Hele goeie info!quote:Op maandag 17 maart 2014 23:48 schreef Uccie het volgende:
Iets meer toelichting op de ping
http://edition.cnn.com/20(...)ndex.html?hpt=hp_mid
Excuus als die al 20x voorbij is gekomen.
dank! Heel verhelderend.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:48 schreef Uccie het volgende:
Iets meer toelichting op de ping
http://edition.cnn.com/20(...)ndex.html?hpt=hp_mid
Excuus als die al 20x voorbij is gekomen.
Dan is dit misschien iets voor je:quote:Op maandag 17 maart 2014 23:55 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik ga volhouden dat die transponder niet uitgeschakeld is door een persoon maar door kortsluiting of simpelweg kapot gegaan.
Weltrustenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is dit misschien iets voor je:
http://edition.cnn.com/20(...)dex.html?hpt=bosread
Ik heb zelf niet helemaal gelezen, ben te moe om het nog in me op te nemen.
Dus ik ga lekker slapen
Hier ook maar eens een warm bed opzoekenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan is dit misschien iets voor je:
http://edition.cnn.com/20(...)dex.html?hpt=bosread
Ik heb zelf niet helemaal gelezen, ben te moe om het nog in me op te nemen.
Dus ik ga lekker slapen
Dat is een interessante ontwikkeling.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:05 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Volgens CNN heeft niemand in het vliegtuig geprobeerd om contact te krijgen met de buitenwereld.
Telefoons al afgepakt? Iedereen in het vliegtuig betrokken bij de verdwijning? Alle passagiers al dood?
Ik heb geen idee meer in ieder geval
Bedtijd hier
Ja, maar het is logisch. Was dit in VSAmerikaans luchtruim gebeurd met een Mexicaans vliegtuig ofzo, zouden ze ook 0 bemoeienis willen. Die radars en satellieten zijn natuurlijk hartstikke geheime militaire data.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:14 schreef eight het volgende:
Wel vreemd dat de Maleisiërs geen hulp willen hebben van de Amerikanen.
Lijkt mij geen goede zet.
Maar de VS heeft wel de resources en kan zich permitteren om hulp te weigeren. Maleisië m.i. niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar het is logisch. Was dit in VSAmerikaans luchtruim gebeurd met een Mexicaans vliegtuig ofzo, zouden ze ook 0 bemoeienis willen. Die radars en satellieten zijn natuurlijk hartstikke geheime militaire data.
Ik vind het verdacht dat Malaysia Airlines en de regering aldaar zo raar reageren. Dat is meer dan alleen cultuur, zie ook de ongewoon felle reactie van de Chinezen.
"Volgens CNN", daar ga je al. Dramatisch onbetrouwbaar, hebben al meer mensen opgepikt hier.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is een interessante ontwikkeling.
Op een gegeven moment is er toch ook geen bereik meer? Hoe wil CNN dan weten of ze het niet geprobeerd hebben..quote:
Goed punt natuurlijk. Maar het is meer een politiek krachtenspel dan dat ze nou erg ver gekomen zijn in 9,5 dag (!).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:19 schreef eight het volgende:
[..]
Maar de VS heeft wel de resources en kan zich permitteren om hulp te weigeren. Maleisië m.i. niet.
Oh niemand ik las iemand.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Volgens CNN", daar ga je al. Dramatisch onbetrouwbaar, hebben al meer mensen opgepikt hier.
Hoe kan CNN in godsnaam weten dat geen enkele passagier heeft proberen te bellen?? Hebben ze alle telefoons uit het vliegtuig ofzo?
Ze kunnen hooguit vaststellen dat geen van de familieleden en andere contacten van de passagiers een oproep hebben ontvangen.
Logisch; er is geen bereik.
Nou ja het is natuurlijk wel vreemd, van al die passagiers niemand die een tweede bij zich had of heeft verstopt, een beetje onwaarschijnlijk en hoeveel kapers waren er dan wel niet op dat moment?!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:20 schreef eight het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is er toch ook geen bereik meer? Hoe wil CNN dan weten of ze het niet geprobeerd hebben..
Die Chinezen zijn natuurlijk ook in verlegenheid gebracht. Ze hebben in de praktijk blijkbaar nauwelijks enige zeggenschap in de regio.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:17 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind het verdacht dat Malaysia Airlines en de regering aldaar zo raar reageren. Dat is meer dan alleen cultuur, zie ook de ongewoon felle reactie van de Chinezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb sympathie voor iemand die buiten de box denkt, zeker als het een piloot met ervaring is.
Toch heb ik een paar prangende vragen bij dit scenario:
• als er brand uitgebroken was boven de Golf van Thailand, waarom landt de zeer ervaren Zaharie dan niet op Ho Chi Minh (Vietnam)? Dat is een goeie 45 minuten vliegen, veel korter dan de 1,5 uur naar een of ander vliegveld in het uiterste noorden van Maleisië
• het zou kunnen dat Zaharie niet het Vietnamese luchtruim al brandend en zonder communicatie (de latere communicatie zou later door brand of kortsluiting eraan gegaan kunnen zijn, dus Zaharie zou -hoewel ie nog wel communicatie had-) zou willen betreden en kunnen denken dat ie daar uit de lucht geschoten zou worden of om een andere reden niet zou kunnen landen en dan is ie nog verder van huis (letterlijk)
• het verklaart ook niet de rare bocht in de Straat van Malakka, alleen als die bocht als aanvliegroute voor een vliegveld gezien kan worden. Daarvoor hebben we een piloot hier (The_stranger) of een ervaren flightsimmer (niels?) nodig, om dit een beetje op te helderen?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik vraag me af wat er nu de laatste 1.5 dag concreet gaande is? Het lijkt wel of ze geen stap vooruit komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed punt natuurlijk. Maar het is meer een politiek krachtenspel dan dat ze nou erg ver gekomen zijn in 9,5 dag (!).
Waarom zou je een 2de telefoon verstoppen dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ja het is natuurlijk wel vreemd, van al die passagiers niemand die een tweede bij zich had of heeft verstopt, een beetje onwaarschijnlijk en hoeveel kapers waren er dan wel niet op dat moment?!
Om contact te maken met de buitenwereld uiteraard.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:25 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er nu de laatste 1.5 dag concreet gaande is? Het lijkt wel of ze geen stap vooruit komen.
[..]
Waarom zou je een 2de telefoon verstoppen dan?
Hoe wil je dat doen zonder bereik? Stel dat het toestel later weer over land vliegt, dan nog is het vrij lastig om een goed ontvangst te krijgen voor roaming.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:27 schreef DeParo het volgende:
[..]
Om contact te maken met de buitenwereld uiteraard.
Waar zou je bereik moeten hebben?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nou ja het is natuurlijk wel vreemd, van al die passagiers niemand die een tweede bij zich had of heeft verstopt, een beetje onwaarschijnlijk en hoeveel kapers waren er dan wel niet op dat moment?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |