SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. If not now, then when.
Dit was precies wat ik vorig jaar zomer dacht en sindsdien daaaaaamnquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. En je gaint toch muscle mass waardoor onderhoud ook stijgt en in return cutten makkelijker wordt. bulking4lyfe
Jij weet hombre.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:35 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dit was precies wat ik vorig jaar zomer dacht en sindsdien daaaaaamn
Drie bananen, kwark, amandelen en wss nog een shake denk ik. Jij?quote:
quote:
Is alleen wel overschat helaasquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. En je gaint toch muscle mass waardoor onderhoud ook stijgt en in return cutten makkelijker wordt. bulking4lyfe
Lol, yeah is niet heel veel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is alleen wel overschat helaasslechts 5-6kcal verbrand je per pond spiermassa in rust. Zie verwijzingen hier: http://www.builtlean.com/(...)calories/#fn-15496-1
goodbye gainsquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:50 schreef Drinky het volgende:
Fucking bussen. Bus die ik moest hebben kwam natuurlijk te vroeg dus kwartiertje naar station moeten sprinten met kk zware rugtas om de laatste bus te pakken. Heb weer genoeg crossfit voor de rest van het jaar gedaan
komt door haar vaginale spierquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chick in de OP heeft wel een fucked up arch though.
Mjah als je genoeg eet om die paar honderd calorieën die je verbrand met cardio te compenseren zijn je gains veilig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds ik las/gehoord heb dat Andrey (die goos uit de OP) elk weekend 10km rent geloof ik niet meer in cardio kills gains, dus ik blijf ook gerust doorfietsen ipv een brommertje aan te schaffen.
cardio is gewoon een handige manier om in de cut te "cheaten". Op mijn workout days kan ik zo toch 3k kcal naar binnen schuiven, rest days 2100, net anderhalve maaltijdquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sinds ik las/gehoord heb dat Andrey (die goos uit de OP) elk weekend 10km rent geloof ik niet meer in cardio kills gains, dus ik blijf ook gerust doorfietsen ipv een brommertje aan te schaffen.
Juist.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah als je genoeg eet om die paar honderd calorieën die je verbrand met cardio te compenseren zijn je gains veilig.
Gewoon 2500 kcal per dag doen dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
cardio is gewoon een handige manier om in de cut te "cheaten". Op mijn workout days kan ik zo toch 3k kcal naar binnen schuiven, rest days 2100, net anderhalve maaltijd
goed "wtf" moment was dat ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha.Je hebt die link gelezen lulz.
cashewnoten ongezouten roastedquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De lekkerste amandelen zijn sws die van de LIDL in die blauwe alu blikjes: "Alesto Californian Almonds roasted and salted".
quote:
Cashewnoten zijn idd imo ook het lekkerst wanneer ze ongezouten zijn. Had laatst per ongeluk gezouten gehaald en dat vond ik niet zo lekker.quote:
beste gains van de notenquote:Op woensdag 19 maart 2014 01:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Cashewnoten zijn idd imo ook het lekkerst wanneer ze ongezouten zijn. Had laatst per ongeluk gezouten gehaald en dat vond ik niet zo lekker.
Gewoon een wereldreis maken om jezelf te ontdekken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:14 schreef -Menn0- het volgende:
Bijna afgestudeerd aan de ALO, then what...Zat te denken om misschien iets met Personal Training te doen, denk dat ik een stuk beter mensen kan begeleiden dan die op een bal squatende idioten die je normaal ziet! Maar zit ook te denken om naar Australië te gaan om daar les te gaan geven. Eerst ff in een sportschool en daarna voor de klas.
u wot m8quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toch maar weer een kwaliteits OP en TT.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
JB & Etha, ik heb jullie toekomstige hond gevonden:
[ afbeelding ]
Australie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 01:14 schreef -Menn0- het volgende:
Bijna afgestudeerd aan de ALO, then what...Zat te denken om misschien iets met Personal Training te doen, denk dat ik een stuk beter mensen kan begeleiden dan die op een bal squatende idioten die je normaal ziet! Maar zit ook te denken om naar Australië te gaan om daar les te gaan geven. Eerst ff in een sportschool en daarna voor de klas.
geweldig jongen blij dat je genoten hebtquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:19 schreef Awesome_ het volgende:
ZMA nacht was weer fucking chill. Niks onthouden dus kan jullie niet verblijden met een anekdote.
Hebben al die #fitgirls volgens mijquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chick in de OP heeft wel een fucked up arch though.
Hazelnoot/Nutellaquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:39 schreef fathank het volgende:
Wat betreft die bodyenfit actie je kreeg dus zo'n variety pack?
Niks gemist aangezien 8/10 van de smaken niet te hachelen zijn
Echt he, ZMA roeleert zo zwaar he, heerlijk slapen enzoquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:19 schreef Awesome_ het volgende:
ZMA nacht was weer fucking chill. Niks onthouden dus kan jullie niet verblijden met een anekdote.
Gewoon blijven zeggen dat je natty bent vriendquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:50 schreef VMSDKR het volgende:
Ik wil ook wel eens ZMA proberen ma wil ook natty blijven dusja tweifels :s
Met water never nooit meer, met melk inderdaad een keertje en dan snel weer terug naar milkshake banaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hazelnoot Nutellavoor 2 keer dan
Banaan spant wat mij betreft wel echt de kroon.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met water never nooit meer, met melk inderdaad een keertje en dan snel weer terug naar milkshake banaan.
als er anabolic op de verpakking staat ben je dus niet meer natty?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon blijven zeggen dat je natty bent vriend
doet kali muscle ook
Henk jongen, wat zegt men over een gegeven paard. Neus dicht en klokken. (In before dat zei je moeder gisteren ook).quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:39 schreef fathank het volgende:
Wat betreft die bodyenfit actie je kreeg dus zo'n variety pack?
Niks gemist aangezien 8/10 van de smaken niet te hachelen zijn
ANABOLIC ZMA!!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:56 schreef Ethanolic het volgende:
als er anabolic op de verpakking staat ben je dus niet meer natty?
quote:Ik las ergens een mooie vergelijking. Minder calorieën eten wanneer je overgewicht hebt is vergelijkbaar met iemand die last heeft van allergieën vertellen dat diegene minder moet ademen. Niet echt een goede oplossing dusMinder ademen werkt niet, schone lucht overigens wel! (zo spreekt de ervaringsexpert
) Dat is dan wel weer mooi, schoon, voedzaam en gezond eten helpt ook.
quote:Ermee gepaard gaat de eeuwig ouderwetse theorie dat wanneer je teveel kcal binnenkrijgt dan je beweegt, je dikker wordt. Wanneer je meer beweegt (kcal verbrandt) dan je binnenkrijgt, dan val je af.
wtfquote:Dieren blijven slank
Voor de calorie theorie, je weet wel, toen er nog weinig overgewicht was, telde niemand calorieën. Heel bizar. Ze wisten niet eens wat het was. Je eet gewoon wat je eet tot je geen trek meer hebt. Dan heb je geen zin meer om te eten en stop je. Ook dieren tellen geen calorieën. Misschien een beetje shockerend, maar het is zo. Dikke dieren ontstaan pas wanneer ze gevoerd worden door mensen, en dan met name bewerkt voedsel, brokjes of wat van ons eigen eten. In elk geval, wanneer ze in aanraking komen met bewerkt voedsel en niet meer zelf kunnen bepalen hoeveel ze eten van wat ze van nature willen eten.
Ik vind vanille goed te doen met melk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:58 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Henk jongen, wat zegt men over een gegeven paard. Neus dicht en klokken. (In before dat zei je moeder gisteren ook).
Alsof er uberhaupt een smaak tussen zit die heaven is.
ben jij soms ook 178 masterrace??quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vind vanille goed te doen met melk.
Maar heb al een jaar of 2 geen whey op volgens mij. Pak melk, chocomel, shitload pindakaas, hoop vlees bakkie kwark. Genoeg protonz. Scheelt dat ik manlet ben![]()
Nee ik weiger die treurige term te gebruiken. Alleen mensen die onder plak zitten bij hun wijf gebruiken dat woordquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ben jij soms ook 178 masterrace??
Jij zit niet onder de plak wil je zeggen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik weiger die treurige term te gebruiken. Alleen mensen die onder plak zitten bij hun wijf gebruiken dat woord
TROTS OP NEDERLAND OMDAT IK RITA ZO'N GEIL WEIFIE VINDquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Op wie gaan jullie stemmen vandaag ( van welke partij bedoel ik)?
[..]
Jij zit niet onder de plak wil je zeggen?
Hou jezelf maar voor de gek.
Kreeg jij daar ook al zon fancy mailtje over?quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:57 schreef Ethanolic het volgende:
dit lijkt me echt ZUPRRRR LKR
http://www.bodyenfitshop.(...)ods/green-tea-drink/
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kreeg jij daar ook al zon fancy mailtje over?
Backfire.jpgquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Op wie gaan jullie stemmen vandaag ( van welke partij bedoel ik)?
[..]
Jij zit niet onder de plak wil je zeggen?
Hou jezelf maar voor de gek.
Hahah ik geloof al die superfood shit niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
jammer genoeg werkt de opt-out niet bepaald zoals het hoort bij B&F
Ja druk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Backfire.jpg
Hoe is de basic fit in arnhem btw?
Tokkies...welkom in Arnhem. Maar de faciliteiten? Check de eusebiuskerk als je tijd hebt. Tentoonstelling over de slag om Arnhem etc. Voor gratisquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja druk.
En veel tokkies, maar ja waar niet.
Ja eigenlijk hetzelfde als een iedere basic fit, simpel, ze hebben wel meer dan die bij schiedam. Maarja arnhem is ook groter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Tokkies...welkom in Arnhem. Maar de faciliteiten? Check de eusebiuskerk als je tijd hebt. Tentoonstelling over de slag om Arnhem etc. Voor gratis
Wow, echt even schrikken dit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:05 schreef Ethanolic het volgende:
Ook dieren tellen geen calorieën. Misschien een beetje shockerend, maar het is zo
Jij stemt ook hoor, want jouw stem gaat uiteindelijk naar de meerderheidquote:
Die kerk inderdaad. Die al eeuwig in de steigers staatquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja eigenlijk hetzelfde als een iedere basic fit, simpel, ze hebben wel meer dan die bij schiedam. Maarja arnhem is ook groter.
Is dat die kerk waar ook de markt is?
Dan ga ik wel even kijken..al ga ik straks weer terug want stemmen.
Pow pow powquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik weiger die treurige term te gebruiken. Alleen mensen die onder plak zitten bij hun wijf gebruiken dat woord
Daarom maakt het toch niet uit wat je stemtquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij stemt ook hoor, want jouw stem gaat uiteindelijk naar de meerderheid.
Stemmen zonder dat je zelf een keuze maakt.
Met die kerstverlichtingquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Die kerk inderdaad. Die al eeuwig in de steigers staat
Wow jij bent echt kapot slim.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Cardio...zij verbranden namelijk alles al voordat zij hun eten hebben.
Komt omdat hij een Griek is. Kunnen niet normaal functioneren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:44 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zou blanco gaan stemmen - maar m'n vader heeft mn stembiljet per ongeluk verscheurd.
tnx dadbrah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit hey....ja dat klopt man. Zieke doordachte sherlock skills.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wow jij bent echt kapot slim.
Je klinkt als iemand die Voeding en Dietiek studeert of zo man
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Komt omdat hij een Griek is. Kunnen niet normaal functioneren......................./´¯/)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...
:S
Hihi nu je het zegt ja omgquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey nu lijkt t net alsof ik dat zeg ???
Ja die hangt ook pas 10 jaar ofzoquote:
Leuk dierenfeitje. Ik weet ook nog ééntje:quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:51 schreef Awesome_ het volgende:
Wisten jullie dat dieren ook helemaal geen calorieen tellen?
Hoe weet je dat ben jij Freek Vonk ofzo? Doe plaatjes van de tieten van je chick danquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:51 schreef Awesome_ het volgende:
Midas Dekkers meldt zich.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:51 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daarom...Ik heb trouwens uitzicht op die mooie heddegijdruksboot.
Zit bij collega in de auto en adhd just kicked inquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:56 schreef Awesome_ het volgende:
Henk springt ook van de hak op de koffie
Oh kut..dan is het een andere bootquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:58 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Ligt dat kreng er nog? Ik dacht dattie al verkocht was. Zou omgebouwd worden naar hotel dacht ik.
Ik zit nu in die oude daklozen nachtopvang..anti kraakquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar werden dakloze junks opgevangen. Je snapt wel dat t niet zo'n succes was
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |