hij wordt oudquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:20 schreef Pistone het volgende:
Geert doet dit best keurig.
http://www.geenstijl.nl/m(...)rde_zijn_hostie.html
Popje tochquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Doodsbedreigingen in het recreatief wielrennen topic![]()
Ik ga een nieuwe hobby zoeken.
Dat dachten ze bij Hitler ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:54 schreef Pistone het volgende:
Ik vind het nog altijd wel opmerkelijk dat Geert in leven is, ik bedoel als je hem toch echt dood wilt dan is dat toch zo gedaan ondanks al die beveiliging ?
Daarin was de situatie toch wel net iets anders, en hij heeft ook wel de nodige dosis geluk gehad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Hitler ook.
Had het knap gevonden als hij dit had weten te verkutten, goud materiaal zo voor de verkiezingenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:20 schreef Pistone het volgende:
Geert doet dit best keurig.
http://www.geenstijl.nl/m(...)rde_zijn_hostie.html
Als je het sec bekijkt bereikt hij vaak het tegenovergestelde van wat hij wil, dat is dus in het voordeel van de islam/moslims. Die ga je toch geen zondebok maken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:31 schreef Pistone het volgende:
[..]
Daarin was de situatie toch wel net iets anders, en hij heeft ook wel de nodige dosis geluk gehad.
Stel je Buma eens voor in deze situatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Had het knap gevonden als hij dit had weten te verkutten, goud materiaal zo voor de verkiezingen
Denk aan die hangmat in de tropenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
het loonslavenleven zit er weer op voor vandaag
Tijd voor een glaasje whisky.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef Saind het volgende:
Hop hop hele kamer opgeruimd
stiekem best relaxed
Ik heb mezelf op een drankquotum gezetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk aan die hangmat in de tropen
[..]
Tijd voor een glaasje whisky.
Heb ik vaker van jou gehoordquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb mezelf op een drankquotum gezetGister al een eind gekomen met Guinness dus vandaag droog
Jep.quote:
quote:Wesley Sneijder en Galatasaray staan voor een lastige opgave in de Champions League tegen Chelsea. Na de 1-1 drie weken geleden moet de Turkse ploeg in Londen minimaal twee keer scoren om kans te maken op de volgende ronde.
18:49quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe laat is het donker denken jullie?
18:49 sunsetquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.timeanddate.com/worldclock/astronomy.html?n=300quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
20 is redelijk, maar je moet proberen de sterke drank wat te vermijden, is toch wel een aanslag op je leverquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep.
Meestal gaat het goed tot het weer een keer vakantie is ofzo
Maar ga nu voor 20 glazen in de week, gisteren 6 aangetikt en ik wil donderdag naar de klote dus ja dan tot dan maar niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |