abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:12:03 #1
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137921288
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:12:41 #2
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137921315
Laatste post:
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

bwuh..
Acces denied! :o ( terwijl steps, topvintage etc wel gewoon mag!! :o :o
( wsl omdat het woord BOOBS op de website voorkomt -O- )
pi_137921420
Bwehehehe arme bar :P

Btw, wanneer dragen jullie zulke jurkjes? Naar werk is hier al redelijk onhandig bijvoorbeeld.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:18:46 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137921561
hier is het "op werk" ook een beetje lastig.. al heb ik wel bedacht dat ik mijn laatste shift een rokje meenem en hakken om 's avonds aan te doen :P

op kantoor probeer ik wel jurkjes en rokjes aan te doen..

verder zijn mijn jurkjes en rokjes nogal formeel en /of cocktail-achtig.. dus die draag ik niet zo vaak :( :P
ik ben nog steeds op zoek naar jurkjes voor "gewoon" maar dat maakt me vaak ehm. tuttig? vrouwelijk..iig iets waar ik mezelf niet voel -O-
pi_137921653
Tsja "kantoor" blijft hier gewoon een lab met wat meer kledingeisen ivm veiligheid.
pi_137922141
* LovelyLady kijkt weer eventjes mee om een hoekje :@

Ik heb maar 1 jurkje die ik leuk vind qua model en pasvorm enzo.. nooit meer iets soortgelijks kunnen vinden -O-

Verdere update
Vandaag maar weer eens sportschool geweest :') Ik weet weer hoe spierpijn voelt :D
Verder staat het afvallen even op een laag pitje, privé een hoop gedoe dus ik moet echt opletten ...
Ben me wel bewust van mijn eetgedrag dat het altijd beter kan, maar het gaat niet zo slecht als voorheen.
Als ik me focus op: dit mag ik niet en dat mag ik niet werkt dat averechts dus ik ben even mijn denkwijze aan het omkeren. Maar dan meer op een relaxte manier (niet 24/7 gefocussed op eten)

Aangezien er momenteel qua gewicht niets af wil, dan maar mijn conditie opbouwen... en dat bevalt prima, in anderhalve maand 3 keer ziek zijn helpt niet voor de conditie maar heb nu eindelijk weer een beetje mijn energie op peil.

/einde ego bericht.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:53:52 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137923071
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:15 schreef douche-eendje het volgende:
Bwehehehe arme bar :P

Btw, wanneer dragen jullie zulke jurkjes? Naar werk is hier al redelijk onhandig bijvoorbeeld.
Werk dus :) Ik zit heel de dag op kantoor en heb een representatieve functie, dus met een vestje kan zo'n jurk zonder mouwen best. Ik weiger suffe kleren aan te trekken, enkel omdat ik bij een suffe instelling werk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_137923594
Ik draag geen jurkjes naar werk of school eigenlijk. Dus vrije tijd :P
My salvation lies in your love..
pi_137923958
Jurkjes meestal in het weekend.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137924533
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]

Ei! Lekker een omelet met veel groente als lunch of een salade met rucola ofzo. Of is rucola ook een bladgroente?

En de beloofde c&a-jurk waar ik zo verliefd op was/ben staat niet op de NL'se site.
Rucola valt daar ook onder :)
Heb je een recept voor een omelet met groente? Dat wil ik nog wel proberen :)

Ah zonde ;(
pi_137924660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Rucola valt daar ook onder :)
Heb je een recept voor een omelet met groente? Dat wil ik nog wel proberen :)

Ah zonde ;(
Ik heb op mijn blog wel een recept van een groente omelet :p moet je alleen ff de spinazie weg doen en vervangen voor meer champignons en eventueel tomaat en paprika ofzoiets? Wat je maar lekker vindt!
pi_137924697
Protip:

groenten (wat je ook maar in huis hebt) bakken, 3 geklutste eieren erbij en scramblen, wat stukjes chorizo of andere pittige worst kort meebakken, in een bakje pleur'n en wat feta (en dan ook echt feta, geen witte kaas) eroverheen kruimelen.

Nom.
Ja doei.
pi_137925132
Ik ga het eens proberen :) Heb eieren genoeg in huis, dus enkel even wat groente halen eerdaags :)
  woensdag 19 maart 2014 @ 15:46:26 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137926835
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:56 schreef Puala het volgende:
Ik ga het eens proberen :) Heb eieren genoeg in huis, dus enkel even wat groente halen eerdaags :)
Omelet is inderdaad vooral alles wat je lekker vindt in de pan gooien, eieren erbij en roeren :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_137927214
Ik bak de groenten vaak eerst ff, gooi ze in een bakje, doe de eieren dan in de pan en als de omelet bijna klaar is leg ik de groente er weer op en sla ik het ei dubbel. Maar dat is ook beroepsdeformatie want zo serveren we ze op mijn werk :D. Maar als ik de ei over de groente schenk gaat hij vaak stuk/ wordt het ei uteindelijk te gaar.
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:13:34 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137927752
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Omelet is inderdaad vooral alles wat je lekker vindt in de pan gooien, eieren erbij en roeren :)
:Y

Ik had vanmiddag een paprika, een ui en champignons. 2 eieren kloppen, zout & peper erdoor, wat italiaanse kruiden, in de pan, groente erbij, deksel erop, 5 min later omkeren, op 2 broodjes met een plakje kipfilet mikken :9

Ik doe er ook wel eens wortel e.d door, en kaas en spekjes. Maar kaas en spekjes had ik niet en wortel ook niet :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137927790
Ik zal ook eens een lijstje posten.
O: Shake
L: Shake
T's: Veel groente, 2 gekookt eieren, kaas, kwark
D: aardappels, sperziebonen, boomstammetje
T: stuk fruit

Dit is zo'n beetje mijn eetpatroon de laatste week. De behoefte aan suiker begint eindelijk af te nemen.
Ik wil dit in ieder geval nog een week zo volhouden en daarna waarschijnlijk weer gewoon brood/muesli en dergelijke.
pi_137928144
Ik rooster ook om de zoveel tijd een grote bups groenten in de oven;

Ui, paprika, pompoen, wortel en alles wat ik nog meer over heb :P

beetje olijfolie erover, husselen, kruiden erover en de oven in. Heb je altijd groenten bij de hand :)

En qua jurkjes raad ik ook www.mangooutlet.com aan. kan je soms echt voor een prikkie leuke kleding shoppen en ik vind het kwalitatief beter dan bijv. H&M.

Ik draag naar werk alleen maar rokjes/jurkjes. Zelfs als ik onsite moet :+ Dat staat echt charmant, rokje en werkschoenen eronder :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_137928194
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:14 schreef appelsap het volgende:
Ik zal ook eens een lijstje posten.
O: Shake
L: Shake
T's: Veel groente, 2 gekookt eieren, kaas, kwark
D: aardappels, sperziebonen, boomstammetje
T: stuk fruit

Dit is zo'n beetje mijn eetpatroon de laatste week. De behoefte aan suiker begint eindelijk af te nemen.
Ik wil dit in ieder geval nog een week zo volhouden en daarna waarschijnlijk weer gewoon brood/muesli en dergelijke.
Wat voor soort shakes zijn het?

Ik heb nog 150kcal over voor vandaag.....eens kijken wat ik daar mee ga doen :9
pi_137928212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:58 schreef Zeester het volgende:
Ik bak de groenten vaak eerst ff, gooi ze in een bakje, doe de eieren dan in de pan en als de omelet bijna klaar is leg ik de groente er weer op en sla ik het ei dubbel. Maar dat is ook beroepsdeformatie want zo serveren we ze op mijn werk :D. Maar als ik de ei over de groente schenk gaat hij vaak stuk/ wordt het ei uteindelijk te gaar.
Dat is wel een goede tip :D
pi_137928380
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat voor soort shakes zijn het?

Ik heb nog 150kcal over voor vandaag.....eens kijken wat ik daar mee ga doen :9
Shakes van Cambridge. Ik weet niet of je dat kent?
Ik volg het dieet niet hoor maar er zitten i.i.g. voldoende voedingsstoffen in, weinig koolhydraten en redelijk wat eiwitten.
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:32:46 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137928393
ik ben verliefd op deze : http://www.succubus.nl/so(...)default#.Uym3cG1YXTo
( al lijkt deze wat lang)

die van mango lijken dan weer errrug kort, of valt dat mee?? :o

moet je onsite geen overall aan?? ( ik werd ook al eens verzocht om een rokje aan te doen in/over mijn survivalsuit omdat de piloot niet kon zien dat ik een vrouw ben :o :o )
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:34:17 #23
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137928438
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef appelsap het volgende:

[..]

Shakes van Cambridge. Ik weet niet of je dat kent?
Ik volg het dieet niet hoor maar er zitten i.i.g. voldoende voedingsstoffen in, weinig koolhydraten en redelijk wat eiwitten.
ik vind die shakes echt ZO smerig :r
dat ontneemt me echt het "plezier"van afvallen.. en het moet toch echt "leuk"blijven :o
pi_137928629
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik vind die shakes echt ZO smerig :r
dat ontneemt me echt het "plezier"van afvallen.. en het moet toch echt "leuk"blijven :o
Ik vind ze best te doen, maar leuk is anders inderdaad. In 2011 ben ik met die shakes ruim 20 kg afgevallen (die er dus nog af zijn). :P
Ik doe het nu niet om af te vallen maar om van mijn lekkere trek/suikerverslaving af te komen. En van brood/muesli at ik dan ook weer teveel, of hagelslag op mijn brood bijvoorbeeld want chocolade :~. Dus nu maar even zo.
Ik wil wel afvallen maar inderdaad op de normale manier nu.
pi_137928771
Ik heb dat om mij heen al een paar keer zo mis zien gaan met die shakes. Ben er niet zo'n fan van :@
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2014 @ 16:45:58 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_137928855
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef Barreltje het volgende:

moet je onsite geen overall aan?? ( ik werd ook al eens verzocht om een rokje aan te doen in/over mijn survivalsuit omdat de piloot niet kon zien dat ik een vrouw ben :o :o )
whehe... Blinde piloot?

Ik loop alleen maar in jurkjes/rokjes. Mijn favo merken op het moment zijn Sissey boy, King Louie en Zilch.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_137928965
Mijn nichtje heeft dat dieet gedaan dus ben wel bekend met de shakes.
Maar straks wil je wel weer gewoon gaan ontbijten?
pi_137928998
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb dat om mij heen al een paar keer zo mis zien gaan met die shakes. Ben er niet zo'n fan van :@
Ik hou er sowieso niet van om je eten/voedingsstoffen te drinken.
pi_137929060
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nichtje heeft dat dieet gedaan dus ben wel bekend met de shakes.
Maar straks wil je wel weer gewoon gaan ontbijten?
Ja, over een week ongeveer. En dan gewoon langzaam wat kilo's eraf is de bedoeling.
pi_137929144
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik hou er sowieso niet van om je eten/voedingsstoffen te drinken.
Twee vriendinnen van mij hebben het gedaan. Die vielen zoveel af ik kan er gewoon niet bij dat dat gezond is. Gewicht zit er bij beide weer dubbel en dwars aan trouwens.
pi_137929206
Helaas is in mijn omgeving daarna iedereen inderdaad ook weer aangekomen
Ik blijf er bij dat het belangrijker is om een nieuwe levenstijl aan te leren en dat doe je niet dmv shakes
pi_137929264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Helaas is in mijn omgeving daarna iedereen inderdaad ook weer aangekomen
Ik blijf er bij dat het belangrijker is om een nieuwe levenstijl aan te leren en dat doe je niet dmv shakes
Ik deel je mening :Y
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:01:03 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137929371
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef _aurum_ het volgende:

beetje olijfolie erover, husselen, kruiden erover en de oven in. Heb je altijd groenten bij de hand :)

En qua jurkjes raad ik ook www.mangooutlet.com aan. kan je soms echt voor een prikkie leuke kleding shoppen en ik vind het kwalitatief beter dan bijv. H&M.

Ik draag naar werk alleen maar rokjes/jurkjes. Zelfs als ik onsite moet :+ Dat staat echt charmant, rokje en werkschoenen eronder :D
Wat voor soort kruiden doe je dan over die groente?
pi_137929380
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Twee vriendinnen van mij hebben het gedaan. Die vielen zoveel af ik kan er gewoon niet bij dat dat gezond is. Gewicht zit er bij beide weer dubbel en dwars aan trouwens.
Ik viel ongeveer tussen de 1 a 1,5kg per week af. Toen ik weer begon met normaal eten heb ik dat heel langzaam opgebouwd. Ik geloof dat het iets van 2 a 3 maanden geduurd heeft. Daarna verder afgevallen met een normaal en gezond eetpatroon en sporten. Alle kilo's zijn er nog steeds af en nog iets van 10 extra. Ik had destijds een BMI van bijna 45 en gezondheidsproblemen, dus het was wel echt noodzaak dat ik flink zou afvallen.
In mijn omgeving heb ik ook een hoop mensen gezien die daarna weer flink (en soms extra) zijn aangekomen.
Jullie hebben helemaal gelijk dat het uiteindelijk gaat om het aanleren van een nieuwe levensstijl. Als ik dat niet gedaan had was ik ook net zo hard weer aangekomen.
Ik zal het ook niemand aanraden maar voor mij heeft het wel gewerkt. :@
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:05:04 #35
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137929514
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef _aurum_ het volgende:

Dank voor het herinneren aan die site, ik moet nog een outfit voor een bruiloft. (En al m'n leuke jurkjes zijn óf allang bekend óf te groot. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:11:11 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_137929721
Lustrumtopic O+

Ik post hier dan wel niet meer mee, maar ik vond deze schat zaterdag op de keukentafel van mijn oma en ik wilde het jullie niet onthouden O+

De sixties _O_
disclaimer
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:12:21 #37
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137929756
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lustrumtopic O+

Ik post hier dan wel niet meer mee, maar ik vond deze schat zaterdag op de keukentafel van mijn oma en ik wilde het jullie niet onthouden O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De sixties _O_
Gaaf :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137929765
quote:
Lustrumtopic O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De sixties _O_
Geweldig inderdaad! _O_ O+
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:12:55 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_137929775
Er stonden ook tips voor gracieuze polsen en oefeningen voor een zwanenhals in O+
disclaimer
pi_137929904
quote:
Lustrumtopic O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De sixties _O_
Awesome!
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:16:53 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137929914
:D Gaaf! O+

Ik heb een nieuwe voorraad gemaakt!

:9
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:17:25 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137929921
quote:
Lustrumtopic O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De sixties _O_
wat een schattig pakje!
wie deed er ook al weer calanetics?? ;)

en een zwanen hals.. OEh!
pi_137929928
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:01 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ik viel ongeveer tussen de 1 a 1,5kg per week af. Toen ik weer begon met normaal eten heb ik dat heel langzaam opgebouwd. Ik geloof dat het iets van 2 a 3 maanden geduurd heeft. Daarna verder afgevallen met een normaal en gezond eetpatroon en sporten. Alle kilo's zijn er nog steeds af en nog iets van 10 extra. Ik had destijds een BMI van bijna 45 en gezondheidsproblemen, dus het was wel echt noodzaak dat ik flink zou afvallen.
In mijn omgeving heb ik ook een hoop mensen gezien die daarna weer flink (en soms extra) zijn aangekomen.
Jullie hebben helemaal gelijk dat het uiteindelijk gaat om het aanleren van een nieuwe levensstijl. Als ik dat niet gedaan had was ik ook net zo hard weer aangekomen.
Ik zal het ook niemand aanraden maar voor mij heeft het wel gewerkt. :@
Ik ben blij dat het voor jou geholpen heeft maar idd over het algemeen genomen is het niet aan te raden.
pi_137929937
Ziet er lekker uit BE. Wat zit er allemaal in?
pi_137929957
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:16 schreef Brighteyes het volgende:

[ afbeelding ]

Oh ik wil dat ook zelf maken. Lekker!
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:21:43 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137930064
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:17 schreef appelsap het volgende:
Ziet er lekker uit BE. Wat zit er allemaal in?
Handje amandelen, handje hazelnoten, half handje walnoten even fijnmalen. Klein handje zonnebloempittenmix, ruime 'cup' havermout, paar flinke eetlepels agave-siroop (kan ook met honing of maple siroop) en dan wat cranberries en goji bessen.
Door elkaar mengen en een minuut of 20 in de oven op 150graden.

Oh, en ik bedenk nu dat het recept ook nog kokosolie voorschrijft maar dat ben ik vergeten. :+
pi_137930123
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Handje amandelen, handje hazelnoten, half handje walnoten even fijnmalen. Klein handje zonnebloempittenmix, ruime 'cup' havermout, paar flinke eetlepels agave-siroop (kan ook met honing of maple siroop) en dan wat cranberries en goji bessen.
Door elkaar mengen en een minuut of 20 in de oven op 150graden.

Oh, en ik bedenk nu dat het recept ook nog kokosolie voorschrijft maar dat ben ik vergeten. :+
Ga ik onthouden maar dan zonder besjes :p
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:37:43 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137930580
http://www.nu.nl/lifestyl(...)rgt-overgewicht.html

en dan de laatste paragraaf:
quote:
"Mensen die willen afvallen, kunnen beter niet te veel voedingsmiddelen in huis hebben", zo zegt Lee Smith, die het onderzoek uitvoerde. "Het is beter om om de paar dagen datgene te kopen dat je echt nodig hebt. Al worden ze dan weer vaker verleid door de artikelen in de winkels. Wat dat betreft is er geen eenvoudige oplossing."
:|W
pi_137930648
quote:

[ afbeelding ]

Wat maak je er verder mee? Ontbijt met yoghurt/kwark?
Ziet er verdomd lekker uit!!
pi_137930650
Lust rum?

Ja doei.
pi_137930686
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Lust rum?

[ afbeelding ]
:D _O-
pi_137930741
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:37 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)rgt-overgewicht.html

en dan de laatste paragraaf:

[..]

:|W
Bijzonder artikel....
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:46:28 #54
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137930867
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Lust rum?

[ afbeelding ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137930973
Oh god......

Voor m'n nieuwe opleiding moet ik een intake gesprek doen (ben ik heel erg zenuwachtig voor, ben bang dat ik bijvoorbeeld niet leuk genoeg ben, word afgekeurd en dat ik dan heel erg onzeker word over mezelf) maar het ergste...

De sporttest.

24 april.

Nog iets meer dan een maand.

Ik heb al sinds 17 december niet meer gesport. (ja, dat weet ik want toen gaf ik m'n sportpas aan m'n broer).

Heeft iemand tips? :o Zo snel mogelijk een goede conditie krijgen? Kracht ben ik niet bang voor. :P
pi_137931025
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:49 schreef Patoshik het volgende:
Oh god......

Voor m'n nieuwe opleiding moet ik een intake gesprek doen (ben ik heel erg zenuwachtig voor, ben bang dat ik bijvoorbeeld niet leuk genoeg ben, word afgekeurd en dat ik dan heel erg onzeker word over mezelf) maar het ergste...

De sporttest.

24 april.

Ik heb al sinds 17 december niet meer gesport. (ja, dat weet ik want toen gaf ik m'n sportpas aan m'n broer).

Heeft iemand tips? :o Zo snel mogelijk een goede conditie krijgen? Kracht ben ik niet bang voor. :P
Hardlopen? Ik zie mijn conditie echt omhoog schieten, zwemmen en fietsen werkt ook goed.
pi_137931032
Ligt er denk ik ook aan wat voor sporttest?
Ik zou denk ik beginnen met hardlopen op te bouwen, dat kan nooit kwaad
pi_137931049
quote:
Oh god......

De sporttest.

24 april.

Bootcamptrainingen bij je in de buurt? :P
pi_137931050
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hardlopen? Ik zie mijn conditie echt omhoog schieten, zwemmen en fietsen werkt ook goed.
Ja ik denk zelf ook dat hardlopen het beste is om te doen, want dat lijkt me dat je dat krijgt bij zo'n test? Ik heb geen idee hoor, heb nog nooit zo'n test gedaan. :P
pi_137931068
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ja ik denk zelf ook dat hardlopen het beste is om te doen, want dat lijkt me dat je dat krijgt bij zo'n test? Ik heb geen idee hoor, heb nog nooit zo'n test gedaan. :P
Ik ook niet.
Misschien is Evy iets voor je om mee te beginnen voor het hardlopen :)
pi_137931074
quote:
17s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Bootcamptrainingen bij je in de buurt? :P
Die zijn er helaas niet.. Heb een tijdje terug al gezocht omdat jij zo positief was maar dat waren allemaal van die proef dingen (van afgelopen zomer).
pi_137931107
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Ligt er denk ik ook aan wat voor sporttest?
Ik zou denk ik beginnen met hardlopen op te bouwen, dat kan nooit kwaad
Ik heb geen idee.. moest alleen sportkleren + binnen sportschoenen mee. Dat is het enige wat ik weet.. Dus ik neem aan dat het hardlopen (piepjestest oid) is, dus hardlopen lijkt me inderdaad slim.
pi_137931114
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Misschien is Evy iets voor je om mee te beginnen voor het hardlopen :)
Ik ga even opzoek! Bedankt! :)
pi_137931129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik ga even opzoek! Bedankt! :)
Www.rennenmetevy.nl

Ik vind het echt ontzettend leuk :)
pi_137931138
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:53 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.. moest alleen sportkleren + binnen sportschoenen mee. Dat is het enige wat ik weet.. Dus ik neem aan dat het hardlopen (piepjestest oid) is, dus hardlopen lijkt me inderdaad slim.
Voor wat voor soort opleiding is het?
Grote kans inderdaad op shuttlerun & coopertest, dat soort dingen.
pi_137931182
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je even een dm gedaan. :)
pi_137931192
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:55 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Heb je even een dm gedaan. :)
Cool :D
pi_137931197
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Shuttlerun en coopertest, zhe horror :r
pi_137931223
quote:
17s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik denk er liever niet aan terug ;)
pi_137931271
quote:
17s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Eerder was ik daar echt dol op. Als meisje op de middelbare hoefde je maar level 6 te halen (jongens 8) en ik was dan altijd als enige meisje dat level 10 haalde en dan liep ik daar helemaal trots te lopen. :D

Maar nu... ik ga morgen maar eens kijken buiten (hardloopband vind ik niet handig, kun je niet zien hoe lang je hebt gelopen) hoe ver ik tenminste een beetje vol hou en dan maar aan de slag met Evy.
pi_137931327
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk er liever niet aan terug ;)
Ik compenseerde gelukkig mijn onvoldoende voor die dingen met hoge cijfers voor mn destijds nog flexibel lichaam. Ondersteboven in de ringen, vogelnestjes etc.
Nee, die ren-dingen en balsporten waren vreselijk :D
pi_137931367
quote:
17s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik compenseerde gelukkig mijn onvoldoende voor die dingen met hoge cijfers voor mn destijds nog flexibel lichaam. Ondersteboven in de ringen, vogelnestjes etc.
Nee, die ren-dingen en balsporten waren vreselijk :D
Nice
Nee dat geluk had ik dan ook weer niet met mijn bmi van 35+
pi_137931617
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef Barreltje het volgende:

Niet alles valt kort, maar als dat het geval is; donkere panty eronder ;)

Geen overall, gelukkig :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_137931682
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat voor soort kruiden doe je dan over die groente?
Van Jonnie Boer, zijn lekker en bij de meeste Appies verkrijgbaar

Heb je Granola gemaakt BE?
pi_137931842
quote:
Oh god......

De sporttest.

24 april.

HIIT!
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:19:44 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137931935
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Wat maak je er verder mee? Ontbijt met yoghurt/kwark?
Ziet er verdomd lekker uit!!
:Y Idd voor door de yoghurt of kwark. Zeg maar eigengemaakte cruesli. :9 Maar dan puurder en wat gezonder.
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:41:47 #77
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137932570
Ziet er jum uit! Maak ik ook een keer :)
pi_137933256
Ik had altijd een nipt 6je voor gym. Haat aan alles op dat gebied!

Maar ik heb wel vandaag coor de 2e x die 7 minute workout gedaan. En heb spierpijn van gisteren dus het doet wel iets :D

Ja jullie horen het goed, een zeester die 2 dagen op rij sport! Zelfs al is het maar 7 minuten!
pi_137934087
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:Y Idd voor door de yoghurt of kwark. Zeg maar eigengemaakte cruesli. :9 Maar dan puurder en wat gezonder.
Hmm dat ga ik ook eens fixen.

Hoeveel doe je van dat mengsel door je yoghurt/ kwark?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2014 19:14:31 ]
pi_137934095
Lijstje vandaag

O: yoghurt met muesli
T: rijstewafel
L: 2 bruine boterhammen kaas, 1 gebraden gehakt
T: Liga Fruitcrisp
D: witlof, aardappelen en een kipfiletje en wat Optimel vla

Straks nog even een uurtje bodypump
pi_137934187
De H&M bestelling ook binnen gekregen vandaag. Maat 40 past.. *O* alleen waren de pijpen, vond ik, wat te kort dus hij gaat wel terug. Maat L past nu ook (alleen een ander maat L shirtje kreeg ik weer niet over m'n borsten heen en mocht m'n moeder helpen uittrekken) :D
  woensdag 19 maart 2014 @ 19:16:42 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137934238
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijstje vandaag

L: 2 bruine boterhammen kaas, 1 gebraden gehakt
D: witlof, aardappelen en een kipfiletje en wat Optimel vla

Straks nog even een uurtje bodypump
op dat lijstje kan ik een ochtend leven :o
ik krijg gewoon honger :{
pi_137934379
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk elke dag zo'n soort lijstje heb en nooit een hongergevoel eigenlijk..
pi_137935322
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk elke dag zo'n soort lijstje heb en nooit een hongergevoel eigenlijk..
En in het begin? Je maag kan wat gekrompen zijn inmiddels.
pi_137936317
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En in het begin? Je maag kan wat gekrompen zijn inmiddels.
Valt best wel mee eigenlijk. Sowieso at ik voorheen niet heel veel meer, maar mijn overgewicht is gewoon gekomen door mijn studententijd.
Veel bier, kapsalonnetje na afloop van het stappen, veel voetbalavondjes met chips en bier, vaak spontaan doordeweeks uit eten gaan omdat je de volgende dag toch niet vroeg op hoeft en je doordeweeks veel all-you-can-eat-aanbiedingen hebt...

Nu ik werk onderneem ik doordeweeks eigenlijk zo goed als niks meer, omdat ik op tijd naar bed wil. Ga nog altijd elk weekend stappen, maar ik probeer flink te matigen met bier (hoewel dat niet vaak lukt helaas, ik neem dan ook de laatste tijd de auto zodat ik zeker weet dat ik niks drink) en de kapsalon na afloop neem ik niet meer.
pi_137937307
quote:

[ afbeelding ]

Oh daar word ik ook altijd zo blij van. Zeker als er genoeg kaneel inzit, de hele hut ruikt zo goddelijk dan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137937385
Ik heb ook echt een prutlijst vandaag maar beter dan gisteren
O: 2 volkorenbeschuit jam
T: 1 banaan
L: 2 volkorenbeschuit kaas
(toen werd ik misselijk)
D: kopje tomatensoep

Nu ga ik slapen. Morgen hopelijk beter :)
My salvation lies in your love..
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2014 @ 21:05:10 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_137939935
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

limburgs lijstje ;)

O: 2 sneden volkoren, pindakaas
T: vergeten, geen tijd
L: 1 1/2 kom zelfgemaakte groentesoep, 1/2 pistoletje met roomboter en speculooshagel
T: Lu milkbreak
D: 1/2 avocado, 1/4 gerookte kipfilet, 2 eetlepels aangelengde (met whisky *) ) cocktailsaus, gegrilde groene asperges, paar aardappelschijfjes, gegrilde entrecote, 2 eetlepels bearnaisesaus, glas rode wijn
T: hangop met wat blokjes mango
S: BBB, ik kan al 50 sec. planken *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_137941055
Wat hebben de lijstjes voor nut eigenlijk?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_137942417
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 21:20 schreef Messina het volgende:
Wat hebben de lijstjes voor nut eigenlijk?
Inspiratie, tips, verbeterpunten etc.

En voor de meesten werkt het ook goed om voor morgen alvast bijvoorbeeld een lijstje te maken zodat ze niet later hoeven te bedenken wat ze moeten eten dus minder valkuilen hebben.
pi_137942605
Ik heb me in ieder geval aan het lijstje gehouden :)
De knop is weer om
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:04:17 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137944145
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Van Jonnie Boer, zijn lekker en bij de meeste Appies verkrijgbaar

[ afbeelding ]

Heb je Granola gemaakt BE?
:Y Was twee weken terug in de vs voor mijn werk en daar een paar keer zo gruwelijk lekkere granola gegeten, een beter ontbij is er vlgs mij niet. ;)

En die blikje heb ik wel zien staan idd, ik ga eens snuffelen!
En begrijp ik dan dat je een voorraadje maakt en in vriest ofzo?
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:05:20 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137944224
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hmm dat ga ik ook eens fixen.

Hoeveel doe je van dat mengsel door je yoghurt/ kwark?
ergens tussen 25 en 30 als ik braaf wil zijn, anders 50. ;)

Vanyel, ik heb er geen kaneel door maar dat is ook nog wel een idee. :Y
pi_137946166
Vraagje over broodbeleg: is filet americain een beetje goed of zit daar te veel in? Ik hoor er verschillende verhalen over eigenlijk..
pi_137946320
Geen idee; al eeuwen niet gegeten ook. Ik heb er wel meteen zin in. :9
pi_137946550
Mijn favo broodbeleg
Maar er kan volgens mij veel verschil in zitten
Achja alles met mate
pi_137946635
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje over broodbeleg: is filet americain een beetje goed of zit daar te veel in? Ik hoor er verschillende verhalen over eigenlijk..
Volgens mij kan dat nogal schelen.
Denk dat je het best kunt eten hoor. Als je maar genoeg varieert!
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:46:11 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137946637
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb altijd filet american mager. Toevallig vandaag een bakje opgegeten :Y
pi_137946666
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb altijd filet american mager. Toevallig vandaag een bakje opgegeten :Y
Plastic schijnt dan weer wat minder te zijn...
Ja doei.
pi_137946824
Dan ga ik er toch een beetje van op brood doen morgen. Met uitjes :9 :9
pi_137946903
Pro-tip: niet zo krampachtig doen met dingen wel en niet mogen eten. Mate.
Ja doei.
pi_137946905
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan ga ik er toch een beetje van op brood doen morgen. Met uitjes :9 :9
Heerlijk! Beetje peper er over heen, mmm O+
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:53:29 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137947028
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D

Ik ben er echt gek op, maar toen ik van de week de ingredienten las op het pakje bij de lidl was ik wel uitgegeten. Waarom moet er glucose fructose stroop in filet americain? :{
Ga het binnenkort maar eens bij een slager halen. Daar zit ook troep in de saus, maar iig heb ik dan nog de illusie dat het vlees wat cleaner is...
pi_137947162
Ik heb een tijd heel vaak het luxere/magere broertje van filet gegeten, ossenworst. Is heel lekker met een beetje mosterd, en net wat magerder en puurder volgens mij. Alleen maar heel kort houdbaar helaas, dus ik maak het vaak niet op en das zonde.
pi_137947736
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:04 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:Y Was twee weken terug in de vs voor mijn werk en daar een paar keer zo gruwelijk lekkere granola gegeten, een beter ontbij is er vlgs mij niet. ;)

En die blikje heb ik wel zien staan idd, ik ga eens snuffelen!
En begrijp ik dan dat je een voorraadje maakt en in vriest ofzo?
Lekker idd!

We maken een lading groenten, laten het afkoelen en eten het in een dag of 2 of 3 op. Ik neem 't regelmatig mee als lunch met een stuk kip erbij. Soms bak ik't op met ei erbij, dus dan wordt het een omelet. Of we eten het als avondeten. Doordat het geroosterd is, wordt het ook wat zoetiger van smaak. Nom nom :9
pi_137947760
Ik vind runderrookvlees erg lekker op brood :) samen met een gekookt eitje.
pi_137948488
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 21:38 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Inspiratie, tips, verbeterpunten etc.

En voor de meesten werkt het ook goed om voor morgen alvast bijvoorbeeld een lijstje te maken zodat ze niet later hoeven te bedenken wat ze moeten eten dus minder valkuilen hebben.
Aha. Thanks. ^O^
  woensdag 19 maart 2014 @ 23:20:54 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137948705
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Lekker idd!

We maken een lading groenten, laten het afkoelen en eten het in een dag of 2 of 3 op. Ik neem 't regelmatig mee als lunch met een stuk kip erbij. Soms bak ik't op met ei erbij, dus dan wordt het een omelet. Of we eten het als avondeten. Doordat het geroosterd is, wordt het ook wat zoetiger van smaak. Nom nom :9
^O^ Sounds good, het overschot mee als lunch is een goeie! :Y
pi_137955762
Morning!
Waarom maak ik mijn afspraken bij de tandarts toch altijd zo vroeg :(
Nouja daarna nog werken en dan lang weekend.
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:50:11 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137956711
Ontbijten in de KLM lounge. Gestart m yoghurt, 2 wasa crackers m kaas en een gekookt eitje.
Maar toen viel bij mijn thee refill mijn oog op de café noir. :X ;)
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:54:30 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137956789
Mogguh!

Pff, wakker om 3 en niet meer kunnen slapen. Dan duurt het lang tot het 8u is. De tyfus.
  donderdag 20 maart 2014 @ 08:55:57 #112
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137956809
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet zo krampachtig met wel/niet eten.. Alles met mate!
pi_137957000
Bezig met de tomatensoep voor vanavond :9
pi_137957030
Mogguh!

Gister teveel gegeten, ik had trek in hartige dingen. Dus Tony puur en de pindakaas gegeten. Vandaag nwe dag, nwe kansen :P

Lijstjesplanning:

T: 4 eiwitmuffins
L: gemengde salade met kip, geroosterde paprika, uitjes, tomaat, komkommer etc.
T: speltwrap met huttenkase
S: fitness
D: pasta arabiatta met kabeljauw
T: bak kwark met pindakaas
pi_137957209
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:07 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

Gister teveel gegeten, ik had trek in hartige dingen. Dus Tony puur en de pindakaas gegeten. Vandaag nwe dag, nwe kansen :P

Lijstjesplanning:

Wat zijn eiwitmuffins eigenlijk? :)
pi_137957554
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:06 schreef Sarabi het volgende:
Bezig met de tomatensoep voor vanavond :9
Het ruikt al heerlijk :D
Volgens mij is het alleen een beetje weinig voor 4 porties, dus morgen iets anders verzinnen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:39:25 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137957761
Hmm, die whey shakes zijn wel te doen met 150 gr yoghurt, 100gr frambozen en een beetje water.
pi_137957951
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat zijn eiwitmuffins eigenlijk? :)
Ik maak 1 keer per week een bups muffins, ik weet de verhoudingen niet uit mijn hoofd, maar dit gaat er in
Eieren, eiwitten, biologische appelmoes, geraspte kokos en eiwitpoeder, wat kaneel/zoetstof -> alles mixen en daar maak ik 12 muffins van.

Ze vullen best lang en normaliter zijn dingen met eiwitpoeder echt superdroog als je ze bakt, maar door de appelmoes en de geklopte eieren/eiwitten zijn ze lekker luchtig.

Kan de precieze verhoudingen vanaaf wel opzoeken :)
pi_137958012
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik maak 1 keer per week een bups muffins, ik weet de verhoudingen niet uit mijn hoofd, maar dit gaat er in
Eieren, eiwitten, biologische appelmoes, geraspte kokos en eiwitpoeder, wat kaneel/zoetstof -> alles mixen en daar maak ik 12 muffins van.

Ze vullen best lang en normaliter zijn dingen met eiwitpoeder echt superdroog als je ze bakt, maar door de appelmoes en de geklopte eieren/eiwitten zijn ze lekker luchtig.

Graag, klinkt lekker met kaneel enzo :). Is wel lekker voor na het sporten.
  donderdag 20 maart 2014 @ 09:49:42 #120
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137958021
Lieverds!

Ik had gisteren echt een raar lijstje (als in: door de dag heen prima, maar zo links en rechts een winegum, blokje rijstchocolade of een koffie met suiker) en gisterenavond na het sporten zo'n trek dat ik een grote kom lv yoghurt met cruesli naar binnen lepelde...

Vandaag dus anders. Sowieso weer eens lekker veel groente en dan heeel misschien wel al buiten eten vanavond.

O: 3 volkoren. 2 met aardbeien, 1 met lv smeerkaas. tl suiker. 250 ml lv yoghurt, 2 eetlepels kersen.
T: Pakje crackertjes.

L: Ik eet thuis en denk dat ik eens een lekker eitje ga bakken of een salade ga maken ofzo. Heb de tijd vandaag en het weer is heerlijk, dus komt wel goed.
T: Smoothie van lv yoghurt, beetje multivitaminensap, aardbeien, wat citroensap en een banaan. 1/2 voor vandaag, helft voor morgen.
D: Groene bloemkool, sugar snaps, zoete aardappel en nog iets... Heb heel veel groente in huis, dus zoek een recept om er iets lekkers mee te maken. Ideeën anyone?
T: Cracker met pindakaas bij WidM.
pi_137958281
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:07 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!

Lijstjesplanning:

Maak je de eiwitmuffins zelf? (edit: ja dus) Ik vind je lijstjes altijd inspirerend. Oogt erg clean/gezond allemaal!
pi_137958817
quote:

[..]

Klinkt heerlijk! :) ik ben ook benieuwd naar het recept!
pi_137959589
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maak je de eiwitmuffins zelf? (edit: ja dus) Ik vind je lijstjes altijd inspirerend. Oogt erg clean/gezond allemaal!
ik ben volgens mij niet roomser dan de paus hoor :) Clean en gezond is relatief; iedereen heeft een andere invulling voor die woorden.

Wij koken veel zelf en als ik buiten de deur uit dan wil ik kwalitatief goed eten hebben. McD maak je mij bijv. niet blij mee....dan ga ik liever naar Burgerz ofzo. En als ik snoep, dan word ik niet blij van een pak roze koeken, dan ga ik liever naar de bakker en haal ik echt een gebakje ofzo.

Mijn smaak is wel veranderd door de jaren. Extreem zoet vind ik (gelukkig :') ) niet meer zo lekker.

En ik hou van O+ popcorn O+
pi_137959691
Voor de mensen die dat whey spul gebruiken, welke smaak is het lekkerst? :p
En waar kopen jullie dat?
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:48:36 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137959724
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 09:49 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds!

Ik had gisteren echt een raar lijstje (als in: door de dag heen prima, maar zo links en rechts een winegum, blokje rijstchocolade of een koffie met suiker).
Dat is standaard hier :9

quote:
Vandaag dus anders. Sowieso weer eens lekker veel groente en dan heeel misschien wel al buiten eten vanavond.
:( IK WIL OOK BUITEN ETEN! Maar windkracht 6 hiero :') Een vriend vroeg of ik mee ging bier drinken en chillen in het park... Denk dat ik dat maar ga doen :Y

quote:
O: 3 volkoren. 2 met aardbeien, 1 met lv smeerkaas. tl suiker. 250 ml lv yoghurt, 2 eetlepels kersen.
T: Pakje crackertjes.

L: Ik eet thuis en denk dat ik eens een lekker eitje ga bakken of een salade ga maken ofzo. Heb de tijd vandaag en het weer is heerlijk, dus komt wel goed.
T: Smoothie van lv yoghurt, beetje multivitaminensap, aardbeien, wat citroensap en een banaan. 1/2 voor vandaag, helft voor morgen.
D: Groene bloemkool, sugar snaps, zoete aardappel en nog iets... Heb heel veel groente in huis, dus zoek een recept om er iets lekkers mee te maken. Ideeën anyone?
T: Cracker met pindakaas bij WidM.
Aardbeien :9 Kosten hier nog 4 euro, idioten. Zit er in groene bloemkool qua smaak veel verschil met de gewone?
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:49:38 #126
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137959766
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:47 schreef xuryah het volgende:
Voor de mensen die dat whey spul gebruiken, welke smaak is het lekkerst? :p
En waar kopen jullie dat?
Geen :')

Ik heb de choco van DE geprobeerd en de cocos en cream.. ik heb zelf de banaan... ik krijg het puur echt niet weg. Ik flikker er een shitzooi aan yoghurt in met een hand frambozen en wat water. En dan is het best te doen.

Ik zou die van Body & fit nemen. http://www.bodyenfitshop.nl/
pi_137959824
quote:

[..]

Hoe kan je ze vervolgens het beste bewaren?
pi_137959856
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geen :')

Ik heb de choco van DE geprobeerd en de cocos en cream.. ik heb zelf de banaan... ik krijg het puur echt niet weg. Ik flikker er een shitzooi aan yoghurt in met een hand frambozen en wat water. En dan is het best te doen.

Ik zou die van Body & fit nemen. http://www.bodyenfitshop.nl/
Jep op die site zat ik te kijken.
Is er geen enkele die je beter weg krijgt dan de ander? En wat is er zo vies aan? Ik heb het nog nooit geprobeerd, ben erg nieuwsgierig geworden :p
  donderdag 20 maart 2014 @ 10:53:25 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137959886
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:52 schreef xuryah het volgende:

[..]

Is er geen enkele die je beter weg krijgt dan de ander? En wat is er zo vies aan? Ik heb het nog nooit geprobeerd, ben erg nieuwsgierig geworden :p
Hoe vind je kokos? :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137959918
quote:

[..]

Witte chocola O+
pi_137959947
In de categorie Whey:
bestel een keer een proefpak met tig smaken erin en bepaal voor jezelf welke je lekker vindt.
Verder maak ik ze altijd aan met half melk, half water en dat is bijzonder goed weg te krijgen.
Door de yoghurt of kwark lijkt mij best vies eigenlijk. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_137960020
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In de categorie Whey:
bestel een keer een proefpak met tig smaken erin en bepaal voor jezelf welke je lekker vindt.
Verder maak ik ze altijd aan met half melk, half water en dat is bijzonder goed weg te krijgen.
Ik denk dat ik dat idd ga doen.
Al klinkt kokos en witte chocolade wel heeeeeel lekker O+
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:00:45 #133
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137960081
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:58 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dat idd ga doen.
Al klinkt kokos en witte chocolade wel heeeeeel lekker O+
De reden dat ik het vroeg: ik heb dus zo'n doos met smaakjes, waaronder kokos. Maar als er iets is waar ik van walg, is het kokos. Dus als je wil, kan ik die wel opsturen. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:01:08 #134
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137960090
quote:

[..]

Nee, serieus ik krijg ze allemaal niet weg. Ik weet het niet, de nasmaak. Ik word er als ik ze puur drink serieus kotsmisselijk van. En ik ga er zelfs van kokhalzen :') Maar ik zou je wel aanraden (dat ga ik dus serieus de eerst volgende keer doen) om gewoon lekker smakeloos te nemen. Flikker je het ergens door wat je wel lekker vind, heb je ook geen bijsmaak van banaan oid (hoop ik :') ).
pi_137960096
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe kan je ze vervolgens het beste bewaren?
Ik heb een afsluitbare doos, daar stop ik ze in en dan in de koelkast. Blijft gewoon goed dan :Y

Qua whey: ik koop altijd vanille :') Al die andere smaken komen op een gegeven moment mijn neus uit of ze smaken chemisch :X

Ik voeg weleens kaneel toe of cacao. Qua fruitcombo's kan ik frambozen met cacao+whey+zoetstof aanraden.

Of de combo blauwe bessen+whey+zoetstof+kaneel

Of lijnzaad+oploskoffie+whey

Maar je hebt ook whey met appeltaartsmaak enzo :+
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:01:43 #136
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137960106
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In de categorie Whey:
Ik heb een melktrauma, dus ik drink no way melk. Met yoghurt is best te doen. ff blenden, hoppa.
pi_137960137
Wanneer heb je whey nu precies nodig?
Ik dacht altijd vooral aan bodybuilders maar nu gebruikt iedereen het zo'n beetje in dit topic.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:04:29 #138
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137960181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:02 schreef Sarabi het volgende:
Wanneer heb je whey nu precies nodig?
Ik dacht altijd vooral aan bodybuilders maar nu gebruikt iedereen het zo'n beetje in dit topic.
Ik pak het graag na krachttraining, wat meer eiwit is dan wel prettig voor spierherstel, maar uit m'n normale voeding haal ik niet zoveel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137960237
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik pak het graag na krachttraining, wat meer eiwit is dan wel prettig voor spierherstel, maar uit m'n normale voeding haal ik niet zoveel.
Maar wat voor krachttraining dan? Na een rondje in de sportschool heb ik niet het gevoel/idee dat ik dat nodig heb.
pi_137960327
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

De reden dat ik het vroeg: ik heb dus zo'n doos met smaakjes, waaronder kokos. Maar als er iets is waar ik van walg, is het kokos. Dus als je wil, kan ik die wel opsturen. :)
Oh! Ik houd juist wel van kokos, dus ik vind het wel leuk om daarmee te beginnen! :)
pi_137960362
Whey met jus d'orange.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:10:53 #142
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137960369
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar wat voor krachttraining dan? Na een rondje in de sportschool heb ik niet het gevoel/idee dat ik dat nodig heb.
Losse gewichten, dus eigenlijk dezelfde soort oefeningen als de bodybuilders. Alleen nu nog met mietjesgewicht. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137960385
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Losse gewichten, dus eigenlijk dezelfde soort oefeningen als de bodybuilders. Alleen nu nog met mietjesgewicht. :+
Oke :) daar durf ik nog niet in de buurt te komen ;)
pi_137960401
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik heb een afsluitbare doos, daar stop ik ze in en dan in de koelkast. Blijft gewoon goed dan :Y

Qua whey: ik koop altijd vanille :') Al die andere smaken komen op een gegeven moment mijn neus uit of ze smaken chemisch :X

Ik voeg weleens kaneel toe of cacao. Qua fruitcombo's kan ik frambozen met cacao+whey+zoetstof aanraden.

Of de combo blauwe bessen+whey+zoetstof+kaneel

Of lijnzaad+oploskoffie+whey

Maar je hebt ook whey met appeltaartsmaak enzo :+
Ja ik zat er aan te denken om er gewoon smoothies mee te maken idd. Kan prima met wat amandelmelk en fruit denk ik. Dat mag gewoon toch?
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:12:19 #145
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137960429
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:09 schreef xuryah het volgende:

[..]

Oh! Ik houd juist wel van kokos, dus ik vind het wel leuk om daarmee te beginnen! :)
Ik stuur je vanmiddag even een pm! (Mobiel pm'en is kudt. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:12:47 #146
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137960441
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja ik zat er aan te denken om er gewoon smoothies mee te maken idd. Kan prima met wat amandelmelk en fruit denk ik. Dat mag gewoon toch?
Kan prima!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:14:42 #147
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137960512
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vind het echt zoveel leuker dan apparaten. O+

En relatief snel resultaat. Ook wel eens fijn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137960581
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat is zeker fijn :)
Nouja sportschool is sowieso niet mijn favoriet op dit moment.
3 uur in de week dansen, dagelijks half uur hoepelen en Jillian, daarna komt dan een keertje fitness (en dan nog vooral cardio).
pi_137960606
Die muffins klinken goed! Ook makkelijk mee te nemen naar werk, dus eens op mijn lijstje zetten.

Ik ben helemaal op dreef. Mijn eten gaat goed en ik heb het gevoel dat ik dit goed vol ga houden.
Sporten kan zeker meer, maar zorgen voor mijn viertal (doordeweeks alleen want man op reis voor werk) en werken en huishouden... Dan blijft er niet veel over.
Nu nog resultaat op mijn weegschaal en dan ben ik helemaal blij. Fijne dag!!
Met een meidenkwartet
pi_137960724
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef xuryah het volgende:

[..]

Van mij mag je alles :P Er is wat mij betreft geen goed of fout. Aan het eind van de dag draait het om kcals in vs. kcals out.

Je moet minder kcals tot je nemen om af te vallen, hoe jij dat doet moet je zelf weten.

Je kan ook leven op choc chip koekjes :+
pi_137960763
oh en de disclaimer he; probeer zoveel mogelijk eiwit uit eten te halen :) Je kan leven op shakes, maar het vult gewoon beter als je dingen eet ipv drinkt.

En als je net begint hoef je echt geen shakes of sportdrankjes te nemen. Je intensiteit is vaak niet hoog genoeg en als het om sportdrankjes gaat, je wil de weggewerkte kcals niet aanvullen met een drankje (weinig voedingswaarde)
pi_137960802
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik doe het nu zo'n twee maanden en gister kreeg ik spontaan een boks toen ik in het krachthoekje kwam staan _O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:24:18 #153
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137960843
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik doe het nu zo'n twee maanden en gister kreeg ik spontaan een boks toen ik in het krachthoekje kwam staan _O-
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137960917
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Van mij mag je alles :P Er is wat mij betreft geen goed of fout. Aan het eind van de dag draait het om kcals in vs. kcals out.

Je moet minder kcals tot je nemen om af te vallen, hoe jij dat doet moet je zelf weten.

Je kan ook leven op choc chip koekjes :+
Ik moet juist meer kcals tot mij nemen blijkbaar om af te vallen. Dus die whey is ook weer een manier om meer kcal binnen te krijgen én meer eiwitten :)
pi_137960981
Ik zou ook wel weer naar de sportschool willen. Helaas nu geen geld voor. Of nou ja, ik wil niet naar de goedkopere sportscholen hier in de buurt.
Ik zie nu dat ze bij de sportschool waar ik heen wil ook maandkaarten (46 euro) en een 3-maandenkaart (41 euro per maand) hebben. Dat klinkt wel goed! Zit samen met het zwembad dus je kan ook groepslessen in het zwembad volgen of baantjes trekken.
Eind mei moet ik mijn laatste termijn aan collegegeld betalen en dan voorlopig even niet, dus misschien ga ik het dan eens proberen.
pi_137960995
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:26 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik moet juist meer kcals tot mij nemen blijkbaar om af te vallen. Dus die whey is ook weer een manier om meer kcal binnen te krijgen én meer eiwitten :)
Nootjes zijn volgens mij ook goed om meer kcals + eiwit binnen te krijgen zonder dat je megahoeveelheden hoeft te eten!
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:31:53 #157
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137961048
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:29 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Nootjes zijn volgens mij ook goed om meer kcals + eiwit binnen te krijgen zonder dat je megahoeveelheden hoeft te eten!
Noten zijn ideaal. :Y

;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137961087
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Noten zijn ideaal. :Y

;(
:*
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:36:03 #159
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137961146
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:33 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

:*
O+

Maar goed, daarom voor mij de shakes, noten en peulvruchten zijn geen optie en zuivel moet ik ook mee oppassen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137961912
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

O+

Maar goed, daarom voor mij de shakes, noten en peulvruchten zijn geen optie en zuivel moet ik ook mee oppassen. :')
Mja dan is het al helemaal moeilijk om aan je eiwitten te komen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:04:54 #161
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137961993
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 10:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat is standaard hier :9

[..]

:( IK WIL OOK BUITEN ETEN! Maar windkracht 6 hiero :') Een vriend vroeg of ik mee ging bier drinken en chillen in het park... Denk dat ik dat maar ga doen :Y

[..]

Aardbeien :9 Kosten hier nog 4 euro, idioten. Zit er in groene bloemkool qua smaak veel verschil met de gewone?
Had hier op de markt zaterdag twee bakjes voor 3,50. Had ook al asperges enzo :)

Groene bloemkool romanesco dus... smaakt wat minder naar bloemkool. Minder scherp ofzo.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:08:00 #162
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137962074
Hallo, mag ik hier ook wat mee gaan posten? :@

Ik heb technisch gezien geen overgewicht (ik weeg 59 kg bij een lengte van 1.63 m) maar het mag van mij allemaal wel wat strakker. Ik was vorig jaar goed bezig, ik ben toen in een half jaar tijd afgevallen van 64 kg naar 57 kg en ik voelde me daar prettig bij. Maar de laatste tijd sluipen de pondjes er stiekem toch weer een beetje bij, mijn buik wordt weer wat dikker en de broeken zitten net iets strakker dan eigenlijk de bedoeling is...

Het helpt ook niet dat ik op dit moment werkloos thuis zit. Eerst had ik een vast ritme met eetmomenten en sporten en extra beweging doordat ik op de fiets naar het station moest en zo. Maar thuis heb ik dat dus niet en mijn sportschoolabonnement dat ik via mijn werk had is ook opgehouden. Ik mis dus best wat beweging die ik voorheen 'automatisch' kreeg en omdat ik regelmatig niet zo happy ben met mezelf en mijn situatie op dit moment, pak ik toch net iets te vaak naar ongezonde zooi. Ik wil weer terug naar een (nieuwe) gezonde situatie en ik hoop dat dit topic mij daar een beetje bij kan helpen :)

Op dit moment heb ik hardlopen met Evy maar weer eens opgepikt en ik probeer 2 - 3 x per week te lopen. De eerstvolgende les wordt nummer 13 en dat is waar ik eerder afgehaakt ben, dus ik hoop het nu wat beter bij te houden :P
En er zit bij mij in de buurt op loopafstand een sportschool waar je 24 uur per dag terecht kan voor 32.95 per maand. Maar ik twijfel heel erg of ik dat zal doen. Hardlopen is op zich goed voor de conditie en zo, maar wat krachttraining zou ook wel handig zijn. Ik heb thuis een matje en wat gewichten maar geen idee wat ik er in mijn eentje mee aan moet. Bij mijn vorige sportschool maakte ik eigenlijk nooit gebruik van de apparaten en alleen van sommige groepslessen, maar die bieden ze bij deze school niet aan. Wel een buikspierkwartiertje en wat georganiseerde trainingen met functionele materialen maar verder niet. Nu twijfel ik dus heel erg of ik dat zal gaan doen. Want geen idee of ik het leuk genoeg ga vinden om ermee door te blijven gaan en je zit er wel een jaar aan vast. Maar niks doen is ook weer zo wat, want ik word ook niet happy van mezelf in de spiegel op dit moment :')
pi_137962466
Ik heb net les 1 van Jillian gedaan. Het zweet staat op mijn rug en voorhoofd. :@
Het was best goed te doen alleen voelde ik me wel erg stijf. Volgende les maar wat langer stretchen/opwarmen van te voren.

Welkom Miss_Congeniality. Ik las hier regelmatig over Jillian Michaels 30 Day Shred. Dat is met een matje en gewichtjes en kun je thuis doen. Misschien ook iets voor jou?
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:30:28 #164
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137962697
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ook apparaten. Ik doe mijn benen vooralsnog met apparaten omdat ik de leg curl en extension nog niet op zijn max heb. Maar ik pak ook rustig daarna whey.

Mijn spieren zijn bijzonder blij om na 2u eiwitten te mogen nassen :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:31:27 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137962723
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Pak jij je benen ook met dumbells? Zo ja, pm me eens welke oefeningen je allemaal doet? Dan kan ik er Maandag na goedkeuring ook mee aan de slag :P
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:34:28 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137962800
Voor de omelet discussie...

*burp* :9
pi_137962851
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:34 schreef Qwea het volgende:
Voor de omelet discussie...
[ afbeelding ]

*burp* :9
Ik wilde er ook een maken als lunch, maar heb geen melk. Zou het ook lekker zijn met een beetje amandelmelk?
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:37:00 #168
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137962864
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:29 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ja, dat zei de dietiste ook, er zit in 50gr studentenhaver 5 gr eiwitten :') Nee, dat zet zoden aan de dijk :P

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 11:23 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

:D Ik heb vanmorgen voor het eerst gebenchpresst, mijn ac schoudergewricht vond dat niet zo cool nog :')

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:04 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Had hier op de markt zaterdag twee bakjes voor 3,50. Had ook al asperges enzo :)

Groene bloemkool romanesco dus... smaakt wat minder naar bloemkool. Minder scherp ofzo.
Ooh, nou dan hou ik het bij bloemkool want dat vind ik juist wel lekker :P
En 2 voor 3,50 :o, zaterdag ff hier de markt checken.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:37:28 #169
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137962870
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik wilde er ook een maken als lunch, maar heb geen melk. Zou het ook lekker zijn met een beetje amandelmelk?
Melk? Ik flikker er echt geen :r melk :r door hoor :D
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:39:28 #170
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137962918
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:21 schreef appelsap het volgende:
Ik heb net les 1 van Jillian gedaan. Het zweet staat op mijn rug en voorhoofd. :@
Het was best goed te doen alleen voelde ik me wel erg stijf. Volgende les maar wat langer stretchen/opwarmen van te voren.

Welkom Miss_Congeniality. Ik las hier regelmatig over Jillian Michaels 30 Day Shred. Dat is met een matje en gewichtjes en kun je thuis doen. Misschien ook iets voor jou?
He, dat klinkt wel interessant! Heb net even gekeken op YouTube en het heeft wel wat weg van de lessen die ik eerst deed. Alleen elke dag is dan misschien wat teveel van het goeie, maar 2x per week zou misschien wel kunnen.. Thnx voor de tip! :D

Moet je dan die level 1, 2 en 3 gewoon elk 10x achter elkaar afdraaien?
pi_137962927
quote:
11s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Melk? Ik flikker er echt geen :r melk :r door hoor :D
Ik doe altijd een scheutje melk er doorheen, vind ik zelf lekkerder :p zonder melk ook wel lekker, maar droger ofzo.
pi_137963005
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat zei de dietiste ook, er zit in 50gr studentenhaver 5 gr eiwitten :') Nee, dat zet zoden aan de dijk :P

[..]

:D Ik heb vanmorgen voor het eerst gebenchpresst, mijn ac schoudergewricht vond dat niet zo cool nog :')

[..]

Ooh, nou dan hou ik het bij bloemkool want dat vind ik juist wel lekker :P
En 2 voor 3,50 :o, zaterdag ff hier de markt checken.
Ik heb vandaag 30 gram ongezouten pinda's mee en mfp zegt ongeveer 8 gram eiwit :9 ik zit vandaag aan de 98 gram eiwit terwijl ik niet specifiek op eiwitten heb gelet :o dat vind ik toch best redelijk! Wat was het ook alweer? 1,2 gr per kilo lichaamsgewicht?

Oh en benchpress :o :X spierpijn guaranteed _O-
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:43:12 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137963026
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:39 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik doe altijd een scheutje melk er doorheen, vind ik zelf lekkerder :p zonder melk ook wel lekker, maar droger ofzo.
*ril* Melk :r

Gewoon beetje roomboter, 2 eieren, paprika, ui en champignon :P
pi_137963039
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

*ril* Melk :r

Gewoon beetje roomboter, 2 eieren, paprika, ui en champignon :P
Ja zo doe ik t verder ook :p
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:44:21 #175
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137963053
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:42 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik heb vandaag 30 gram ongezouten pinda's mee en mfp zegt ongeveer 8 gram eiwit :9 ik zit vandaag aan de 98 gram eiwit terwijl ik niet specifiek op eiwitten heb gelet :o dat vind ik toch best redelijk! Wat was het ook alweer? 1,2 gr per kilo lichaamsgewicht?

Oh en benchpress :o :X spierpijn guaranteed _O-
Ik zit op de 180 ongeveer :')

Ik weet echt niet meer wat het is. De 1 zegt 1,5, de ander 2, weer een ander 2,5 en nog een ander 3 :')

CC had een artikel gepost die ik zo maar eens ga doorlezen :Y
pi_137963068
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallo, mag ik hier ook wat mee gaan posten? :@

Ik heb technisch gezien geen overgewicht (ik weeg 59 kg bij een lengte van 1.63 m) maar het mag van mij allemaal wel wat strakker. Ik was vorig jaar goed bezig, ik ben toen in een half jaar tijd afgevallen van 64 kg naar 57 kg en ik voelde me daar prettig bij. Maar de laatste tijd sluipen de pondjes er stiekem toch weer een beetje bij, mijn buik wordt weer wat dikker en de broeken zitten net iets strakker dan eigenlijk de bedoeling is...

Het helpt ook niet dat ik op dit moment werkloos thuis zit. Eerst had ik een vast ritme met eetmomenten en sporten en extra beweging doordat ik op de fiets naar het station moest en zo. Maar thuis heb ik dat dus niet en mijn sportschoolabonnement dat ik via mijn werk had is ook opgehouden. Ik mis dus best wat beweging die ik voorheen 'automatisch' kreeg en omdat ik regelmatig niet zo happy ben met mezelf en mijn situatie op dit moment, pak ik toch net iets te vaak naar ongezonde zooi. Ik wil weer terug naar een (nieuwe) gezonde situatie en ik hoop dat dit topic mij daar een beetje bij kan helpen :)

Op dit moment heb ik hardlopen met Evy maar weer eens opgepikt en ik probeer 2 - 3 x per week te lopen. De eerstvolgende les wordt nummer 13 en dat is waar ik eerder afgehaakt ben, dus ik hoop het nu wat beter bij te houden :P
En er zit bij mij in de buurt op loopafstand een sportschool waar je 24 uur per dag terecht kan voor 32.95 per maand. Maar ik twijfel heel erg of ik dat zal doen. Hardlopen is op zich goed voor de conditie en zo, maar wat krachttraining zou ook wel handig zijn. Ik heb thuis een matje en wat gewichten maar geen idee wat ik er in mijn eentje mee aan moet. Bij mijn vorige sportschool maakte ik eigenlijk nooit gebruik van de apparaten en alleen van sommige groepslessen, maar die bieden ze bij deze school niet aan. Wel een buikspierkwartiertje en wat georganiseerde trainingen met functionele materialen maar verder niet. Nu twijfel ik dus heel erg of ik dat zal gaan doen. Want geen idee of ik het leuk genoeg ga vinden om ermee door te blijven gaan en je zit er wel een jaar aan vast. Maar niks doen is ook weer zo wat, want ik word ook niet happy van mezelf in de spiegel op dit moment :')
Hoin O+

Eerst maar thuis aan de slag met de gewichtjes die je hebt liggen? Squatten, crunches, push ups wellicht?
pi_137963092
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zit op de 180 ongeveer :')

Ik weet echt niet meer wat het is. De 1 zegt 1,5, de ander 2, weer een ander 2,5 en nog een ander 3 :')

CC had een artikel gepost die ik zo maar eens ga doorlezen :Y
180? Holy shit :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:45:48 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137963094
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Hoin O+

Eerst maar thuis aan de slag met de gewichtjes die je hebt liggen? Squatten, crunches, push ups wellicht?
Burpees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
pi_137963119
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ohja, hoe kon ik de burpees from hell vergeten!
pi_137963125
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

He, dat klinkt wel interessant! Heb net even gekeken op YouTube en het heeft wel wat weg van de lessen die ik eerst deed. Alleen elke dag is dan misschien wat teveel van het goeie, maar 2x per week zou misschien wel kunnen.. Thnx voor de tip! :D

Moet je dan die level 1, 2 en 3 gewoon elk 10x achter elkaar afdraaien?
Zelf vind ik poppilates op YouTube ook leuk! En daar heb je in principe niks voor nodig, behalve een matje :) ik kreeg er zo'n spierpijn van altijd dat ik gewoon een dag niet kon lopen :')
En welkom trouwens :)
pi_137963126
Oh en planken
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:47:35 #182
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137963146
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

180? Holy shit :')

Maar die wijkt iets af want die whey shake klopt niet qua eiwit, wel qua kcal :+
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:48:29 #183
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137963173
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:44 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Hoin O+

Hallon O+

Die Jillian lijkt me wel interessant, daar kan ik morgen wel eens mee beginnen!
De reden voor mij om eventueel naar een sportschool te willen is begeleiding, en een soort stok achter de deur want je hebt er toch een lidmaatschap lopen.
En ik vind het er een beetje stom uitzien om in de kamer een workout te gaan doen als mijn man erbij zit :@ We hebben hier geen bovenverdieping of zo. Maar zolang ik nog thuiszit en hij overdag werkt, is dat geen probleem :P
pi_137963189
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zag mensen vd week voor het eerst dat doen in de sportschool. Ik dacht meteen: dat zijn vast die burpees waar ze het hier steeds over hebben :') ziet er gek uit :p lijkt me vet lastig.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:49:36 #185
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137963204
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en planken
Ik heb geen fucking flauw idee hoe het heet maar :

In de opdruk modus, dan op je handen en tenen leunen zoals je ook zou opdrukken en dan van je handen om en om afwisselen met je ellebogen. En je rug kaarsrecht houden. Ik ging dood :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:50:03 #186
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137963217
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Pak jij je benen ook met dumbells? Zo ja, pm me eens welke oefeningen je allemaal doet? Dan kan ik er Maandag na goedkeuring ook mee aan de slag :P
Liever met een stang in m'n nek. :9 Maar ik pak ze met squats en lunges, dat blijkt voorlopig genoeg te werken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:50:04 #187
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137963218
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef xuryah het volgende:

[..]

Zelf vind ik poppilates op YouTube ook leuk! En daar heb je in principe niks voor nodig, behalve een matje :) ik kreeg er zo'n spierpijn van altijd dat ik gewoon een dag niet kon lopen :')
En welkom trouwens :)
Thnx! :) Ik zal daar ook eens naar gaan kijken, wie weet is dat ook wat.

quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ohja, hoe kon ik de burpees from hell vergeten!
HAAT aan die dingen. Die kwamen bij die groepslessen ook wel eens voorbij...

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en planken
Ja, ook haat daaraan :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:50:21 #188
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137963224
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb geen fucking flauw idee hoe het heet maar :

In de opdruk modus, dan op je handen en tenen leunen zoals je ook zou opdrukken en dan van je handen om en om afwisselen met je ellebogen. En je rug kaarsrecht houden. Ik ging dood :')
Plank. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:50:29 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137963227
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:48 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik zag mensen vd week voor het eerst dat doen in de sportschool. Ik dacht meteen: dat zijn vast die burpees waar ze het hier steeds over hebben :') ziet er gek uit :p lijkt me vet lastig.
Die krengen zijn vet zwaar :') Ik doe ze 9 v/d 10 keer niet meer. Als ik ze wel doe heb ik geheid 3 dagen erna nog last van mijn klauwen en knieën :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:51:04 #190
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137963255
En planken. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:51:04 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137963256
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Plank. :Y
Ooh is dat nou plank? Mijn fysio kwam ermee. De tering, dat is best nog pittig. Of ik ze gelijk even 75x wilde doen ;(
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:51:19 #192
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137963265
quote:

[..]

Liever met een stang in m'n nek. :9 Maar ik pak ze met squats en lunges, dat blijkt voorlopig genoeg te werken.
Volg jij een bepaald uitgewerkt trainingsschema, of doe jij je oefeningen op eigen houtje?
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:52:10 #193
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137963294
quote:

[..]

Ja oke, sqauts doe ik ook. Lunges niet. Zal eens kijken hoe dat gaat Maandag met mijn knieën. Ik ga wel eens ff zoeken straks naar oefeningen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:52:54 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137963315
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
En planken. O+
Ben trouwens wel met je eens dat free weights meer resultaat hebben dan apparaten. Mijn armen zijn serieus bazen strak aan het worden.
pi_137963324
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die krengen zijn vet zwaar :') Ik doe ze 9 v/d 10 keer niet meer. Als ik ze wel doe heb ik geheid 3 dagen erna nog last van mijn klauwen en knieën :')
Hehe ik zou ze ook niet voor de lol gaan doen.
Er zijn vast alternatieven :)
pi_137963347
Lunches :r
Lunchen :9
  donderdag 20 maart 2014 @ 12:54:45 #197
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137963368
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 12:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh is dat nou plank? Mijn fysio kwam ermee. De tering, dat is best nog pittig. Of ik ze gelijk even 75x wilde doen ;(
Variatie op idd, ik hou ze voor nu nog zo lang mogelijk vast.

En miss, ik heb met behulp van een van de sportschoolmensjes een schema gemaakt, zodat ik in ieder geval mezelf niet ging slopen door oefeningen fout uit te voeren. Wel meteen duidelijk aangegeven dat ik geen zin had in apparaten, dus op basis daarvan samengesteld. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137963582
De mensen die dat 30 days shred van Jillian doen, houden jullie je aan de max van 1200 kcal per dan dan?
Ik las dat je 5 - 10 kg in die 30 dagen kunt afvallen. Lijkt mij niet zo gezond allemaal?
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:06:57 #199
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137963664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:03 schreef xuryah het volgende:
De mensen die dat 30 days shred van Jillian doen, houden jullie je aan de max van 1200 kcal per dan dan?
Ik las dat je 5 - 10 kg in die 30 dagen kunt afvallen. Lijkt mij niet zo gezond allemaal?
Op die manier geloof ik best dat je veel kan afvallen, maar ik zou niet onder bmr gaan zitten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 maart 2014 @ 13:08:46 #200
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137963719
quote:
Ik ben zelf in ieder geval zeker niet van plan om dat te gaan doen... Ik wil het zelf eigenlijk proberen te gaan gebruiken als een workout voor 2 a 3 dagen per week (als alternatief voor de sportschool) met daarbij nog hardlopen met Evy, en dan gewoon 'normaal' eten.
Ik gebruik de FatSecret app om alles in bij te houden en ik probeer met de kcals van mijn eten altijd gelijk te zitten aan mijn mijn verbrande kcals of iets eronder. Kan dus per dag wisselen. Geen idee of dit de juiste manier is, maar het werkt voor mij op zich wel prima.
pi_137963782
quote:

[..]

Beetje late reactie maar ik vind de frozen cappuccino wel erg lekker, ik doe er alleen minder in omdat het gewoon zoet is
pi_137963996
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Op die manier geloof ik best dat je veel kan afvallen, maar ik zou niet onder bmr gaan zitten.
Dit dus :Y
pi_137964020
quote:

[..]

Doe je lunges met stang of met losse gewichten?
pi_137964303
quote:
Nee. Gaat mij meer om gewoon wat beweging en strakker worden. Dat lijkt me met die oefeningen ook wel gewoon te kunnen. Afvallen doe ik wel in een lager tempo.
pi_137964665
quote:
Nope, ik volg het dieet niet.

Net trouwens een heerlijke lunch gemaakt
Courgette met pijnboompitten & krenten
pi_137964685
Ik wil het ook wel proberen dat 30 days gedoe, maar idd gewoon normaal eten erbij. Anders is dit toch ook een "crash dieet"?
Ik hoef niet per se snel af te vallen, want dan blijf je ook met dat vel zitten.. iemand hier daar last van? In mijn omgeving ken ik heel veel mensen die goed zijn afgevallen maar nog steeds niet tevreden waren omdat ze dan nog een lap vel aan hun buik of armen hadden hangen. Dat motiveert mij om het gewoon rustig te gaan doen :) je vel de tijd geven om mee te kunnen bewegen.
pi_137964937
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef xuryah het volgende:
Ik wil het ook wel proberen dat 30 days gedoe, maar idd gewoon normaal eten erbij. Anders is dit toch ook een "crash dieet"?
Ik hoef niet per se snel af te vallen, want dan blijf je ook met dat vel zitten.. iemand hier daar last van? In mijn omgeving ken ik heel veel mensen die goed zijn afgevallen maar nog steeds niet tevreden waren omdat ze dan nog een lap vel aan hun buik of armen hadden hangen. Dat motiveert mij om het gewoon rustig te gaan doen :) je vel de tijd geven om mee te kunnen bewegen.
Het ligt er volgens mij heel erg aan hoe je dik was, en hoelang, en hoe oud je afvalt. En gewoon een beetje geluk hebben. Qwea is bijvoorbeeld echt strak geworden, ikzelf ga eindigen met wel een beetje vel over. Dat vind ik niet zo'n heel groot issue, ik ben 10+ jaar heel zwaar geweest en in mijn pubertijd met een noodvaart heel veel aangekomen, dus heb heel erg striae overal, en dat helpt gewoon niet. Het wordt ook geen schort van vel bij mij, maar helemaal strak, nee, dat gaat het niet meer worden vrees ik.
pi_137965012
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:42 schreef xuryah het volgende:
Ik heb er nooit last van gehad maar ben zelf dan ook erg langzaam afgevallen.
pi_137965029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:50 schreef Zeester het volgende:

[..]

Het ligt er volgens mij heel erg aan hoe je dik was, en hoelang, en hoe oud je afvalt. En gewoon een beetje geluk hebben. Qwea is bijvoorbeeld echt strak geworden, ikzelf ga eindigen met wel een beetje vel over. Dat vind ik niet zo'n heel groot issue, ik ben 10+ jaar heel zwaar geweest en in mijn pubertijd met een noodvaart heel veel aangekomen, dus heb heel erg striae overal, en dat helpt gewoon niet. Het wordt ook geen schort van vel bij mij, maar helemaal strak, nee, dat gaat het niet meer worden vrees ik.
Ik heb ook striae :(
pi_137965270
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb ook striae :(
Je hebt striae en striae he, Ik heb een verticaal voelbaar netwerk van scheuren op mijn onderbuik, dat komt niet meer goed. Maar van die horizontale streepjes wit op je dijen, kont, heupen, dat komt echt wel goed als je je best doet.

Trouwens, net dag 3 van de 7 minute workout gedaan. Alleen de buikspier-dingen (crunches, plank) waren echt heeel pijnlijk want heb echt spierpijn in m'n onderbuik.
pi_137965306
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Zeester het volgende:

[..]

Je hebt striae en striae he, Ik heb een verticaal voelbaar netwerk van scheuren op mijn onderbuik, dat komt niet meer goed. Maar van die horizontale streepjes wit op je dijen, kont, heupen, dat komt echt wel goed als je je best doet.

Trouwens, net dag 3 van de 7 minute workout gedaan. Alleen de buikspier-dingen (crunches, plank) waren echt heeel pijnlijk want heb echt spierpijn in m'n onderbuik.
Ik heb hetzelfde helaas. Ze waren eerst diep paars ze worden al at lichter.
pi_137965461
quote:

[..]

Ja dat klopt ook wel. De meeste waren ook al wat ouder en langer te zwaar. Maar mijn vriend had het ook. Hij is 10 kilo afgevallen in 3 maanden ofzo. Hij had echt een hoop vel over op zijn buik.
Ik heb ook striae. Vooral op mn heupen en benen.
pi_137965861
Ik negeer mijn striae gewoon....heb het al zo lang, het valt niet meer op dan andere dingen aan mijn lichaam.
pi_137965923
Na 3 jaar kom ik weer terug naar deze topicreeks... Voorstelrondje volgt nog. :P
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:23:50 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137965973
quote:

[..]

Het ligt er volgens mij heel erg aan hoe je dik was, en hoelang, en hoe oud je afvalt. En gewoon een beetje geluk hebben. Qwea is bijvoorbeeld echt strak geworden,
:') :D Daar denkt Qwea zelf nog iets anders over hoor :P Het kan nog beter. Maar ik heb idd geen vel ofzo over (Ja mijn lat ligt echt hoog :') ).

quote:
ikzelf ga eindigen met wel een beetje vel over. Dat vind ik niet zo'n heel groot issue, ik ben 10+ jaar heel zwaar geweest en in mijn pubertijd met een noodvaart heel veel aangekomen, dus heb heel erg striae overal, en dat helpt gewoon niet. Het wordt ook geen schort van vel bij mij, maar helemaal strak, nee, dat gaat het niet meer worden vrees ik.
Ik had toen ik 98 kilo was veel striae op mijn benen. Gros is nu weg *O*
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:25:43 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137966030
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:03 schreef Zeester het volgende:

[..]

Die heb/had ik dus. Idd, goed je best doen en ze gaan weg

quote:
Aaaahw, spierpijn is een motherfucker idd! Ik heb echt fucking spierpijn in mijn kont :') En ik mag gewoon morgen weer :') En zaterdag :')
pi_137966039
straie, flubbervel.. ik heb het *O*
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:29:02 #218
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137966144
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 13:21 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Doe je lunges met stang of met losse gewichten?
Stang, zelfde als met squat eigenlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:29:46 #219
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137966170
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
straie, flubbervel.. ik heb het *O*
Blubberbillen, ik heb ze. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137966196
Ik leg de lat misschien wel een beetje te laag, maar ik heb echt niet zoveel issues met mijn vel. Misschien komt het omdat ik me mijn hele leven veel te dik heb gevonden (en dat grotendeels ook was), en dat ik daarom niet zo veel care kan hebben aan dril vel. Mijn grootste probleem zit in m'n onderbuik, en die kan ik met een strakke onderbroek camoufleren.

Ik hoop alleen mijn 'bovenbuik' nog wat strakker en dunner te krijgen, zodat ik niet meer zo'n 'sad-navel' heb, dat is een beetje een half maantje naar beneden, soort zielig glimlachje. Maar aangezien ik nog redelijke vetrol heb daar heb ik er vertrouwen in dat dat nog wel beter wordt met meer gewichtsverlies.

En mijn benen, tsja, dat heb ik écht een beetje opgegeven. Die worden nooit meer echt strak, en dat hoeft ook niet. Dan maar niet heet in een bikini!
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:31:30 #221
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137966244
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:25 schreef Qwea het volgende:

Aaaahw, spierpijn is een motherfucker idd! Ik heb echt fucking spierpijn in mijn kont :') En ik mag gewoon morgen weer :') En zaterdag :')
Ik heb altijd gehoord dat je na een (intensieve) workout altijd een rustdag in moet plannen. Of in ieder geval moet zorgen dat je hetzelfde gebied de dag erna niet weer traint. Bij Evy krijg ik na elke les nog een reminder dat ik een dag rust moet houden bv. Alleen is het bij die 7 minute workout en die 30 days shred de bedoeling dat je alle dagen achter elkaar diezelfde oefeningen doet, ongeacht hoeveel spierpijn etc je hebt. Is dat eigenlijk wel gezond? Of maakt het niet uit? /noob
pi_137966268
Ik heb m'n benen en kont vol met striae van snel groeien in de puberteit :( ging van de kleinste van de klas naar zo'n beetje de grootste in 2 jaar tijd. Ik vind het ook wel erg zonde dat als ik straks blij ben met mijn figuur, die striae nog altijd voor schaamte zal zorgen ;(

In ander nieuws: Hallo, daar ben ik weer.. ik zit een beetje te twijfelen of ik hier blijf posten of niet, ik zag dat er al meer dames wouden meeposten die gewoon slank zijn maar wat kilootjes zijn aangekomen. Misschien kunnen wij met z'n allen wat nieuw leven in Slank blazen? Want ik begrijp best dat de dikkere dames en heren hier geen zin hebben in ons 'gezeur'. :) (no offence and none taken). Wat vinden jullie daarvan?
Maar dan ga ik jullie wel missen hoor! ;)

En dan nog dit: Ik heb sinds lange tijd weer een flinke ATL vandaag *O* En dat samen met het lekkere weer stimuleert mij om zo eens een stukje te gaan hardlopen en me in te gaan schrijven bij de nieuwe sportschool (want ik ben dus verhuisd, als jullie het niet hadden meegekregen).
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_137966270
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Blubberbillen, ik heb ze. O+
squatten beebie :9
pi_137966351
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik heb altijd gehoord dat je na een (intensieve) workout altijd een rustdag in moet plannen. Of in ieder geval moet zorgen dat je hetzelfde gebied de dag erna niet weer traint. Bij Evy krijg ik na elke les nog een reminder dat ik een dag rust moet houden bv. Alleen is het bij die 7 minute workout en die 30 days shred de bedoeling dat je alle dagen achter elkaar diezelfde oefeningen doet, ongeacht hoeveel spierpijn etc je hebt. Is dat eigenlijk wel gezond? Of maakt het niet uit? /noob
Hardlopen zorgt voor veel meer belasting op je spieren/pezen etc dan bijvoorbeeld Jillian.
Ja je moet even door de spierpijn heen als je het elke dag doet, maar verder kan het geen kwaad.
Het is ook geen zware krachttraining waarmee je je spieren kapot maakt en moet laten herstellen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:35:46 #225
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137966398
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:32 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

squatten beebie :9
Like a boss. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137966401
Met hardlopen hou ik wel altijd minimaal een rustdag, maar zo heb ik dinsdag hardgelopen en woensdag gewoon naar de sportschool gegaan, ik ben dan alleen wat minder intensief aan het cardio-en want auw spierpijn
Vandaag weer rustdag, morgen weer hardlopen.
Denk dat je voor je zelf ook erg naar je lichaam moet luisteren wat kan en wat niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2014 14:36:29 ]
pi_137966411
quote:

[..]

Ik denk dat het met die 7 minute workout wel écht anders is, want het is maar 7 minuten. En zonder gewichten. Dus je belast je spieren niet heel erg geloof ik. Ik ben alleen zéér ongetraind, en daarom heb ik er zoveel spierpijn van. Daar speelt mee dat ik ook staand werk doe, dus ik een groot deel van die spieren (alles in m'n benen, en alles in m'n buik) ook vrij intensief gebruik, en dan merk je de spierpijn gewoon meer.
pi_137966424
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb m'n benen en kont vol met striae van snel groeien in de puberteit :( ging van de kleinste van de klas naar zo'n beetje de grootste in 2 jaar tijd. Ik vind het ook wel erg zonde dat als ik straks blij ben met mijn figuur, die striae nog altijd voor schaamte zal zorgen ;(

In ander nieuws: Hallo, daar ben ik weer.. ik zit een beetje te twijfelen of ik hier blijf posten of niet, ik zag dat er al meer dames wouden meeposten die gewoon slank zijn maar wat kilootjes zijn aangekomen. Misschien kunnen wij met z'n allen wat nieuw leven in Slank blazen? Want ik begrijp best dat de dikkere dames en heren hier geen zin hebben in ons 'gezeur'. :) (no offence and none taken). Wat vinden jullie daarvan?
Maar dan ga ik jullie wel missen hoor! ;)

En dan nog dit: Ik heb sinds lange tijd weer een flinke ATL vandaag *O* En dat samen met het lekkere weer stimuleert mij om zo eens een stukje te gaan hardlopen en me in te gaan schrijven bij de nieuwe sportschool (want ik ben dus verhuisd, als jullie het niet hadden meegekregen).
Zo lang jullie op letten op hoe jullie posten lijkt het mij geen probleem :) zolang er maar geen 'gezeur' over maatjes 36/38 of gewichten van 50 kilo voorbij komen ;).
pi_137966460
Vanavond weer lekker hardlopen heb er zin in :)
pi_137966645
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo lang jullie op letten op hoe jullie posten lijkt het mij geen probleem :) zolang er maar geen 'gezeur' over maatjes 36/38 of gewichten van 50 kilo voorbij komen ;).
Nog even over die maatjes, en ik ga er even persoonlijk op in omdat ik degene was die daarover sprak toen met die foto van m'n jasje. Ik zal hier nooit klagen dat mijn maat 38 niet meer past omdat jullie perse moeten weten dat ik maatje 38 heb, maar het ging om de soort gemeenschappelijke haat/liefde verhouding die we hebben met het trots zijn op afvallen, en dat tegelijkertijd dan al je leuke kleren niet meer passen. Dat heb je als je van maat 46 naar 44 gaat, maar ook als je van maat 38 naar 36 gaat en dat is voor allebei even kut, ongeacht je maat. Daarom vond ik wel dat ik het erover mocht hebben.

Maar nogmaals ik zal niemand proberen te irriteren/watdanooken met mijn maten en gewicht.
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:52:08 #231
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137966919
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hardlopen zorgt voor veel meer belasting op je spieren/pezen etc dan bijvoorbeeld Jillian.
Ja je moet even door de spierpijn heen als je het elke dag doet, maar verder kan het geen kwaad.
Het is ook geen zware krachttraining waarmee je je spieren kapot maakt en moet laten herstellen.
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
Met hardlopen hou ik wel altijd minimaal een rustdag, maar zo heb ik dinsdag hardgelopen en woensdag gewoon naar de sportschool gegaan, ik ben dan alleen wat minder intensief aan het cardio-en want auw spierpijn
Vandaag weer rustdag, morgen weer hardlopen.
Denk dat je voor je zelf ook erg naar je lichaam moet luisteren wat kan en wat niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:36 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik denk dat het met die 7 minute workout wel écht anders is, want het is maar 7 minuten. En zonder gewichten. Dus je belast je spieren niet heel erg geloof ik. Ik ben alleen zéér ongetraind, en daarom heb ik er zoveel spierpijn van. Daar speelt mee dat ik ook staand werk doe, dus ik een groot deel van die spieren (alles in m'n benen, en alles in m'n buik) ook vrij intensief gebruik, en dan merk je de spierpijn gewoon meer.
Duidelijk, thnx :)
Ik zal eens gaan kijken hoe ik het allemaal in elkaar kan passen. Want ik kan nu eigenlijk al wel voorspellen dat ik niet elke dag aan de gang ga willen, al is het per keer 'maar' een workout van een half uur :P
pi_137966935
Voor striae heb je tegenwoordig wel en behandeling. Iets met een fractural laser of zo. Heb me er nog niet enorm in verdiept maar er zijn dus opties, als je een paar hele erge hebt (zoals ik).
pi_137966955
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

[..]

[..]

Duidelijk, thnx :)
Ik zal eens gaan kijken hoe ik het allemaal in elkaar kan passen. Want ik kan nu eigenlijk al wel voorspellen dat ik niet elke dag aan de gang ga willen, al is het per keer 'maar' een workout van een half uur :P
Ik ben juist heel benieuwd of ik dat hele 'elke dag-aspect' vol ga houden. Enige puntje is dat ik normaal om de 3 dagen douche vanwege hele slechte huid, en nu toch iets meer stink dan normaal, dus ik vermoed dat als het straks 20 graden is, en ik echt smelly word van die workouts ik toch elke dag moet douchen, en dat kan/wil ik niet (dan word ik 1 bult eczeem). Wat een slecht excuus :D
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:56:08 #234
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137967016
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:44 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Nog even over die maatjes, en ik ga er even persoonlijk op in omdat ik degene was die daarover sprak toen met die foto van m'n jasje. Ik zal hier nooit klagen dat mijn maat 38 niet meer past omdat jullie perse moeten weten dat ik maatje 38 heb, maar het ging om de soort gemeenschappelijke haat/liefde verhouding die we hebben met het trots zijn op afvallen, en dat tegelijkertijd dan al je leuke kleren niet meer passen. Dat heb je als je van maat 46 naar 44 gaat, maar ook als je van maat 38 naar 36 gaat en dat is voor allebei even kut, ongeacht je maat. Daarom vond ik wel dat ik het erover mocht hebben.

Maar nogmaals ik zal niemand proberen te irriteren/watdanooken met mijn maten en gewicht.
Daar heb je wel een punt inderdaad, dat het ongeacht je maat gewoon tof is als je een maat kan zakken en je je daardoor beter voelt :Y

Al heb ik nu dus ook een aantal leuke jurken in de kast hangen van vorig jaar en de jaren daarvoor die nu dus te groot zijn en bij sommige baal ik daar wel van want ik vond ze juist zo tof ;(
  donderdag 20 maart 2014 @ 14:58:55 #235
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137967073
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:53 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik ben juist heel benieuwd of ik dat hele 'elke dag-aspect' vol ga houden. Enige puntje is dat ik normaal om de 3 dagen douche vanwege hele slechte huid, en nu toch iets meer stink dan normaal, dus ik vermoed dat als het straks 20 graden is, en ik echt smelly word van die workouts ik toch elke dag moet douchen, en dat kan/wil ik niet (dan word ik 1 bult eczeem). Wat een slecht excuus :D
Dan denk ik dat ik de workouts zou doen op de dagen dat ik van plan zou zijn om te douchen, want een half uur intensief sporten en vervolgens niet douchen zou ik persoonlijk niet zo tof vinden :@ Maar ik vind mezelf dan ook best snel 'ruiken', wellicht dat dat niet bij iedereen meteen zo is :P

Ik hou er bij Evy al rekening mee wanneer ik mijn haar wil wassen, want dat zit ook niet meer zo geweldig na een half uur hardlopen :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:02:09 #236
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137967141
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:53 schreef Zeester het volgende:

[..]

Herkenbaar, in principe zit ik op vier keer sporten per week, maar ik kan niet douchen en niet m'n haar wassen en dat wil ik eigenlijk niet te vaak doen. :')

First world problems. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137967171
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Dan denk ik dat ik de workouts zou doen op de dagen dat ik van plan zou zijn om te douchen, want een half uur intensief sporten en vervolgens niet douchen zou ik persoonlijk niet zo tof vinden :@ Maar ik vind mezelf dan ook best snel 'ruiken', wellicht dat dat niet bij iedereen meteen zo is :P

Ik hou er bij Evy al rekening mee wanneer ik mijn haar wil wassen, want dat zit ook niet meer zo geweldig na een half uur hardlopen :')
Ben ik even blij dat ik geen moeite heb met elke dag douchen :) Had er nooit aan gedacht dat dat voor sommige mensen een probleem is.
Qua haar wassen doe ik de ene dag shampoo+ conditioner en de andere dag alleen conditioner. Heel af en toe laat ik mn haar droog onder de douche maar dan zit het daarna voor geen meter meer, dus dan spoel ik het toch liever even af. Oh, en soms sla ik ook gewoon een dag over met douchen als ik niet heb gesport en/of gezweet.

En over dat met die maten, ja precies, dat bedoel ik dus. Mijn lievelingsjurkje waar driekwart jaar geleden mijn tieten bijna niet meer inpasten, hangt nu treurig om me heen. :')

PS: Klacht: Krimpende tieten. :') Dat was het enige lichaamsdeel waarmee ik geen moeite had toen ik 10kg zwaarder was.
pi_137967182
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Herkenbaar, in principe zit ik op vier keer sporten per week, maar ik kan niet douchen en niet m'n haar wassen en dat wil ik eigenlijk niet te vaak doen. :')

First world problems. O+
Het is natuurlijk wel oprecht een probleem, want eczeem/andere huidissues zijn gewoon klote.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:03:35 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137967191
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:30 schreef Zeester het volgende:

En mijn benen, tsja, dat heb ik écht een beetje opgegeven. Die worden nooit meer echt strak, en dat hoeft ook niet. Dan maar niet heet in een bikini!
Mijn benen zijn juist stukken strakker geworden. Harder ook (spiermassa). Maar tevreden? Nah, nog lang ende breed niet :')
pi_137967212
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Als ik een half uur met Evy ben weggeweest is mijn haar helemaal vettig van het zweet haha.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:04:45 #241
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137967219
quote:

[..]

Geen idee, ik doe geen shred dinges. Ik hit de sportschool. Ik pak idd elke keer een andere spiergroep. Ik doe enkel wel elke dag 45 min crosstrainen als ik naar de sportschool ga.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:06:04 #242
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137967257
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Als ik een half uur met Evy ben weggeweest is mijn haar helemaal vettig van het zweet haha.
Ja dat dus, ziet er niet uit _O-
Dus daarom plan ik mijn Evy lessen op de dagen dat ik sowieso mijn haar wil wassen, voor zover mogelijk :Y
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:06:14 #243
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137967265
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:03 schreef Zeester het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel oprecht een probleem, want eczeem/andere huidissues zijn gewoon klote.
Oh, ik doelde vooral op mezelf met die fwp. Eczeem is gewoon kudt en ik ben heel blij dat ik daar geen last van heb.

Alleen wordt m'n haar zo snel vet als ik het vaker was en dan een dagje over wil slaan, en da's een mooie fwp. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:07:40 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137967305
quote:
2s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef LovelyLady het volgende:

Dat is hier dus echt kut met reuma. Als ik me morgen goed voel denk ik "Yeah baby! Work-outtttttt!!!" En dan heb je 2 scenario's of het gaat de dag erna prima perfecto en we zijn een blij ei.. of ik ga dood van de pijn. Daar is geen peil op te trekken :') Ook als ik niks doe btw :')
pi_137967316
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

First world problems. O+
Ik mag en kan mijn haar ook niet zo vaak wassen omdat ik psoriasis heb (in nek en loopt tot in mijn haar). Dat vind ik ook echt super kut als ik 5 soms 6 x per week sport. :(
Ik zou ook niet weten hoe ik dat t beste kan oplossen.
pi_137967327
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh, ik doelde vooral op mezelf met die fwp. Eczeem is gewoon kudt en ik ben heel blij dat ik daar geen last van heb.

Alleen wordt m'n haar zo snel vet als ik het vaker was en dan een dagje over wil slaan, en da's een mooie fwp. O+
Mijn haar wordt ook heel snel vet, en ik was het dus al een jaar of 4/5 om de 3 dagen, en het wordt er niet minder vet van. En ik maak echt vrijwel nooit een uitzondering op die om-de-3-dagen, alleen als het hoogzomer is douche ik soms iets vaker, maar hoe vaak is dat nou hier in NL. Dus ik geloof er niet in dat je door weinig je haar te wassen het minder vet wordt, bij mij iig niet.
pi_137967342
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:07 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik mag en kan mijn haar ook niet zo vaak wassen omdat ik psoriasis heb (in nek en loopt tot in mijn haar). Dat vind ik ook echt super kut als ik 5 soms 6 x per week sport. :(
Ik zou ook niet weten hoe ik dat t beste kan oplossen.
Stevig in een staart/knot doen bij het sporten en na de tijd even met een washandje zachtjes langs de rand van je haarlijn, waar je het meeste zweet?
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:10:38 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137967402
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:03 schreef PluisigNijntje het volgende:

PS: Klacht: Krimpende tieten. :') Dat was het enige lichaamsdeel waarmee ik geen moeite had toen ik 10kg 27kg zwaarder was.
Fixed. En boks ;(

Ik wil mijn tieten terug.
pi_137967404
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ja dat dus, ziet er niet uit _O-
Dus daarom plan ik mijn Evy lessen op de dagen dat ik sowieso mijn haar wil wassen, voor zover mogelijk :Y
Ja precies doe ik dus ook haha.
pi_137967422
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:08 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Stevig in een staart/knot doen bij het sporten en na de tijd even met een washandje zachtjes langs de rand van je haarlijn, waar je het meeste zweet?
Maar na het sporten wordt mijn haar pluizig zegmaar. Dus wil het gewoon elke x kunnen wassen, anders loop ik steeds met pluizig haar rond.. sowieso is conditioner bij mij "verboden"
pi_137967522
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fixed. En boks ;(

Ik ook :(. In een BH zijn ze nog wel ok, maar zonder BH zie je echt dat de tepels echt een stuk lager zitten dan waar je het nog 'pront' noemt :*(.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:16:05 #252
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137967553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:08 schreef Zeester het volgende:

[..]

Mijn haar wordt ook heel snel vet, en ik was het dus al een jaar of 4/5 om de 3 dagen, en het wordt er niet minder vet van. En ik maak echt vrijwel nooit een uitzondering op die om-de-3-dagen, alleen als het hoogzomer is douche ik soms iets vaker, maar hoe vaak is dat nou hier in NL. Dus ik geloof er niet in dat je door weinig je haar te wassen het minder vet wordt, bij mij iig niet.
Nee, bij mij maakt het wel degelijk verschil als ik het minder vaak wassen wat langer doorzet gelukkig.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:18:48 #253
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137967627
En ik ben nu wel blij dat m'n tetten nooit echt meegegroeid zijn, weinig verschil qua volheid met pakweg 20kg terug. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137967730
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Fixed. En boks ;(

*Terugbokst* ;(

Anyway, ik zal een lijstje voor vandaag posten. Tot nu toe nog maar 1550kcal en ik wil ook nog hardlopen straks, dus mag er nog wel wat bij aanvreten.
O: 1 volkoren met boterhamworst (in drie happen en toen racen om de trein te halen)
T: in trein en bus zitten :')
L: tosti van 2 volkoren, plak voorgesneden 48+ kaas, ham, beetje tomatenpuree
T: 2 mandarijnen, 1 appel
D: maaltijdsalade van sla/paprika/appel/ui/pijnboompitten met 200 gram gebakken kipfilet en zelfgemaakte balsamico vinaigrette
T: 225gram magere kwark met honing en muesli. Was ik nog vergeten. :+
T: rode wijn bij de WIDM finale :D

Beetje treurig lijstje wel. Volgende week toch wat meer beleg voor op brood halen. (Moet nog oefenen met genoeg variatie aan eten in huis hebben, zonder het allemaal weg te hoeven gooien. Koop dus liever te weinig dan teveel op dit moment.)

[ Bericht 4% gewijzigd door PluisigNijntje op 20-03-2014 15:40:18 (T vergeten) ]
pi_137967808
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:11 schreef xuryah het volgende:

[..]

Maar na het sporten wordt mijn haar pluizig zegmaar. Dus wil het gewoon elke x kunnen wassen, anders loop ik steeds met pluizig haar rond.. sowieso is conditioner bij mij "verboden"
Was je wel eens met alleen water? Dat kan natuurlijk ook helpen, vooral lauw/koud water is goed voor je haar, of althans beter dan warm/heet water.
pi_137967849
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:22 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

*Terugbokst* ;(

Anyway, ik zal een lijstje voor vandaag posten. Tot nu toe nog maar 1550kcal en ik wil ook nog hardlopen straks, dus mag er nog wel wat bij aanvreten.
O: 1 volkoren met boterhamworst (in drie happen en toen racen om de trein te halen)
D: maaltijdsalade van sla/paprika/appel/ui/pijnboompitten met 200 gram gebakken kipfilet en zelfgemaakte balsamico vinaigrette

Beetje treurig lijstje wel. Volgende week toch wat meer beleg voor op brood halen. (Moet nog oefenen met genoeg variatie aan eten in huis hebben, zonder het allemaal weg te hoeven gooien. Koop dus liever te weinig dan teveel op dit moment.)
Je D klinkt heerlijk!

Ik ga waarschijnlijk bbqen zo.. maar met zo min mogelijk vlees en zo veel mogelijk groenten :p iemand nog tips voor groenten of andere lekkere en gezonde dingen op of bij bbq? :) paprika? Courgette?
pi_137967880
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:25 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Was je wel eens met alleen water? Dat kan natuurlijk ook helpen, vooral lauw/koud water is goed voor je haar, of althans beter dan warm/heet water.
Nee eigenlijk niet omdat het er dan meestal ook niet erg mooi uitziet. Maar idd, kan het wel doen als het pluizige echt heel erg is! :)
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:28:39 #258
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137967886
quote:

[..]

*Terugbokst* ;(

Wat ik altijd doe met vleeswaar, is de plakjes per 2 in vershoudfolie verpakken en dan in de vriezer. Is even een klotewerkje om te doen als je 4 pakjes vleeswaar hebt liggen of zo, maar daarna hoef ik dus een hele tijd nergens meer naar te kijken en ik kan elke dag pakken waar ik zin in heb en hoef nooit wat weg te gooien :)
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:28:50 #259
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137967892
Toch wel een klap in het gezicht vandaag. Metingen en tests gedaan bij de sportschool, het was allemaal minder goed dan ik had verwacht. :X Het moet dan wel opnieuw omdat ik ongesteld ben geworden (dan wijken de resultaten wat af), maar ik denk niet dat er heel veel verschil in zal zitten. :')

Maar goed, ik ben begonnen met sporten en daar gaat het om. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_137967897
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:26 schreef xuryah het volgende:

[..]

Je D klinkt heerlijk!

Ik ga waarschijnlijk bbqen zo.. maar met zo min mogelijk vlees en zo veel mogelijk groenten :p iemand nog tips voor groenten of andere lekkere en gezonde dingen op of bij bbq? :) paprika? Courgette?
Garnalen op de BBQ O+
Aardappels poffen tussen de kolen :Y Kan ook met ui, gewoon de schil eromheen laten en in alufolie wikkelen.
Verder: champignons, paprika, ui, courgette, aubergine, eigenlijk alles wat je niet hoeft voor te koken of er tussendoor in de kolen valt.

Oh en ik weet niet of het zo'n speklappen-en-worsten BBQ wordt, of iets luxer, maar bijvoorbeeld biefstukjes of kipfiletjes op de bbq is ook geweldig! En dat hoef je echt niet te laten hoor, het is vetloos gebakken en haske prima voor je.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:29:12 #261
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137967906
quote:

[..]

Je D klinkt heerlijk!

Spiesjes met champignons :9
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:30:23 #262
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137967935
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:11 schreef xuryah het volgende:

[..]

En een paar druppels arganolie in je haar of zo? Dat zorgt er bij mij wel voor dat het niet zo pluizig is. En als ik echt maar weinig gebruik en alleen in de lengtes (niet bij de hoofdhuid in de buurt), dan wordt het er ook niet vet van.
pi_137967951
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Wat ik altijd doe met vleeswaar, is de plakjes per 2 in vershoudfolie verpakken en dan in de vriezer. Is even een klotewerkje om te doen als je 4 pakjes vleeswaar hebt liggen of zo, maar daarna hoef ik dus een hele tijd nergens meer naar te kijken en ik kan elke dag pakken waar ik zin in heb en hoef nooit wat weg te gooien :)
Geweldig idee. Maar ik heb dus geen vriezer, en daar baal ik heel erg van.. Gewoon een paar kipfiletjes, pastasaus enzo in de vriezer hebben is echt superfijn.
Ik heb wel een vries/ijsblokvakje maar daar staat op dat er geen eten in kan. Dwz hij zal wel niet tot de -18 komen. Maar voor een paar dagen levensverlenging van vleeswaren is het misschien wel geschikt.
pi_137967965
Ik krijg trek van jullie. :@
pi_137967966
Oeh ja! Champignons spiesjes en garnalen spiesjes! Daar had ik nog niet aan gedacht! Thanks :)
pi_137968006
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

En een paar druppels arganolie in je haar of zo? Dat zorgt er bij mij wel voor dat het niet zo pluizig is. En als ik echt maar weinig gebruik en alleen in de lengtes (niet bij de hoofdhuid in de buurt), dan wordt het er ook niet vet van.
Kende ik nog niet! Waar kan je dat kopen? :)
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:34:13 #267
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137968045
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:32 schreef xuryah het volgende:

[..]

Kende ik nog niet! Waar kan je dat kopen? :)
Ik heb mijn flesje van de Tuinen. Als ik mijn haar gewassen heb, doe ik altijd wat van die olie in de punten. Maar op dagen dat ik het te pluizig vind, maak ik mijn haar even een beetje vochtig en verdeel er dan 1 of 2 druppels in en dan zit het gelijk een stuk beter!
pi_137968091
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik heb mijn flesje van de Tuinen. Als ik mijn haar gewassen heb, doe ik altijd wat van die olie in de punten. Maar op dagen dat ik het te pluizig vind, maak ik mijn haar even een beetje vochtig en verdeel er dan 1 of 2 druppels in en dan zit het gelijk een stuk beter!
Maar niet teveel want dan lijkt het meteen alsof je 2 weken je haar niet hebt gewassen :+
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:38:23 #269
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137968164
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:36 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Maar niet teveel want dan lijkt het meteen alsof je 2 weken je haar niet hebt gewassen :+
Klopt :P Dat deed ik in het begin dus fout 'want hoe kunnen 2 druppels nou genoeg zijn' :')
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:40:07 #270
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137968206
quote:

[..]

*Terugbokst* ;(

Koop houdbare dingen :Y (Light) Jam, chocopasta, pindakaas, kalkoenfilet (is een week houdbaar in de koelkast, in een boterhamzakje :Y), ect. Of aardbeien :9 Aardbeien op brood :9
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:43:19 #271
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137968288
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:30 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Geweldig idee. Maar ik heb dus geen vriezer, en daar baal ik heel erg van.. Gewoon een paar kipfiletjes, pastasaus enzo in de vriezer hebben is echt superfijn.
Ik heb wel een vries/ijsblokvakje maar daar staat op dat er geen eten in kan. Dwz hij zal wel niet tot de -18 komen. Maar voor een paar dagen levensverlenging van vleeswaren is het misschien wel geschikt.
Geen vriezer hebben lijkt me echt zo onhandig... ;(

Ze hadden ooit bij de AH (weet niet of dit nog steeds zo is) van die verpakkingen vleeswaar met 3 x 2 plakjes. Op die manier krijg je ook variatie, het is alleen wel relatief duur, dat is dan weer jammer...
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:43:40 #272
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137968296
quote:

[..]

Je D klinkt heerlijk!

Wtf, serieus, BBQ? Waar de fuck woon jij? :D

Paprika, ui, champignons, wortel, en garnalen op een spiesje :9

Verder kipfilet, varkenshaas, biefstuk. Pak een stukje aluminiumfolie en mik daar bv paprika, wortels, broccoli, courgette, bloemkool, whatever je lekker vind in, kruiden erover, hoppa. Oeh en vis.
pi_137968306
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Koop houdbare dingen :Y (Light) Jam, chocopasta, pindakaas, kalkoenfilet (is een week houdbaar in de koelkast, in een boterhamzakje :Y), ect. Of aardbeien :9 Aardbeien op brood :9
Ik heb al een megapot pindakaas staan, dat is idd heel handig :Y Verder ben ik niet zo van de jam en pasta, liever hartig en enigszins gezonder.
Aardbeien op brood O+ Kan niet wachten tot ze betaalbaar zijn!
pi_137968349
Ben blij dat ik man ben. Kleding, mijn kapsel en dat soort dingen interesseert me allemaal niet :D
Wel elke dag onder de douche, voornamelijk om écht wakker te worden, maar ook om mezelf te wassen. Inclusief haar :P

Verder lijstje

L: 4 meergranenboterhammen, 2 met Kaas en 2 met filet/ui
D: wortels, aardappelpuree en vis
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:46:09 #275
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137968366
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:43 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ik heb al een megapot pindakaas staan, dat is idd heel handig :Y Verder ben ik niet zo van de jam en pasta, liever hartig en enigszins gezonder.
Aardbeien op brood O+ Kan niet wachten tot ze betaalbaar zijn!
Koop (slankie? Die vind ik het lekkerst :') ) smeerkaas, maak tosti! Paprika, ui, champignon, smeerkaas op je brood, onder de grill :9
pi_137968367
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoezo? :D Ik zit me hier in Utrecht helemaal kapot te zweten in het zonnetje..
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:46:47 #277
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137968384
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben blij dat ik man ben. Kleding, mijn kapsel en dat soort dingen interesseert me allemaal niet :D
Wel elke dag onder de douche, voornamelijk om écht wakker te worden, maar ook om mezelf te wassen. Inclusief haar :P

Verder lijstje

L: 4 meergranenboterhammen, 2 met Kaas en 2 met filet/ui
D: wortels, aardappelpuree en vis
Ik vind je lijstje weinig?
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:47:17 #278
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137968401
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:46 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Wtf. Hier in Den Helder is het wel "lekker" maar echt geen BBQ weer. Windkracht 6 ;( Mijn was droogt wel als een tiet.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:47:40 #279
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137968415
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:46 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Nu nog wel, maar ik vind het vanaf 5 uur eigenlijk al niet meer zo lekker buiten.. Sowieso hebben wij hier vanaf 4 uur al geen zon meer in de tuin, dus BBQ/buiten eten zal hier nog even moeten wachten helaas.
pi_137968454
In mijn tuin is het nu nog om af te pikken.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:48:55 #281
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_137968457
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind je lijstje weinig?
Weinig? Klinkt als een lijstje wat ik had kunnen hebben, alleen dan met een stuk fruit in plaats van de rijstewafel. En dan zit ik alsnog op 1800 kcals of zo (inclusief de melk die ik dan ook nog drink).
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:49:31 #282
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137968476
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:47 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wtf. Hier in Den Helder is het wel "lekker" maar echt geen BBQ weer. Windkracht 6 ;( Mijn was droogt wel als een tiet.
Wegwaaiboks. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137968522
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Nu nog wel, maar ik vind het vanaf 5 uur eigenlijk al niet meer zo lekker buiten.. Sowieso hebben wij hier vanaf 4 uur al geen zon meer in de tuin, dus BBQ/buiten eten zal hier nog even moeten wachten helaas.
Meh, het is hier 20 graden nu. Rond 7 uur moet het met een jasje of vest aan nog wel lukken denk ik.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:51:45 #284
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137968551
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wegwaaiboks. :')
_O- Waar zit jij? :D
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:52:04 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137968562
quote:
1s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:50 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Meh, het is hier 20 graden nu.
Ik haat jou.
pi_137968653
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik haat jou.
Jonge, als ik nog in m'n Twentse dorpje zat had ik zelfs 21 graden zonder wind :+
Verre Oosten ftw.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:58:28 #287
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137968740
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- Waar zit jij? :D
Alkmaar, precies langs het kanaal. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:59:15 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137968759
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:55 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Jonge, als ik nog in m'n Twentse dorpje zat had ik zelfs 21 graden zonder wind :+
Verre Oosten ftw.
Ja, als ik nog in Drenthe zou wonen ik ook :P
pi_137968762
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Paprika, ui, champignons, wortel, en garnalen op een spiesje :9

Verder kipfilet, varkenshaas, biefstuk. Pak een stukje aluminiumfolie en mik daar bv paprika, wortels, broccoli, courgette, bloemkool, whatever je lekker vind in, kruiden erover, hoppa. Oeh en vis.
Haha hoezo? Het is hier echt super warm! Lijkt wel fucking 30 graden :')

Spiesjes O+
Dat met die groenten in aluminiumfolie is ook een goed idee!!
pi_137968840
Ik heb tot de zon bijna onder gaat heerlijk zonnetje hier :) en uit de wind. Dus perfect O+
pi_137968844
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, als ik nog in Drenthe zou wonen ik ook :P
Maar ja, dat is dan ook het enige voordeel van daar wonen. :')
De héérlijke lucht als ze in het weiland tegenover aan het gieren zijn, de kippen van de buren die spontaan door m'n tuin rennen, geen fatsoenlijke kroegen/kledingwinkels in eigen dorp.. Dat mis ik verder niet. Aan de andere kant heeft dat boerse ook wel weer z'n charme. Maar als 20er heb je er toch weinig te zoeken.
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:04:57 #292
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137968907
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:02 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Maar ja, dat is dan ook het enige voordeel van daar wonen. :')
De héérlijke lucht als ze in het weiland tegenover aan het gieren zijn, de kippen van de buren die spontaan door m'n tuin rennen, geen fatsoenlijke kroegen/kledingwinkels in eigen dorp.. Dat mis ik verder niet. Aan de andere kant heeft dat boerse ook wel weer z'n charme. Maar als 20er heb je er toch weinig te zoeken.
Agree. Ik ben blij dat ik uit dat helhol weg ben. Nu woon ik met de fiets 15 min van de zee, met de auto 5 en lopend 30 :P O+ 3 jaar geleden lopend 5 _O-

Lekker man. Plus, meeste zon uren van NL praktisch *O*
pi_137968967
quote:
14s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Agree. Ik ben blij dat ik uit dat helhol weg ben. Nu woon ik met de fiets 15 min van de zee, met de auto 5 en lopend 30 :P O+ 3 jaar geleden lopend 5 _O-

Lekker man. Plus, meeste zon uren van NL praktisch *O*
Ohhh, daar ben ik zo jaloers op O+ Een jongen hier vertelde ook dat ze op de middelbare school altijd een handdoek en zwembroek in hun kluisje hadden en dan gewoon na school in 10 minuten naar het strand fietsten. FIJNNN.
Maar ik heb wel een hekel aan altijd die harde (zoute) wind, gaat je haar ook zo lekker van knopen en alles.
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:09:11 #294
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137969022
Sowieso met de fiets naar het strand kunnen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137969070
Ik woon 5 minuten fietsen van het strand af. Inderdaad heeeeeeeerlijk. :P
Jammer genoeg is het hier helemaal niet zo warm en waait het hard.
pi_137969077
Goed, ik zal maar eens boodschappen gaan doen zodat ik daarna nog even voor het eten kan hardlopen, anders komt dat er alsnog niet van. #studentsbelike #uitstelgedrag :+
  donderdag 20 maart 2014 @ 16:17:01 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137969247
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:07 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Ohhh, daar ben ik zo jaloers op O+ Een jongen hier vertelde ook dat ze op de middelbare school altijd een handdoek en zwembroek in hun kluisje hadden en dan gewoon na school in 10 minuten naar het strand fietsten. FIJNNN.
Maar ik heb wel een hekel aan altijd die harde (zoute) wind, gaat je haar ook zo lekker van knopen en alles.
Ik woon al mijn hele leven dicht bij het strand. Maar ga nooit.
Hou niet van zand. Hou niet van zee.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137969496
Ik woonde bij mn ouders ook op 5 min fietsafstand van t strand. Heerlijk! Mis het wel hier.
Ik ook boodschappen doen! Ciaoo!
pi_137969804
Kan iemand me schoppen? Ik moet gaan shredden.
pi_137969880
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Kan iemand me schoppen? Ik moet gaan shredden.
Schop ~O>
pi_137969889
Dicht dan maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')