abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:12:03 #1
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137921288
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:12:41 #2
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137921315
Laatste post:
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef Barreltje het volgende:

[..]

bwuh..
Acces denied! :o ( terwijl steps, topvintage etc wel gewoon mag!! :o :o
( wsl omdat het woord BOOBS op de website voorkomt -O- )
pi_137921420
Bwehehehe arme bar :P

Btw, wanneer dragen jullie zulke jurkjes? Naar werk is hier al redelijk onhandig bijvoorbeeld.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:18:46 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137921561
hier is het "op werk" ook een beetje lastig.. al heb ik wel bedacht dat ik mijn laatste shift een rokje meenem en hakken om 's avonds aan te doen :P

op kantoor probeer ik wel jurkjes en rokjes aan te doen..

verder zijn mijn jurkjes en rokjes nogal formeel en /of cocktail-achtig.. dus die draag ik niet zo vaak :( :P
ik ben nog steeds op zoek naar jurkjes voor "gewoon" maar dat maakt me vaak ehm. tuttig? vrouwelijk..iig iets waar ik mezelf niet voel -O-
pi_137921653
Tsja "kantoor" blijft hier gewoon een lab met wat meer kledingeisen ivm veiligheid.
pi_137922141
* LovelyLady kijkt weer eventjes mee om een hoekje :@

Ik heb maar 1 jurkje die ik leuk vind qua model en pasvorm enzo.. nooit meer iets soortgelijks kunnen vinden -O-

Verdere update
Vandaag maar weer eens sportschool geweest :') Ik weet weer hoe spierpijn voelt :D
Verder staat het afvallen even op een laag pitje, privé een hoop gedoe dus ik moet echt opletten ...
Ben me wel bewust van mijn eetgedrag dat het altijd beter kan, maar het gaat niet zo slecht als voorheen.
Als ik me focus op: dit mag ik niet en dat mag ik niet werkt dat averechts dus ik ben even mijn denkwijze aan het omkeren. Maar dan meer op een relaxte manier (niet 24/7 gefocussed op eten)

Aangezien er momenteel qua gewicht niets af wil, dan maar mijn conditie opbouwen... en dat bevalt prima, in anderhalve maand 3 keer ziek zijn helpt niet voor de conditie maar heb nu eindelijk weer een beetje mijn energie op peil.

/einde ego bericht.
  woensdag 19 maart 2014 @ 13:53:52 #7
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137923071
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:15 schreef douche-eendje het volgende:
Bwehehehe arme bar :P

Btw, wanneer dragen jullie zulke jurkjes? Naar werk is hier al redelijk onhandig bijvoorbeeld.
Werk dus :) Ik zit heel de dag op kantoor en heb een representatieve functie, dus met een vestje kan zo'n jurk zonder mouwen best. Ik weiger suffe kleren aan te trekken, enkel omdat ik bij een suffe instelling werk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_137923594
Ik draag geen jurkjes naar werk of school eigenlijk. Dus vrije tijd :P
My salvation lies in your love..
pi_137923958
Jurkjes meestal in het weekend.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_137924533
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 13:08 schreef Tink89 het volgende:
[..]

Ei! Lekker een omelet met veel groente als lunch of een salade met rucola ofzo. Of is rucola ook een bladgroente?

En de beloofde c&a-jurk waar ik zo verliefd op was/ben staat niet op de NL'se site.
Rucola valt daar ook onder :)
Heb je een recept voor een omelet met groente? Dat wil ik nog wel proberen :)

Ah zonde ;(
pi_137924660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Rucola valt daar ook onder :)
Heb je een recept voor een omelet met groente? Dat wil ik nog wel proberen :)

Ah zonde ;(
Ik heb op mijn blog wel een recept van een groente omelet :p moet je alleen ff de spinazie weg doen en vervangen voor meer champignons en eventueel tomaat en paprika ofzoiets? Wat je maar lekker vindt!
pi_137924697
Protip:

groenten (wat je ook maar in huis hebt) bakken, 3 geklutste eieren erbij en scramblen, wat stukjes chorizo of andere pittige worst kort meebakken, in een bakje pleur'n en wat feta (en dan ook echt feta, geen witte kaas) eroverheen kruimelen.

Nom.
Ja doei.
pi_137925132
Ik ga het eens proberen :) Heb eieren genoeg in huis, dus enkel even wat groente halen eerdaags :)
  woensdag 19 maart 2014 @ 15:46:26 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137926835
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 14:56 schreef Puala het volgende:
Ik ga het eens proberen :) Heb eieren genoeg in huis, dus enkel even wat groente halen eerdaags :)
Omelet is inderdaad vooral alles wat je lekker vindt in de pan gooien, eieren erbij en roeren :)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_137927214
Ik bak de groenten vaak eerst ff, gooi ze in een bakje, doe de eieren dan in de pan en als de omelet bijna klaar is leg ik de groente er weer op en sla ik het ei dubbel. Maar dat is ook beroepsdeformatie want zo serveren we ze op mijn werk :D. Maar als ik de ei over de groente schenk gaat hij vaak stuk/ wordt het ei uteindelijk te gaar.
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:13:34 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137927752
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:46 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Omelet is inderdaad vooral alles wat je lekker vindt in de pan gooien, eieren erbij en roeren :)
:Y

Ik had vanmiddag een paprika, een ui en champignons. 2 eieren kloppen, zout & peper erdoor, wat italiaanse kruiden, in de pan, groente erbij, deksel erop, 5 min later omkeren, op 2 broodjes met een plakje kipfilet mikken :9

Ik doe er ook wel eens wortel e.d door, en kaas en spekjes. Maar kaas en spekjes had ik niet en wortel ook niet :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137927790
Ik zal ook eens een lijstje posten.
O: Shake
L: Shake
T's: Veel groente, 2 gekookt eieren, kaas, kwark
D: aardappels, sperziebonen, boomstammetje
T: stuk fruit

Dit is zo'n beetje mijn eetpatroon de laatste week. De behoefte aan suiker begint eindelijk af te nemen.
Ik wil dit in ieder geval nog een week zo volhouden en daarna waarschijnlijk weer gewoon brood/muesli en dergelijke.
pi_137928144
Ik rooster ook om de zoveel tijd een grote bups groenten in de oven;

Ui, paprika, pompoen, wortel en alles wat ik nog meer over heb :P

beetje olijfolie erover, husselen, kruiden erover en de oven in. Heb je altijd groenten bij de hand :)

En qua jurkjes raad ik ook www.mangooutlet.com aan. kan je soms echt voor een prikkie leuke kleding shoppen en ik vind het kwalitatief beter dan bijv. H&M.

Ik draag naar werk alleen maar rokjes/jurkjes. Zelfs als ik onsite moet :+ Dat staat echt charmant, rokje en werkschoenen eronder :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_137928194
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:14 schreef appelsap het volgende:
Ik zal ook eens een lijstje posten.
O: Shake
L: Shake
T's: Veel groente, 2 gekookt eieren, kaas, kwark
D: aardappels, sperziebonen, boomstammetje
T: stuk fruit

Dit is zo'n beetje mijn eetpatroon de laatste week. De behoefte aan suiker begint eindelijk af te nemen.
Ik wil dit in ieder geval nog een week zo volhouden en daarna waarschijnlijk weer gewoon brood/muesli en dergelijke.
Wat voor soort shakes zijn het?

Ik heb nog 150kcal over voor vandaag.....eens kijken wat ik daar mee ga doen :9
pi_137928212
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 15:58 schreef Zeester het volgende:
Ik bak de groenten vaak eerst ff, gooi ze in een bakje, doe de eieren dan in de pan en als de omelet bijna klaar is leg ik de groente er weer op en sla ik het ei dubbel. Maar dat is ook beroepsdeformatie want zo serveren we ze op mijn werk :D. Maar als ik de ei over de groente schenk gaat hij vaak stuk/ wordt het ei uteindelijk te gaar.
Dat is wel een goede tip :D
pi_137928380
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat voor soort shakes zijn het?

Ik heb nog 150kcal over voor vandaag.....eens kijken wat ik daar mee ga doen :9
Shakes van Cambridge. Ik weet niet of je dat kent?
Ik volg het dieet niet hoor maar er zitten i.i.g. voldoende voedingsstoffen in, weinig koolhydraten en redelijk wat eiwitten.
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:32:46 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137928393
ik ben verliefd op deze : http://www.succubus.nl/so(...)default#.Uym3cG1YXTo
( al lijkt deze wat lang)

die van mango lijken dan weer errrug kort, of valt dat mee?? :o

moet je onsite geen overall aan?? ( ik werd ook al eens verzocht om een rokje aan te doen in/over mijn survivalsuit omdat de piloot niet kon zien dat ik een vrouw ben :o :o )
  woensdag 19 maart 2014 @ 16:34:17 #23
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137928438
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef appelsap het volgende:

[..]

Shakes van Cambridge. Ik weet niet of je dat kent?
Ik volg het dieet niet hoor maar er zitten i.i.g. voldoende voedingsstoffen in, weinig koolhydraten en redelijk wat eiwitten.
ik vind die shakes echt ZO smerig :r
dat ontneemt me echt het "plezier"van afvallen.. en het moet toch echt "leuk"blijven :o
pi_137928629
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:34 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik vind die shakes echt ZO smerig :r
dat ontneemt me echt het "plezier"van afvallen.. en het moet toch echt "leuk"blijven :o
Ik vind ze best te doen, maar leuk is anders inderdaad. In 2011 ben ik met die shakes ruim 20 kg afgevallen (die er dus nog af zijn). :P
Ik doe het nu niet om af te vallen maar om van mijn lekkere trek/suikerverslaving af te komen. En van brood/muesli at ik dan ook weer teveel, of hagelslag op mijn brood bijvoorbeeld want chocolade :~. Dus nu maar even zo.
Ik wil wel afvallen maar inderdaad op de normale manier nu.
pi_137928771
Ik heb dat om mij heen al een paar keer zo mis zien gaan met die shakes. Ben er niet zo'n fan van :@
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2014 @ 16:45:58 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_137928855
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef Barreltje het volgende:

moet je onsite geen overall aan?? ( ik werd ook al eens verzocht om een rokje aan te doen in/over mijn survivalsuit omdat de piloot niet kon zien dat ik een vrouw ben :o :o )
whehe... Blinde piloot?

Ik loop alleen maar in jurkjes/rokjes. Mijn favo merken op het moment zijn Sissey boy, King Louie en Zilch.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_137928965
Mijn nichtje heeft dat dieet gedaan dus ben wel bekend met de shakes.
Maar straks wil je wel weer gewoon gaan ontbijten?
pi_137928998
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb dat om mij heen al een paar keer zo mis zien gaan met die shakes. Ben er niet zo'n fan van :@
Ik hou er sowieso niet van om je eten/voedingsstoffen te drinken.
pi_137929060
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:49 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nichtje heeft dat dieet gedaan dus ben wel bekend met de shakes.
Maar straks wil je wel weer gewoon gaan ontbijten?
Ja, over een week ongeveer. En dan gewoon langzaam wat kilo's eraf is de bedoeling.
pi_137929144
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik hou er sowieso niet van om je eten/voedingsstoffen te drinken.
Twee vriendinnen van mij hebben het gedaan. Die vielen zoveel af ik kan er gewoon niet bij dat dat gezond is. Gewicht zit er bij beide weer dubbel en dwars aan trouwens.
pi_137929206
Helaas is in mijn omgeving daarna iedereen inderdaad ook weer aangekomen
Ik blijf er bij dat het belangrijker is om een nieuwe levenstijl aan te leren en dat doe je niet dmv shakes
pi_137929264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:56 schreef Sarabi het volgende:
Helaas is in mijn omgeving daarna iedereen inderdaad ook weer aangekomen
Ik blijf er bij dat het belangrijker is om een nieuwe levenstijl aan te leren en dat doe je niet dmv shakes
Ik deel je mening :Y
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:01:03 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137929371
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef _aurum_ het volgende:

beetje olijfolie erover, husselen, kruiden erover en de oven in. Heb je altijd groenten bij de hand :)

En qua jurkjes raad ik ook www.mangooutlet.com aan. kan je soms echt voor een prikkie leuke kleding shoppen en ik vind het kwalitatief beter dan bijv. H&M.

Ik draag naar werk alleen maar rokjes/jurkjes. Zelfs als ik onsite moet :+ Dat staat echt charmant, rokje en werkschoenen eronder :D
Wat voor soort kruiden doe je dan over die groente?
pi_137929380
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Twee vriendinnen van mij hebben het gedaan. Die vielen zoveel af ik kan er gewoon niet bij dat dat gezond is. Gewicht zit er bij beide weer dubbel en dwars aan trouwens.
Ik viel ongeveer tussen de 1 a 1,5kg per week af. Toen ik weer begon met normaal eten heb ik dat heel langzaam opgebouwd. Ik geloof dat het iets van 2 a 3 maanden geduurd heeft. Daarna verder afgevallen met een normaal en gezond eetpatroon en sporten. Alle kilo's zijn er nog steeds af en nog iets van 10 extra. Ik had destijds een BMI van bijna 45 en gezondheidsproblemen, dus het was wel echt noodzaak dat ik flink zou afvallen.
In mijn omgeving heb ik ook een hoop mensen gezien die daarna weer flink (en soms extra) zijn aangekomen.
Jullie hebben helemaal gelijk dat het uiteindelijk gaat om het aanleren van een nieuwe levensstijl. Als ik dat niet gedaan had was ik ook net zo hard weer aangekomen.
Ik zal het ook niemand aanraden maar voor mij heeft het wel gewerkt. :@
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:05:04 #35
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137929514
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef _aurum_ het volgende:

Dank voor het herinneren aan die site, ik moet nog een outfit voor een bruiloft. (En al m'n leuke jurkjes zijn óf allang bekend óf te groot. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:11:11 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_137929721
Lustrumtopic O+

Ik post hier dan wel niet meer mee, maar ik vond deze schat zaterdag op de keukentafel van mijn oma en ik wilde het jullie niet onthouden O+

De sixties _O_
disclaimer
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:12:21 #37
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137929756
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Lustrumtopic O+

Ik post hier dan wel niet meer mee, maar ik vond deze schat zaterdag op de keukentafel van mijn oma en ik wilde het jullie niet onthouden O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De sixties _O_
Gaaf :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137929765
quote:
Lustrumtopic O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De sixties _O_
Geweldig inderdaad! _O_ O+
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:12:55 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_137929775
Er stonden ook tips voor gracieuze polsen en oefeningen voor een zwanenhals in O+
disclaimer
pi_137929904
quote:
Lustrumtopic O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De sixties _O_
Awesome!
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:16:53 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137929914
:D Gaaf! O+

Ik heb een nieuwe voorraad gemaakt!

:9
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:17:25 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137929921
quote:
Lustrumtopic O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De sixties _O_
wat een schattig pakje!
wie deed er ook al weer calanetics?? ;)

en een zwanen hals.. OEh!
pi_137929928
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:01 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ik viel ongeveer tussen de 1 a 1,5kg per week af. Toen ik weer begon met normaal eten heb ik dat heel langzaam opgebouwd. Ik geloof dat het iets van 2 a 3 maanden geduurd heeft. Daarna verder afgevallen met een normaal en gezond eetpatroon en sporten. Alle kilo's zijn er nog steeds af en nog iets van 10 extra. Ik had destijds een BMI van bijna 45 en gezondheidsproblemen, dus het was wel echt noodzaak dat ik flink zou afvallen.
In mijn omgeving heb ik ook een hoop mensen gezien die daarna weer flink (en soms extra) zijn aangekomen.
Jullie hebben helemaal gelijk dat het uiteindelijk gaat om het aanleren van een nieuwe levensstijl. Als ik dat niet gedaan had was ik ook net zo hard weer aangekomen.
Ik zal het ook niemand aanraden maar voor mij heeft het wel gewerkt. :@
Ik ben blij dat het voor jou geholpen heeft maar idd over het algemeen genomen is het niet aan te raden.
pi_137929937
Ziet er lekker uit BE. Wat zit er allemaal in?
pi_137929957
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:16 schreef Brighteyes het volgende:

[ afbeelding ]

Oh ik wil dat ook zelf maken. Lekker!
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:21:43 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137930064
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:17 schreef appelsap het volgende:
Ziet er lekker uit BE. Wat zit er allemaal in?
Handje amandelen, handje hazelnoten, half handje walnoten even fijnmalen. Klein handje zonnebloempittenmix, ruime 'cup' havermout, paar flinke eetlepels agave-siroop (kan ook met honing of maple siroop) en dan wat cranberries en goji bessen.
Door elkaar mengen en een minuut of 20 in de oven op 150graden.

Oh, en ik bedenk nu dat het recept ook nog kokosolie voorschrijft maar dat ben ik vergeten. :+
pi_137930123
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Handje amandelen, handje hazelnoten, half handje walnoten even fijnmalen. Klein handje zonnebloempittenmix, ruime 'cup' havermout, paar flinke eetlepels agave-siroop (kan ook met honing of maple siroop) en dan wat cranberries en goji bessen.
Door elkaar mengen en een minuut of 20 in de oven op 150graden.

Oh, en ik bedenk nu dat het recept ook nog kokosolie voorschrijft maar dat ben ik vergeten. :+
Ga ik onthouden maar dan zonder besjes :p
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:37:43 #49
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137930580
http://www.nu.nl/lifestyl(...)rgt-overgewicht.html

en dan de laatste paragraaf:
quote:
"Mensen die willen afvallen, kunnen beter niet te veel voedingsmiddelen in huis hebben", zo zegt Lee Smith, die het onderzoek uitvoerde. "Het is beter om om de paar dagen datgene te kopen dat je echt nodig hebt. Al worden ze dan weer vaker verleid door de artikelen in de winkels. Wat dat betreft is er geen eenvoudige oplossing."
:|W
pi_137930648
quote:

[ afbeelding ]

Wat maak je er verder mee? Ontbijt met yoghurt/kwark?
Ziet er verdomd lekker uit!!
pi_137930650
Lust rum?

Ja doei.
pi_137930686
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Lust rum?

[ afbeelding ]
:D _O-
pi_137930741
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:37 schreef Barreltje het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)rgt-overgewicht.html

en dan de laatste paragraaf:

[..]

:|W
Bijzonder artikel....
  woensdag 19 maart 2014 @ 17:46:28 #54
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_137930867
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Lust rum?

[ afbeelding ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_137930973
Oh god......

Voor m'n nieuwe opleiding moet ik een intake gesprek doen (ben ik heel erg zenuwachtig voor, ben bang dat ik bijvoorbeeld niet leuk genoeg ben, word afgekeurd en dat ik dan heel erg onzeker word over mezelf) maar het ergste...

De sporttest.

24 april.

Nog iets meer dan een maand.

Ik heb al sinds 17 december niet meer gesport. (ja, dat weet ik want toen gaf ik m'n sportpas aan m'n broer).

Heeft iemand tips? :o Zo snel mogelijk een goede conditie krijgen? Kracht ben ik niet bang voor. :P
pi_137931025
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:49 schreef Patoshik het volgende:
Oh god......

Voor m'n nieuwe opleiding moet ik een intake gesprek doen (ben ik heel erg zenuwachtig voor, ben bang dat ik bijvoorbeeld niet leuk genoeg ben, word afgekeurd en dat ik dan heel erg onzeker word over mezelf) maar het ergste...

De sporttest.

24 april.

Ik heb al sinds 17 december niet meer gesport. (ja, dat weet ik want toen gaf ik m'n sportpas aan m'n broer).

Heeft iemand tips? :o Zo snel mogelijk een goede conditie krijgen? Kracht ben ik niet bang voor. :P
Hardlopen? Ik zie mijn conditie echt omhoog schieten, zwemmen en fietsen werkt ook goed.
pi_137931032
Ligt er denk ik ook aan wat voor sporttest?
Ik zou denk ik beginnen met hardlopen op te bouwen, dat kan nooit kwaad
pi_137931049
quote:
Oh god......

De sporttest.

24 april.

Bootcamptrainingen bij je in de buurt? :P
pi_137931050
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hardlopen? Ik zie mijn conditie echt omhoog schieten, zwemmen en fietsen werkt ook goed.
Ja ik denk zelf ook dat hardlopen het beste is om te doen, want dat lijkt me dat je dat krijgt bij zo'n test? Ik heb geen idee hoor, heb nog nooit zo'n test gedaan. :P
pi_137931068
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ja ik denk zelf ook dat hardlopen het beste is om te doen, want dat lijkt me dat je dat krijgt bij zo'n test? Ik heb geen idee hoor, heb nog nooit zo'n test gedaan. :P
Ik ook niet.
Misschien is Evy iets voor je om mee te beginnen voor het hardlopen :)
pi_137931074
quote:
17s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Bootcamptrainingen bij je in de buurt? :P
Die zijn er helaas niet.. Heb een tijdje terug al gezocht omdat jij zo positief was maar dat waren allemaal van die proef dingen (van afgelopen zomer).
pi_137931107
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:51 schreef Sarabi het volgende:
Ligt er denk ik ook aan wat voor sporttest?
Ik zou denk ik beginnen met hardlopen op te bouwen, dat kan nooit kwaad
Ik heb geen idee.. moest alleen sportkleren + binnen sportschoenen mee. Dat is het enige wat ik weet.. Dus ik neem aan dat het hardlopen (piepjestest oid) is, dus hardlopen lijkt me inderdaad slim.
pi_137931114
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Misschien is Evy iets voor je om mee te beginnen voor het hardlopen :)
Ik ga even opzoek! Bedankt! :)
pi_137931129
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik ga even opzoek! Bedankt! :)
Www.rennenmetevy.nl

Ik vind het echt ontzettend leuk :)
pi_137931138
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:53 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik heb geen idee.. moest alleen sportkleren + binnen sportschoenen mee. Dat is het enige wat ik weet.. Dus ik neem aan dat het hardlopen (piepjestest oid) is, dus hardlopen lijkt me inderdaad slim.
Voor wat voor soort opleiding is het?
Grote kans inderdaad op shuttlerun & coopertest, dat soort dingen.
pi_137931182
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je even een dm gedaan. :)
pi_137931192
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:55 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Heb je even een dm gedaan. :)
Cool :D
pi_137931197
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Shuttlerun en coopertest, zhe horror :r
pi_137931223
quote:
17s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik denk er liever niet aan terug ;)
pi_137931271
quote:
17s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Eerder was ik daar echt dol op. Als meisje op de middelbare hoefde je maar level 6 te halen (jongens 8) en ik was dan altijd als enige meisje dat level 10 haalde en dan liep ik daar helemaal trots te lopen. :D

Maar nu... ik ga morgen maar eens kijken buiten (hardloopband vind ik niet handig, kun je niet zien hoe lang je hebt gelopen) hoe ver ik tenminste een beetje vol hou en dan maar aan de slag met Evy.
pi_137931327
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk er liever niet aan terug ;)
Ik compenseerde gelukkig mijn onvoldoende voor die dingen met hoge cijfers voor mn destijds nog flexibel lichaam. Ondersteboven in de ringen, vogelnestjes etc.
Nee, die ren-dingen en balsporten waren vreselijk :D
pi_137931367
quote:
17s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:00 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik compenseerde gelukkig mijn onvoldoende voor die dingen met hoge cijfers voor mn destijds nog flexibel lichaam. Ondersteboven in de ringen, vogelnestjes etc.
Nee, die ren-dingen en balsporten waren vreselijk :D
Nice
Nee dat geluk had ik dan ook weer niet met mijn bmi van 35+
pi_137931617
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 16:32 schreef Barreltje het volgende:

Niet alles valt kort, maar als dat het geval is; donkere panty eronder ;)

Geen overall, gelukkig :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_137931682
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat voor soort kruiden doe je dan over die groente?
Van Jonnie Boer, zijn lekker en bij de meeste Appies verkrijgbaar

Heb je Granola gemaakt BE?
pi_137931842
quote:
Oh god......

De sporttest.

24 april.

HIIT!
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:19:44 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137931935
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Wat maak je er verder mee? Ontbijt met yoghurt/kwark?
Ziet er verdomd lekker uit!!
:Y Idd voor door de yoghurt of kwark. Zeg maar eigengemaakte cruesli. :9 Maar dan puurder en wat gezonder.
  woensdag 19 maart 2014 @ 18:41:47 #77
319308 Tink89
To live is to dance
pi_137932570
Ziet er jum uit! Maak ik ook een keer :)
pi_137933256
Ik had altijd een nipt 6je voor gym. Haat aan alles op dat gebied!

Maar ik heb wel vandaag coor de 2e x die 7 minute workout gedaan. En heb spierpijn van gisteren dus het doet wel iets :D

Ja jullie horen het goed, een zeester die 2 dagen op rij sport! Zelfs al is het maar 7 minuten!
pi_137934087
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:Y Idd voor door de yoghurt of kwark. Zeg maar eigengemaakte cruesli. :9 Maar dan puurder en wat gezonder.
Hmm dat ga ik ook eens fixen.

Hoeveel doe je van dat mengsel door je yoghurt/ kwark?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2014 19:14:31 ]
pi_137934095
Lijstje vandaag

O: yoghurt met muesli
T: rijstewafel
L: 2 bruine boterhammen kaas, 1 gebraden gehakt
T: Liga Fruitcrisp
D: witlof, aardappelen en een kipfiletje en wat Optimel vla

Straks nog even een uurtje bodypump
pi_137934187
De H&M bestelling ook binnen gekregen vandaag. Maat 40 past.. *O* alleen waren de pijpen, vond ik, wat te kort dus hij gaat wel terug. Maat L past nu ook (alleen een ander maat L shirtje kreeg ik weer niet over m'n borsten heen en mocht m'n moeder helpen uittrekken) :D
  woensdag 19 maart 2014 @ 19:16:42 #82
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_137934238
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Lijstje vandaag

O: yoghurt met muesli
T: rijstewafel
L: 2 bruine boterhammen kaas, 1 gebraden gehakt
T: Liga Fruitcrisp
D: witlof, aardappelen en een kipfiletje en wat Optimel vla

Straks nog even een uurtje bodypump
op dat lijstje kan ik een ochtend leven :o
ik krijg gewoon honger :{
pi_137934379
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk elke dag zo'n soort lijstje heb en nooit een hongergevoel eigenlijk..
pi_137935322
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:20 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk elke dag zo'n soort lijstje heb en nooit een hongergevoel eigenlijk..
En in het begin? Je maag kan wat gekrompen zijn inmiddels.
pi_137936317
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En in het begin? Je maag kan wat gekrompen zijn inmiddels.
Valt best wel mee eigenlijk. Sowieso at ik voorheen niet heel veel meer, maar mijn overgewicht is gewoon gekomen door mijn studententijd.
Veel bier, kapsalonnetje na afloop van het stappen, veel voetbalavondjes met chips en bier, vaak spontaan doordeweeks uit eten gaan omdat je de volgende dag toch niet vroeg op hoeft en je doordeweeks veel all-you-can-eat-aanbiedingen hebt...

Nu ik werk onderneem ik doordeweeks eigenlijk zo goed als niks meer, omdat ik op tijd naar bed wil. Ga nog altijd elk weekend stappen, maar ik probeer flink te matigen met bier (hoewel dat niet vaak lukt helaas, ik neem dan ook de laatste tijd de auto zodat ik zeker weet dat ik niks drink) en de kapsalon na afloop neem ik niet meer.
pi_137937307
quote:

[ afbeelding ]

Oh daar word ik ook altijd zo blij van. Zeker als er genoeg kaneel inzit, de hele hut ruikt zo goddelijk dan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137937385
Ik heb ook echt een prutlijst vandaag maar beter dan gisteren
O: 2 volkorenbeschuit jam
T: 1 banaan
L: 2 volkorenbeschuit kaas
(toen werd ik misselijk)
D: kopje tomatensoep

Nu ga ik slapen. Morgen hopelijk beter :)
My salvation lies in your love..
  Licht Ontvlambaar woensdag 19 maart 2014 @ 21:05:10 #88
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_137939935
quote:
7s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

limburgs lijstje ;)

O: 2 sneden volkoren, pindakaas
T: vergeten, geen tijd
L: 1 1/2 kom zelfgemaakte groentesoep, 1/2 pistoletje met roomboter en speculooshagel
T: Lu milkbreak
D: 1/2 avocado, 1/4 gerookte kipfilet, 2 eetlepels aangelengde (met whisky *) ) cocktailsaus, gegrilde groene asperges, paar aardappelschijfjes, gegrilde entrecote, 2 eetlepels bearnaisesaus, glas rode wijn
T: hangop met wat blokjes mango
S: BBB, ik kan al 50 sec. planken *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_137941055
Wat hebben de lijstjes voor nut eigenlijk?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_137942417
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 21:20 schreef Messina het volgende:
Wat hebben de lijstjes voor nut eigenlijk?
Inspiratie, tips, verbeterpunten etc.

En voor de meesten werkt het ook goed om voor morgen alvast bijvoorbeeld een lijstje te maken zodat ze niet later hoeven te bedenken wat ze moeten eten dus minder valkuilen hebben.
pi_137942605
Ik heb me in ieder geval aan het lijstje gehouden :)
De knop is weer om
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:04:17 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137944145
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Van Jonnie Boer, zijn lekker en bij de meeste Appies verkrijgbaar

[ afbeelding ]

Heb je Granola gemaakt BE?
:Y Was twee weken terug in de vs voor mijn werk en daar een paar keer zo gruwelijk lekkere granola gegeten, een beter ontbij is er vlgs mij niet. ;)

En die blikje heb ik wel zien staan idd, ik ga eens snuffelen!
En begrijp ik dan dat je een voorraadje maakt en in vriest ofzo?
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:05:20 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_137944224
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Hmm dat ga ik ook eens fixen.

Hoeveel doe je van dat mengsel door je yoghurt/ kwark?
ergens tussen 25 en 30 als ik braaf wil zijn, anders 50. ;)

Vanyel, ik heb er geen kaneel door maar dat is ook nog wel een idee. :Y
pi_137946166
Vraagje over broodbeleg: is filet americain een beetje goed of zit daar te veel in? Ik hoor er verschillende verhalen over eigenlijk..
pi_137946320
Geen idee; al eeuwen niet gegeten ook. Ik heb er wel meteen zin in. :9
pi_137946550
Mijn favo broodbeleg
Maar er kan volgens mij veel verschil in zitten
Achja alles met mate
pi_137946635
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje over broodbeleg: is filet americain een beetje goed of zit daar te veel in? Ik hoor er verschillende verhalen over eigenlijk..
Volgens mij kan dat nogal schelen.
Denk dat je het best kunt eten hoor. Als je maar genoeg varieert!
  woensdag 19 maart 2014 @ 22:46:11 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_137946637
quote:
6s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb altijd filet american mager. Toevallig vandaag een bakje opgegeten :Y
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_137946666
quote:
1s.gif Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb altijd filet american mager. Toevallig vandaag een bakje opgegeten :Y
Plastic schijnt dan weer wat minder te zijn...
Ja doei.
pi_137946824
Dan ga ik er toch een beetje van op brood doen morgen. Met uitjes :9 :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')