ze doen het liever zelf?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:26 schreef Drebbelman het volgende:
Indonesië heeft er geen zin meer in:
[..]
http://www.bbc.com/news/world-asia-26629937
Wat een puinhoop is het toch in die regioquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zoekvliegtuigen mogen niet door het luchtruim van Indonesië
[..]
Maar ze hebben wel lekker eten, mooie stranden en een lekker warm klimaatje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:31 schreef eight het volgende:
[..]
Wat een puinhoop is het toch in die regio
Zegt Inmarsat dat zelf ook? Het lijkt me dat ze dit kunnen corrigeren met data van vliegtuigen in dezelfde regio en rond hetzelfde tijdstip waarvan de lokatie wel bekend was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:57 schreef Kowloon het volgende:
Aannemende dat de meting correct is. Atmosferische omstandigheden kunnen echter de nauwkeurigheid daarvan beïnvloeden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:34 schreef Rezania het volgende:
De tering, zijn jullie nou echt aan het wedden over het lot van dat vliegtuig?_!
Ik dacht dat dit NWS was, geen ONZ.
Er staat een prijs tegenover, is dus gewoon wedden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]ik begrijp je punt wel
ik zie het niet als wedden, maar wilde wel op een plaatje aangeven waar ik denk dat het vliegtuig is
Ik zie nu pas dat er een "prijs" aan verbonden is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:37 schreef Marrije het volgende:
[..]ik begrijp je punt wel
ik zie het niet als wedden, maar wilde wel op een plaatje aangeven waar ik denk dat het vliegtuig is
Doe je toch niet mee? De "wedstrijd" is voor hen die het wél een leuk idee vinden. Wat is je probleem toch jongen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat een prijs tegenover, is dus gewoon wedden.
maar die prijs hoef ik niet, was ook niet serieus bedoeld dacht ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er staat een prijs tegenover, is dus gewoon wedden.
Dat het moralistisch verwerpelijk is dat je gaat wedden over het lot van mensen ter vermaak.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe je toch niet mee? De "wedstrijd" is voor hen die het wél een leuk idee vinden. Wat is je probleem toch jongen?
nou als er om geld gewed zou worden zou ik dat ook wel apart vinden en om een echte prijs ook maar dat is er ook niet echt dacht ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doe je toch niet mee? De "wedstrijd" is voor hen die het wél een leuk idee vinden. Wat is je probleem toch jongen?
Het is alleen een weddenschap als alle partijen kunnen verliezen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:34 schreef Rezania het volgende:
De tering, zijn jullie nou echt aan het wedden over het lot van dat vliegtuig?_!
Mijn oma is overleden aan teringquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:34 schreef Rezania het volgende:
Die roze radar zegt niet heel veel. Valt bijna geheel buiten zoekgebied.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Op deze (hierboven) staat de roze helemaal aan de linkerkant van indonesie, op die andere staat ie halverwege indonesie (hieronder).
[ afbeelding ]
technisch gezien zou die roze cirkel en de rode lijn niet moeten overlappen aangezien de verklaring voor het gat in het midden van de rode lijn was dat dat de plaatsen waren waar meer dan 1 satelliet hem herkend zou hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:46 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Die roze radar zegt niet heel veel. Valt bijna geheel buiten zoekgebied.
[ afbeelding ]
Dat vindt jij "moralistisch (ik neem aan dat je "moreel" bedoelt) verwerpelijk", ja. mag je vinden, doe je niet mee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat het moralistisch verwerpelijk is dat je gaat wedden over het lot van mensen ter vermaak.Ga je schamen man.
Sure. Wat heb jij bijgedragen eraan?quote:Sowieso is die OP een sensatiecircus waar SBS nog een puntje aan kan zuigen.
Net als vele duizenden anderen. Zeuren om een weddenschap die niet eens een weddenschap is, en tegelijkertijd gewoon de nagedachtenis van al die mensen vertrappen. Hoe enorm ongevoelig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Mijn oma is overleden aan tering
Maar wel bedankt voor de info!!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:46 schreef MrTorture het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gat hebben ze geslagen vanwege de vele primaire radars op de grond in dat gebied.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
technisch gezien zou die roze cirkel en de rode lijn niet moeten overlappen aangezien de verklaring voor het gat in het midden van de rode lijn was dat dat de plaatsen waren waar meer dan 1 satelliet hem herkend zou hebben.
mooi gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:46 schreef MrTorture het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie bovenaan OP. Is vandaag bijgehouden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:52 schreef gelezwembroek het volgende:
Iemand korte samenvatting van wat er vandaag is gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |