Nee, dan slaap ik ook liever onder de brug.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar werden dakloze junks opgevangen. Je snapt wel dat t niet zo'n succes was
. Ding was al afgebborreld voordat ie in gebruik werd genomen
Lucky you, die is een eindje verderop.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee, dan slaap ik ook liever onder de brug.
Ik ook, eindelijk een indo om trots op te zijn. Geertje for life.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:07 schreef seto het volgende:
op mijn mede-indo gestemd natuurlijk
[ afbeelding ]
D'r staat toch lokaal, schele griekquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:10 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom staat Leefbaar Pekela er niet tussen???
Ja ik zou ook niet op ze stemmen..quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga als kapitalist toch niet om PvdA stemmen denk eens na!!
Wat ben je gemeen Fanta. We supporten elkaar hier toch? Ook de minderheden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahah fucking dom om te poepen die GRIEKEN....
HHAHAHAHAHA
No1uknow is er een gok ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:17 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom zitten hier eigenlijk geen echte ariers?
Die hebben ook geen laag drempelige fastfoodbagger tot hun beschikking.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:51 schreef Awesome_ het volgende:
Wisten jullie dat dieren ook helemaal geen calorieen tellen?
Onderbouwing voor deze stelling?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:17 schreef Awesome_ het volgende:
Nee komt gewoon omdat ze niet kunnen tellen haha sukkeltjequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die hebben ook geen laag drempelige fastfoodbagger tot hun beschikking.
Goed bij de pinken nog op die leeftijd, die Cor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:19 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die hebben ook geen laag drempelige fastfoodbagger tot hun beschikking.
Wat doe jij in Arnhem?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daarom...Ik heb trouwens uitzicht op die mooie heddegijdruksboot.
Waar staat partij voor de dieren want daar stem ik op.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:04 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben benieuwd.
Poll: Welke partij stem jij?
• VVD
• PVDA
• D66
• CDA
• Groenlinks
• SP
• PVV
• Lokaal
• Anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ook goeiequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar staat partij voor de dieren want daar stem ik op.
Het vermelden niet waard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar staat partij voor de dieren want daar stem ik op.
Fixed.quote:
De "partij met de meeste vruchtbare vrouwen", heb ik uit betrouwbare bronquote:
Geen volbloed want rood/bruine baard. Wel blond haar blauwe ogen en een richtige SS nazi haircutquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:17 schreef Awesome_ het volgende:
Feesten, chillen en sporten, weekje weg uit de randstad.quote:
Ga eens weg hippie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:17 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Wat ben je gemeen Fanta. We supporten elkaar hier toch? Ook de minderheden.
D66quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:32 schreef seto het volgende:
cor stemt sowieso D66
zo'n typische elitaire lul
Dus je wil een weekje weg uit de Randstad en dan ga je naar Arnhem?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Feesten, chillen en sporten, weekje weg uit de randstad.
''Hey heb je zin om af te spreken, nee ben niet in de buurt latah.''
Relaxed.
[..]
Ga eens weg hippie.
rook zo lekker maar was zo smerigquote:
Toch anders dan Rotterdam, daddy.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dus je wil een weekje weg uit de Randstad en dan ga je naar Arnhem?
(of woonde daar nou ee vriendin van je?).
Zit ie echt bij ABN?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:41 schreef Fanta-stick het volgende:
''Hallo ik ben Ethan en ik ben een kantoorpik/slaaf bij ABN Amro.
Mijn stats zijn 1,72 bij 80 kg...etc''
gewoon lekker scharenquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Toch anders dan Rotterdam, daddy.
Ja een 2 vriendinnen wonen hier.
Ze wonen allebei samen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:32 schreef seto het volgende:
cor stemt sowieso D66
zo'n typische elitaire lul
Gewoon toevallig net gaan douchen als hij in de buurt is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..maar ja een van die vriendjes mag mij wel graag..Dus misschien geeft ie toestemming.
[..]
Ben je nog naar die lezing van Willem M. geweest gisteren?quote:
Mocht je eindelijk bij het verhaaltje van Sesamstraat aanschuiven?quote:
Bij mij in de familie stemmen we ongeveer hetzelfde.quote:
Nederland 1, zo rond 17:30.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Welke zender? Dan kan ik een beetje lachen.
Zoveel onwaarheden in 2 regels heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:41 schreef Fanta-stick het volgende:
''Hallo ik ben Ethan en ik ben een kantoorpik/slaaf bij ABN Amro.
Mijn stats zijn 1,72 bij 80 kg...etc''
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mocht je eindelijk bij het verhaaltje van Sesamstraat aanschuiven?
Wow ben Ff stil hiervan....quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben je nog naar die lezing van Willem M. geweest gisteren?
Hoeveel? Welk merk?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand fietshelm kopen?
Prijs?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand fietshelm kopen?
quote:
Haha kan wel zien wie van jullie de slimste is....quote:
Ik dacht dat het fietshelmen waren, geen loophelmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt ja, doe het voor een webshop en die lopen wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Wil toegang tot mn locatie. Fuck dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:42 schreef Champy het volgende:
Wow!!!
http://www.groupon.nl/dea(...)-h-963-6907/36016357
ZIE-KE DEALquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:42 schreef Champy het volgende:
Wow!!!
quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:22 schreef Champy het volgende:
[..]
[..]
Haha kan wel zien wie van jullie de slimstearmoedzaaier is....
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:42 schreef Champy het volgende:
Wow!!!
54,5 gr. proteïnes per 100 gr. poederquote:Op woensdag 19 maart 2014 14:42 schreef Champy het volgende:
Wow!!!
Precies. Er zit ook nog 36,nogwat aan suikers in. Dat is een keuze, maar die suikers kosten bijna niks dus deze poeder is zwaar overpriced.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
54,5 gr. proteïnes per 100 gr. poeder
Dat is best wel weinig toch?
Zonder te luisteren: nee.quote:
Cor, samen een eigen supplementenlijn oprichten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Precies. Er zit ook nog 36,nogwat aan suikers in. Dat is een keuze, maar die suikers kosten bijna niks dus deze poeder is zwaar overpriced.
1e minuut iig wel toen weggekliktquote:
Mwa, ik heb het gevoel dat die markt al redelijk verzadigd is. Ook de supplementen van Arnie en Ronnie lopen niet echt geweldig. En de aantallen van huismerken als B&F en XXL zul je ook niet snel halen denk ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Cor, samen een eigen supplementenlijn oprichten?
Ik heb het perfecte idee om de markt te penetreren en op korte termijn van een question mark uit te groeien naar een star om vervolgens een cash cow te farmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mwa, ik heb het gevoel dat die markt al redelijk verzadigd is. Ook de supplementen van Arnie en Ronnie lopen niet echt geweldig. En de aantallen van huismerken als B&F en XXL zul je ook niet snel halen denk ik.
Ik zit er nog wel aan te denken om mezelf als gym equipment consultant te verkopen, als je ziet hoe er door (nieuwe) sportscholen geld stuk gegooid wordt aan de verkeerde dingen (of de dure versies van hetzelfde apparaat).
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:18 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb het perfecte idee om de markt te penetreren en op korte termijn van een question mark uit te groeien naar een star om vervolgens een cash cow te farmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |