Dat had ik al gelezen, maar verder niets bijzonders dus?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:53 schreef eight het volgende:
[..]
Zie bovenaan OP. Is vandaag bijgehouden.
Nog zo'n fan. Doe je toch niet mee, niemand dwingt je.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:51 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Serieus mensen? Prijsvragen? Prijzen?x10000000
Welke klapjosti heeft dit bedacht dan, jezus de tering. Zit hier met plaatsvervangende schaamte die OP door te lezen. Gatverdamme, pure aids in dit topic.
Volgens mij niet. Of je moet het interessant vinden dat Indonesië hun luchtruim heeft gesloten: NWS / Vlucht MH370 Malaysia Airlines - Nieuws- en speculatietopic #28quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Dat had ik al gelezen, maar verder niets bijzonders dus?
Dank!quote:
Oh dat gaat helemaal in tegen wat ik had gelezen. En nu ik aan het zoeken ben lijkt wat ik gelezen heb helemaal fout geweest te zijn...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:50 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dat gat hebben ze geslagen vanwege de vele primaire radars op de grond in dat gebied.
idd max capaciteit 180.000 liter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zag gisteren TWA800, een Boeing 747, die had 12,000 liter nodig van JFK naar Parijs. Ben geen expert, maar als jij gelijk hebt, is 50.000 liter nog onmogelijker.
Jepquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:05 schreef Co_OL het volgende:
Is het nieuws van de Malediven al gepost hier?
De amerikanen 'helpen' ook iets te graag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:11 schreef DeParo het volgende:
Maar kennelijk vloog het vliegtuig daarna naar het zuidoosten, ik heb het eerst voor complot aangehouden, maar dat Diego Garcia komt opeens akelig dicht in de buurt.
Nee, moralistisch. Ethisch.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vindt jij "moralistisch (ik neem aan dat je "moreel" bedoelt) verwerpelijk", ja. mag je vinden, doe je niet mee.
Niks, kom hem wel elke keer tegen als ik Sherlock gebruik. Ik mag ook klagen over gaten in de wegen als ik fiets, dus ook over deze OP.quote:[..]
Sure. Wat heb jij bijgedragen eraan?
Het valt niet te rijmen met die ping, iedereen zoekt nu in die omgeving, maar dit is in bijna complete de tegenovergestelde richting.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
De amerikanen 'helpen' ook iets te graag.
etnisch? ethisch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, moralistisch. Etnisch.
[..]
Niks, kom hem wel elke keer tegen als ik Sherlock gebruik. Ik mag ook klagen over gaten in de wegen als ik fiets, dus ook over deze OP.
de amerikanen hebben zeker die laatste ping aangeleverdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Het valt niet te rijmen met die ping, iedereen zoekt nu in die omgeving, maar dit is in bijna complete de tegenovergestelde richting.
Natuurlijk, dat mag altijd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:14 schreef Rezania het volgende:
Niks, kom hem wel elke keer tegen als ik Sherlock gebruik. Ik mag ook klagen over gaten in de wegen als ik fiets, dus ook over deze OP.
Dat is niet waar. Primaire Surveillance Radar kan niets identificeren, alleen objecten waarnemen. Het signaal via de Inmarsat heeft wel een unieke code. Dat de IOR satelliet ping return op het zuidelijk halfrond overlapt in het gebied van de POR heeft met inclined orbits te maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:50 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Dat gat hebben ze geslagen vanwege de vele primaire radars op de grond in dat gebied.
Schelden met aidsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog zo'n fan. Doe je toch niet mee, niemand dwingt je.
Je schamen voor andermans idee maar wel.met aids beginnen te schelden. Erg "volwassen".
De Britten of althans een Brits bedrijf nou ja een pot nat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
de amerikanen hebben zeker die laatste ping aangeleverd
Laatste keer dat ik keek was dit een nieuwstopic hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:19 schreef eight het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat mag altijd.
Maar wees eerlijk, een voorspelling van users hoort toch gewoon thuis in een speculatietopic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |