abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2014 @ 18:06:39 #101
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_137972347
Oke bedankt voor de reacties ben niet echt een beginner maar ben nu een maand serieus bezig ook qua voeding.

Zit eraan te denken dat schema aan te houden alleen idd rug te vervangen door schouders zodat je rug biceps heb ipv schouders biceps. Qua rust heb je dan ook 48 uur ertussen zitten bij elke spiergroep en rust op zondag voor je hele lijf.
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_137972445
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 16:47 schreef SpamNinja het volgende:

[..]

Push Pull Legs overwogen? Is natuurlijk eigenlijk bedoeld om vaker als drie keer per week te pakken maar ik denk dat als je hem zwaar genoeg pakt je met 3 keer ook wel wegkomt. Dan komen de schouders bij borst en traps bij rug. Biceps en triceps kun je ook omwisselen dan.

Buik zou ik dan na benen doen, ben persoonlijk redelijk kapot als ik klaar ben met benen en dan pak ik liever niet ook nog eens schouders mee.
Push pull deed ik tot nu toe, maar merk dat mijn biceps/triceps flink moe worden. Daarom wissel ik ze om.

En wil mijn benen wat meer aandacht geven ipv bij pull erbij te doen.

Ik vind schouders ook wel intensief, maar het is wel makkelijk om bij borst erbij te doen.
.
pi_137973657
Vandaag weer wat geleerd tijdens het sporten. Creatine zorgt ervoor dat je heel snel je plateau's doorbreekt en enorm veel gewicht erbij kunt pakken zodat je sneller de kans loopt op een blessure aan je pezen en aanhechtingspunten want die kunnen de enorme gewichtsverandering niet aan.

Pas dus op met creatine!
pi_137973785
quote:
7s.gif Op donderdag 20 maart 2014 14:26 schreef star_gazer het volgende:
Ray, mocht je ooit in Sydney zijn, gaan we op donderdagavond eerst trainen en daarna dit eten in mijn favoriete vreet-pub:

[ afbeelding ]

Kilo rump steak met patat en sla voor $20 :') Geloof me, daar ga zelfs jij tegenop eten :D
kerel waarom doe je dit :P ik ben jaloers man

Gister met cube begonnen peepz, bevalt zeer goed .. lijkt weinig aan begin .. maar ik voorzie al lekkere trainingen! Straks floorpresses op 80%... die heb ik lang niet gedaan
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_137973823
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:47 schreef Questular het volgende:
Vandaag weer wat geleerd tijdens het sporten. Creatine zorgt ervoor dat je heel snel je plateau's doorbreekt en enorm veel gewicht erbij kunt pakken zodat je sneller de kans loopt op een blessure aan je pezen en aanhechtingspunten want die kunnen de enorme gewichtsverandering niet aan.

Pas dus op met creatine!
Oh daarom heb ik die ontstekinf al 6 maanden.
Al die anabolen toch...
pi_137974311
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 15:03 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik klap niet dubbel, het is alleen erg lastig om dat te voorkomen bij het omhoog komen.

[..]

Doe ik alledrie, wat is TVA?

SS nog maar eens doornemen.
Een mental cue die mij erg hielp om in één beweging naar boven te komen was om je schouders bij het omhoogkomen naar boven/achteren te willen duwen als je begrijpt wat ik bedoel.
If not now, then when.
  donderdag 20 maart 2014 @ 19:19:36 #107
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_137975048
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:51 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Gister met cube begonnen peepz, bevalt zeer goed .. lijkt weinig aan begin .. maar ik voorzie al lekkere trainingen! Straks floorpresses op 80%... die heb ik lang niet gedaan

Hij doet het expres i tell ya. Damn ausies

Zit ik hier met mn karige post workout shakje en alweer 300cals over mn cut plan :-(
pi_137975111
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:51 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

Succes met de spierpijn na week 3 squatten voor 50 reps in 1 set lol.
If not now, then when.
pi_137975418
quote:
10s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Succes met de spierpijn na week 3 squatten voor 50 reps in 1 set lol.
oei ja .. die lijkt me echt brutal :D
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_137980353
If not now, then when.
pi_137980917
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 19:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Een mental cue die mij erg hielp om in één beweging naar boven te komen was om je schouders bij het omhoogkomen naar boven/achteren te willen duwen als je begrijpt wat ik bedoel.
Bedankt brah.

Volgens dit filmpje doe ik het iig goed qua placement.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_137981080
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 21:12 schreef Beach het volgende:

[..]

Bedankt brah.

Volgens dit filmpje doe ik het iig goed qua placement.
Check deze channels:

http://www.youtube.com/user/bryce126/videos
http://www.youtube.com/user/CanditoTrainingHQ/videos

Ik heb daar de laatste maanden erg veel van opgeschoten.

En die cue kwam uit dit filmpje:

If not now, then when.
pi_137985020
Front squat van 20-22,5-40-52,5. In 4 weken. Moet nu maar weer even rustig aan doen. Opbouwen gaat wel weer extreem snel dus ik zie her gelukkig goed in als ik over 3 weken weer (opnieuw) begin.
Ik heb gemerkt dat ik de barbbell gewoon veel hoger moet leggen. Helemaal in mijn strot zowat echt helemaal omhoog. Maakt squatten veel makkelijker. Moet alleen niet mijzelf choken :p .
pi_137986889
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:22 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Front squat van 20-22,5-40-52,5. In 4 weken. Moet nu maar weer even rustig aan doen. Opbouwen gaat wel weer extreem snel dus ik zie her gelukkig goed in als ik over 3 weken weer (opnieuw) begin.
Ik heb gemerkt dat ik de barbbell gewoon veel hoger moet leggen. Helemaal in mijn strot zowat echt helemaal omhoog. Maakt squatten veel makkelijker. Moet alleen niet mijzelf choken :p .
Hij moet min of meer op je voorste schouderkoppen liggen. Je hoeft m in principe niet eens vast te houden.
"Fear is only as deep as the mind allows."
  donderdag 20 maart 2014 @ 23:10:27 #115
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_137987442
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 22:22 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Zoals Push al zegt moet hij op je front delts komen te liggen. Als je hem tegen je strot aan legt zou ik me geen zorgen maken om de choke, eerder om het afklemmen van je arterie waardoor je kan flauwvallen met gewicht op je... Wanneer je geen adem meer krijgt kan je hem nog snel terug leggen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_137987573
Verbo, weet jij of het mogelijk is om van platte voeten af te komen? Ik heb weleens een filmpje van Kelly gezien waarin hij uitlegde wat voor oefeningen je moet doen om er 'van af' te komen, maar ben wel benieuwd of het praktisch mogelijk is. Ik heb er geen last van though.
If not now, then when.
  donderdag 20 maart 2014 @ 23:25:58 #117
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_137988273
Hoe zit het met bar placement voor good mornings? Ik merk dat de bar onderaan lekker op m'n c7 nekwervel ligt te rollen :{
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 20 maart 2014 @ 23:31:38 #118
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_137988560
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verbo, weet jij of het mogelijk is om van platte voeten af te komen? Ik heb weleens een filmpje van Kelly gezien waarin hij uitlegde wat voor oefeningen je moet doen om er 'van af' te komen, maar ben wel benieuwd of het praktisch mogelijk is. Ik heb er geen last van though.
Met een operatie kan het verholpen worden. Maar meestal krijg je oefeningen om er inderdaad 'van af' te komen. Eigenlijk is het gewoon symptoombestrijding. Oefeningen die je kan doen zijn: Stretchen van de achilles pees, versterken van de voet spieren (met name de spieren verantwoordelijk voor de tenen).

Verder zijn (op maat gemaakte) zolen een snelle en effectieve optie.

Als je last hebt van pes planus (platvoeten in latijn...) betekend dit niet perse dat je oefeningen moet doen. Alleen wanneer je klachten hebt zou je dit kunnen doen of preventief, maar dan blijf je bezig als je alles preventief wil bestrijden.
Verbo is terug?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:02:02 #119
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_137990422
quote:
250 gram goji bessen. Sowieso kopen
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_137990487
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 23:31 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Met een operatie kan het verholpen worden. Maar meestal krijg je oefeningen om er inderdaad 'van af' te komen. Eigenlijk is het gewoon symptoombestrijding. Oefeningen die je kan doen zijn: Stretchen van de achilles pees, versterken van de voet spieren (met name de spieren verantwoordelijk voor de tenen).

Verder zijn (op maat gemaakte) zolen een snelle en effectieve optie.

Als je last hebt van pes planus (platvoeten in latijn...) betekend dit niet perse dat je oefeningen moet doen. Alleen wanneer je klachten hebt zou je dit kunnen doen of preventief, maar dan blijf je bezig als je alles preventief wil bestrijden.
Yeah, Kelly zei ook met een lacrosse bal je voet rollen en ook de pees aan de buitenkant van je onderbeen foam rollen. Ik heb er geen last van, maar ik denk dat mijn stabiliteit wel beter wordt met rechte voeten, wat denk jij?

Heb vroeger idd speciale zooltjes laten maken maar het kind in mij wou ze nooit dragen. Echt zo jammer achteraf.
If not now, then when.
pi_137990569
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Yuri_Boyka op 21-03-2014 00:19:59 ]
If not now, then when.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 00:24:48 #123
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_137990768
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, Kelly zei ook met een lacrosse bal je voet rollen en ook de pees aan de buitenkant van je onderbeen foam rollen. Ik heb er geen last van, maar ik denk dat mijn stabiliteit wel beter wordt met rechte voeten, wat denk jij?

Heb vroeger idd speciale zooltjes laten maken maar het kind in mij wou ze nooit dragen. Echt zo jammer achteraf.
Had hij het niet over plantaire fasciitis?
Verbo is terug?
pi_137991020
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 00:24 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Had hij het niet over plantaire fasciitis?
Nee, volgens mij niet.

Ik had deze sws al gekeken destijds:

maar deze in het specifiek: http://www.mobilitywod.com/?s=flat+feet Echter kun je die alleen bekijken als je een abo hebt.
If not now, then when.
pi_137991416
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')