SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bwuh..
Acces denied!( terwijl steps, topvintage etc wel gewoon mag!!
![]()
( wsl omdat het woord BOOBS op de website voorkomt)
Werk dusquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:15 schreef douche-eendje het volgende:
Bwehehehe arme bar
Btw, wanneer dragen jullie zulke jurkjes? Naar werk is hier al redelijk onhandig bijvoorbeeld.
Rucola valt daar ook onderquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ei! Lekker een omelet met veel groente als lunch of een salade met rucola ofzo. Of is rucola ook een bladgroente?
En de beloofde c&a-jurk waar ik zo verliefd op was/ben staat niet op de NL'se site.
Ik heb op mijn blog wel een recept van een groente omelet :p moet je alleen ff de spinazie weg doen en vervangen voor meer champignons en eventueel tomaat en paprika ofzoiets? Wat je maar lekker vindt!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Rucola valt daar ook onder![]()
Heb je een recept voor een omelet met groente? Dat wil ik nog wel proberen![]()
Ah zonde
Omelet is inderdaad vooral alles wat je lekker vindt in de pan gooien, eieren erbij en roerenquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:56 schreef Puala het volgende:
Ik ga het eens proberenHeb eieren genoeg in huis, dus enkel even wat groente halen eerdaags
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:46 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Omelet is inderdaad vooral alles wat je lekker vindt in de pan gooien, eieren erbij en roeren
Wat voor soort shakes zijn het?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:14 schreef appelsap het volgende:
Ik zal ook eens een lijstje posten.
O: Shake
L: Shake
T's: Veel groente, 2 gekookt eieren, kaas, kwark
D: aardappels, sperziebonen, boomstammetje
T: stuk fruit
Dit is zo'n beetje mijn eetpatroon de laatste week. De behoefte aan suiker begint eindelijk af te nemen.
Ik wil dit in ieder geval nog een week zo volhouden en daarna waarschijnlijk weer gewoon brood/muesli en dergelijke.
Dat is wel een goede tipquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:58 schreef Zeester het volgende:
Ik bak de groenten vaak eerst ff, gooi ze in een bakje, doe de eieren dan in de pan en als de omelet bijna klaar is leg ik de groente er weer op en sla ik het ei dubbel. Maar dat is ook beroepsdeformatie want zo serveren we ze op mijn werk. Maar als ik de ei over de groente schenk gaat hij vaak stuk/ wordt het ei uteindelijk te gaar.
Shakes van Cambridge. Ik weet niet of je dat kent?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat voor soort shakes zijn het?
Ik heb nog 150kcal over voor vandaag.....eens kijken wat ik daar mee ga doen
ik vind die shakes echt ZO smerigquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
Shakes van Cambridge. Ik weet niet of je dat kent?
Ik volg het dieet niet hoor maar er zitten i.i.g. voldoende voedingsstoffen in, weinig koolhydraten en redelijk wat eiwitten.
Ik vind ze best te doen, maar leuk is anders inderdaad. In 2011 ben ik met die shakes ruim 20 kg afgevallen (die er dus nog af zijn).quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind die shakes echt ZO smerig![]()
dat ontneemt me echt het "plezier"van afvallen.. en het moet toch echt "leuk"blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |