Nee een gekregen racefiets; voor zit een 46/36/26quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:23 schreef No-P het volgende:
26/21? mtb? welke voorbladen heb je nu op je fiets?
50/34 is compact, 50/39/30 is triple. 52/39 is dubbel.
50 is grootste voorblad, 34 kleinste voorblad etc,
Aha, een MTB cranckset. Is prima, kun je ook goed mee rijden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:46 schreef fetss het volgende:
[..]
Nee een gekregen racefiets; voor zit een 46/36/26
Ja idd. Heb zondag een koers, hoewel ik het ook niet erg en stiekem wel fijn vind om in de regen te koersen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:29 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik hoop dat het weer van het weekend een beetje beter is.
Gewoon vooraan gaan rijden, daar zijn de minste schuiversquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Op zich is een beetje regen niet zo erg, maar zondag is er een koers waar er eigenlijk weer teveel mensen voor het rondje aan de start staan en dan komen er weer veel valpartijen. Dat vind ik zo jammer.
Ja dat is kut idd. Ik moet zondag echt op een waaierrondje rijden. 50 man aan de start. Lekker voorin zitten dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Op zich is een beetje regen niet zo erg, maar zondag is er een koers waar er eigenlijk weer teveel mensen voor het rondje aan de start staan en dan komen er weer veel valpartijen. Dat vind ik zo jammer.
Ja was lekker manquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:03 schreef Gripper het volgende:
bah bah bah wat een takkeweer was dat vanochtend. Zo te zien ben ik niet als enige natgeregend![]()
[ afbeelding ]
Diezelfde ouwe kerel op z'n E-bike die ons vorig jaar tijdens de primavera nog voorbij kwam?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:42 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ja was lekker man
Ik werd halverwege ingehaald door die maffe vent op z'n opgevoerde elektrische fiets (degene die ik een paar weken geleden ook al tegen kwam), toch maar even aangehaakt en lekker in z'n modderspray gehangen... een uur na aankomst was ik nog bezig de modder uit m'n mond/ogen/oren/poriën te vegen...
ja joh jij wint de sprint op de dijk met 2 vingers in je neus met je turbodijen!quote:
Nee een iets jongere vent (45 gok ik), maar hij zat wel de hele tijd te roggelen en te kuchen als een vent van 80...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef Gripper het volgende:
[..]
Diezelfde ouwe kerel op z'n E-bike die ons vorig jaar tijdens de primavera nog voorbij kwam?
[ afbeelding ]
Denk het ook jah.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zet mijn geld op muzas. Stiekem achterin rijden en rustig omhoog en ons in de eindsprint voorbij.
Tof, ik stuur je de PM ook nog wel ff door!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:12 schreef dop het volgende:
Gezien het er op lijkt dat het zondag droog blijft , spreek ik zachtjes het voormnemen uit om misschien ook richting vreeswijk te trekken, als ik welkom ben natuurlijk
de wind staat de goede kant op dus denk dat ik op de fiets kom
ben ik al vast warm gereden
en ja ik heb een helm en beloof die op te zetten
Barendrecht 50kmquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:33 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tof, ik stuur je de PM ook nog wel ff door!
Woon je zo (relatief) dichtbij Vreeswijk dan, in ieder geval ten westen van mij?
Oh als kaas ook met de fiets deze kant op komt zou je wel samen kunnen rijdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |