Slaat geen stations over, ook niet tussen Hasselt/Tongeren of what ever. Maar Hasselt wilde graag een IC van/naar Maastricht, en die hebben zij nu.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:59 schreef Igen het volgende:
Misschien slaat ´ie tussen Tongeren en Hasselt nog een paar stations over? Anders is het wel heel apart ja.
Een vervormde IC4!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:14 schreef greavy het volgende:
Op het Jernbahn.dk-forum:
[ afbeelding ]
Betreft ICE 5506 met de DSB-stickers, sinds kort.
Geilquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:14 schreef greavy het volgende:
Op het Jernbahn.dk-forum:
[ afbeelding ]
Betreft ICE 5506 met de DSB-stickers, sinds kort.
OVinfoquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:37 schreef greavy het volgende:
Iemand die nog 'Must-Have'-apps heeft voor Android-tablet voor reisplan-meuk enzo?
Heb nu de NS Reisplanner, ActuTrein Lite, DB Navigator, Rail Planner en Railtime.
Sinds vandaag mijn eerste Android-device, kon voorlopig nog een Aaipet veroorloven.
twee foto's verstopt onder een spoiler vanwege de telefoonkwaliteit, maar hopelijk wel duidelijk hoe nutteloos die lampen zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:05 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Zoiets dachten ze van Bombardier ook al. Verder wel een mooi systeem, hele verbetering volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Treinvertraging voor het terugvragen van GTBV-tjes?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:37 schreef greavy het volgende:
Iemand die nog 'Must-Have'-apps heeft voor Android-tablet voor reisplan-meuk enzo?
Heb nu de NS Reisplanner, ActuTrein Lite, DB Navigator, Rail Planner en Railtime.
Sinds vandaag mijn eerste Android-device, kon voorlopig nog een Aaipet veroorloven.
Zal vast wel iets met de NSS te maken hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zijn in Den Haag bezig om een schuifwandwagen op een dieplader te sjorren. Waarheen, waarvoor?
Leuk om te lezentwitter:Alstom twitterde op donderdag 20-03-2014 om 09:33:07A great story from @csmithstraight about a high-speed #train conductor's work in #France http://t.co/CrssKKFKhz @georgiastraight reageer retweet
Oh ja, die zag ik voorbij komen toen ik naar huis reed gisteravond! Deukneus achterop. Shunter = Waalhaven?quote:Op donderdag 20 maart 2014 00:57 schreef Peterselieman het volgende:
Lintje 39 van Syntus is naar Shunter in Rotterdam gesleept om hersteld te worden na de aanrijding met een vrachtwagen.
Om de stormtroopers los te kunnen laten bij problemen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zijn in Den Haag bezig om een schuifwandwagen op een dieplader te sjorren. Waarheen, waarvoor?
Misschien van de Werkgroep 1501/Stichting KLOK? De 1201 staat in het onderstation van Den Haag CS en schijnt daar binnenkort weg te moetenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat die losse oude wagen die staat weg te rotten op dat emplacement wat links langs het spoor ligt als je richting Gouda rijdt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
jep.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:05 schreef V2 het volgende:
[..]
Is dat die losse oude wagen die staat weg te rotten op dat emplacement wat links langs het spoor ligt als je richting Gouda rijdt?
Sloop, slopen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |