quote:Het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines is mogelijk gezien op een Thaise militaire radar. De informatie werd echter niet met Maleisië gedeeld omdat er niet naar werd gevraagd.
Ok.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het niet waar is.
Nu zie je de kassameisjes van de Hema over het hoofd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Tong had ooit wat met Shmoopy. Dat is de laatste vrouw die ooit bij 'm in de buurt is geweest buitenom z'n moer.
Daar komt z'n moeder dan weer mee in aanraking.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu zie je de kassameisjes van de Hema over het hoofd.
He drizztquote:
Ik kreeg pas een hele sterke rap van LR doorgestuurd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:42 schreef GGMM het volgende:
Voor het eerst de rap van die anti-WIlders gast gehoord.
Die vent kan dus totaal niet rappen. Het rijmt verdomme niet eens.
Eens kijkenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:42 schreef GGMM het volgende:
Voor het eerst de rap van die anti-WIlders gast gehoord.
Die vent kan dus totaal niet rappen. Het rijmt verdomme niet eens.
Knut-Sanquote:
AIVD ingelicht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:54 schreef Pistone het volgende:
Ik vind het nog altijd wel opmerkelijk dat Geert in leven is, ik bedoel als je hem toch echt dood wilt dan is dat toch zo gedaan ondanks al die beveiliging ?
Misschien willen ze hem niet doden of iets in die richting.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:54 schreef Pistone het volgende:
Ik vind het nog altijd wel opmerkelijk dat Geert in leven is, ik bedoel als je hem toch echt dood wilt dan is dat toch zo gedaan ondanks al die beveiliging ?
Uiteindelijk hebben ze levend meer aan hemquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien willen ze hem niet doden of iets in die richting.
Lijkt me toch dat er nog genoeg jongens van het type Mohammed B. rondlopen in Nederland.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien willen ze hem niet doden of iets in die richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |