Ik hang d'r altijd gewichten aan voor ik begin met bankdrukken en zie maar wat m'n max is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hoe voel je het verschil tussen 5kg of 20 kg niet?
Dat is inderdaad de juiste manier van trainen!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:37 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Ik hang d'r altijd gewichten aan voor ik begin met bankdrukken en zie maar wat m'n max is.
jep! Fuck warming up en opbouwen!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de juiste manier van trainen!
Ik zeg niet dat ik niet warming up, dat zou een kutidee zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
jep! Fuck warming up en opbouwen!
hoe kun je voortgang boeken als je de hele tijd je max trainedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:51 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik niet warming up, dat zou een kutidee zijn.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hoe kun je voortgang boeken als je de hele tijd je max trained
Dinsdag heb ik 30 kg erop gegooid, vandaag 35 kg. Telkens wat meer tot het niet meer lukt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hoe kun je voortgang boeken als je de hele tijd je max trained
Waarom train je niet vanaf je basis? Als je gelijk een training erna 35 lukt op een RM1 dan was 30 ook niet je max, waarom geen SS 3x5? Werkte bij mij heel goed, als je vast komt te zitten overgaan op 1.25 gewichten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:08 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik 30 kg erop gegooid, vandaag 35 kg. Telkens wat meer tot het niet meer lukt.
Aan één kant vastpakken en 'm een slinger geven. Kan nooit moeilijk zijn.quote:
Doe ook geen RM1, Ik doe 4 sets van 6 reps.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom train je niet vanaf je basis? Als je gelijk een training erna 35 lukt op een RM1 dan was 30 ook niet je max, waarom geen SS 3x5? Werkte bij mij heel goed, als je vast komt te zitten overgaan op 1.25 gewichten.
dan doe je dus ook niet je max hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:42 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Doe ook geen RM1, Ik doe 4 sets van 6 reps.
Ja nou we'll see, zie het al weer helemaal fout gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aan één kant vastpakken en 'm een slinger geven. Kan nooit moeilijk zijn.
Na 4x6 kan ik niet niet veel meer, dus dan zit ik aan m'n max qua uithoudingsvermogen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dan doe je dus ook niet je max he
Als er iemand het belang van een goede warming up weet ben jij het welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
jep! Fuck warming up en opbouwen!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als er iemand het belang van een goede warming up weet ben jij het wel
Volgens mij hebben ze adam zoekt eva daar al mee gevuldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:01 schreef WWolfy het volgende:
Wat is Utopia trouwens een domme serie. Ze hebben toch wel echt de bodem van de intellectuele bodem moeten schrapen om een kamp te vullen met zulke stomme lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |