quote:Het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines is mogelijk gezien op een Thaise militaire radar. De informatie werd echter niet met Maleisië gedeeld omdat er niet naar werd gevraagd.
Ok.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het niet waar is.
Nu zie je de kassameisjes van de Hema over het hoofd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong had ooit wat met Shmoopy. Dat is de laatste vrouw die ooit bij 'm in de buurt is geweest buitenom z'n moer.
Daar komt z'n moeder dan weer mee in aanraking.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu zie je de kassameisjes van de Hema over het hoofd.
He drizztquote:
Ik kreeg pas een hele sterke rap van LR doorgestuurd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:42 schreef GGMM het volgende:
Voor het eerst de rap van die anti-WIlders gast gehoord.
Die vent kan dus totaal niet rappen. Het rijmt verdomme niet eens.
Eens kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:42 schreef GGMM het volgende:
Voor het eerst de rap van die anti-WIlders gast gehoord.
Die vent kan dus totaal niet rappen. Het rijmt verdomme niet eens.
Knut-Sanquote:
AIVD ingelicht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:54 schreef Pistone het volgende:
Ik vind het nog altijd wel opmerkelijk dat Geert in leven is, ik bedoel als je hem toch echt dood wilt dan is dat toch zo gedaan ondanks al die beveiliging ?
Misschien willen ze hem niet doden of iets in die richting.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:54 schreef Pistone het volgende:
Ik vind het nog altijd wel opmerkelijk dat Geert in leven is, ik bedoel als je hem toch echt dood wilt dan is dat toch zo gedaan ondanks al die beveiliging ?
Uiteindelijk hebben ze levend meer aan hemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien willen ze hem niet doden of iets in die richting.
Lijkt me toch dat er nog genoeg jongens van het type Mohammed B. rondlopen in Nederland.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien willen ze hem niet doden of iets in die richting.
hij wordt oudquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:20 schreef Pistone het volgende:
Geert doet dit best keurig.
http://www.geenstijl.nl/m(...)rde_zijn_hostie.html
Popje tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doodsbedreigingen in het recreatief wielrennen topic![]()
Ik ga een nieuwe hobby zoeken.
Dat dachten ze bij Hitler ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:54 schreef Pistone het volgende:
Daarin was de situatie toch wel net iets anders, en hij heeft ook wel de nodige dosis geluk gehad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Hitler ook.
Had het knap gevonden als hij dit had weten te verkutten, goud materiaal zo voor de verkiezingenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:20 schreef Pistone het volgende:
Geert doet dit best keurig.
http://www.geenstijl.nl/m(...)rde_zijn_hostie.html
Als je het sec bekijkt bereikt hij vaak het tegenovergestelde van wat hij wil, dat is dus in het voordeel van de islam/moslims. Die ga je toch geen zondebok maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:31 schreef Pistone het volgende:
[..]
Daarin was de situatie toch wel net iets anders, en hij heeft ook wel de nodige dosis geluk gehad.
Stel je Buma eens voor in deze situatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Had het knap gevonden als hij dit had weten te verkutten, goud materiaal zo voor de verkiezingen
Denk aan die hangmat in de tropenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
het loonslavenleven zit er weer op voor vandaag
Tijd voor een glaasje whisky.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef Saind het volgende:
Hop hop hele kamer opgeruimd
stiekem best relaxed
Ik heb mezelf op een drankquotum gezetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk aan die hangmat in de tropen
[..]
Tijd voor een glaasje whisky.
Heb ik vaker van jou gehoordquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op een drankquotum gezetGister al een eind gekomen met Guinness dus vandaag droog
Jep.quote:
quote:Wesley Sneijder en Galatasaray staan voor een lastige opgave in de Champions League tegen Chelsea. Na de 1-1 drie weken geleden moet de Turkse ploeg in Londen minimaal twee keer scoren om kans te maken op de volgende ronde.
18:49quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe laat is het donker denken jullie?
18:49 sunsetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.timeanddate.com/worldclock/astronomy.html?n=300quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
20 is redelijk, maar je moet proberen de sterke drank wat te vermijden, is toch wel een aanslag op je leverquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep.
Meestal gaat het goed tot het weer een keer vakantie is ofzo
Maar ga nu voor 20 glazen in de week, gisteren 6 aangetikt en ik wil donderdag naar de klote dus ja dan tot dan maar niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |