quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Enige waar we als Nederlandse krijgsmacht nog om bekend staan in de Navo zijn onze uitzonderlijk realistische MT's
Zelf achteraan middels PS, en dan nog moet de cursus betrekking hebben op je functie/ functieomschrijving, anders is het jammer maar helaas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:22 schreef schedelpax het volgende:
[..]
Krijg je trouwens na je VMFO en PFO een aantal cursussen aangeboden? Of moet je dat zelf aangeven?
Gratis je rijbewijzen halen is al ff geleden...quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:27 schreef schedelpax het volgende:
Ja aangeboden krijg je niks binnen defensie. Uitspraken als ''U krijgt binnekort een telefoontje van ons'' betekent je belt maar lekker zelf. Is vast een lange tijd geleden maar ik dacht altijd gratis een rijbewijs te kunnen halen binnen def. Helaas heb ik geen chauffeurs functie.
Je moet zeggen dat je naar de infanterie wilt, dan wordt je t thuis opgehaald en ergens waar een amo/opleiding wordt afgenomen afgezet. Bij alles.. infanterie voorzetten. Wat je ook doet. Rijbewijzen..opleidingen..etc.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:27 schreef schedelpax het volgende:
Ja aangeboden krijg je niks binnen defensie. Uitspraken als ''U krijgt binnekort een telefoontje van ons'' betekent je belt maar lekker zelf. Is vast een lange tijd geleden maar ik dacht altijd gratis een rijbewijs te kunnen halen binnen def. Helaas heb ik geen chauffeurs functie.
AMO is totaal niet zwaar, over het algemeen zitten daar namelijk de cluster 1 en 2 functies, dus je kan het moeilijk heel zwaar maken. Toen ik in de MFO zat had AMO 1 mt gehad. Maar echt een mt kan je dat ook niet noemen aangezien hun mt inhield dat ze de vrijdag voor hun eindoefening bij eind appèl oppeens moesten omkleden en zogenaamd de eindoefening was begonnen. 2 uur later zaten ze alsnog in auto naar huis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:21 schreef schedelpax het volgende:
Denk ook niet dat de AMO echt heel zwaar zal zijn (op een aantal momenten na). Denk dat veel kappen bij de functie opleiding.
Nee kut viool anders zet je het Ff normaal neer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wauw ik ben zo geweldig en goed, iedereen buigt voor mijn ervaring en prestaties.
Anders leer je even lezen
Het vrouwtje had geen te dikke enkels , heb de foto gezien. wel mooiquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee kut viool anders zet je het Ff normaal neer.
Want het waren gewoon de sgt's die de "mt" gaven En jij was er gewoon om de te dikke enkels van een te dik vrouwtje in een lycra broek vast te houden.
Einde tof doen gewoon.
Nope, nee nein en njet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nee kut viool anders zet je het Ff normaal neer.
Want het waren gewoon de sgt's die de "mt" gaven En jij was er gewoon om de te dikke enkels van een te dik vrouwtje in een lycra broek vast te houden.
Einde tof doen gewoon.
Het feit dat ie foto's maakt van de zijn jongere medestudenten en dit op internet deelt kan al eigenlijk niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:12 schreef schedelpax het volgende:
[..]
Het vrouwtje had geen te dikke enkels , heb de foto gezien. wel mooi
Het feit dat je eigenlijk geen feiten weet hoort eigenlijk al niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:24 schreef Erasmo het volgende:
Herman de schermman
[..]
Het feit dat ie foto's maakt van de zijn jongere medestudenten en dit op internet deelt kan al eigenlijk niet.
Oud als in één of twee gleufloze generaties geleden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:44 schreef schedelpax het volgende:
Iemand nog interesse bij die oude defensie kisten zonder gleuf in de hak? Maatje 43 , gloednieuw.
Ja en dan de postcode nemen van een huis dat dicht bij die splitsing ligt, waar je van je route afwijktquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze hebben hier nu ook weer de nieuwste truc voor een dienstreis verzonnen... Als jij op dienstreis moet en je gaat daarna door naar huis na einde dienst omdat in de buurt, route oid. Dan moet je zelf de kaart erbij pakken om te kijken hoeveel je van je route afwijkt, vanaf het afwijkpunt naar de bestemming dienstreis wordt dan je dienstreis (heen en terug) omdat de rest je normale vergoeding WWV is...![]()
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |