Dus? Dekken dienen en hulzen maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:39 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
In de 3 jaar dat ik nu reservist ben heb ik nog nooit zo'n belachelijk schema meegemaakt. Ik stond ff met een wat oudere korporaal te praten die al heel wat meer jaren dit werk deed en die zij precies hetzelfde.
Heb nog geen foto gezien hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:24 schreef Erasmo het volgende:
Herman de schermman
[..]
Het feit dat ie foto's maakt van de zijn jongere medestudenten en dit op internet deelt kan al eigenlijk niet.
Moet ik dit dan maar gewoon slikken en de volgende keren hetzelfde gezeik maar blijven accepteren? Een beroeps zal hier wellicht niet zo'n probleem van hebben gemaakt, maar die hoeft de volgende ochtend niet bij zijn andere baas of in de collegebank te verschijnen. Het zal die werkgever of docent doorgaans nog geen flikker boeien wat de vent in zn vrije tijd doet en of hij een nacht zonder nachtrust heeft gehad. Mag door hogerhand ook wel ff rekening mee gehouden worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:31 schreef Rave_NL het volgende:
Wordt de reservist eindelijk ingezet, loopt ie alsnog te pijpzeiken.
Je had geen reservist hoeven worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Moet ik dit dan maar gewoon slikken en de volgende keren hetzelfde gezeik maar blijven accepteren? Een beroeps zal hier wellicht niet zo'n probleem van hebben gemaakt, maar die hoeft de volgende ochtend niet bij zijn andere baas of in de collegebank te verschijnen. Het zal die werkgever of docent doorgaans nog geen flikker boeien wat de vent in zn vrije tijd doet en of hij een nacht zonder nachtrust heeft gehad. Mag door hogerhand ook wel ff rekening mee gehouden worden.
Tsjah het is wachten tot de eerste doden vallen helaas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:53 schreef Rave_NL het volgende:
Gezeik is integraal onderdeel van Defensie. En door de bezuinigingen zal men gieriger en gieriger worden. De keuze tussen verantwoord met het personeel omgaan of de kosten drukken door minder personeel te tasken is allang geen keuze meer.
Ja, het is kut. Maar denk je dat het ze een klap interesseert of jij wel of niet wakker kan blijven maandagochtend? Het enige wat ze boeit is dat jij werkt wanneer zij zeggen dat je moet werken en of zij verantwoordelijk kunnen worden gehouden als jij je door slaapgebrek op weg naar huis in de vangrail boort.
Eenmaal thuis, niet langer hun probleem.
Simpel gezegd, voor jou drie anderen. En anders zorgen ze daar wel weer voor.
een watte?quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:24 schreef Kostertjuh het volgende:
Kwam in Weert bij de kmd een reservist tegen die SLD1 was met SLD2 streep en een PLAVA-Minimischutter was.
Wtf?
Waar vind ik dit??quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:36 schreef mpc007 het volgende:
Kort vraagje, volgens een aantal nieuwsberichten worden morgen de AH64's voor NSS naar Valkenburg gevlogen. Is er iets bekend over de tijd? Ik heb ze nog nooit zien vliegen, en woon dichtbij, dus zou het zonde vinden die kans te missen
Hij zal wel bedoelen: Hij is waarnemend plaatsvervangend groepscommandant, maar eigenlijk minimischutter. Beetje knullig uitgedrukt alleen, en de Minimi zit al 4 jaar niet meer in ons arsenaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Aanvulling:
Een plaatsvervangendgroepscommandantminimischutter
Ik vind het gewoon fucking onverantwoord om slaapdronken mensen met scherp rond te laten lopen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je had geen reservist hoeven worden.
Ja das kut, omgaan met teleurstellingen. De natres wil zo graag voor vol aangezien worden toch? Dat gebeurd dat en dan is t ook weer huilen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:15 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon fucking onverantwoord om slaapdronken mensen met scherp rond te laten lopen.
Als beroeps word je getraind om met (zeer-) weinig slaap toch goed te kunnen functioneren. Je leert op elkaar te letten. Die training krijgen wij niet. Mensen gaan door omdat het ze gezegd word, omdat ze het niet goed kennen. Aan het kader die taken om die waarneming wel te houden, maar daar ontbreekt het inzicht door ervaring gewoon voor. Ze gaan namelijk zelf ook te lang door. Wij hadden een Gpc die op een begeven moment alleen maar wazige onsamenhangde berichten het net instuurde omdat hij zichzelf gewoon op zat te vreten ten behoeve van zijn groep.
ok?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:54 schreef wauw het volgende:
Iemand die ik op facebook heb gebruikt van Es als schuilnaam
Wauwquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:54 schreef wauw het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:54 schreef wauw het volgende:
Al eens ooit op een dixie gescheten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:45 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Moet ik dit dan maar gewoon slikken en de volgende keren hetzelfde gezeik maar blijven accepteren? Een beroeps zal hier wellicht niet zo'n probleem van hebben gemaakt, maar die hoeft de volgende ochtend niet bij zijn andere baas of in de collegebank te verschijnen. Het zal die werkgever of docent doorgaans nog geen flikker boeien wat de vent in zn vrije tijd doet en of hij een nacht zonder nachtrust heeft gehad. Mag door hogerhand ook wel ff rekening mee gehouden worden.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Al eens ooit op een dixie gescheten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |