept van een groente omelet :p moet je alleen ff de spinazie weg doen en vervangen voor meer champignons en eventueel tomaat en paprika ofzoiets? Wat je maar lekker vindt!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Rucola valt daar ook onder![]()
Heb je een recept voor een omelet met groente? Dat wil ik nog wel proberen![]()
Ah zonde
Omelet is inderdaad vooral alles wat je lekker vindt in de pan gooien, eieren erbij en roerenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:56 schreef Puala het volgende:
Ik ga het eens proberenHeb eieren genoeg in huis, dus enkel even wat groente halen eerdaags
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Omelet is inderdaad vooral alles wat je lekker vindt in de pan gooien, eieren erbij en roeren
Wat voor soort shakes zijn het?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:14 schreef appelsap het volgende:
Ik zal ook eens een lijstje posten.
O: Shake
L: Shake
T's: Veel groente, 2 gekookt eieren, kaas, kwark
D: aardappels, sperziebonen, boomstammetje
T: stuk fruit
Dit is zo'n beetje mijn eetpatroon de laatste week. De behoefte aan suiker begint eindelijk af te nemen.
Ik wil dit in ieder geval nog een week zo volhouden en daarna waarschijnlijk weer gewoon brood/muesli en dergelijke.
Dat is wel een goede tipquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:58 schreef Zeester het volgende:
Ik bak de groenten vaak eerst ff, gooi ze in een bakje, doe de eieren dan in de pan en als de omelet bijna klaar is leg ik de groente er weer op en sla ik het ei dubbel. Maar dat is ook beroepsdeformatie want zo serveren we ze op mijn werk. Maar als ik de ei over de groente schenk gaat hij vaak stuk/ wordt het ei uteindelijk te gaar.
Shakes van Cambridge. Ik weet niet of je dat kent?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat voor soort shakes zijn het?
Ik heb nog 150kcal over voor vandaag.....eens kijken wat ik daar mee ga doen
ik vind die shakes echt ZO smerigquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
Shakes van Cambridge. Ik weet niet of je dat kent?
Ik volg het dieet niet hoor maar er zitten i.i.g. voldoende voedingsstoffen in, weinig koolhydraten en redelijk wat eiwitten.
Ik vind ze best te doen, maar leuk is anders inderdaad. In 2011 ben ik met die shakes ruim 20 kg afgevallen (die er dus nog af zijn).quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind die shakes echt ZO smerig![]()
dat ontneemt me echt het "plezier"van afvallen.. en het moet toch echt "leuk"blijven
whehe... Blinde piloot?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef Barreltje het volgende:
ik ben verliefd op deze : http://www.succubus.nl/so(...)default#.Uym3cG1YXTo
( al lijkt deze wat lang)
die van mango lijken dan weer errrug kort, of valt dat mee??![]()
moet je onsite geen overall aan?? ( ik werd ook al eens verzocht om een rokje aan te doen in/over mijn survivalsuit omdat de piloot niet kon zien dat ik een vrouw ben![]()
)
Ik hou er sowieso niet van om je eten/voedingsstoffen te drinken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb dat om mij heen al een paar keer zo mis zien gaan met die shakes. Ben er niet zo'n fan van
Ja, over een week ongeveer. En dan gewoon langzaam wat kilo's eraf is de bedoeling.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nichtje heeft dat dieet gedaan dus ben wel bekend met de shakes.
Maar straks wil je wel weer gewoon gaan ontbijten?
Twee vriendinnen van mij hebben het gedaan. Die vielen zoveel af ik kan er gewoon niet bij dat dat gezond is. Gewicht zit er bij beide weer dubbel en dwars aan trouwens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hou er sowieso niet van om je eten/voedingsstoffen te drinken.
Ik deel je meningquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Helaas is in mijn omgeving daarna iedereen inderdaad ook weer aangekomen
Ik blijf er bij dat het belangrijker is om een nieuwe levenstijl aan te leren en dat doe je niet dmv shakes
Wat voor soort kruiden doe je dan over die groente?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef _aurum_ het volgende:
Ik rooster ook om de zoveel tijd een grote bups groenten in de oven;
Ui, paprika, pompoen, wortel en alles wat ik nog meer over heb
beetje olijfolie erover, husselen, kruiden erover en de oven in. Heb je altijd groenten bij de hand
En qua jurkjes raad ik ook www.mangooutlet.com aan. kan je soms echt voor een prikkie leuke kleding shoppen en ik vind het kwalitatief beter dan bijv. H&M.
Ik draag naar werk alleen maar rokjes/jurkjes. Zelfs als ik onsite moetDat staat echt charmant, rokje en werkschoenen eronder
Ik viel ongeveer tussen de 1 a 1,5kg per week af. Toen ik weer begon met normaal eten heb ik dat heel langzaam opgebouwd. Ik geloof dat het iets van 2 a 3 maanden geduurd heeft. Daarna verder afgevallen met een normaal en gezond eetpatroon en sporten. Alle kilo's zijn er nog steeds af en nog iets van 10 extra. Ik had destijds een BMI van bijna 45 en gezondheidsproblemen, dus het was wel echt noodzaak dat ik flink zou afvallen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Twee vriendinnen van mij hebben het gedaan. Die vielen zoveel af ik kan er gewoon niet bij dat dat gezond is. Gewicht zit er bij beide weer dubbel en dwars aan trouwens.
Dank voor het herinneren aan die site, ik moet nog een outfit voor een bruiloft. (En al m'n leuke jurkjes zijn óf allang bekend óf te groot.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef _aurum_ het volgende:
Ik rooster ook om de zoveel tijd een grote bups groenten in de oven;
Ui, paprika, pompoen, wortel en alles wat ik nog meer over heb
beetje olijfolie erover, husselen, kruiden erover en de oven in. Heb je altijd groenten bij de hand
En qua jurkjes raad ik ook www.mangooutlet.com aan. kan je soms echt voor een prikkie leuke kleding shoppen en ik vind het kwalitatief beter dan bijv. H&M.
Ik draag naar werk alleen maar rokjes/jurkjes. Zelfs als ik onsite moetDat staat echt charmant, rokje en werkschoenen eronder
Gaafquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lustrumtopic
Ik post hier dan wel niet meer mee, maar ik vond deze schat zaterdag op de keukentafel van mijn oma en ik wilde het jullie niet onthouden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sixties
Geweldig inderdaad!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lustrumtopic
Ik post hier dan wel niet meer mee, maar ik vond deze schat zaterdag op de keukentafel van mijn oma en ik wilde het jullie niet onthouden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sixties
Awesome!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lustrumtopic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sixties
wat een schattig pakje!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lustrumtopic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sixties
Ik ben blij dat het voor jou geholpen heeft maar idd over het algemeen genomen is het niet aan te raden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:01 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik viel ongeveer tussen de 1 a 1,5kg per week af. Toen ik weer begon met normaal eten heb ik dat heel langzaam opgebouwd. Ik geloof dat het iets van 2 a 3 maanden geduurd heeft. Daarna verder afgevallen met een normaal en gezond eetpatroon en sporten. Alle kilo's zijn er nog steeds af en nog iets van 10 extra. Ik had destijds een BMI van bijna 45 en gezondheidsproblemen, dus het was wel echt noodzaak dat ik flink zou afvallen.
In mijn omgeving heb ik ook een hoop mensen gezien die daarna weer flink (en soms extra) zijn aangekomen.
Jullie hebben helemaal gelijk dat het uiteindelijk gaat om het aanleren van een nieuwe levensstijl. Als ik dat niet gedaan had was ik ook net zo hard weer aangekomen.
Ik zal het ook niemand aanraden maar voor mij heeft het wel gewerkt.
Oh ik wil dat ook zelf maken. Lekker!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf!
Ik heb een nieuwe voorraad gemaakt!
[ afbeelding ]
Handje amandelen, handje hazelnoten, half handje walnoten even fijnmalen. Klein handje zonnebloempittenmix, ruime 'cup' havermout, paar flinke eetlepels agave-siroop (kan ook met honing of maple siroop) en dan wat cranberries en goji bessen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:17 schreef appelsap het volgende:
Ziet er lekker uit BE. Wat zit er allemaal in?
Ga ik onthouden maar dan zonder besjes :pquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Handje amandelen, handje hazelnoten, half handje walnoten even fijnmalen. Klein handje zonnebloempittenmix, ruime 'cup' havermout, paar flinke eetlepels agave-siroop (kan ook met honing of maple siroop) en dan wat cranberries en goji bessen.
Door elkaar mengen en een minuut of 20 in de oven op 150graden.
Oh, en ik bedenk nu dat het recept ook nog kokosolie voorschrijft maar dat ben ik vergeten.
quote:"Mensen die willen afvallen, kunnen beter niet te veel voedingsmiddelen in huis hebben", zo zegt Lee Smith, die het onderzoek uitvoerde. "Het is beter om om de paar dagen datgene te kopen dat je echt nodig hebt. Al worden ze dan weer vaker verleid door de artikelen in de winkels. Wat dat betreft is er geen eenvoudige oplossing."
Wat maak je er verder mee? Ontbijt met yoghurt/kwark?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf!
[ afbeelding ]
Bijzonder artikel....quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:37 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)rgt-overgewicht.html
en dan de laatste paragraaf:
[..]
Hardlopen? Ik zie mijn conditie echt omhoog schieten, zwemmen en fietsen werkt ook goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:49 schreef Patoshik het volgende:
Oh god......
Voor m'n nieuwe opleiding moet ik een intake gesprek doen (ben ik heel erg zenuwachtig voor, ben bang dat ik bijvoorbeeld niet leuk genoeg ben, word afgekeurd en dat ik dan heel erg onzeker word over mezelf) maar het ergste...
De sporttest.
24 april.
Nog iets meer dan een maand.
Ik heb al sinds 17 december niet meer gesport. (ja, dat weet ik want toen gaf ik m'n sportpas aan m'n broer).
Heeft iemand tips?Zo snel mogelijk een goede conditie krijgen? Kracht ben ik niet bang voor.
Bootcamptrainingen bij je in de buurt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:49 schreef Patoshik het volgende:
Oh god......
Voor m'n nieuwe opleiding moet ik een intake gesprek doen (ben ik heel erg zenuwachtig voor, ben bang dat ik bijvoorbeeld niet leuk genoeg ben, word afgekeurd en dat ik dan heel erg onzeker word over mezelf) maar het ergste...
De sporttest.
24 april.
Ik heb al sinds 17 december niet meer gesport. (ja, dat weet ik want toen gaf ik m'n sportpas aan m'n broer).
Heeft iemand tips?Zo snel mogelijk een goede conditie krijgen? Kracht ben ik niet bang voor.
Ja ik denk zelf ook dat hardlopen het beste is om te doen, want dat lijkt me dat je dat krijgt bij zo'n test? Ik heb geen idee hoor, heb nog nooit zo'n test gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hardlopen? Ik zie mijn conditie echt omhoog schieten, zwemmen en fietsen werkt ook goed.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja ik denk zelf ook dat hardlopen het beste is om te doen, want dat lijkt me dat je dat krijgt bij zo'n test? Ik heb geen idee hoor, heb nog nooit zo'n test gedaan.
Die zijn er helaas niet.. Heb een tijdje terug al gezocht omdat jij zo positief was maar dat waren allemaal van die proef dingen (van afgelopen zomer).quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bootcamptrainingen bij je in de buurt?
Ik heb geen idee.. moest alleen sportkleren + binnen sportschoenen mee. Dat is het enige wat ik weet.. Dus ik neem aan dat het hardlopen (piepjestest oid) is, dus hardlopen lijkt me inderdaad slim.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Ligt er denk ik ook aan wat voor sporttest?
Ik zou denk ik beginnen met hardlopen op te bouwen, dat kan nooit kwaad
Ik ga even opzoek! Bedankt!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Misschien is Evy iets voor je om mee te beginnen voor het hardlopen
Voor wat voor soort opleiding is het?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:53 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. moest alleen sportkleren + binnen sportschoenen mee. Dat is het enige wat ik weet.. Dus ik neem aan dat het hardlopen (piepjestest oid) is, dus hardlopen lijkt me inderdaad slim.
Heb je even een dm gedaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor wat voor soort opleiding is het?
Grote kans inderdaad op shuttlerun & coopertest, dat soort dingen.
Shuttlerun en coopertest, zhe horrorquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor wat voor soort opleiding is het?
Grote kans inderdaad op shuttlerun & coopertest, dat soort dingen.
Ik denk er liever niet aan terugquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Shuttlerun en coopertest, zhe horror
Eerder was ik daar echt dol op. Als meisje op de middelbare hoefde je maar level 6 te halen (jongens 8) en ik was dan altijd als enige meisje dat level 10 haalde en dan liep ik daar helemaal trots te lopen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Shuttlerun en coopertest, zhe horror
Ik compenseerde gelukkig mijn onvoldoende voor die dingen met hoge cijfers voor mn destijds nog flexibel lichaam. Ondersteboven in de ringen, vogelnestjes etc.quote:
Nicequote:Op woensdag 19 maart 2014 18:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik compenseerde gelukkig mijn onvoldoende voor die dingen met hoge cijfers voor mn destijds nog flexibel lichaam. Ondersteboven in de ringen, vogelnestjes etc.
Nee, die ren-dingen en balsporten waren vreselijk
Niet alles valt kort, maar als dat het geval is; donkere panty eronderquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef Barreltje het volgende:
ik ben verliefd op deze : http://www.succubus.nl/so(...)default#.Uym3cG1YXTo
( al lijkt deze wat lang)
die van mango lijken dan weer errrug kort, of valt dat mee??![]()
moet je onsite geen overall aan?? ( ik werd ook al eens verzocht om een rokje aan te doen in/over mijn survivalsuit omdat de piloot niet kon zien dat ik een vrouw ben![]()
)
Van Jonnie Boer, zijn lekker en bij de meeste Appies verkrijgbaarquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat voor soort kruiden doe je dan over die groente?
HIIT!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:49 schreef Patoshik het volgende:
Oh god......
De sporttest.
24 april.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat maak je er verder mee? Ontbijt met yoghurt/kwark?
Ziet er verdomd lekker uit!!
Hmm dat ga ik ook eens fixen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Idd voor door de yoghurt of kwark. Zeg maar eigengemaakte cruesli.
Maar dan puurder en wat gezonder.
op dat lijstje kan ik een ochtend levenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijstje vandaag
O: yoghurt met muesli
T: rijstewafel
L: 2 bruine boterhammen kaas, 1 gebraden gehakt
T: Liga Fruitcrisp
D: witlof, aardappelen en een kipfiletje en wat Optimel vla
Straks nog even een uurtje bodypump
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk elke dag zo'n soort lijstje heb en nooit een hongergevoel eigenlijk..quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op dat lijstje kan ik een ochtend leven
ik krijg gewoon honger
En in het begin? Je maag kan wat gekrompen zijn inmiddels.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk elke dag zo'n soort lijstje heb en nooit een hongergevoel eigenlijk..
Valt best wel mee eigenlijk. Sowieso at ik voorheen niet heel veel meer, maar mijn overgewicht is gewoon gekomen door mijn studententijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En in het begin? Je maag kan wat gekrompen zijn inmiddels.
Oh daar word ik ook altijd zo blij van. Zeker als er genoeg kaneel inzit, de hele hut ruikt zo goddelijk dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:16 schreef Brighteyes het volgende:
Gaaf!
[ afbeelding ]
limburgs lijstjequote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
op dat lijstje kan ik een ochtend leven
ik krijg gewoon honger
Inspiratie, tips, verbeterpunten etc.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:20 schreef Messina het volgende:
Wat hebben de lijstjes voor nut eigenlijk?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Van Jonnie Boer, zijn lekker en bij de meeste Appies verkrijgbaar
[ afbeelding ]
Heb je Granola gemaakt BE?
ergens tussen 25 en 30 als ik braaf wil zijn, anders 50.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm dat ga ik ook eens fixen.
Hoeveel doe je van dat mengsel door je yoghurt/ kwark?
Volgens mij kan dat nogal schelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje over broodbeleg: is filet americain een beetje goed of zit daar te veel in? Ik hoor er verschillende verhalen over eigenlijk..
Ik heb altijd filet american mager. Toevallig vandaag een bakje opgegetenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje over broodbeleg: is filet americain een beetje goed of zit daar te veel in? Ik hoor er verschillende verhalen over eigenlijk..
Plastic schijnt dan weer wat minder te zijn...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb altijd filet american mager. Toevallig vandaag een bakje opgegeten
Heerlijk! Beetje peper er over heen, mmmquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan ga ik er toch een beetje van op brood doen morgen. Met uitjes![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Plastic schijnt dan weer wat minder te zijn...
Lekker idd!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Was twee weken terug in de vs voor mijn werk en daar een paar keer zo gruwelijk lekkere granola gegeten, een beter ontbij is er vlgs mij niet.
![]()
En die blikje heb ik wel zien staan idd, ik ga eens snuffelen!
En begrijp ik dan dat je een voorraadje maakt en in vriest ofzo?
Aha. Thanks.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:38 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Inspiratie, tips, verbeterpunten etc.
En voor de meesten werkt het ook goed om voor morgen alvast bijvoorbeeld een lijstje te maken zodat ze niet later hoeven te bedenken wat ze moeten eten dus minder valkuilen hebben.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Lekker idd!
We maken een lading groenten, laten het afkoelen en eten het in een dag of 2 of 3 op. Ik neem 't regelmatig mee als lunch met een stuk kip erbij. Soms bak ik't op met ei erbij, dus dan wordt het een omelet. Of we eten het als avondeten. Doordat het geroosterd is, wordt het ook wat zoetiger van smaak. Nom nom
Niet zo krampachtig met wel/niet eten.. Alles met mate!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Plastic schijnt dan weer wat minder te zijn...
Wat zijn eiwitmuffins eigenlijk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:07 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Gister teveel gegeten, ik had trek in hartige dingen. Dus Tony puur en de pindakaas gegeten. Vandaag nwe dag, nwe kansen
Lijstjesplanning:
T: 4 eiwitmuffins
L: gemengde salade met kip, geroosterde paprika, uitjes, tomaat, komkommer etc.
T: speltwrap met huttenkase
S: fitness
D: pasta arabiatta met kabeljauw
T: bak kwark met pindakaas
Het ruikt al heerlijkquote:
Ik maak 1 keer per week een bups muffins, ik weet de verhoudingen niet uit mijn hoofd, maar dit gaat er inquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat zijn eiwitmuffins eigenlijk?
Graag, klinkt lekker met kaneel enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik maak 1 keer per week een bups muffins, ik weet de verhoudingen niet uit mijn hoofd, maar dit gaat er in
Eieren, eiwitten, biologische appelmoes, geraspte kokos en eiwitpoeder, wat kaneel/zoetstof -> alles mixen en daar maak ik 12 muffins van.
Ze vullen best lang en normaliter zijn dingen met eiwitpoeder echt superdroog als je ze bakt, maar door de appelmoes en de geklopte eieren/eiwitten zijn ze lekker luchtig.
Kan de precieze verhoudingen vanaaf wel opzoeken
Maak je de eiwitmuffins zelf? (edit: ja dus) Ik vind je lijstjes altijd inspirerend. Oogt erg clean/gezond allemaal!quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:07 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Gister teveel gegeten, ik had trek in hartige dingen. Dus Tony puur en de pindakaas gegeten. Vandaag nwe dag, nwe kansen
Lijstjesplanning:
T: 4 eiwitmuffins
L: gemengde salade met kip, geroosterde paprika, uitjes, tomaat, komkommer etc.
T: speltwrap met huttenkase
S: fitness
D: pasta arabiatta met kabeljauw
T: bak kwark met pindakaas
Klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik maak 1 keer per week een bups muffins, ik weet de verhoudingen niet uit mijn hoofd, maar dit gaat er in
Eieren, eiwitten, biologische appelmoes, geraspte kokos en eiwitpoeder, wat kaneel/zoetstof -> alles mixen en daar maak ik 12 muffins van.
Ze vullen best lang en normaliter zijn dingen met eiwitpoeder echt superdroog als je ze bakt, maar door de appelmoes en de geklopte eieren/eiwitten zijn ze lekker luchtig.
ik ben volgens mij niet roomser dan de paus hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maak je de eiwitmuffins zelf? (edit: ja dus) Ik vind je lijstjes altijd inspirerend. Oogt erg clean/gezond allemaal!
Dat is standaard hierquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:49 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds!
Ik had gisteren echt een raar lijstje (als in: door de dag heen prima, maar zo links en rechts een winegum, blokje rijstchocolade of een koffie met suiker).
quote:Vandaag dus anders. Sowieso weer eens lekker veel groente en dan heeel misschien wel al buiten eten vanavond.
Aardbeienquote:O: 3 volkoren. 2 met aardbeien, 1 met lv smeerkaas. tl suiker. 250 ml lv yoghurt, 2 eetlepels kersen.
T: Pakje crackertjes.
L: Ik eet thuis en denk dat ik eens een lekker eitje ga bakken of een salade ga maken ofzo. Heb de tijd vandaag en het weer is heerlijk, dus komt wel goed.
T: Smoothie van lv yoghurt, beetje multivitaminensap, aardbeien, wat citroensap en een banaan. 1/2 voor vandaag, helft voor morgen.
D: Groene bloemkool, sugar snaps, zoete aardappel en nog iets... Heb heel veel groente in huis, dus zoek een recept om er iets lekkers mee te maken. Ideeën anyone?
T: Cracker met pindakaas bij WidM.
Geenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:47 schreef xuryah het volgende:
Voor de mensen die dat whey spul gebruiken, welke smaak is het lekkerst? :p
En waar kopen jullie dat?
Hoe kan je ze vervolgens het beste bewaren?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Jep op die site zat ik te kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen
Ik heb de choco van DE geprobeerd en de cocos en cream.. ik heb zelf de banaan... ik krijg het puur echt niet weg. Ik flikker er een shitzooi aan yoghurt in met een hand frambozen en wat water. En dan is het best te doen.
Ik zou die van Body & fit nemen. http://www.bodyenfitshop.nl/
Hoe vind je kokos?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jep op die site zat ik te kijken.
Is er geen enkele die je beter weg krijgt dan de ander? En wat is er zo vies aan? Ik heb het nog nooit geprobeerd, ben erg nieuwsgierig geworden :p
Witte chocolaquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Is er geen enkele die je beter weg krijgt dan de ander? En wat is er zo vies aan? Ik heb het nog nooit geprobeerd, ben erg nieuwsgierig geworden :p
Ik denk dat ik dat idd ga doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In de categorie Whey:
bestel een keer een proefpak met tig smaken erin en bepaal voor jezelf welke je lekker vindt.
Verder maak ik ze altijd aan met half melk, half water en dat is bijzonder goed weg te krijgen.
Door de yoghurt of kwark lijkt mij best vies eigenlijk.
De reden dat ik het vroeg: ik heb dus zo'n doos met smaakjes, waaronder kokos. Maar als er iets is waar ik van walg, is het kokos. Dus als je wil, kan ik die wel opsturen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:58 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat idd ga doen.
Al klinkt kokos en witte chocolade wel heeeeeel lekker
Nee, serieus ik krijg ze allemaal niet weg. Ik weet het niet, de nasmaak. Ik word er als ik ze puur drink serieus kotsmisselijk van. En ik ga er zelfs van kokhalzenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb een afsluitbare doos, daar stop ik ze in en dan in de koelkast. Blijft gewoon goed danquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe kan je ze vervolgens het beste bewaren?
Ik heb een melktrauma, dus ik drink no way melk. Met yoghurt is best te doen. ff blenden, hoppa.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In de categorie Whey:
bestel een keer een proefpak met tig smaken erin en bepaal voor jezelf welke je lekker vindt.
Verder maak ik ze altijd aan met half melk, half water en dat is bijzonder goed weg te krijgen.
Door de yoghurt of kwark lijkt mij best vies eigenlijk.
Ik pak het graag na krachttraining, wat meer eiwit is dan wel prettig voor spierherstel, maar uit m'n normale voeding haal ik niet zoveel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer heb je whey nu precies nodig?
Ik dacht altijd vooral aan bodybuilders maar nu gebruikt iedereen het zo'n beetje in dit topic.
Maar wat voor krachttraining dan? Na een rondje in de sportschool heb ik niet het gevoel/idee dat ik dat nodig heb.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik pak het graag na krachttraining, wat meer eiwit is dan wel prettig voor spierherstel, maar uit m'n normale voeding haal ik niet zoveel.
Oh! Ik houd juist wel van kokos, dus ik vind het wel leuk om daarmee te beginnen!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De reden dat ik het vroeg: ik heb dus zo'n doos met smaakjes, waaronder kokos. Maar als er iets is waar ik van walg, is het kokos. Dus als je wil, kan ik die wel opsturen.
Losse gewichten, dus eigenlijk dezelfde soort oefeningen als de bodybuilders. Alleen nu nog met mietjesgewicht.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wat voor krachttraining dan? Na een rondje in de sportschool heb ik niet het gevoel/idee dat ik dat nodig heb.
Okequote:Op donderdag 20 maart 2014 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Losse gewichten, dus eigenlijk dezelfde soort oefeningen als de bodybuilders. Alleen nu nog met mietjesgewicht.
Ja ik zat er aan te denken om er gewoon smoothies mee te maken idd. Kan prima met wat amandelmelk en fruit denk ik. Dat mag gewoon toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb een afsluitbare doos, daar stop ik ze in en dan in de koelkast. Blijft gewoon goed dan
Qua whey: ik koop altijd vanilleAl die andere smaken komen op een gegeven moment mijn neus uit of ze smaken chemisch
Ik voeg weleens kaneel toe of cacao. Qua fruitcombo's kan ik frambozen met cacao+whey+zoetstof aanraden.
Of de combo blauwe bessen+whey+zoetstof+kaneel
Of lijnzaad+oploskoffie+whey
Maar je hebt ook whey met appeltaartsmaak enzo
Ik stuur je vanmiddag even een pm! (Mobiel pm'en is kudt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:09 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh! Ik houd juist wel van kokos, dus ik vind het wel leuk om daarmee te beginnen!
Kan prima!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik zat er aan te denken om er gewoon smoothies mee te maken idd. Kan prima met wat amandelmelk en fruit denk ik. Dat mag gewoon toch?
Ik vind het echt zoveel leuker dan apparaten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Okedaar durf ik nog niet in de buurt te komen
Dat is zeker fijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het echt zoveel leuker dan apparaten.
En relatief snel resultaat. Ook wel eens fijn.
Van mij mag je allesquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja ik zat er aan te denken om er gewoon smoothies mee te maken idd. Kan prima met wat amandelmelk en fruit denk ik. Dat mag gewoon toch?
Ik doe het nu zo'n twee maanden en gister kreeg ik spontaan een boks toen ik in het krachthoekje kwam staanquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Okedaar durf ik nog niet in de buurt te komen
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe het nu zo'n twee maanden en gister kreeg ik spontaan een boks toen ik in het krachthoekje kwam staan
Ik moet juist meer kcals tot mij nemen blijkbaar om af te vallen. Dus die whey is ook weer een manier om meer kcal binnen te krijgen én meer eiwittenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Van mij mag je allesEr is wat mij betreft geen goed of fout. Aan het eind van de dag draait het om kcals in vs. kcals out.
Je moet minder kcals tot je nemen om af te vallen, hoe jij dat doet moet je zelf weten.
Je kan ook leven op choc chip koekjes
Nootjes zijn volgens mij ook goed om meer kcals + eiwit binnen te krijgen zonder dat je megahoeveelheden hoeft te eten!quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik moet juist meer kcals tot mij nemen blijkbaar om af te vallen. Dus die whey is ook weer een manier om meer kcal binnen te krijgen én meer eiwitten
Noten zijn ideaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nootjes zijn volgens mij ook goed om meer kcals + eiwit binnen te krijgen zonder dat je megahoeveelheden hoeft te eten!
quote:
Mja dan is het al helemaal moeilijk om aan je eiwitten te komen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar goed, daarom voor mij de shakes, noten en peulvruchten zijn geen optie en zuivel moet ik ook mee oppassen.
Had hier op de markt zaterdag twee bakjes voor 3,50. Had ook al asperges enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is standaard hier
[..]IK WIL OOK BUITEN ETEN! Maar windkracht 6 hiero
Een vriend vroeg of ik mee ging bier drinken en chillen in het park... Denk dat ik dat maar ga doen
[..]
AardbeienKosten hier nog 4 euro, idioten. Zit er in groene bloemkool qua smaak veel verschil met de gewone?
Ook apparaten. Ik doe mijn benen vooralsnog met apparaten omdat ik de leg curl en extension nog niet op zijn max heb. Maar ik pak ook rustig daarna whey.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Losse gewichten, dus eigenlijk dezelfde soort oefeningen als de bodybuilders. Alleen nu nog met mietjesgewicht.
Pak jij je benen ook met dumbells? Zo ja, pm me eens welke oefeningen je allemaal doet? Dan kan ik er Maandag na goedkeuring ook mee aan de slagquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het echt zoveel leuker dan apparaten.
En relatief snel resultaat. Ook wel eens fijn.
Ik wilde er ook een maken als lunch, maar heb geen melk. Zou het ook lekker zijn met een beetje amandelmelk?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:34 schreef Qwea het volgende:
Voor de omelet discussie...
[ afbeelding ]
*burp*
Ja, dat zei de dietiste ook, er zit in 50gr studentenhaver 5 gr eiwittenquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nootjes zijn volgens mij ook goed om meer kcals + eiwit binnen te krijgen zonder dat je megahoeveelheden hoeft te eten!
quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik doe het nu zo'n twee maanden en gister kreeg ik spontaan een boks toen ik in het krachthoekje kwam staan
Ooh, nou dan hou ik het bij bloemkool want dat vind ik juist wel lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Had hier op de markt zaterdag twee bakjes voor 3,50. Had ook al asperges enzo
Groene bloemkool romanesco dus... smaakt wat minder naar bloemkool. Minder scherp ofzo.
Melk? Ik flikker er echt geenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik wilde er ook een maken als lunch, maar heb geen melk. Zou het ook lekker zijn met een beetje amandelmelk?
He, dat klinkt wel interessant! Heb net even gekeken op YouTube en het heeft wel wat weg van de lessen die ik eerst deed. Alleen elke dag is dan misschien wat teveel van het goeie, maar 2x per week zou misschien wel kunnen.. Thnx voor de tip!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:21 schreef appelsap het volgende:
Ik heb net les 1 van Jillian gedaan. Het zweet staat op mijn rug en voorhoofd.![]()
Het was best goed te doen alleen voelde ik me wel erg stijf. Volgende les maar wat langer stretchen/opwarmen van te voren.
Welkom Miss_Congeniality. Ik las hier regelmatig over Jillian Michaels 30 Day Shred. Dat is met een matje en gewichtjes en kun je thuis doen. Misschien ook iets voor jou?
Ik doe altijd een scheutje melk er doorheen, vind ik zelf lekkerder :p zonder melk ook wel lekker, maar droger ofzo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Melk? Ik flikker er echt geenmelk
door hoor
Ik heb vandaag 30 gram ongezouten pinda's mee en mfp zegt ongeveer 8 gram eiwitquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zei de dietiste ook, er zit in 50gr studentenhaver 5 gr eiwittenNee, dat zet zoden aan de dijk
[..]Ik heb vanmorgen voor het eerst gebenchpresst, mijn ac schoudergewricht vond dat niet zo cool nog
[..]
Ooh, nou dan hou ik het bij bloemkool want dat vind ik juist wel lekker
En 2 voor 3,50, zaterdag ff hier de markt checken.
*ril* Melkquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:39 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik doe altijd een scheutje melk er doorheen, vind ik zelf lekkerder :p zonder melk ook wel lekker, maar droger ofzo.
Ja zo doe ik t verder ook :pquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
*ril* Melk
Gewoon beetje roomboter, 2 eieren, paprika, ui en champignon
Ik zit op de 180 ongeveerquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 30 gram ongezouten pinda's mee en mfp zegt ongeveer 8 gram eiwitik zit vandaag aan de 98 gram eiwit terwijl ik niet specifiek op eiwitten heb gelet
dat vind ik toch best redelijk! Wat was het ook alweer? 1,2 gr per kilo lichaamsgewicht?
Oh en benchpress![]()
spierpijn guaranteed
Hoinquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallo, mag ik hier ook wat mee gaan posten?
Ik heb technisch gezien geen overgewicht (ik weeg 59 kg bij een lengte van 1.63 m) maar het mag van mij allemaal wel wat strakker. Ik was vorig jaar goed bezig, ik ben toen in een half jaar tijd afgevallen van 64 kg naar 57 kg en ik voelde me daar prettig bij. Maar de laatste tijd sluipen de pondjes er stiekem toch weer een beetje bij, mijn buik wordt weer wat dikker en de broeken zitten net iets strakker dan eigenlijk de bedoeling is...
Het helpt ook niet dat ik op dit moment werkloos thuis zit. Eerst had ik een vast ritme met eetmomenten en sporten en extra beweging doordat ik op de fiets naar het station moest en zo. Maar thuis heb ik dat dus niet en mijn sportschoolabonnement dat ik via mijn werk had is ook opgehouden. Ik mis dus best wat beweging die ik voorheen 'automatisch' kreeg en omdat ik regelmatig niet zo happy ben met mezelf en mijn situatie op dit moment, pak ik toch net iets te vaak naar ongezonde zooi. Ik wil weer terug naar een (nieuwe) gezonde situatie en ik hoop dat dit topic mij daar een beetje bij kan helpen
Op dit moment heb ik hardlopen met Evy maar weer eens opgepikt en ik probeer 2 - 3 x per week te lopen. De eerstvolgende les wordt nummer 13 en dat is waar ik eerder afgehaakt ben, dus ik hoop het nu wat beter bij te houden
En er zit bij mij in de buurt op loopafstand een sportschool waar je 24 uur per dag terecht kan voor 32.95 per maand. Maar ik twijfel heel erg of ik dat zal doen. Hardlopen is op zich goed voor de conditie en zo, maar wat krachttraining zou ook wel handig zijn. Ik heb thuis een matje en wat gewichten maar geen idee wat ik er in mijn eentje mee aan moet. Bij mijn vorige sportschool maakte ik eigenlijk nooit gebruik van de apparaten en alleen van sommige groepslessen, maar die bieden ze bij deze school niet aan. Wel een buikspierkwartiertje en wat georganiseerde trainingen met functionele materialen maar verder niet. Nu twijfel ik dus heel erg of ik dat zal gaan doen. Want geen idee of ik het leuk genoeg ga vinden om ermee door te blijven gaan en je zit er wel een jaar aan vast. Maar niks doen is ook weer zo wat, want ik word ook niet happy van mezelf in de spiegel op dit moment
180? Holy shitquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit op de 180 ongeveer![]()
Ik weet echt niet meer wat het is. De 1 zegt 1,5, de ander 2, weer een ander 2,5 en nog een ander 3![]()
CC had een artikel gepost die ik zo maar eens ga doorlezen
Burpees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoin
Eerst maar thuis aan de slag met de gewichtjes die je hebt liggen? Squatten, crunches, push ups wellicht?
Ohja, hoe kon ik de burpees from hell vergeten!quote:
Zelf vind ik poppilates op YouTube ook leuk! En daar heb je in principe niks voor nodig, behalve een matjequote:Op donderdag 20 maart 2014 12:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
He, dat klinkt wel interessant! Heb net even gekeken op YouTube en het heeft wel wat weg van de lessen die ik eerst deed. Alleen elke dag is dan misschien wat teveel van het goeie, maar 2x per week zou misschien wel kunnen.. Thnx voor de tip!
Moet je dan die level 1, 2 en 3 gewoon elk 10x achter elkaar afdraaien?
quote:
Hallonquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoin
Eerst maar thuis aan de slag met de gewichtjes die je hebt liggen? Squatten, crunches, push ups wellicht?
Ik zag mensen vd week voor het eerst dat doen in de sportschool. Ik dacht meteen: dat zijn vast die burpees waar ze het hier steeds over hebbenquote:
Ik heb geen fucking flauw idee hoe het heet maar :quote:
Liever met een stang in m'n nek.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pak jij je benen ook met dumbells? Zo ja, pm me eens welke oefeningen je allemaal doet? Dan kan ik er Maandag na goedkeuring ook mee aan de slag
Thnx!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zelf vind ik poppilates op YouTube ook leuk! En daar heb je in principe niks voor nodig, behalve een matjeik kreeg er zo'n spierpijn van altijd dat ik gewoon een dag niet kon lopen
En welkom trouwens
HAAT aan die dingen. Die kwamen bij die groepslessen ook wel eens voorbij...quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja, hoe kon ik de burpees from hell vergeten!
Ja, ook haat daaraanquote:
Plank.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen fucking flauw idee hoe het heet maar :
In de opdruk modus, dan op je handen en tenen leunen zoals je ook zou opdrukken en dan van je handen om en om afwisselen met je ellebogen. En je rug kaarsrecht houden. Ik ging dood
Die krengen zijn vet zwaarquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik zag mensen vd week voor het eerst dat doen in de sportschool. Ik dacht meteen: dat zijn vast die burpees waar ze het hier steeds over hebbenziet er gek uit :p lijkt me vet lastig.
Ooh is dat nou plank? Mijn fysio kwam ermee. De tering, dat is best nog pittig. Of ik ze gelijk even 75x wilde doenquote:
Volg jij een bepaald uitgewerkt trainingsschema, of doe jij je oefeningen op eigen houtje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever met een stang in m'n nek.Maar ik pak ze met squats en lunges, dat blijkt voorlopig genoeg te werken.
Ja oke, sqauts doe ik ook. Lunges niet. Zal eens kijken hoe dat gaat Maandag met mijn knieën. Ik ga wel eens ff zoeken straks naar oefeningen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever met een stang in m'n nek.Maar ik pak ze met squats en lunges, dat blijkt voorlopig genoeg te werken.
Ben trouwens wel met je eens dat free weights meer resultaat hebben dan apparaten. Mijn armen zijn serieus bazen strak aan het worden.quote:
Hehe ik zou ze ook niet voor de lol gaan doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die krengen zijn vet zwaarIk doe ze 9 v/d 10 keer niet meer. Als ik ze wel doe heb ik geheid 3 dagen erna nog last van mijn klauwen en knieën
Variatie op idd, ik hou ze voor nu nog zo lang mogelijk vast.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh is dat nou plank? Mijn fysio kwam ermee. De tering, dat is best nog pittig. Of ik ze gelijk even 75x wilde doen
Op die manier geloof ik best dat je veel kan afvallen, maar ik zou niet onder bmr gaan zitten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
De mensen die dat 30 days shred van Jillian doen, houden jullie je aan de max van 1200 kcal per dan dan?
Ik las dat je 5 - 10 kg in die 30 dagen kunt afvallen. Lijkt mij niet zo gezond allemaal?
Ik ben zelf in ieder geval zeker niet van plan om dat te gaan doen... Ik wil het zelf eigenlijk proberen te gaan gebruiken als een workout voor 2 a 3 dagen per week (als alternatief voor de sportschool) met daarbij nog hardlopen met Evy, en dan gewoon 'normaal' eten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
De mensen die dat 30 days shred van Jillian doen, houden jullie je aan de max van 1200 kcal per dan dan?
Ik las dat je 5 - 10 kg in die 30 dagen kunt afvallen. Lijkt mij niet zo gezond allemaal?
Beetje late reactie maar ik vind de frozen cappuccino wel erg lekker, ik doe er alleen minder in omdat het gewoon zoet isquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op die manier geloof ik best dat je veel kan afvallen, maar ik zou niet onder bmr gaan zitten.
Doe je lunges met stang of met losse gewichten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee. Gaat mij meer om gewoon wat beweging en strakker worden. Dat lijkt me met die oefeningen ook wel gewoon te kunnen. Afvallen doe ik wel in een lager tempo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
Nope, ik volg het dieet niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
Het ligt er volgens mij heel erg aan hoe je dik was, en hoelang, en hoe oud je afvalt. En gewoon een beetje geluk hebben. Qwea is bijvoorbeeld echt strak geworden, ikzelf ga eindigen met wel een beetje vel over. Dat vind ik niet zo'n heel groot issue, ik ben 10+ jaar heel zwaar geweest en in mijn pubertijd met een noodvaart heel veel aangekomen, dus heb heel erg striae overal, en dat helpt gewoon niet. Het wordt ook geen schort van vel bij mij, maar helemaal strak, nee, dat gaat het niet meer worden vrees ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef xuryah het volgende:
Ik wil het ook wel proberen dat 30 days gedoe, maar idd gewoon normaal eten erbij. Anders is dit toch ook een "crash dieet"?
Ik hoef niet per se snel af te vallen, want dan blijf je ook met dat vel zitten.. iemand hier daar last van? In mijn omgeving ken ik heel veel mensen die goed zijn afgevallen maar nog steeds niet tevreden waren omdat ze dan nog een lap vel aan hun buik of armen hadden hangen. Dat motiveert mij om het gewoon rustig te gaan doenje vel de tijd geven om mee te kunnen bewegen.
Ik heb er nooit last van gehad maar ben zelf dan ook erg langzaam afgevallen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef xuryah het volgende:
Ik wil het ook wel proberen dat 30 days gedoe, maar idd gewoon normaal eten erbij. Anders is dit toch ook een "crash dieet"?
Ik hoef niet per se snel af te vallen, want dan blijf je ook met dat vel zitten.. iemand hier daar last van? In mijn omgeving ken ik heel veel mensen die goed zijn afgevallen maar nog steeds niet tevreden waren omdat ze dan nog een lap vel aan hun buik of armen hadden hangen. Dat motiveert mij om het gewoon rustig te gaan doenje vel de tijd geven om mee te kunnen bewegen.
Ik heb ook striaequote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het ligt er volgens mij heel erg aan hoe je dik was, en hoelang, en hoe oud je afvalt. En gewoon een beetje geluk hebben. Qwea is bijvoorbeeld echt strak geworden, ikzelf ga eindigen met wel een beetje vel over. Dat vind ik niet zo'n heel groot issue, ik ben 10+ jaar heel zwaar geweest en in mijn pubertijd met een noodvaart heel veel aangekomen, dus heb heel erg striae overal, en dat helpt gewoon niet. Het wordt ook geen schort van vel bij mij, maar helemaal strak, nee, dat gaat het niet meer worden vrees ik.
Je hebt striae en striae he, Ik heb een verticaal voelbaar netwerk van scheuren op mijn onderbuik, dat komt niet meer goed. Maar van die horizontale streepjes wit op je dijen, kont, heupen, dat komt echt wel goed als je je best doet.quote:
Ik heb hetzelfde helaas. Ze waren eerst diep paars ze worden al at lichter.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Zeester het volgende:
[..]
Je hebt striae en striae he, Ik heb een verticaal voelbaar netwerk van scheuren op mijn onderbuik, dat komt niet meer goed. Maar van die horizontale streepjes wit op je dijen, kont, heupen, dat komt echt wel goed als je je best doet.
Trouwens, net dag 3 van de 7 minute workout gedaan. Alleen de buikspier-dingen (crunches, plank) waren echt heeel pijnlijk want heb echt spierpijn in m'n onderbuik.
Ja dat klopt ook wel. De meeste waren ook al wat ouder en langer te zwaar. Maar mijn vriend had het ook. Hij is 10 kilo afgevallen in 3 maanden ofzo. Hij had echt een hoop vel over op zijn buik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het ligt er volgens mij heel erg aan hoe je dik was, en hoelang, en hoe oud je afvalt. En gewoon een beetje geluk hebben. Qwea is bijvoorbeeld echt strak geworden, ikzelf ga eindigen met wel een beetje vel over. Dat vind ik niet zo'n heel groot issue, ik ben 10+ jaar heel zwaar geweest en in mijn pubertijd met een noodvaart heel veel aangekomen, dus heb heel erg striae overal, en dat helpt gewoon niet. Het wordt ook geen schort van vel bij mij, maar helemaal strak, nee, dat gaat het niet meer worden vrees ik.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het ligt er volgens mij heel erg aan hoe je dik was, en hoelang, en hoe oud je afvalt. En gewoon een beetje geluk hebben. Qwea is bijvoorbeeld echt strak geworden,
Ik had toen ik 98 kilo was veel striae op mijn benen. Gros is nu wegquote:ikzelf ga eindigen met wel een beetje vel over. Dat vind ik niet zo'n heel groot issue, ik ben 10+ jaar heel zwaar geweest en in mijn pubertijd met een noodvaart heel veel aangekomen, dus heb heel erg striae overal, en dat helpt gewoon niet. Het wordt ook geen schort van vel bij mij, maar helemaal strak, nee, dat gaat het niet meer worden vrees ik.
Die heb/had ik dus. Idd, goed je best doen en ze gaan wegquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Zeester het volgende:
[..]
Je hebt striae en striae he, Ik heb een verticaal voelbaar netwerk van scheuren op mijn onderbuik, dat komt niet meer goed. Maar van die horizontale streepjes wit op je dijen, kont, heupen, dat komt echt wel goed als je je best doet.
Aaaahw, spierpijn is een motherfucker idd! Ik heb echt fucking spierpijn in mijn kontquote:Trouwens, net dag 3 van de 7 minute workout gedaan. Alleen de buikspier-dingen (crunches, plank) waren echt heeel pijnlijk want heb echt spierpijn in m'n onderbuik.
Stang, zelfde als met squat eigenlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe je lunges met stang of met losse gewichten?
Blubberbillen, ik heb ze.quote:
Ik heb altijd gehoord dat je na een (intensieve) workout altijd een rustdag in moet plannen. Of in ieder geval moet zorgen dat je hetzelfde gebied de dag erna niet weer traint. Bij Evy krijg ik na elke les nog een reminder dat ik een dag rust moet houden bv. Alleen is het bij die 7 minute workout en die 30 days shred de bedoeling dat je alle dagen achter elkaar diezelfde oefeningen doet, ongeacht hoeveel spierpijn etc je hebt. Is dat eigenlijk wel gezond? Of maakt het niet uit? /noobquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:25 schreef Qwea het volgende:
Aaaahw, spierpijn is een motherfucker idd! Ik heb echt fucking spierpijn in mijn kontEn ik mag gewoon morgen weer
En zaterdag
Hardlopen zorgt voor veel meer belasting op je spieren/pezen etc dan bijvoorbeeld Jillian.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehoord dat je na een (intensieve) workout altijd een rustdag in moet plannen. Of in ieder geval moet zorgen dat je hetzelfde gebied de dag erna niet weer traint. Bij Evy krijg ik na elke les nog een reminder dat ik een dag rust moet houden bv. Alleen is het bij die 7 minute workout en die 30 days shred de bedoeling dat je alle dagen achter elkaar diezelfde oefeningen doet, ongeacht hoeveel spierpijn etc je hebt. Is dat eigenlijk wel gezond? Of maakt het niet uit? /noob
Ik denk dat het met die 7 minute workout wel écht anders is, want het is maar 7 minuten. En zonder gewichten. Dus je belast je spieren niet heel erg geloof ik. Ik ben alleen zéér ongetraind, en daarom heb ik er zoveel spierpijn van. Daar speelt mee dat ik ook staand werk doe, dus ik een groot deel van die spieren (alles in m'n benen, en alles in m'n buik) ook vrij intensief gebruik, en dan merk je de spierpijn gewoon meer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehoord dat je na een (intensieve) workout altijd een rustdag in moet plannen. Of in ieder geval moet zorgen dat je hetzelfde gebied de dag erna niet weer traint. Bij Evy krijg ik na elke les nog een reminder dat ik een dag rust moet houden bv. Alleen is het bij die 7 minute workout en die 30 days shred de bedoeling dat je alle dagen achter elkaar diezelfde oefeningen doet, ongeacht hoeveel spierpijn etc je hebt. Is dat eigenlijk wel gezond? Of maakt het niet uit? /noob
Zo lang jullie op letten op hoe jullie posten lijkt het mij geen probleemquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb m'n benen en kont vol met striae van snel groeien in de puberteitging van de kleinste van de klas naar zo'n beetje de grootste in 2 jaar tijd. Ik vind het ook wel erg zonde dat als ik straks blij ben met mijn figuur, die striae nog altijd voor schaamte zal zorgen
![]()
In ander nieuws: Hallo, daar ben ik weer.. ik zit een beetje te twijfelen of ik hier blijf posten of niet, ik zag dat er al meer dames wouden meeposten die gewoon slank zijn maar wat kilootjes zijn aangekomen. Misschien kunnen wij met z'n allen wat nieuw leven in Slank blazen? Want ik begrijp best dat de dikkere dames en heren hier geen zin hebben in ons 'gezeur'.(no offence and none taken). Wat vinden jullie daarvan?
Maar dan ga ik jullie wel missen hoor!![]()
En dan nog dit: Ik heb sinds lange tijd weer een flinke ATL vandaagEn dat samen met het lekkere weer stimuleert mij om zo eens een stukje te gaan hardlopen en me in te gaan schrijven bij de nieuwe sportschool (want ik ben dus verhuisd, als jullie het niet hadden meegekregen).
Nog even over die maatjes, en ik ga er even persoonlijk op in omdat ik degene was die daarover sprak toen met die foto van m'n jasje. Ik zal hier nooit klagen dat mijn maat 38 niet meer past omdat jullie perse moeten weten dat ik maatje 38 heb, maar het ging om de soort gemeenschappelijke haat/liefde verhouding die we hebben met het trots zijn op afvallen, en dat tegelijkertijd dan al je leuke kleren niet meer passen. Dat heb je als je van maat 46 naar 44 gaat, maar ook als je van maat 38 naar 36 gaat en dat is voor allebei even kut, ongeacht je maat. Daarom vond ik wel dat ik het erover mocht hebben.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo lang jullie op letten op hoe jullie posten lijkt het mij geen probleemzolang er maar geen 'gezeur' over maatjes 36/38 of gewichten van 50 kilo voorbij komen
.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hardlopen zorgt voor veel meer belasting op je spieren/pezen etc dan bijvoorbeeld Jillian.
Ja je moet even door de spierpijn heen als je het elke dag doet, maar verder kan het geen kwaad.
Het is ook geen zware krachttraining waarmee je je spieren kapot maakt en moet laten herstellen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Met hardlopen hou ik wel altijd minimaal een rustdag, maar zo heb ik dinsdag hardgelopen en woensdag gewoon naar de sportschool gegaan, ik ben dan alleen wat minder intensief aan het cardio-en want auw spierpijn
Vandaag weer rustdag, morgen weer hardlopen.
Denk dat je voor je zelf ook erg naar je lichaam moet luisteren wat kan en wat niet.
Duidelijk, thnxquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik denk dat het met die 7 minute workout wel écht anders is, want het is maar 7 minuten. En zonder gewichten. Dus je belast je spieren niet heel erg geloof ik. Ik ben alleen zéér ongetraind, en daarom heb ik er zoveel spierpijn van. Daar speelt mee dat ik ook staand werk doe, dus ik een groot deel van die spieren (alles in m'n benen, en alles in m'n buik) ook vrij intensief gebruik, en dan merk je de spierpijn gewoon meer.
Ik ben juist heel benieuwd of ik dat hele 'elke dag-aspect' vol ga houden. Enige puntje is dat ik normaal om de 3 dagen douche vanwege hele slechte huid, en nu toch iets meer stink dan normaal, dus ik vermoed dat als het straks 20 graden is, en ik echt smelly word van die workouts ik toch elke dag moet douchen, en dat kan/wil ik niet (dan word ik 1 bult eczeem). Wat een slecht excuusquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
[..]
Duidelijk, thnx![]()
Ik zal eens gaan kijken hoe ik het allemaal in elkaar kan passen. Want ik kan nu eigenlijk al wel voorspellen dat ik niet elke dag aan de gang ga willen, al is het per keer 'maar' een workout van een half uur
Daar heb je wel een punt inderdaad, dat het ongeacht je maat gewoon tof is als je een maat kan zakken en je je daardoor beter voeltquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:44 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nog even over die maatjes, en ik ga er even persoonlijk op in omdat ik degene was die daarover sprak toen met die foto van m'n jasje. Ik zal hier nooit klagen dat mijn maat 38 niet meer past omdat jullie perse moeten weten dat ik maatje 38 heb, maar het ging om de soort gemeenschappelijke haat/liefde verhouding die we hebben met het trots zijn op afvallen, en dat tegelijkertijd dan al je leuke kleren niet meer passen. Dat heb je als je van maat 46 naar 44 gaat, maar ook als je van maat 38 naar 36 gaat en dat is voor allebei even kut, ongeacht je maat. Daarom vond ik wel dat ik het erover mocht hebben.
Maar nogmaals ik zal niemand proberen te irriteren/watdanooken met mijn maten en gewicht.
Dan denk ik dat ik de workouts zou doen op de dagen dat ik van plan zou zijn om te douchen, want een half uur intensief sporten en vervolgens niet douchen zou ik persoonlijk niet zo tof vindenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:53 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben juist heel benieuwd of ik dat hele 'elke dag-aspect' vol ga houden. Enige puntje is dat ik normaal om de 3 dagen douche vanwege hele slechte huid, en nu toch iets meer stink dan normaal, dus ik vermoed dat als het straks 20 graden is, en ik echt smelly word van die workouts ik toch elke dag moet douchen, en dat kan/wil ik niet (dan word ik 1 bult eczeem). Wat een slecht excuus
Herkenbaar, in principe zit ik op vier keer sporten per week, maar ik kan niet douchen en niet m'n haar wassen en dat wil ik eigenlijk niet te vaak doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:53 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben juist heel benieuwd of ik dat hele 'elke dag-aspect' vol ga houden. Enige puntje is dat ik normaal om de 3 dagen douche vanwege hele slechte huid, en nu toch iets meer stink dan normaal, dus ik vermoed dat als het straks 20 graden is, en ik echt smelly word van die workouts ik toch elke dag moet douchen, en dat kan/wil ik niet (dan word ik 1 bult eczeem). Wat een slecht excuus
Ben ik even blij dat ik geen moeite heb met elke dag douchenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik de workouts zou doen op de dagen dat ik van plan zou zijn om te douchen, want een half uur intensief sporten en vervolgens niet douchen zou ik persoonlijk niet zo tof vindenMaar ik vind mezelf dan ook best snel 'ruiken', wellicht dat dat niet bij iedereen meteen zo is
Ik hou er bij Evy al rekening mee wanneer ik mijn haar wil wassen, want dat zit ook niet meer zo geweldig na een half uur hardlopen
Het is natuurlijk wel oprecht een probleem, want eczeem/andere huidissues zijn gewoon klote.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar, in principe zit ik op vier keer sporten per week, maar ik kan niet douchen en niet m'n haar wassen en dat wil ik eigenlijk niet te vaak doen.
First world problems.
Mijn benen zijn juist stukken strakker geworden. Harder ook (spiermassa). Maar tevreden? Nah, nog lang ende breed nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:30 schreef Zeester het volgende:
En mijn benen, tsja, dat heb ik écht een beetje opgegeven. Die worden nooit meer echt strak, en dat hoeft ook niet. Dan maar niet heet in een bikini!
Als ik een half uur met Evy ben weggeweest is mijn haar helemaal vettig van het zweet haha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik de workouts zou doen op de dagen dat ik van plan zou zijn om te douchen, want een half uur intensief sporten en vervolgens niet douchen zou ik persoonlijk niet zo tof vindenMaar ik vind mezelf dan ook best snel 'ruiken', wellicht dat dat niet bij iedereen meteen zo is
Ik hou er bij Evy al rekening mee wanneer ik mijn haar wil wassen, want dat zit ook niet meer zo geweldig na een half uur hardlopen
Geen idee, ik doe geen shred dinges. Ik hit de sportschool. Ik pak idd elke keer een andere spiergroep. Ik doe enkel wel elke dag 45 min crosstrainen als ik naar de sportschool ga.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat dus, ziet er niet uitquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als ik een half uur met Evy ben weggeweest is mijn haar helemaal vettig van het zweet haha.
Oh, ik doelde vooral op mezelf met die fwp. Eczeem is gewoon kudt en ik ben heel blij dat ik daar geen last van heb.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:03 schreef Zeester het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel oprecht een probleem, want eczeem/andere huidissues zijn gewoon klote.
Dat is hier dus echt kut met reuma. Als ik me morgen goed voel denk ik "Yeah baby! Work-outtttttt!!!" En dan heb je 2 scenario's of het gaat de dag erna prima perfecto en we zijn een blij ei.. of ik ga dood van de pijn. Daar is geen peil op te trekkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Denk dat je voor je zelf ook erg naar je lichaam moet luisteren wat kan en wat niet.
Ik mag en kan mijn haar ook niet zo vaak wassen omdat ik psoriasis heb (in nek en loopt tot in mijn haar). Dat vind ik ook echt super kut als ik 5 soms 6 x per week sport.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar, in principe zit ik op vier keer sporten per week, maar ik kan niet douchen en niet m'n haar wassen en dat wil ik eigenlijk niet te vaak doen.
First world problems.
Mijn haar wordt ook heel snel vet, en ik was het dus al een jaar of 4/5 om de 3 dagen, en het wordt er niet minder vet van. En ik maak echt vrijwel nooit een uitzondering op die om-de-3-dagen, alleen als het hoogzomer is douche ik soms iets vaker, maar hoe vaak is dat nou hier in NL. Dus ik geloof er niet in dat je door weinig je haar te wassen het minder vet wordt, bij mij iig niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik doelde vooral op mezelf met die fwp. Eczeem is gewoon kudt en ik ben heel blij dat ik daar geen last van heb.
Alleen wordt m'n haar zo snel vet als ik het vaker was en dan een dagje over wil slaan, en da's een mooie fwp.
Stevig in een staart/knot doen bij het sporten en na de tijd even met een washandje zachtjes langs de rand van je haarlijn, waar je het meeste zweet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:07 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik mag en kan mijn haar ook niet zo vaak wassen omdat ik psoriasis heb (in nek en loopt tot in mijn haar). Dat vind ik ook echt super kut als ik 5 soms 6 x per week sport.
Ik zou ook niet weten hoe ik dat t beste kan oplossen.
Fixed. En boksquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
PS: Klacht: Krimpende tieten.Dat was het enige lichaamsdeel waarmee ik geen moeite had toen ik 10kg 27kg zwaarder was.
Ja precies doe ik dus ook haha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat dus, ziet er niet uit![]()
Dus daarom plan ik mijn Evy lessen op de dagen dat ik sowieso mijn haar wil wassen, voor zover mogelijk
Maar na het sporten wordt mijn haar pluizig zegmaar. Dus wil het gewoon elke x kunnen wassen, anders loop ik steeds met pluizig haar rond.. sowieso is conditioner bij mij "verboden"quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Stevig in een staart/knot doen bij het sporten en na de tijd even met een washandje zachtjes langs de rand van je haarlijn, waar je het meeste zweet?
Ik ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fixed. En boks
Ik wil mijn tieten terug.
Nee, bij mij maakt het wel degelijk verschil als ik het minder vaak wassen wat langer doorzet gelukkig.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:08 schreef Zeester het volgende:
[..]
Mijn haar wordt ook heel snel vet, en ik was het dus al een jaar of 4/5 om de 3 dagen, en het wordt er niet minder vet van. En ik maak echt vrijwel nooit een uitzondering op die om-de-3-dagen, alleen als het hoogzomer is douche ik soms iets vaker, maar hoe vaak is dat nou hier in NL. Dus ik geloof er niet in dat je door weinig je haar te wassen het minder vet wordt, bij mij iig niet.
*Terugbokst*quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fixed. En boks
Ik wil mijn tieten terug.
Was je wel eens met alleen water? Dat kan natuurlijk ook helpen, vooral lauw/koud water is goed voor je haar, of althans beter dan warm/heet water.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar na het sporten wordt mijn haar pluizig zegmaar. Dus wil het gewoon elke x kunnen wassen, anders loop ik steeds met pluizig haar rond.. sowieso is conditioner bij mij "verboden"
Je D klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
*Terugbokst*![]()
Anyway, ik zal een lijstje voor vandaag posten. Tot nu toe nog maar 1550kcal en ik wil ook nog hardlopen straks, dus mag er nog wel wat bij aanvreten.
O: 1 volkoren met boterhamworst (in drie happen en toen racen om de trein te halen)
T: in trein en bus zitten
L: tosti van 2 volkoren, plak voorgesneden 48+ kaas, ham, beetje tomatenpuree
T: 2 mandarijnen, 1 appel
D: maaltijdsalade van sla/paprika/appel/ui/pijnboompitten met 200 gram gebakken kipfilet en zelfgemaakte balsamico vinaigrette
T: rode wijn bij de WIDM finale![]()
Beetje treurig lijstje wel. Volgende week toch wat meer beleg voor op brood halen. (Moet nog oefenen met genoeg variatie aan eten in huis hebben, zonder het allemaal weg te hoeven gooien. Koop dus liever te weinig dan teveel op dit moment.)
Nee eigenlijk niet omdat het er dan meestal ook niet erg mooi uitziet. Maar idd, kan het wel doen als het pluizige echt heel erg is!quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Was je wel eens met alleen water? Dat kan natuurlijk ook helpen, vooral lauw/koud water is goed voor je haar, of althans beter dan warm/heet water.
Wat ik altijd doe met vleeswaar, is de plakjes per 2 in vershoudfolie verpakken en dan in de vriezer. Is even een klotewerkje om te doen als je 4 pakjes vleeswaar hebt liggen of zo, maar daarna hoef ik dus een hele tijd nergens meer naar te kijken en ik kan elke dag pakken waar ik zin in heb en hoef nooit wat weg te gooienquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
*Terugbokst*![]()
Anyway, ik zal een lijstje voor vandaag posten. Tot nu toe nog maar 1550kcal en ik wil ook nog hardlopen straks, dus mag er nog wel wat bij aanvreten.
O: 1 volkoren met boterhamworst (in drie happen en toen racen om de trein te halen)
D: maaltijdsalade van sla/paprika/appel/ui/pijnboompitten met 200 gram gebakken kipfilet en zelfgemaakte balsamico vinaigrette
Beetje treurig lijstje wel. Volgende week toch wat meer beleg voor op brood halen. (Moet nog oefenen met genoeg variatie aan eten in huis hebben, zonder het allemaal weg te hoeven gooien. Koop dus liever te weinig dan teveel op dit moment.)
Garnalen op de BBQquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Je D klinkt heerlijk!
Ik ga waarschijnlijk bbqen zo.. maar met zo min mogelijk vlees en zo veel mogelijk groenten :p iemand nog tips voor groenten of andere lekkere en gezonde dingen op of bij bbq?paprika? Courgette?
Spiesjes met champignonsquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Je D klinkt heerlijk!
Ik ga waarschijnlijk bbqen zo.. maar met zo min mogelijk vlees en zo veel mogelijk groenten :p iemand nog tips voor groenten of andere lekkere en gezonde dingen op of bij bbq?paprika? Courgette?
En een paar druppels arganolie in je haar of zo? Dat zorgt er bij mij wel voor dat het niet zo pluizig is. En als ik echt maar weinig gebruik en alleen in de lengtes (niet bij de hoofdhuid in de buurt), dan wordt het er ook niet vet van.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar na het sporten wordt mijn haar pluizig zegmaar. Dus wil het gewoon elke x kunnen wassen, anders loop ik steeds met pluizig haar rond.. sowieso is conditioner bij mij "verboden"
Geweldig idee. Maar ik heb dus geen vriezer, en daar baal ik heel erg van.. Gewoon een paar kipfiletjes, pastasaus enzo in de vriezer hebben is echt superfijn.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat ik altijd doe met vleeswaar, is de plakjes per 2 in vershoudfolie verpakken en dan in de vriezer. Is even een klotewerkje om te doen als je 4 pakjes vleeswaar hebt liggen of zo, maar daarna hoef ik dus een hele tijd nergens meer naar te kijken en ik kan elke dag pakken waar ik zin in heb en hoef nooit wat weg te gooien
Kende ik nog niet! Waar kan je dat kopen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En een paar druppels arganolie in je haar of zo? Dat zorgt er bij mij wel voor dat het niet zo pluizig is. En als ik echt maar weinig gebruik en alleen in de lengtes (niet bij de hoofdhuid in de buurt), dan wordt het er ook niet vet van.
Ik heb mijn flesje van de Tuinen. Als ik mijn haar gewassen heb, doe ik altijd wat van die olie in de punten. Maar op dagen dat ik het te pluizig vind, maak ik mijn haar even een beetje vochtig en verdeel er dan 1 of 2 druppels in en dan zit het gelijk een stuk beter!quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Kende ik nog niet! Waar kan je dat kopen?
Maar niet teveel want dan lijkt het meteen alsof je 2 weken je haar niet hebt gewassenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb mijn flesje van de Tuinen. Als ik mijn haar gewassen heb, doe ik altijd wat van die olie in de punten. Maar op dagen dat ik het te pluizig vind, maak ik mijn haar even een beetje vochtig en verdeel er dan 1 of 2 druppels in en dan zit het gelijk een stuk beter!
Kloptquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:36 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Maar niet teveel want dan lijkt het meteen alsof je 2 weken je haar niet hebt gewassen
Koop houdbare dingenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
*Terugbokst*![]()
Geen vriezer hebben lijkt me echt zo onhandig...quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Geweldig idee. Maar ik heb dus geen vriezer, en daar baal ik heel erg van.. Gewoon een paar kipfiletjes, pastasaus enzo in de vriezer hebben is echt superfijn.
Ik heb wel een vries/ijsblokvakje maar daar staat op dat er geen eten in kan. Dwz hij zal wel niet tot de -18 komen. Maar voor een paar dagen levensverlenging van vleeswaren is het misschien wel geschikt.
Wtf, serieus, BBQ? Waar de fuck woon jij?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:26 schreef xuryah het volgende:
[..]
Je D klinkt heerlijk!
Ik heb al een megapot pindakaas staan, dat is idd heel handigquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Koop houdbare dingen(Light) Jam, chocopasta, pindakaas, kalkoenfilet (is een week houdbaar in de koelkast, in een boterhamzakje
, ect. Of aardbeien
Aardbeien op brood
Koop (slankie? Die vind ik het lekkerstquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al een megapot pindakaas staan, dat is idd heel handigVerder ben ik niet zo van de jam en pasta, liever hartig en enigszins gezonder.
Aardbeien op broodKan niet wachten tot ze betaalbaar zijn!
Hoezo?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, serieus, BBQ? Waar de fuck woon jij?![]()
Ik vind je lijstje weinig?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben blij dat ik man ben. Kleding, mijn kapsel en dat soort dingen interesseert me allemaal niet
Wel elke dag onder de douche, voornamelijk om écht wakker te worden, maar ook om mezelf te wassen. Inclusief haar
Verder lijstje
O: yoghurt met muesli
T: rijstewafel
L: 4 meergranenboterhammen, 2 met Kaas en 2 met filet/ui
T: Liga Fruitcrisp
D: wortels, aardappelpuree en vis
Wtf. Hier in Den Helder is het wel "lekker" maar echt geen BBQ weer. Windkracht 6quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hoezo?Ik zit me hier in Utrecht helemaal kapot te zweten in het zonnetje..
Nu nog wel, maar ik vind het vanaf 5 uur eigenlijk al niet meer zo lekker buiten.. Sowieso hebben wij hier vanaf 4 uur al geen zon meer in de tuin, dus BBQ/buiten eten zal hier nog even moeten wachten helaas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hoezo?Ik zit me hier in Utrecht helemaal kapot te zweten in het zonnetje..
Weinig? Klinkt als een lijstje wat ik had kunnen hebben, alleen dan met een stuk fruit in plaats van de rijstewafel. En dan zit ik alsnog op 1800 kcals of zo (inclusief de melk die ik dan ook nog drink).quote:
Wegwaaiboks.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf. Hier in Den Helder is het wel "lekker" maar echt geen BBQ weer. Windkracht 6Mijn was droogt wel als een tiet.
Meh, het is hier 20 graden nu. Rond 7 uur moet het met een jasje of vest aan nog wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar ik vind het vanaf 5 uur eigenlijk al niet meer zo lekker buiten.. Sowieso hebben wij hier vanaf 4 uur al geen zon meer in de tuin, dus BBQ/buiten eten zal hier nog even moeten wachten helaas.
Ik haat jou.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Meh, het is hier 20 graden nu.
Jonge, als ik nog in m'n Twentse dorpje zat had ik zelfs 21 graden zonder windquote:
Alkmaar, precies langs het kanaal.quote:
Ja, als ik nog in Drenthe zou wonen ik ookquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Jonge, als ik nog in m'n Twentse dorpje zat had ik zelfs 21 graden zonder wind![]()
Verre Oosten ftw.
Haha hoezo? Het is hier echt super warm! Lijkt wel fucking 30 gradenquote:Op donderdag 20 maart 2014 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, serieus, BBQ? Waar de fuck woon jij?![]()
Paprika, ui, champignons, wortel, en garnalen op een spiesje
Verder kipfilet, varkenshaas, biefstuk. Pak een stukje aluminiumfolie en mik daar bv paprika, wortels, broccoli, courgette, bloemkool, whatever je lekker vind in, kruiden erover, hoppa. Oeh en vis.
Maar ja, dat is dan ook het enige voordeel van daar wonen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, als ik nog in Drenthe zou wonen ik ook
Agree. Ik ben blij dat ik uit dat helhol weg ben. Nu woon ik met de fiets 15 min van de zee, met de auto 5 en lopend 30quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Maar ja, dat is dan ook het enige voordeel van daar wonen.![]()
De héérlijke lucht als ze in het weiland tegenover aan het gieren zijn, de kippen van de buren die spontaan door m'n tuin rennen, geen fatsoenlijke kroegen/kledingwinkels in eigen dorp.. Dat mis ik verder niet. Aan de andere kant heeft dat boerse ook wel weer z'n charme. Maar als 20er heb je er toch weinig te zoeken.
Ohhh, daar ben ik zo jaloers opquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Agree. Ik ben blij dat ik uit dat helhol weg ben. Nu woon ik met de fiets 15 min van de zee, met de auto 5 en lopend 30![]()
3 jaar geleden lopend 5
Lekker man. Plus, meeste zon uren van NL praktisch
Ik woon al mijn hele leven dicht bij het strand. Maar ga nooit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ohhh, daar ben ik zo jaloers opEen jongen hier vertelde ook dat ze op de middelbare school altijd een handdoek en zwembroek in hun kluisje hadden en dan gewoon na school in 10 minuten naar het strand fietsten. FIJNNN.
Maar ik heb wel een hekel aan altijd die harde (zoute) wind, gaat je haar ook zo lekker van knopen en alles.
Schopquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand me schoppen? Ik moet gaan shredden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |