'Dadelijk breekt de stang' holy shitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:50 schreef Faeroer het volgende:
"Daar zijn die dingen niet voor..."
"Hey, pas je een beetje op? Dalijk breekt de stang"
En dat komt dan uit zo'n gast met benen zoals de armpjes van een T-Rex en Synthol armen.
 wat n kutargument.
 wat n kutargument. 

lolquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:50 schreef Faeroer het volgende:
"Daar zijn die dingen niet voor..."
"Hey, pas je een beetje op? Dalijk breekt de stang"
En dat komt dan uit zo'n gast met benen zoals de armpjes van een T-Rex en Synthol armen.

"Ik voetbal al."quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
moet je heel interessant vragen hoe hij z'n benen traint

No problemo! Ik ben blij dat je er wat aan hebt gehad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:02 schreef Beach het volgende:
Yuri nog bedankt voor die andere filmpjes.
Het heeft zeker geholpen en nu kon ik op tijd ingrijpen. Twee keer voelde ik de spanning uit m'n schouders gaan onderin de squat maar nu herkende ik het op tijd.

Op een bodypumpstangetje kun je dat gewicht niet eens kwijt. En de Technogym stangen met plastic omhulsels om de uiteinden (ze zij dus zeker niet van plastic, zoals sommigen beweren) kunnen t/m 190kg belast worden. Is misschien niet heel erg veel, maar voor 99% van de sportschoolbezoekers meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:58 schreef Faeroer het volgende:
Deadlift zit nu op ~155-160 kg, maar zo'n stang moet dat wel kunnen trekken denk ik. Zelfs de budget stangen van fitness-seller halen dat nog. Heb zelf een Ohio stang van Rogue die wat minder buigt, maar ik kan mij niet voorstellen dat die stangen kunnen breken.

Holy fuck.quote:

Goeie filmpjes. Zo basaal en simpel kan het zijn. En ik maar speciale zolen aangemeten krijgen toen ik nog een klein kutkind was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.
Ik had deze sws al gekeken destijds:
maar deze in het specifiek: http://www.mobilitywod.com/?s=flat+feet Echter kun je die alleen bekijken als je een abo hebt.

Wtfff die traps ouwe, hoe dan?! Synthol? Wel ziek sterk overigensquote:

Speciale zolen is ook de makkelijkste methode. Zo staan en weg lopen gaat je toch niet in een keer lukken als je altijd al een ander loop patroon hebt gehad. Verder kan het zo zijn dat het verre van optimaal is voor jou.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goeie filmpjes. Zo basaal en simpel kan het zijn. En ik maar speciale zolen aangemeten krijgen toen ik nog een klein kutkind was.

hahahaha u foookin w0t m8, abnormaalquote:
Die zolen zullen wel werken, maar iirc zei Kelly dat zolen het probleem niet op de juiste manier verhelpen of zo. Not sure doe.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goeie filmpjes. Zo basaal en simpel kan het zijn. En ik maar speciale zolen aangemeten krijgen toen ik nog een klein kutkind was.

Ze zou volgens mij best knap zijn geweest zonder die enorme bovenbenen, gespierde armen en abs.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Holy fuck.
Ben benieuwd hoe lang ze hierover heeft gedaan.
[ afbeelding ]

Ben jij broertje van Sapstengel toevallig?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ze zou volgens mij best knap zijn geweest zonder die enorme bovenbenen, gespierde armen en abs.

Ik denk dat een consistent ritme beter is gezien het lichaam eraan gewend is, maar misschien hebben we het hier over procenten, dus slaapuren. Je lichaam is ook vaak uitgerust wanneer het zelf wakker wordt. Vroeger had ik 7-8 uur nodig maar tegenwoordig 9 en dan word ik ook lekker uitgerust en vol met energie wakker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef Susteren het volgende:
Trouwens met nachtrust, is het tijdstip van naar bed gaan ook belangrijk of gaat het puur om het aantal slaapuren?

Want ik werk altijd het liefste in de avonduren in het weekend (op een of andere manier ben ik dan meer geinspireerdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat een consistent ritme beter is gezien het lichaam eraan gewend is, maar misschien hebben we het hier over procenten, dus slaapuren. Je lichaam is ook vaak uitgerust wanneer het zelf wakker wordt. Vroeger had ik 7-8 uur nodig maar tegenwoordig 9 en dan word ik ook lekker uitgerust en vol met energie wakker.
 ), en ga dan rond 1/2u slapen maar sta dan wel weer laat op, en vraag me af of dit niet slecht is voor het spierherstel.
 ), en ga dan rond 1/2u slapen maar sta dan wel weer laat op, en vraag me af of dit niet slecht is voor het spierherstel.  

Mwah, hoogstwaarschijnlijk niet, maar ik herken het wel ja. Kan zelf 's nachts altijd beter werken, ook al is de kwaliteit van het werk minder (brein is moe).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Want ik werk altijd het liefste in de avonduren in het weekend (op een of andere manier ben ik dan meer geinspireerd), en ga dan rond 1/2u slapen maar sta dan wel weer laat op, en vraag me af of dit niet slecht is voor het spierherstel.

's Avonds heb ik altijd een veel grotere drive om dingen te doen dan overdag.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mwah, hoogstwaarschijnlijk niet, maar ik herken het wel ja. Kan zelf 's nachts altijd beter werken, ook al is de kwaliteit van het werk minder (brein is moe).

Jij hebt het sws wel goed voor mekaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Susteren het volgende:
[..]
's Avonds heb ik altijd een veel grotere drive om dingen te doen dan overdag.

Hehe nouja wat fitness betreft niet, moet eigenlijk echt volgens schema's gaan werken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt het sws wel goed voor mekaar.

Yeah, je moet gewoon een schema pakken/maken dat je helpt bij het bereiken van je doel(en) en dat je leuk vindt om uit te voeren. Zodoende zul je ook geen trainingen missen. Het voordeel met powerliften is dat je de progressie veel beter kan meten en daarom de motivatie - bij mij iig - fucking hoog is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:24 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hehe nouja wat fitness betreft niet, moet eigenlijk echt volgens schema's gaan werken.

Maar wil juist wat hoger in reps gaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, je moet gewoon een schema pakken/maken dat je helpt bij het bereiken van je doel(en) en dat je leuk vindt om uit te voeren. Zodoende zul je ook geen trainingen missen. Het voordeel met powerliften is dat je de progressie veel beter kan meten en daarom de motivatie - bij mij iig - fucking hoog is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |