Tuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Al eens ooit op een dixie gescheten?
Als iemand zegt dat iets ''beter geregeld'' had kunnen zijn is dat toch niet meteen huilen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:53 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ja das kut, omgaan met teleurstellingen. De natres wil zo graag voor vol aangezien worden toch? Dat gebeurd dat en dan is t ook weer huilen.
Gedeeltelijk opkomen kan vrijwel nooit bij de Natres: of helemaal of niet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:53 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
En als je de dag na een ondersteuning weer moet werken dan moet je eens nadenken of je die ondersteuning wel kon doen of dat je mischien aan moet geven dat je ipv 3 dagen maar 2 dagen kunt opkomen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Al eens ooit op een dixie gescheten?
Of het van der valk hotel..quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:04 schreef Cobra4 het volgende:
Dixies. Nergens voor nodig. Niks mis met een latrine.
ook een optie.quote:
Ademen met je mond, het belangrijkste als je een dixie binnenlooptquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:05 schreef Kostertjuh het volgende:
Niks mis met kakken tegen een boom, altijd liever dan een volgescheten dixie
Dat, alles beter dan een dixie.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:05 schreef Kostertjuh het volgende:
Niks mis met kakken tegen een boom, altijd liever dan een volgescheten dixie
Dixie op de kazerne? Supergayquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:39 schreef Thaboel het volgende:
Mooie dingen. 60 man op 2 dixies die op een heerlijk warme zomerdag stonden te bakken.
Al was dat toen ik VeVa deed op de prachtige kazerne van rave en Wasmachinu.
watquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:39 schreef Thaboel het volgende:
Mooie dingen. 60 man op 2 dixies die op een heerlijk warme zomerdag stonden te bakken.
Haha wat voor pauperkazerne is datquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:39 schreef Thaboel het volgende:
omdat een marn geen matroos isquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:23 schreef Ambicioso het volgende:
Waarom heeft de Marine eigenlijk andere rangen dan de rest, terwijl de Mariniers weer wel 'normale' rangen hebben?
Oké duidelijk. Maar waarom heeft de marine andere rangen dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
omdat een marn geen matroos is
Omdat de Klu en de Kmar uit de KL zijn voortgekomen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:28 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oké duidelijk. Maar waarom heeft de marine andere rangen dan?
Okequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:29 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Omdat de Klu en de Kmar uit de KL zijn voortgekomen.
Ik vind die gallons/gallonen(?) mooier.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik vind de rangen van de Klu, Kmar en KL toch mooier eigenlijk
Que?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik vind die gallons/gallonen(?) mooier.
Ìs dat speciaal? Ben je dan extra cool? want in dat geval...quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:50 schreef jitzzzze het volgende:
Of überhaupt wel eens een keer een nachtje gemaakt van 2 uurtjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |