quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik snap dat je nauwelijks nog kracht hebt, maar dat is toch alleen maar goed aangezien dat aangeeft dat je je triceps al aardig aangepakt hebt... en zijn er dan nog veel isolatie oefeningen nodig? Ik pak maar 1 triceps isolatie oefening omdat ik mn triceps al genoeg train met mn bench/shoulder oefeningen.
Hoe zit dat precies dan, ik dacht dat je pas je spieren traint, als je ze maximaal belast. Dus met het maximale gewicht wat ze kunnen hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:11 schreef Eleiko het volgende:
Eens met Questular: dat je dan minder gewicht pakt bij je triceps/biceps wil niet zeggen dat je niet effectief traint.

quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja hoor. Kracht en spiergroei staan niet gelijk aan elkaar.
Maar probeer jezelf wel uit te blijven dagen. En als je een aantal keer faalt met een verhoging van gewicht probeer eens te deloaden met een lager gewicht en meer reps te doen en vanaf daar weer op te bouwen.

Tof filmpje. Maareh, heb je een heel schaap ingeslikt?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:36 schreef RaymondK het volgende:
Hey beautys
Inb4: FAT! Fatty fat fat. Lol
1 week into cutting now

Whahehh bij elkaar wel ja denk. Als ze ogen en alles ook door de kapsalon draaien welquote:Op zondag 23 maart 2014 13:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tof filmpje. Maareh, heb je een heel schaap ingeslikt?

?
 ?

Dat moet zeker lukken ja. Ben benieuwd.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Whahehh bij elkaar wel ja denk. Als ze ogen en alles ook door de kapsalon draaien wel
Thanks man, nu rustig cutten tot 10%
Lukt dat voor 2016
?

Suc6 manquote:Op zondag 23 maart 2014 14:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat moet zeker lukken ja. Ben benieuwd.
Ik heb trouwens een iets groter schaap doorgeslikt. Wel hard aan de buitenkant, kan zelfs een sixpack zien als ik het aanspan. Maar verdomde moeilijk om van dat inner fat af te komen. Wat ook met leeftijd te maken heeft uiteraard. Cardio here I come.

Mnou, ik heb een 531 BBB schema opgesteld, maar dat lijkt me niet zo handig als ik eerst eens dat schaap kwijt wil. Dus ik ben net begonnen met een ander full body schema met cardio. Ik heb het niet echt op cardio, maar het ging redelijk rap toen ik 20 minuten cardio na m´n training deed, en dan nog een keer 20 minuten eind van de dag. Dus ik denk dat ik daar in ieder geval een heel eind mee ga komen ja. Zonder al te veel aan m´n voeding te veranderen trouwens.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Suc6 man
Heb je al een plan kwa cardio? En hoe je het inpland?
Ga je daarmee meer innerfat burnen met cardio in vergelijk met alleen minder eten?

Vetverlies is ook gewoon genetisch bepaald he. Als je dus pas laat op je buik vet verliest moet je vrij diep gaan cuttenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mnou, ik heb een 531 BBB schema opgesteld, maar dat lijkt me niet zo handig als ik eerst eens dat schaap kwijt wil. Dus ik ben net begonnen met een ander full body schema met cardio. Ik heb het niet echt op cardio, maar het ging redelijk rap toen ik 20 minuten cardio na mīn training deed, en dan nog een keer 20 minuten eind van de dag. Dus ik denk dat ik daar in ieder geval een heel eind mee ga komen ja. Zonder al te veel aan mīn voeding te veranderen trouwens.
Ik merk dat ik aanpassingen in mīn voeding vrij precies moet doen. Ik gain vrij makkelijk, en als ik 300kcal zak verlies ik wel vet, maar niet daar waar ik wil dat het verdwijnt, mīn pens. Leeftijd en een kantoorjob werken daar niet bij mee, maar geen cardio dus duidelijk ook niet.
 Je hebt ook van die gasten met het sicke geluk dat al hun vet op rug, armen en benen komt. Die lijken in hun bulk dus best wel lean maar wel huge.
 Je hebt ook van die gasten met het sicke geluk dat al hun vet op rug, armen en benen komt. Die lijken in hun bulk dus best wel lean maar wel huge.

Mn eiegen schema blijf ik gewoon doen 4 day split in 5 en als ik het nog trek 6 dagen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:49 schreef fathank het volgende:
Ray ga jij eigenlijk cardio doen of ga je puur op voeding cutten? En ga je je schema nog omgooien?

Direct 1000kcals schrappen lijkt me te veel, zou t iets geleidelijker doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mn eiegen schema blijf ik gewoon doen 4 day split in 5 en als ik het nog trek 6 dagen.
1000 minder dan de bulk. En nog wat cardio ergens infixen

Jezus, wat een beestquote:Op zondag 23 maart 2014 13:36 schreef RaymondK het volgende:
Hey beautys
1 week into cutting now

Haha thanks man.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jezus, wat een beest
Die lats zijn echt top

Ooooh Raymoendoo aan de cut!quote:Op zondag 23 maart 2014 13:36 schreef RaymondK het volgende:
Hey beautys
1 week into cutting now
 Tof filmpje man! Sicke tricep shot ook hahaha.
 Tof filmpje man! Sicke tricep shot ook hahaha.Cardio gaat je wel helpen dan. iirc verhoogd cardio o.a. de doorbloeding rondom de buik waardoor de vetcellen beter aangesproken kunnen worden, maar idd zoals Push zegt is het genetisch. Ik heb bijv. aan de zijkanten vet dat echt als laatste weggaat, kan soms frustrerend zijn ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat moet zeker lukken ja. Ben benieuwd.
Ik heb trouwens een iets groter schaap doorgeslikt. Wel hard aan de buitenkant, kan zelfs een sixpack zien als ik het aanspan. Maar verdomde moeilijk om van dat inner fat af te komen. Wat ook met leeftijd te maken heeft uiteraard. Cardio here I come.

Ik ben het wel met Mr. J eens dat 1000 fucking veel is lol. Denk niet dat het bevorderlijk is voor je massa.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mn eiegen schema blijf ik gewoon doen 4 day split in 5 en als ik het nog trek 6 dagen.
1000 minder dan de bulk. En nog wat cardio ergens infixen
 Ik denk dat je met -350 in het begin ook al ver komt, en dan nog 3x20 min HIIT sessies. HIIT is sws veel leuker dan slow cardio.
 Ik denk dat je met -350 in het begin ook al ver komt, en dan nog 3x20 min HIIT sessies. HIIT is sws veel leuker dan slow cardio.

Netjes kerol! Hoelang wil je gaan cutten?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:36 schreef RaymondK het volgende:
Hey beautys
1 week into cutting now

Tot ca 10% 'k hoop dat dat kan in ca 3 maanden, of 4Geen haast iigquote:Op zondag 23 maart 2014 16:22 schreef Atemno het volgende:
[..]
Netjes kerol! Hoelang wil je gaan cutten?

Als 5000 mn onderhoud is, en 5500 mn bulk input, dan is 4500 mn cut input.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooooh Raymoendoo aan de cut!Tof filmpje man! Sicke tricep shot ook hahaha.
Als je trouwens last hebt van je heup daar, probeer die plek eens te foamrollen en deze stretch vanaf 9:00 te doen. Helpt bij mij iig, want ik heb de laatste maanden ook last van die plek als ik het niet aanpak.
[..]
Cardio gaat je wel helpen dan. iirc verhoogd cardio o.a. de doorbloeding rondom de buik waardoor de vetcellen beter aangesproken kunnen worden, maar idd zoals Push zegt is het genetisch. Ik heb bijv. aan de zijkanten vet dat echt als laatste weggaat, kan soms frustrerend zijn ja.
[..]
Ik ben het wel met Mr. J eens dat 1000 fucking veel is lol. Denk niet dat het bevorderlijk is voor je massa.Ik denk dat je met -350 in het begin ook al ver komt, en dan nog 3x20 min HIIT sessies. HIIT is sws veel leuker dan slow cardio.

Ah zo, nvm. Ik dacht 1000 onder onderhoud.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als 5000 mn onderhoud is, en 5500 mn bulk input, dan is 4500 mn cut input.
normale cutting process hoor.
Dus 500 onder onderhoud.
Afh. Van wat die cardio wordt die er bij komt zal ik die nog compenseren
Waarom zou 500 in het begin meer massa kosten dan aan het eind?
Foamrollen doe ik idd. Al. 'T was een spierscheurtje denk ik. Thanks

Volgens mij heeft dat weinig zin toch? Misschien als je fasted traint? Maar dat kan/doe ik niet fasted trainenquote:Op zondag 23 maart 2014 17:42 schreef Faeroer het volgende:
Leuke video Raymond! Neem je BCAA bij de cut?

De uren voor 24:00 rust je het meeste uitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
's Avonds heb ik altijd een veel grotere drive om dingen te doen dan overdag.

bron?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De uren voor 24:00 rust je het meeste uit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |