Oh eindelijk aan een welverdiend broodje genietenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:11 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Master has given Erasmo gardening tools, Erasmo is a free elf now!
Ik heb mijn leatherman en defensiezakmes om me te verdedigen: pas maar opquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:35 schreef Awsom het volgende:
Museumplein een vesting door komst Obama
lol
[ afbeelding ]
oppassen dat je niet in je eigen vingers snijd als je dr mee zit te spelen hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb mijn leatherman en defensiezakmes om me te verdedigen: pas maar op
Iedereen wordt snel bot binnen Defensiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:31 schreef Rave_NL het volgende:
Dat is de hele reden waarom ze na 3 keer gebruiken bot zijn..
Moet je eens een maand in een gemengd studentenhuis komen wonen, dan weet je wel beterquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:14 schreef WWolfy het volgende:
Vandaag op de fitness ontdekt dat de stang die ik dacht 5kg was eigenlijk 20kg is. Dus ik heb bij het bankdrukken altijd 15kg te laag ingeschat wat ik drukte
quote:
Hoe voel je het verschil tussen 5kg of 20 kg niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:14 schreef WWolfy het volgende:
Vandaag op de fitness ontdekt dat de stang die ik dacht 5kg was eigenlijk 20kg is. Dus ik heb bij het bankdrukken altijd 15kg te laag ingeschat wat ik drukte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |