Ik geloof dat dat echt voor een deel terechte frustratie is, gericht op de verkeerde. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik niet hetzelfde had gereageerd hoor, ik wil niet verheven overkomenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:36 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het is wel officieel erkend als ramp, dus de overheid heeft ook nog geld vergoed. Qua verzekering zal je ongetwijfeld gelijk hebben. Maar mijn punt was dat de organisators de faillissement-kaart speelden terwijl er wel degelijk nog genoeg geld achter de hand was en ze dit verzwegen hebben.
Je andere vergelijking gaat niet helemaal op vind ik, je betaalt een ticket in ruil voor artiesten die optreden, een huis is een eigendom. Maar goed, hier komen we niet uit. Mijn vrienden voelden zich in ieder geval bekocht, wat moet je met eetbonnen als je niet meer terug gaat..
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik maar denken dat je serieuze reacties wilde. Zal er rekening mee houden
Ik bied 40.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik 90 euro door de plee gespoeld
Kom sprinten dan.quote:
Wie deden dat dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Tchock het volgende:
Ik was vanmiddag op de fiets even weer helemaal ontroerd door Let Down![]()
Wát een nummer is dat toch. Stelletje cultuurbarbaren die hier OK Computer af liepen te branden.
Dat is een vraag die jezelf moet beantwoorden en je alleen kan beantwoorden als je beter spul hebt geluisterdquote:Op maandag 17 maart 2014 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar de vraag is: heeft het daadwerkelijk veel zin oordopjes/versterker/mediaspeler te gaan upgraden voor veel geld, ten opzichte van wat ik nu heb?Ik probeer mijn muziekbibliotheek trouwens wel te verbeteren. Download enkel nog in FLAC of 320 kbps MP3 en vervang populaire muziek in slechte kwaliteit. Want dat verschil hoor ik wel echt (wat ik indrukwekkend vind van mezelf maar het vast niet is).
Let Down staat, meen ik, op plek 3 in mijn singles top 100.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Tchock het volgende:
Wát een nummer is dat toch. Stelletje cultuurbarbaren die hier OK Computer af liepen te branden.
Ik mis op dit moment niets, maar dat is een kwestie van de Grot van Plato. Als je niet weet dat wat je hoort niet alles is, kun je ook niet beslissen wat je wél wil hebben. Budget is op dit moment 0, maar dat blijft niet zo en inlezen is altijd leuk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is een vraag die jezelf moet beantwoord en je alleen kan beantwoorden als je beter spul hebt geluisterdKlinkt flauw, maar ik kan je geen Shure SE846 dopjes aanraden van ¤1000,- als je zelf niet weet wat je zoekt in geluidkwaliteit.
Wat mis je? Helderheid? Meer punch? Diepte? Ga dan speuren op bijv. http://www.head-fi.org/
Ik wil je wel helpen, maar ik heb dan je voorkeur in geluidsbeleving en je budget nodig
Als je budget 0 is moet je vooral niet de moeite nemen om beter spul te beluisteren. Voor je het weet ga je bezuinigen op de cadeaus voor je ouders verjaardag of minder bier drinken om dure dopjes te kunnen kopenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mis op dit moment niets, maar dat is een kwestie van de Grot van Plato. Als je niet weet dat wat je hoort niet alles is, kun je ook niet beslissen wat je wél wil hebben. Budget is op dit moment 0, maar dat blijft niet zo en inlezen is altijd leuk.
Gewoon superstufiquote:Op maandag 17 maart 2014 23:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je budget 0 is moet je vooral niet de moeite nemen om beter spul te beluisteren. Voor je het weet ga je bezuinigen op de cadeaus voor je ouders verjaardag of minder bier drinken om dure dopjes te kunnen kopen
Je hebt al prima dopjes voor je budget gekozen imo.
Sowieso, die hele A kant van OK Computer is magistraalquote:Op maandag 17 maart 2014 23:41 schreef Tchock het volgende:
Als Francis is afgelopen weer luisteren.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Sowieso, die hele A kant van OK Computer is magistraal
En dan op mijn leeftijd alles weer afbetalen...met rente.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon superstufiDan kan je al dat soort dingen betalen en ook nog 2x per jaar op vakantie. En natuurlijk heel veel platen kopen
Hoe dat dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
En dan op mijn leeftijd alles weer afbetalen...met rente.
Heb 4 jaar HBO gedaan, maar betaal nu nog steeds mijn studieschuld af
Zal bij mij niet anders zijn, want mijn schuld is volgens mij al een aardig jaarloonquote:Op maandag 17 maart 2014 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
En dan op mijn leeftijd alles weer afbetalen...met rente.
Heb 4 jaar HBO gedaan, maar betaal nu nog steeds mijn studieschuld af
Gewoon...max. lening aangevraagd onder de noemer "geld wat je nu leent, is over 10 jaar minder waard"quote:
Ah, schrok al, maar ik leen niet bij natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Gewoon...max. lening aangevraagd onder de noemer "geld wat je nu leent, is over 10 jaar minder waard"
Heb mijn leven wel verrijkt met de stufi overigens. Anders had ik geen concerten kunnen bezoeken e.d.
Ook dan heb je een heel gezellige studieschuld, hoor. Kijk maar eens in MijnDUO, dan kun je het bedrag zienquote:Op maandag 17 maart 2014 23:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ah, schrok al, maar ik leen niet bij natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |