Vertel mij watquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
NSS, al twee weken, wel niet wel niet wel niet wel niet... Uiteindelijk, NIET, punt, beslissing van de baas!
Okee, dan niet. Net vlak voor einde dienst, telefoontje van aocs Nieuw Milligen, uhm, wij overrulen jouw bazen (kolonel enzo) en jullie gaan toch, spullen pakken en morgenochtend melden in Den Haag...
Ze maken er wel een spektakel van in Den Haag zegquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
NSS, al twee weken, wel niet wel niet wel niet wel niet... Uiteindelijk, NIET, punt, beslissing van de baas!
Okee, dan niet. Net vlak voor einde dienst, telefoontje van aocs Nieuw Milligen, uhm, wij overrulen jouw bazen (kolonel enzo) en jullie gaan toch, spullen pakken en morgenochtend melden in Den Haag...
Dat was bij mijquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef Generaal-B het volgende:
[..]
AMO is totaal niet zwaar, over het algemeen zitten daar namelijk de cluster 1 en 2 functies, dus je kan het moeilijk heel zwaar maken. Toen ik in de MFO zat had AMO 1 mt gehad. Maar echt een mt kan je dat ook niet noemen aangezien hun mt inhield dat ze de vrijdag voor hun eindoefening bij eind appèl oppeens moesten omkleden en zogenaamd de eindoefening was begonnen. 2 uur later zaten ze alsnog in auto naar huis.
Naar horen zeggen van anderen zijn dit enorm fijne kisten vergeleken met de HAIX. maar ze zijn mij te kleinquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oud als in één of twee gleufloze generaties geleden?
Schiet eens op met de lokale uitslag ik wil naar bed
haha, als je dan al stoptquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Dat was bij mij2 man gestopt die middag
Ik heb t over 2009, dussquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:33 schreef Generaal-B het volgende:
[..]
haha, als je dan al stopt, zat je ook in de 26 augustus lichting? En welk onderdeel ben je gegaan als ik vragen mag?
Misschien moeten jullie Van Gils hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef Vuzed het volgende:
Hebben bij ons op de opleiding nu een luchtmacht sergeant erbij gekregen. De vent durft z'n mond nog niet eens open te trekken als onze klas te luid is. Onzeker als maar wat en durft volgens mij nog niet eens een groep toe te spreken. Begon er bijna spontaan van te janken.
December toevallig?quote:
Aaah Okiedokiequote:
Wat loop je nou te klagen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:31 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Ohja NSS, waar een 24 uurs dienst 27 uur duurtKomend weekend weer, maar ga dit keer gewoon ff mn bek open trekken als ze weer van die belachelijke diensten in mekaar sleutelen. Uiteindelijk in de de 43 uur die tussen legeringsbed en legeringsbed zaten 7 uur (+beetje snurktijd in de mb) kunnen slapen. En dan loop je lekker met scherp rond te banjeren daarzo
In de 3 jaar dat ik nu reservist ben heb ik nog nooit zo'n belachelijk schema meegemaakt. Ik stond ff met een wat oudere korporaal te praten die al heel wat meer jaren dit werk deed en die zij precies hetzelfde.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wat loop je nou te klagen?
Jij wilde reservist worden.
Het is dat het grootste deel opsec is, anders zou ik je een hele lijst kunnen geven aan dingen die daar kut gaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:40 schreef Pumatje het volgende:
Uitzonderlijke situatie uitzonderlijke tijden. Die korporaal van jou hoort dat maar te beseffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |