Goftedomme niet normaal die jopen man. Al zijn de jopen van Scarlett en Kate beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag het pas later, alleen om 7 uur eventjes gekeken en toen was ik weer weg. Als het een lekkere kerel was geweest had ik op hem gestemd, op een lekker wijf stem ik nietMaar de reden om haar te kiezen lijkt me idd wel de borsten ja
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
He kijk nou, ik ben eerder unbanned dan de bedoeling was.
ZO groot zou ik ze zelf niet willen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goftedomme niet normaal die jopen man. Al zijn de jopen van Scarlett en Kate beter.
Jep, foutje bij het registreren, dan komt de naam pas weer naar 14 dagen vrij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Had jij niet eerst een "J." voor je naam staan?
gayquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:41 schreef Karina het volgende:
[..]
ZO groot zou ik ze zelf niet willen hoor
Jammer, hoor dat je niet achter me staat. Ik trek bij deze mijn steun voor jou als moderator in.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij FA wordtEen flink teruglopend bezoekersaantal kan dit forum niet hebben.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooie boel. Maak mij FA anders. Kan knut wel GC modden.
Ik geef dit even door naar achter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik zou beide beslissingen toejuichen en het moge duidelijk zijn hoeveel gewicht mijn mening heeft op FOK!
Alsof ik moderator word. Het is nog waarschijnlijker dat GGMM FA wordt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jammer, hoor dat je niet achter me staat. Ik trek bij deze mijn steun voor jou als moderator in.
Er zijn als het goed is al heel veel steunbetuigingen voor mij als mod achter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik geef dit even door naar achter.
Hallo vriend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik zou beide beslissingen toejuichen en het moge duidelijk zijn hoeveel gewicht mijn mening heeft op FOK!
Alsof je moderator wil wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik moderator word. Het is nog waarschijnlijker dat GGMM FA wordt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Je hebt niet eens een legitimatie omdat je nog niet oud genoeg bent.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ook. Alsof ik mijn legitimatie af ga geven voor een internetforum![]()
![]()
Ow dat is het probleem. Anders zou je het wel willen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Dat. Praktijken die er bij de Piratenpartij niet in kunnenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dat is het probleem. Anders zou je het wel willen?
Zeg niks over negerpiemels.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat. Praktijken die er bij de Piratenpartij niet in kunnenAncila
, waar ben je, dikke hoer
quote:
mwah op mijn werk, toen ik het nog hadquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat. Praktijken die er bij de Piratenpartij niet in kunnenAncila
, waar ben je, dikke hoer
quote:De Xbox One verschijnt in september in Nederland en België. Dat heeft Microsoft dinsdag bekendgemaakt. De console is sinds november vorig jaar verkrijgbaar in de Verenigde Staten en sommige andere landen. Details over de prijs laat Microsoft nog niet los.
Kut apparaat net als de ps4,quote:
En wat kost dat ding dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Van het weekend mee zitten spelen, je kunt wel goed je vrienden kutten met dat voice command
Heb je dat filmpje gezien met die gozer die CoD speelt en een nickname heeft waardoor de Xbox One automatisch afsluit als je die nickname uitspreekt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Van het weekend mee zitten spelen, je kunt wel goed je vrienden kutten met dat voice command
Jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien met die gozer die CoD speelt en een nickname heeft waardoor de Xbox One automatisch afsluit als je die nickname uitspreekt?![]()
Ik neem aan 60 ofzo? Zal het eens opzoekenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een geld... en een spel, wat kost dat dan?
Dat weet niemand. Aantal keer nog een ban gehad voor zijn obsessie Barçahaat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:52 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe is het trouwens met die bomturk Inzanity gasten?
Mjah dat kosten spellen tegenwoordig allemaal zoiets. Alleen PC spellen zijn goedkoper, die speel ik dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik neem aan 60 ofzo? Zal het eens opzoeken
Die TV bril is best wel aids wist je dat?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Japan speelde ik ps4 op een tvbril van sony. Dat was best vet.
Ik was een tijdje terug in Berlijn bij een laboratorium dat onderzoek naar 3D shit doet, die hadden een scherm jongenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die TV bril is best wel aids wist je dat?. Zit echt voor geen meter.
Vond ik meevallen. Maar natuurlijk niet urenlang op gehad.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die TV bril is best wel aids wist je dat?. Zit echt voor geen meter.
Forza amper banen man.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:53 schreef Saind het volgende:
De nieuwe Forza is wel vet trouwens
Titanfall vond ik matig
Die bovenklep gaat in je kop snijden als je hem te lang op hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vond ik meevallen. Maar natuurlijk niet urenlang op gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |