Al was dit ook baggerquote:
Omdat het normaal niet mag van het pretpark (staat op de bordjes). Dus effe kijken of dat echt zo'n troep zou gevenquote:
quote:
Ik heb er tweequote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef StephanL het volgende:
Playback. Je hoorde dat de band werd gestart.
De zanger heeft het achter de ellebogen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef tong80 het volgende:
Begin je een bandje en noemt het elleboog.
Maar ze hebben net een nieuw decorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef Zaktabak het volgende:
Ik geef de DWDD t/m de zomer. Daarna trekt de netmanager de stekker eruit.
quote:
Gaat denk ik terug naar half 8.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef Zaktabak het volgende:
quote:
Beter zetten ze het weer voor het voetbal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef Zaktabak het volgende:
HAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef luxerobots het volgende:
Marokkaanse keuken.
Les 1: Steel een pak Couscous.
In Hong Kong een paar keer duif gegeten, maar vind het niet zo heel bijzonder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef tong80 het volgende:
Vroeger at ik duivensoep bij m'n opa. Is zoet. Wel lekker.
Ik las 'druivensoep'.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef tong80 het volgende:
Vroeger at ik duivensoep bij m'n opa. Is zoet. Wel lekker.
Ghehequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef luxerobots het volgende:
Marokkaanse keuken.
Les 1: Steel een pak Couscous.
Mounir Torenzo? Dat kutmarrokaantje?quote:
Klinkt meer als een Brabander.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:43 schreef Szura het volgende:
Wat zou deze Limbo Marokkaan stemmen? Ik gok dat hij het hokje van Big Benny inkleurt.
Toubquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mounir Torenzo? Dat kutmarrokaantje?
quote:
Piemelkaas.quote:
Kun je terugvinden op de site.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
Wie was die bolle zwarte zangeres van gisteren?
Dit programma heeft een site, staat vast in de OP.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
Wie was die bolle zwarte zangeres van gisteren?
Ook hij moet weg van Wildersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:46 schreef Szura het volgende:
ParticipatieMarokkaan, hij heeft alles zelf gemaakt. Wat een baas zeg.
Nope, doe toch maar een big mac.quote:
Leer nederlands. Het is 'HET bad'. Niet de bat.quote:
Het vlaggetje mist nog.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef luxerobots het volgende:
Poedersuiker, om de zooi compleet te maken.
Wilde het ook al posten.quote:
Iew bah. Wat raarsquote:
*Journaalquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
DWDD past niet op Nederland 1. Voor het Journal is gewoon te vroeg voor een programma van deze proporties.
Ik ben nogal kinderachtigquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Iew bah. Wat raars
Dacht dat je ouder dan 13 was
Koningkeizeradmiraalquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:49 schreef Szura het volgende:
Matthijs de elitaire galbak mag weer de eerste
OK het ziet er niet zo smakelijk uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ingemaakte sinaasappelen, zei'ie eerder.
Netprofilering.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
DWDD past niet op Nederland 1. Voor het Journal is gewoon te vroeg voor een programma van deze proporties.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:49 schreef Szura het volgende:
Matthijs de elitaire galbak mag weer de eerste
Hont ook.quote:
Dan moet je het om half 9 zetten.quote:
Dat maakt dit item altijd mooi. Mensen die met passie over hun werk pratenquote:
Ik snap hem niet.quote:
Contrast met Nucleaire top?quote:
Carolientwitter:MolNieuws twitterde op woensdag 19-03-2014 om 16:35:48Vanavond zijn @liesbethstaats @CarolienBorgers @schemer & @paul3fm te gast in @dwdd over (uiteraard) #WIDM! reageer retweet
Bah.quote:Beyoncé in Nederland - Wilson Boldewijn, Winston Boldewijn en Harold Boldewijn
Beyoncé is baas.
De koningin van de pop-muziek is overal en al dat ze aanraakt lijkt wel in goud te veranderen. Hitsingle na hitsingle schudt ze uit haar mouw, ze maakt waanzinnige videoclips die miljoenen keren worden bekeken, hiernaast speelt ze in films, is ze de ster van Pepsi-reclames, gaat ze regelmatig om met President Obama, is ze moeder geworden en getrouwd met hip-hop artiest Jay-Z en is naast dit alles ook een belangrijk feministisch rolmodel.
Beyoncé is geliefd bij iedereen en de wereld is 'Queen B' dan ook nog lang niet moe.
Toen dan ook bekend werd dat ze in de Ziggo Dome zou optreden, waren de tickets razendsnel uitverkocht.
Aan tafel komen echte Beyoncé-fans Wilson Boldewijn, Winston Boldewijn en Harold Boldewijn praten over het fenomeen Beyoncé en haar spectaculaire show in de Ziggo Dome!
quote:South by Southwest (SXSW): Alexander Klöpping
Alexander Klöpping is net terug van het wereldberoemde Amerikaanse festival SXSW (South by Southwest), dat wordt gehouden in Austin, Texas.
Naast muziek en film draait dit festival bij uitstek ook om de interactieve media en technologie.
Vanavond schuift de nog nagenietende Alexander bij ons aan om ons helemaal bij te praten over de nieuwste technologische snufjes, games, apps én andere avonturen die hij heeft beleefd in Texas.
Dat is nog boeiend vergeleken bij het ophemelen van Beyoncé, waar superlatieven ongetwijfeld weer tekort zullen schieten.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is nog boeiend vergeleken bij het ophemelen van Beyoncé, waar superlatieven ongetwijfeld weer tekort zullen schieten.
En een neussssss!quote:
Ik zou het soundbites noemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef DrDentz het volgende:
Als je nou die gesproken intro's van Matthijs achter elkaar plakt.. met een vette beat eronder... dan heb je zo een hit te pakken denk ik... DWDD-rap
Ja http://oma-amsterdam.nl/quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]Amsterdam? Ik dacht dat ik die naam ergens voorbij zag komen.
quote:OMA Amsterdam is het buitenbeentje van de Amsterdamse politiek want als tak van een beweging hebben alle onderstaande kandidaat-raadsleden hun eigen programma. Stem dus op de kandidaat van uw keuze en u krijgt dan het programma van die kandidaat. Dat is nieuw en heet vrije politiek.
In Eindhoven hebben we OPA, Ouderen Partij Actief of zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]Amsterdam? Ik dacht dat ik die naam ergens voorbij zag komen.
Is dat de site van Corrie?quote:
Den Haag ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In Eindhoven hebben we OPA, Ouderen Partij Actief of zo.
--> Spangas.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Dat gegiechel van haar komt me nu al mijn neus uit.
Eens.quote:
Zijn er eindelijk supernigers, ben je nog niet tevreden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef superniger het volgende:
Lijkt net de Bijlmer met al die tafelgasten
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die had ik even gemist. Nee niet mijn site. Mijne heet dokter corrie weet je nog?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er eindelijk supernigers, ben je nog niet tevreden.
Dat mocht Beyoncé willen.....dat ze zo kon krijsen.quote:
Moeknogdoen.quote:
Het ergste is dag er mensen zijn die hun mobiele zooi op youtube zetten, zodat je moeilijker een goeie concert video kunt vindenquote:
Waarom zou ze dat willen? Beyoncé hoeft niet te krijsen om goed te zingen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat mocht Beyoncé willen.....dat ze zo kon krijsen.
Het was ook niet serieus bedoeltquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat willen? Beyoncé hoeft niet te krijsen om goed te zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
Paul is de enige 3fm-DJ die ik qua muzieksmaak redelijk heb zitten.quote:
Ik heb geen idee welke smaak ie heeftquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paul is de enige 3fm-DJ die ik qua muzieksmaak redelijk heb zitten.
quote:Beyoncé zien en horen blijft echter een een ongemakkelijke tegenstrijdigheid: de moderne feministe die traditionele lustopwekkende middelen gebruikt om haar doel te bereiken
Ohja want je mag alleen feminist zijn in coltrui, zonder bh en met pittig kapselquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit stond vandaag in de Volkskrant.
Vond het wel treffend.
[..]
Beetje duidelijk 90's georienteerd.. en dan van happy tot aan dream pop. Dat bevalt me wel, hoewel het een me meer bevalt dan het ander.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke smaak ie heeft
Je bloedt uit je doos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef Stickertje het volgende:
er is niks origineels aan haar, haar muziek of haar act
Inderdaad, dit is vanaf haar 13 er op een wijze ingedrilled dat neigt naar kindermishandeling.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef Stickertje het volgende:
De feminist uithangen en als een straathoer erbij lopenquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja want je mag alleen feminist zijn in coltrui, zonder bh en met pittig kapsel
Dit is gewoon goed. Klaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef Stickertje het volgende:
Ik ben het wel een beetje met haar eens in dit geval.. wat is er zo vernieuwend aan Beyoncé? Ze is alleen groot.. en kan aardig zingen.quote:
Ik word gewoon moe van haar eeuwige gegirlpower. Helemaal als je als geile slet over dat podium glijdt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja want je mag alleen feminist zijn in coltrui, zonder bh en met pittig kapsel
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met haar eens in dit geval.. wat is er zo vernieuwend aan Beyoncé? Ze is alleen groot.. en kan aardig zingen.
Haar zusje doet interessantere dingen, muzikaal ja. Maar Beyoncé is toch wel een ultieme performer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met haar eens in dit geval.. wat is er zo vernieuwend aan Beyoncé? Ze is alleen groot.. en kan aardig zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |