Nee, dan slaap ik ook liever onder de brug.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar werden dakloze junks opgevangen. Je snapt wel dat t niet zo'n succes was
. Ding was al afgebborreld voordat ie in gebruik werd genomen
Lucky you, die is een eindje verderop.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee, dan slaap ik ook liever onder de brug.
Ik ook, eindelijk een indo om trots op te zijn. Geertje for life.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:07 schreef seto het volgende:
op mijn mede-indo gestemd natuurlijk
[ afbeelding ]
D'r staat toch lokaal, schele griekquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:10 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom staat Leefbaar Pekela er niet tussen???
Ja ik zou ook niet op ze stemmen..quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga als kapitalist toch niet om PvdA stemmen denk eens na!!
Wat ben je gemeen Fanta. We supporten elkaar hier toch? Ook de minderheden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hahah fucking dom om te poepen die GRIEKEN....
HHAHAHAHAHA
No1uknow is er een gok ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:17 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom zitten hier eigenlijk geen echte ariers?
Die hebben ook geen laag drempelige fastfoodbagger tot hun beschikking.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:51 schreef Awesome_ het volgende:
Wisten jullie dat dieren ook helemaal geen calorieen tellen?
Onderbouwing voor deze stelling?quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:17 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom zitten hier eigenlijk geen echte ariers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |