Met die kerstverlichtingquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Die kerk inderdaad. Die al eeuwig in de steigers staat
Wow jij bent echt kapot slim.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cardio...zij verbranden namelijk alles al voordat zij hun eten hebben.
Komt omdat hij een Griek is. Kunnen niet normaal functioneren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou blanco gaan stemmen - maar m'n vader heeft mn stembiljet per ongeluk verscheurd.
tnx dadbrah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit hey....ja dat klopt man. Zieke doordachte sherlock skills.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wow jij bent echt kapot slim.
Je klinkt als iemand die Voeding en Dietiek studeert of zo man
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Komt omdat hij een Griek is. Kunnen niet normaal functioneren......................./´¯/)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...
:S
Hihi nu je het zegt ja omgquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey nu lijkt t net alsof ik dat zeg ???
Ja die hangt ook pas 10 jaar ofzoquote:
Leuk dierenfeitje. Ik weet ook nog ééntje:quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:51 schreef Awesome_ het volgende:
Wisten jullie dat dieren ook helemaal geen calorieen tellen?
Hoe weet je dat ben jij Freek Vonk ofzo? Doe plaatjes van de tieten van je chick danquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:51 schreef Awesome_ het volgende:
Midas Dekkers meldt zich.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:51 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daarom...Ik heb trouwens uitzicht op die mooie heddegijdruksboot.
Zit bij collega in de auto en adhd just kicked inquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef Awesome_ het volgende:
Henk springt ook van de hak op de koffie
Oh kut..dan is het een andere bootquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:58 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Ligt dat kreng er nog? Ik dacht dattie al verkocht was. Zou omgebouwd worden naar hotel dacht ik.
Ik zit nu in die oude daklozen nachtopvang..anti kraakquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar werden dakloze junks opgevangen. Je snapt wel dat t niet zo'n succes was
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |