Al was dit ook baggerquote:
Omdat het normaal niet mag van het pretpark (staat op de bordjes). Dus effe kijken of dat echt zo'n troep zou gevenquote:
quote:
Ik heb er tweequote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef StephanL het volgende:
Playback. Je hoorde dat de band werd gestart.
De zanger heeft het achter de ellebogen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef tong80 het volgende:
Begin je een bandje en noemt het elleboog.
Maar ze hebben net een nieuw decorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef Zaktabak het volgende:
Ik geef de DWDD t/m de zomer. Daarna trekt de netmanager de stekker eruit.
quote:
Gaat denk ik terug naar half 8.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef Zaktabak het volgende:
quote:
Beter zetten ze het weer voor het voetbal.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef Zaktabak het volgende:
HAHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef luxerobots het volgende:
Marokkaanse keuken.
Les 1: Steel een pak Couscous.
In Hong Kong een paar keer duif gegeten, maar vind het niet zo heel bijzonder.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef tong80 het volgende:
Vroeger at ik duivensoep bij m'n opa. Is zoet. Wel lekker.
Ik las 'druivensoep'.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef tong80 het volgende:
Vroeger at ik duivensoep bij m'n opa. Is zoet. Wel lekker.
Ghehequote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:42 schreef luxerobots het volgende:
Marokkaanse keuken.
Les 1: Steel een pak Couscous.
Mounir Torenzo? Dat kutmarrokaantje?quote:
Klinkt meer als een Brabander.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:43 schreef Szura het volgende:
Wat zou deze Limbo Marokkaan stemmen? Ik gok dat hij het hokje van Big Benny inkleurt.
Toubquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mounir Torenzo? Dat kutmarrokaantje?
quote:
Piemelkaas.quote:
Kun je terugvinden op de site.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
Wie was die bolle zwarte zangeres van gisteren?
Dit programma heeft een site, staat vast in de OP.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:45 schreef Yi-Long het volgende:
Wie was die bolle zwarte zangeres van gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |