SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
He nou doe eens niet zo naar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je 'm wil pijpen, kan je ook gewoon naar Rotterdam gaan.
Blackwidowquote:
Geen dankquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:29 schreef Helpmefok het volgende:
He kijk nou, ik ben eerder unbanned dan de bedoeling was.
Welnee, ik.quote:
quote:
Jepquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:33 schreef RensAjacied het volgende:
Hey hoi hoi HMF is weer terug.
Johannes en Onlogisch ook?
Ja en roestig, in willekeurige volgorde.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Yvonne
Leuk jou weer eens te zien. Nog bedankt voor je unban meis.
Alles goed met de kids en achter de rits?
Personeelgebrek hèquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
Yvonne heb je het slot weer van het gesticht gehaald?
Weekje rust dus?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef Saind het volgende:
Feest in huize Saind
Morgen deadline die ik never nooit ging halen omdat ik met twee Indiërs werk die niet zoveel met tijd hebben, maar is met een week verschoven
Ik heb die hossel gezet bij Yvje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Yvonne
Leuk jou weer eens te zien. Nog bedankt voor je unban meis.
Alles goed met de kids en achter de rits?
Mooie boel. Maak mij FA anders. Kan knut wel GC modden.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooie boel. Maak mij FA anders. Kan knut wel GC modden.
Alsof jij FA wordtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooie boel. Maak mij FA anders. Kan knut wel GC modden.
Muilquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef kanovinnie het volgende:
Yvonne heb je het slot weer van het gesticht gehaald?
Kom je nog naar noord deze week? Gaan we biertje doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb die hossel gezet bij Yvje.
Hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg net dm van Bruno dat ie ban heeft tot september
Dat Ancila topic was echt heerlijk man.quote:
Deze week niet. Ik woon er wel binnenkort.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kom je nog naar noord deze week? Gaan we biertje doen![]()
Ik zag het pas later, alleen om 7 uur eventjes gekeken en toen was ik weer weg. Als het een lekkere kerel was geweest had ik op hem gestemd, op een lekker wijf stem ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat Ancila topic was echt heerlijk man.
Zelden zo'n obvious attempt gezien om een boodschaploze bimbo met belachelijk grote borsten naar voren te schuiven in de hoop stemmen te winnen
Ja hoor. dat mag gewoon. Ik heb er ook nog een paar 'liggen'.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:38 schreef Saind het volgende:
Kan iemand me de regels voor klonen uitleggen? Als je niet gebanned bent mag dat toch gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |