Zag deze eerder al voorbij komen op youtube. Hoeveel relaxter komt Rubish nu over! Niet dat er met de 'KILL IT, AAAAAAAAHHHHHHHH' Rubish iets verkeerd was, maar dit is gewoon relaxterquote:
 .
.

Dat is alleen tijdens het liften met een boel mg's aan caffeine I guess, net zoals Chris Hickson eerder, maar Pete kwam in zijn video's sowieso al relaxt over imo, eerder ook al zover ik ze heb teruggekeken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef 33 het volgende:
[..]
Zag deze eerder al voorbij komen op youtube. Hoeveel relaxter komt Rubish nu over! Niet dat er met de 'KILL IT, AAAAAAAAHHHHHHHH' Rubish iets verkeerd was, maar dit is gewoon relaxter.

En sterk, pfoe.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef 33 het volgende:
Die Leeman kan er ook wat van inderdaad! Ook die bloedende schenen de hele tijd!

Zal er morgen eens naar kijkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet.
Ik had deze sws al gekeken destijds:
maar deze in het specifiek: http://www.mobilitywod.com/?s=flat+feet Echter kun je die alleen bekijken als je een abo hebt.

Ik dacht na die eerste helft van die rep alquote:
 , daarna WTF???
, daarna WTF???

Schouders bij de benen, buik wanneer je tijd/zin hebt, kan ook 2-3 keer per week. Ik zou de biceps en triceps omwisselen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:27 schreef Fer het volgende:
Hallo, ik wil een 3 daagse split maken:
MA: Borst + Biceps
Wo: Rug + Triceps
Vr: Benen
Nu weet ik niet welke dag ik schouders erbij moet doen en welke (andere) dag buik.

.
. 

Klopt. Ik hoef hem ook nog amper vast te houden. Alleen een beetje begeleiden met mijn vingertoppen zeg maar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zoals Push al zegt moet hij op je front delts komen te liggen. Als je hem tegen je strot aan legt zou ik me geen zorgen maken om de choke, eerder om het afklemmen van je arterie waardoor je kan flauwvallen met gewicht op je... Wanneer je geen adem meer krijgt kan je hem nog snel terug leggen.

Vooral die 5*10 OHP. Dan was ik al klaar zo'n beetje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:34 schreef fathank het volgende:
Eigenlijk onverantwoord om vandaag in de auto te stappen. 5x10 ohp, rear delt flys, dips na benchen. Schouders sore as fuck. Kreeg niet eens mn eigen shirt uit gister.
Koud douchen na een workout is trouwens fucking lekker. Ff 10 tellen schrikken, ademhaling onder controle brengen en genieten geblazen

Daar kom ik juist vandaan. Ik heb het vandaag voor het eerst zo gedaan en merk dat ik nu veel meer gewicht met mijn triceps kan doen, andere keren waren ze al moe van de chest en shoulder press.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:42 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Schouders bij de benen, buik wanneer je tijd/zin hebt, kan ook 2-3 keer per week. Ik zou de biceps en triceps omwisselen.

Dat is toch gewooon omdat je met shouder, chest al je triceps meepakt, waardoor het logischer is dat je triceps combineert met chest/shoulderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Daar kom ik juist vandaan. Ik heb het vandaag voor het eerst zo gedaan en merk dat ik nu veel meer gewicht met mijn triceps kan doen, andere keren waren ze al moe van de chest en shoulder press.

Zoals ik al zei, ik had erna geen kracht meer voor triceps isolatie oefeningen, daarom maar biceps. Ze krijgen erna toch hun 48 uur rust en het ging ook wel lekker vandaag. Rug+Triceps dan, kon amper mijn trui aantrekken erna.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is toch gewooon omdat je met shouder, chest al je triceps meepakt, waardoor het logischer is dat je triceps combineert met chest/shoulder

Ik snap dat je nauwelijks nog kracht hebt, maar dat is toch alleen maar goed aangezien dat aangeeft dat je je triceps al aardig aangepakt hebt... en zijn er dan nog veel isolatie oefeningen nodig? Ik pak maar 1 triceps isolatie oefening omdat ik mn triceps al genoeg train met mn bench/shoulder oefeningen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef Fer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik had erna geen kracht meer voor triceps isolatie oefeningen, daarom maar biceps. Ze krijgen erna toch hun 48 uur rust en het ging ook wel lekker vandaag. Rug+Triceps dan, kon amper mijn trui aantrekken erna.

Ja, ik heb namelijk ook nog een hoop vet te verbranden en merkte dat ik tijdens de isolatie oefening amper nog zweette en nog wel energie had, maar niet voor de specifieke isolatie oefening.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik snap dat je nauwelijks nog kracht hebt, maar dat is toch alleen maar goed aangezien dat aangeeft dat je je triceps al aardig aangepakt hebt... en zijn er dan nog veel isolatie oefeningen nodig? Ik pak maar 1 triceps isolatie oefening omdat ik mn triceps al genoeg train met mn bench/shoulder oefeningen.

Eerste keer, dus nog niet echt hoog gewicht maar wat een geweldige oefening is die C&J. Cleanen kan wel hoger, alleen de jerk is nog vrij lastig te stabiliseren. Had ook niet echt een vlakke ondergrond, maar goed.
 Eerste keer, dus nog niet echt hoog gewicht maar wat een geweldige oefening is die C&J. Cleanen kan wel hoger, alleen de jerk is nog vrij lastig te stabiliseren. Had ook niet echt een vlakke ondergrond, maar goed. )
) 

Waarom zou je willen liften op een grasveldje? Dat is vragen om problemenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:38 schreef Faeroer het volgende:
Heerlijke clean & jerks gedaan op een kindergrasveldje.Eerste keer, dus nog niet echt hoog gewicht maar wat een geweldige oefening is die C&J. Cleanen kan wel hoger, alleen de jerk is nog vrij lastig te stabiliseren. Had ook niet echt een vlakke ondergrond, maar goed.
Warm-up:
10x30
10x30
Sets:
2x40
4x42,5
6x45
8x47,5 (viel bijna flauw)
8x47,5
6x45
4x42,5
2x40

Ik vraag me dan altijd af wat voor argument er wordt gegeven waarom je niet mag DLen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:30 schreef Faeroer het volgende:
Zeikende onderburen bij deadliften en weightdropping. Sportschool waar ik nu zit laat geen deadliften en olympisch liften toe, en m'n paupercontract duurt nog 4 maanden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |