Het ging over apparatuur om indie te belevenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:52 schreef Maxerazzi het volgende:
ALARM ALARM GEVAAR VOOR OFF-TOPIC-PRIETPRAAT ALARM ALARM.
Indie is echt zo tof, vinden jullie ook niet?
Woon je thuis? Of springen je ouders bij?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ah, schrok al, maar ik leen niet bij natuurlijk.
Ik kan ook geen dag zonder hoor, dan krijg ik kriebels en jeuk en onaangename plekken enzo. Probeer ook vaak met iedereen erover te praten, want ja muziek verenigt en ik heb een redelijk brede smaak. Al kan ik soms de snob in mij niet verbergen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:53 schreef Tchock het volgende:
Ik houd zo van muziek![]()
Gewoon het fenomeen an sich
Dit klinkt enigszins geforceerd.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik kan ook geen dag zonder hoor, dan krijg ik kriebels en jeuk en onaangename plekken enzo. Probeer ook vaak met iedereen erover te praten, want ja muziek verenigt en ik heb een redelijk brede smaak. Al kan ik soms de snob in mij niet verbergen.
Ik spring hen al een tijdje bij juist.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:54 schreef Moody het volgende:
[..]
Het ging over apparatuur om indie te beleven
[..]
Woon je thuis? Of springen je ouders bij?
Baantje als DJ bij een poppodiumquote:Op maandag 17 maart 2014 23:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik spring hen al een tijdje bij juist.
Woon wel thuis ja, anders zou het niet kunnen, of ik moet eindelijk eens een goed baantje fixen.
Creep. Hoe afgezaagd dat ook is.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef Norrage het volgende:
Climbing Up The Walls is het beste nummer van OK Computer
Dat nummer staat niet op mijn OK Computer editie.quote:
Ja daar is veel te weinig aanbod voor. Zou ook graag in de platenzaak in Tilburg willen werken, mja die zoeken wss niemand. Kon met die vent wel lekker over Electric Wizard lullen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:56 schreef Moody het volgende:
[..]
Baantje als DJ bij een poppodiumVoor het voorprogramma een uurtje plaatjes mixen.
Leek me relaxt, maar ik kwam er nooit tussen. Was een wachtlijst van 40 man ofzo bij ons lokale poppodium Atak
Street Spirit ook nietquote:Op maandag 17 maart 2014 23:58 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dat nummer staat niet op mijn OK Computer editie.
Ik heb ooit eens bij een platenzaak die ik tof vond gesolliciteerd en toen kreeg ik niet alleen een afwijzing maar ook het bericht dat de platenzaak er na dertig jaar dat jaar mee ophield. Over slechte sollicitaties gesprokenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja daar is veel te weinig aanbod voor. Zou ook graag in de platenzaak in Tilburg willen werken, mja die zoeken wss niemand. Kon met die vent wel lekker over Electric Wizard lullen.
twitter:XabiAlonso twitterde op zaterdag 12-10-2013 om 22:22:37The Velvet Underground - Pale Blue Eyes http://t.co/8X0T6f0Gnp reageer retweet
Louquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Maxerazzi het volgende:
twitter:XabiAlonso twitterde op zaterdag 12-10-2013 om 22:22:37The Velvet Underground - Pale Blue Eyes http://t.co/8X0T6f0Gnp reageer retweet
Hé trouwens, op mijn OK Computer staat Let Down niet op de A-kant.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Sowieso, die hele A kant van OK Computer is magistraal
Ik luister hem nu voor de 2e keer, fijn albumpje idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Norrage het volgende:
Hoppa. Ik heb een 4.5e ster recensie geschreven voor Francis. Maar duurt nog ff voor ie online komt hoorDit was de 4e keer dat ik Francis luisterde, en ineens kwam ie helemaal binnen (ik vond hem al fantastisch hoor). Beter dan Sun Kil Moon? Wellicht. Vooral onvergelijkbaar
Dit is gewoon pure provocatiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:03 schreef Maxerazzi het volgende:
Voetbal is Hitler.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:09 schreef Tchock het volgende:
Wet van Tchock: Elk gesprek, ongeacht het beginonderwerp of de intenties van de deelnemers, leidt, als je het genoeg tijd geeft, ontegenzeggelijk tot een opmerking over voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |