Zolang het over muziek gaat lijkt het me sowieso wel ok. Indie blijft toch een vage term.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef Moody het volgende:
Ik ben bereid om mee te werken hoor
Minder sport en geneuzel?
Al heb ik het idee dat dat iets is van de laatste maanden.
Anderzijds plaats ik (en sommigen met mij) vaak nieuwe muziek die compleet genegeerd wordt. Dat staat ook weer haaks op de bedoeling van dit topic.
Dit is ambient. Of naja...Eerder ambient dan house.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mijn downloadsite catalogeert het als "House", maar dat zal niet kloppen veronderstel ik? Even checken, ben wel benieuwd nu.
Ik ben niet zo'n held met genres maar ik weet vrij zeker dat het voor house veel te rustig is. Sommige beats zijn wel wat house-georiënteerd denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mijn downloadsite catalogeert het als "House", maar dat zal niet kloppen veronderstel ik? Even checken, ben wel benieuwd nu.
Valt inderdaad mee, maar ik denk dat ik nog wel een paar luisterbeurten nodig ga hebben voor ik 'm echt ga waarderen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:19 schreef ranja het volgende:
[..]
Dan kan-ie alleen maar meevallen. En dat zal-ie ook wel doen dan
Hquote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef Felagund het volgende:
Ik vind af en toe wat ongein niet erg, zolang het grotendeels over muziek gaat. Ik herinner mij een aantal topics terug dat het wel voornamelijk over muziek ging. Hele/halve topics over voetbal hoeft voor mij ook niet.
Het probleem is gewoon dat als het over voetbal gaat, het topic wel echt ver heen is. Neuzelen over Dries Roelvink, hoe je in contact bent gekomen met Peter Adams, hoe je bent opgegroeid met kunst of zo is nog tot daar aan toe, maar dat gezeik over voetbal. Daarvoor bestaat een ander forum, al begrijp ik dat je daar ook liever niet wilt zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang het over muziek gaat lijkt het me sowieso wel ok. Indie blijft toch een vage term.
Ik weet niet of ik dat aankan. Als ik erbij relaxed in een stoel zit ofzo, maar 5 uur naar een act staan kijken en een act waar je nauwelijks op kan dansen/bewegen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:42 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
5 uurDaar had ik wel bij willen zijn
Ja als ik het over voetbal wil hebben kan ik 25 andere topics bezoeken waar het ook al over voetbal gaat.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
H
[..]
Het probleem is gewoon dat als het over voetbal gaat, het topic wel echt ver heen is. Neuzelen over Dries Roelvink, hoe je in contact bent gekomen met Peter Adams, hoe je bent opgegroeid met kunst of zo is nog tot daar aan toe, maar dat gezeik over voetbal. Daarvoor bestaat een ander forum, al begrijp ik dat je daar ook liever niet wilt zijn.
Was bij mij ook wel een groeiplaatje. Hij begint erg sterk met wat lekkere harde nummers maar had het idee dat-ie tegen het eind wat inzakte. Maar bij de laatste paar keer draaien is me dat niet echt opgevallen. Toch is-ie niet zo goed als hun tweede, dat blijft voor mij de beste.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valt inderdaad mee, maar ik denk dat ik nog wel een paar luisterbeurten nodig ga hebben voor ik 'm echt ga waarderen.
Nadeel is wel dat ze in die topics een ander taalgebruik hanterenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja als ik het over voetbal wil hebben kan ik 25 andere topics bezoeken waar het ook al over voetbal gaat.
Mooi inkoppen hequote:Op maandag 17 maart 2014 22:46 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat een gezeik, zeg. Volgens mij wordt er hier meer geluld over het topic zelf, de inrichting ervan, dat 't allemaal zo 'anders' is dan de rest van Fok!, en waarom het allemaal zo fantastisch is, dan dat 't over voetbal gaat.
Ik denk dat ik hun debuut toch net even wat beter vind. Toch net een tikje meer energie en nog wat onbevangener.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Was bij mij ook wel een groeiplaatje. Hij begint erg sterk met wat lekkere harde nummers maar had het idee dat-ie tegen het eind wat inzakte. Maar bij de laatste paar keer draaien is me dat niet echt opgevallen. Toch is-ie niet zo goed als hun tweede, dat blijft voor mij de beste.
Beck. No doubt. Enige album wat me echt kan bekoren. Een nummer als Blue Moon is gewoon betoverend.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
Oké.
Je zit op een containerschip van Rotterdam naar Shanghai. Geen fuck te doen onderweg. Geen internet. Je mag één album uit 2014 meenemen. Welke?
Daar vind ik toch wat teveel mindere nummers op staan. Wel betere 'hits' maar als geheel minder dan de 2e.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hun debuut toch net even wat beter vind. Toch net een tikje meer energie en nog wat onbevangener.
Mijn voetbalplaatjesalbum natuurlijk! iksdee!!1!1!!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
Oké.
Je zit op een containerschip van Rotterdam naar Shanghai. Geen fuck te doen onderweg. Geen internet. Je mag één album uit 2014 meenemen. Welke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stefany June denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
Oké.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |